JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220620/0021514901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Gronowo Elbląskie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170748070</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łączności 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gronowo Elbląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">55 231 56 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">55 231 56 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gminagronowo@gminagronowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminagronowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Gronowo Elbląskie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fea799af-f096-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00215149</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019272/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Gronowo Elbląskie”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, Schemat A. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającymi, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UG_Gronowo_Elblaskie / Pokaż cały Katalog Spraw/ oraz poczty elektronicznej gminagronowo@gminagronowo.pl<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie. <br/>1)	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pani Katarzyna Jankowska, kontakt: listownie na adres: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: katarzynajankowska.iod@wp.pl.<br/>2)	Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.271.6.2022 na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Gronowo Elbląskie” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,<br/>3)	Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp<br/>4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,<br/>5)	Posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>6)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>7)	Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZRGo.271.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonania dokumentacji projektowej oraz późniejszego nadzoru nad prawidłowością wykonania robót budowlanych) dla niżej podanych zadań: <br/>1)	Zadanie 1: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim” <br/>2)	Zadanie 2: „Termomodernizacja budynku byłego Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim”<br/>3)	Zadanie 3: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródeł ciepła gminnej infrastruktury socjalno-społeczno-kulturalno-edukacyjnej w Gminie Gronowo Elbląskie” w formie „zaprojektuj i wybuduj”, współfinansowane ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu „Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych obejmuje: <br/>a)	Zadanie 3.1: Budynek Szkolno-Przedszkolny, ul. Elbląska 4, 82-335 Gronowo Elbląskie. <br/>b)	Zadanie 3.2: Kompleks Biblioteczno-Szkolny, ul. Osiedlowa 6, 82-335 Gronowo Elbląskie:<br/>Zakres robót termomodernizacyjnych:<br/>•	Wymiana źródła ciepła dla budynku głównego i sali gimnastycznej. Likwidacja istniejącej kotłowni olejowej i zastąpienie jej zestawem składającym się z absorpcyjnych pomp ciepła zasilanych gazem oraz kotłów gazowych.<br/>•	Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym i sali gimnastycznej wraz z demontażem zbędnych istniejących instalacji i urządzeń c.o. takich jak: grzejniki, orurowanie natynkowe, gałązki do grzejników, nagrzewnice na sali gimnastycznej.<br/>Prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację:<br/>•	Remont pomieszczeń kotłowni i składu opału po demontażu istniejących instalacji i urządzeń.<br/>•	Roboty naprawcze posadzkowe, tynkowe i malarskie po wymianie instalacji wewnętrznych. Odmalowanie ścian i sufitu pomieszczenia, w którym przewidziano wymianę instalacji podtynkowych.<br/>•	Wydzielenie w przestrzeni zagospodarowania terenu lokalizacji urządzeń, wykonanie niezbędnego posadowienia urządzeń, utwardzeń terenu i ogrodzenia.<br/>•	Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku.<br/>•	Montaż rozdzielnic prądu stałego i przemiennego dla potrzeb przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do instalacji odbiorczej.<br/>•	uzupełnienie instalacji połączeń wyrównawczych.<br/>•	Budowę instalacji zasilającej od R-AC do RG.<br/>Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnione na stronie https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/ <br/>Nadzór inwestorski będzie pełniony przez osoby posiadające uprawienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego w specjalności:<br/>•	branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane,<br/>•	branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane.<br/><br/>c)	Zadanie 3.3: Zespół Szkól w Jegłowniku, Jegłownik, ul. Malborska 43, 82-335 Gronowo Elbląskie:<br/>Zakres robót termomodernizacyjnych:<br/>•	Termomodernizacja stropodachu części głównej obiektu. Pozostała część budynku została termomodernizowana zgodnie z warunkami technicznymi na rok 2017. Wymagany współczynnik przenikania ciepła UC(max)=0,15 [W/(m2∙K)] dla stropodachu.