JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220617/0021269601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi gminnej Nr 108339E - ul. Garażowa w Pabianicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057715</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zamkowa 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pabianice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@um.pabianice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.um.pabianice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi gminnej Nr 108339E - ul. Garażowa w Pabianicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1d8060c6-ee11-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00212696</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020888/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Remont drogi gminnej nr 108339E ul. Garażowa w Pabianicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.um.pabianice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.bip.um.pabianice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu (dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAPu (dostępny pod<br/>adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal), poczty elektronicznej. Zamawiający wyznacza do kontaktu z<br/>Wykonawcami - w kwestiach formalnych Edyta Fila-Wyleżych- kierownik Referatu Zamówień Publicznych e-mail:<br/>zamowienia.publiczne@um.pabianice.pl, w kwestiach merytorycznych Malwina<br/>Sawosz- Referat Inwestycji Miejskich e-mail: m.sawosz@um.pabianice.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi<br/>posiadać konto na ePUAP i wtedy ma dostęp do<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane są w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz<br/>dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania<br/>opisane są w Instrukcji użytkownika. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest<br/>dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.<br/>Szczegóły w SWZ w rozdziale 11 w szczególności pkt 11.4- 11-6. Link do postępowania i jego ID są w<br/>załączniku nr 9 do SWZ. Dane postępowanie też na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,<br/>klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego<br/>na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez<br/>Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W<br/>formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona<br/>będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę w języku polskim składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany jest w „Instrukcji<br/>użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tym ogłoszeniu więcej informacji w dalszej części ogłoszenia (w Informacje dodatkowe).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca<br/>przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Remont drogi gminnej Nr 108339E - ul. Garażowa w Pabianicach, prowadzonym w trybie podstawowym;;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1<br/>ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych<br/>narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale 22 swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których<br/>mowaw art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez<br/>Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.<br/>Szczegółowe informacje w rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z<br/>remontem drogi gminnej nr 108339E - ul. Garażowa w Pabianicach, o<br/>powierzchni jezdni ok. 1 455 m2.<br/>4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a) roboty pomiarowe – 0,152 km<br/>b) rozebranie krawężnika 15x30x100 cm na posypce cementowo - piaskowej wraz z<br/>wywozem gruzu na odl. do 5 km - 390 m<br/>c) rozebranie obrzeży 8x30x100 cm na podsypce piaskowej - 22 m<br/>d) rozebranie chodników z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - 164 m2<br/>e) rozebranie nawierzchni z trylinki - 164 m2<br/>f) wywóz gruzu - 74,9 m3<br/>g) wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm - 22 m2<br/>h) ustawienie obrzeży 8x30x100 cm - 22m<br/>i) ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 218 m<br/>j) remont cząstkowy chodników z płyt 50x50x7 cm - 8 m2<br/>k) koryta wykonywane mechanicznie gł. 25 cm z wywozem urobku na odl. 5 km – 1<br/>151 m2<br/>l) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm – 1315 m2<br/>m) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm (AC/11/W)– 1315 m2<br/>Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pt:<br/>Remont drogi gminnej Nr 108339E - ul. Garażowa w Pabianicach<br/>Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 4 z 30<br/>n) skropienie nawierzchni emulsją – 1315 m2<br/>o) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni gr. 3 cm (AC/11/S) – 1 315 m2<br/>p) regulację pionową - studnie telefoniczne - 4 szt.<br/>q) wykonanie oznakowania pionowego - 1 kpl<br/>r) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu - 1 kpl<br/>s) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej - 1 kpl oraz w<br/>wersji elektronicznej w formacie DXF<br/>t) dostawę wraz z montażem tablicy informacyjnej - wielkości tablicy informacyjnej,<br/>która miałaby stanąć równolegle do wykonanej ulicy; wielkość tablicy 180 x 120<br/>cm, treść i wygląd zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021<br/>r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty<br/>realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z<br/>państwowych funduszy celowych<br/>4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, na który<br/>ponadto składają się:<br/>a) dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia,<br/>b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1b<br/>do specyfikacji wa-runków zamówienia,<br/>c) przedmiar robót - załącznik nr 1c do specyfikacji warunków zamówienia.<br/>4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):<br/>a) główny – 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni.<br/>b) dodatkowe:<br/>· 45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę,<br/>· 45233253-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych,<br/>· 45111291-4 – Roboty w zakresie zagospodarowania terenu.<br/>4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.<br/>Teren robót znajduje się w przestrzeni publicznej, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest<br/>zachować pełną staranność przy wygrodzeniu terenu oraz wykonywaniu robót w celu<br/>zachowania warunków pełnego bezpieczeństwa dla osób poruszających się oraz dbałości o<br/>otoczenie terenu prowadzonych robót.<br/>4.6. Rozwiązania równoważne.<br/>W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych,<br/>specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.<br/>1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu<br/>towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.<br/>W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując<br/>dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w<br/>dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne&#34;.<br/>W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i<br/>odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i<br/>określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.<br/>Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach<br/>technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób<br/>nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w<br/>dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały<br/>równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane<br/>przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie<br/>etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają<br/>równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy<br/>Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez<br/>Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie<br/>wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w<br/>szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają<br/>wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.<br/>Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez<br/>jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę<br/>jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub<br/>cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub<br/>warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty<br/>wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje<br/>także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną<br/>producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub<br/>sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak<br/>dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany<br/>Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny<br/>ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.<br/>Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący<br/>na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o<br/>konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to<br/>osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności<br/>wykonanych prac z dokumentacją techniczną.<br/>4.7. Wymagania dotyczące dostępności.<br/>Obiekt jest przeznaczony do użytku osób fizycznych i zgodnie z art. 100 ustawy Pzp, a<br/>przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób<br/>niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.<br/>4.8. Gwarancja.<br/>Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia -<br/>stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36<br/>miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu<br/>przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów<br/>kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu<br/>gwarancji.<br/>4.9. Ubezpieczenie.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej<br/>ważne przez cały okres realizacji robót w ramach niniejszego zamówienia w wysokości nie<br/>mniejszej niż: 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).<br/>4.10 Przedmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>4.11. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części – ze względów<br/>finansowych i organizacyjnych (wprowadzenie na teren robót kilku wykonawców<br/>spowodowałoby duże utrudnienia organizacyjne, co mogłoby z dużym prawdopodobieństwem skutkować nienależytym wykonaniem zamówienia). Dodatkowo<br/>przedmiot zamówienia zdefiniowany w tej formie jest dostępny dla MŚP </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 30% wartości szacowanego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zakresu związanego z remontem nawierzchni bitumicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje badania oświadczeń stanowiących wstępne<br/>potwierdzenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu. Następnie Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy<br/>Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie<br/>Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających<br/>spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.<br/>Art.274 ustawy pzp stosuje się.<br/>2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych ofert.<br/>3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art.223 ust. 2 ustawy pzp.<br/>4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną<br/>przez wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość<br/>(cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.<br/>Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem ich wag oraz sposób oceny ofert wskazany jest szczegółowo w rozdziale 17 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 2 podobne zamówienia, tj. wykonał roboty remontowe (modernizacyjne) i/lub inwestycyjne<br/>drogowe (tj. remont i/lub budowa dróg o nawierzchni asfaltowej i/lub z kostki brukowej) o wartości brutto każdej z nich równej minimum 200.000,00 zł.<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub<br/>będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń – w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia;<br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres<br/>robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>1) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego<br/>będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.<br/>2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w<br/>realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w<br/>budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.<br/>U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje<br/>techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.<br/>3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ<br/>może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła<br/>kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne<br/>wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia<br/>22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia<br/>2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019<br/>r. poz. 1117).<br/>6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie<br/>zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na<br/>każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane<br/>6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:<br/>a) nie podlega wykluczeniu,<br/>b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>8.1.1. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 i 5 do SWZ.<br/>8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>8.1.3. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ nie może służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.<br/>8.1.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.<br/>8.1.5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>8.2.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.<br/>8.2.2. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału<br/>w postępowaniu:<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/>Zamawiający informuje, iż wykluczeniu z postępowania podlegają także (poza wykonawcami w stosunku do których zachodzą okoliczności z art 108 ustawy Pzp) :<br/>1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy; <br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym ogłoszeniu ciąg dalszy dot. wykluczenia w sekcji VII- Projektowane postanowienia umowy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania)<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego<br/>zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty –<br/>w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,<br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do<br/>SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.<br/>8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału<br/>w postępowaniu:<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków<br/>dowodowych w tym zakresie.<br/>8.4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków<br/>dowodowych, wskazanych w pkt. 8.3.1 SWZ.<br/>8.5. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego.<br/>Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do<br/>SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona<br/>wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).<br/>2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli<br/>dotyczy).<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub<br/>podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda<br/>złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba,<br/>której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których<br/>mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000 PLN (słownie<br/>trzy tysiące złotych),<br/>12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości.<br/>12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek<br/>bankowy Zamawiającego: GETIN BANK Nr rach.: 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.4.2022”<br/>Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które<br/>zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>12.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/>12.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub<br/>ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne,<br/>bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>kwotę wadium,<br/>termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,<br/>zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej<br/>w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach<br/>zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>12.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa<br/>w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>12.7. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98<br/>ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy<br/>złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym<br/>środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-<br/>ą spełnienie warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały wskazane w projekcie umowy stanowiącym załącznik<br/>nr 2 do SWZ.<br/><br/>Ciąg dalszy dot. wykluczenia z postępowania:<br/>2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .;<br/> 3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy do sekcji III pkt. 3.6) ogłoszenia: 11.12. Jeżeli dokumenty elektroniczne,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje<br/>stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993<br/>r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca w celu<br/>utrzymania ich w poufności, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz<br/>z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a<br/>następnie z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.11.13. Do oferty<br/>należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w pkt 8.1 SWZ w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisemosobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.11.14. Oferta<br/>może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.11.15. Wykonawca może przed<br/>upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na<br/>miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na<br/>miniPortalu. 11.16. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.11.17. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż<br/>ofertktóre<br/>mogą być przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.8 odbywa się elektronicznie<br/>za pośrednictwem:a) dedykowanego formularza:<br/>„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;<br/>(dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza<br/>do komunikacji” jako załącznik b) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego:<br/>zamowienia.publiczne@um.pabianice.pl (dopuszcza się składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej). Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty<br/>elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę<br/>wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas<br/>trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na<br/>adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a<br/>Wykonawca zapoznał się z ich treścią.<br/>Wszystkie szczegółowe informacje w SWZ opublikowanym na stronie postępowania https://www.bip.um.pabianice.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com