<br/>•	Remont pomieszczeń polegający na: robotach malarskich, wymianie okładzin ściennych i posadzkowych, wykonanie zabudów instalacji w technologii suchej zabudowy, demontaż i wykonanie nowej ściany działowej, wymiana zlewów kuchennych i armatury sanitarnej.<br/>Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnione na stronie https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/ <br/>•	Nadzór inwestorski będzie pełniony przez osobę posiadającą uprawienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego w specjalności branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane.<br/><br/>d)	Zadanie 3.4: Budynek Urzędu Gminy:<br/>Zakres robót termomodernizacyjnych:<br/>w zakresie branży elektrycznej – instalacja fotowoltaiczna:<br/>•	budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,<br/>•	montaż rozdzielnic prądu stałego i przemiennego dla potrzeb przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do instalacji odbiorczej wraz z budową instalacji zasilającej od rozdzielni R-AC do rozdzielnicy zasilającej źródło ciepła R-ZC ( rozdzielnica R-ZC wg oddzielnego opracowania projektowego branży elektrycznej),<br/>•	budowę instalacji odgromowej,<br/>•	budowę instalacji połączeń wyrównawczych w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznej,<br/>•	budowę instalacji przeciwprzepięciowej z zakresie budowy instalacji fotowoltaicznej,<br/>•	budowę instalacji awaryjnego pożarowego wyłączenia instalacji fotowoltaicznej,<br/>w zakresie branży sanitarnej:<br/>•	projektowana przebudowa instalacji grzewczej obejmuje całkowity demontaż istniejącej kotłowni oraz instalacji ogrzewczej (poza poziomami prowadzonymi pod posadzką parteru budynku w części niepodpiwniczonej). Zakłada się montaż nowych grzejników płytowych bocznych z przewodami prowadzonymi po ścianach i pod stropem. Izolacja przewodów obejmuje pomieszczenia części technicznej (garaże i pomieszczenia po kotłowni) oraz przewod<br/>e)	Zadanie 3.5: Świetlica Wiejska, Jasionno 1, 82-335 Gronowo Elbląskie:<br/>Zakres robót termomodernizacyjnych:<br/>•	Wymiana źródła ciepła. Likwidacja istniejącej kotłowni i zastąpienie jej zestawem składającym się z absorpcyjnych pomp ciepła zasilanych gazem oraz kotłów gazowych.<br/>•	Wydzielenie w przestrzeni zagospodarowania terenu lokalizacji urządzeń, wykonanie niezbędnego posadowienia urządzeń, utwardzeń terenu i ogrodzenia.<br/>Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnione na stronie https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/ <br/>Nadzór inwestorski będzie pełniony przez osobę posiadają uprawienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego w specjalności branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane.<br/><br/>f)	Zadanie 3.6; Świetlica wiejska oraz strażnica OSP, Fiszewo 12A, 82-335 Gronowo Elbląskie.<br/>Zakres robót termomodernizacyjnych:<br/>•	Wymiana źródła ciepła dla obiektu na powietrzną pompę ciepła typu „Split” zasilaną energią elektryczną.<br/>•	Wydzielenie pomieszczenia technicznego dla urządzeń i automatyki instalacji centralnego ogrzewania.<br/>•	Wymiana grzejników na nowe, zgodne z obliczeniami dla nowego źródła ciepła. Istniejącą miedzianą instalację centralnego ogrzewania przeznaczono do zachowania, ponieważ znajduje się w dobrym stanie technicznym i nadaje się do adaptacji z nowym źródłem ciepła.<br/>•	Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z oprawami na instalację energooszczędną.<br/>•	Docieplenie stropodachu do uzyskania współczynnika przenikania ciepła UC(max)=0,15 [W/(m2∙K)].<br/>Prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację:<br/>•	Roboty naprawcze tynkowe i malarskie po wymianie instalacji wewnętrznych. Odmalowanie ścian i sufitu pomieszczenia, w którym przewidziano wymianę instalacji podtynkowych.<br/>•	Wydzielenie w przestrzeni zagospodarowania terenu lokalizacji urządzeń, wykonanie niezbędnego posadowienia urządzeń, utwardzeń terenu i ogrodzenia.<br/>Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnione na stronie https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/ <br/>Nadzór inwestorski będzie pełniony przez osoby posiadające uprawienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego w specjalności:<br/>•	branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane,<br/>•	branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane,<br/>•	branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane.<br/>2.	Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania realizacji robót w takich odstępach czasowych, aby była zachowana skuteczność nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przyjazdu na teren wykonywania robót na każde żądanie Wykonawcy.<br/>3.	Dopuszcza się pełnienie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w więcej niż jednym zadania oraz więcej niż jednej branży - pod warunkiem posiadania uprawnień.<br/>4.	W okresie gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania inwestycji. Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany jest do udziału w przeglądach gwarancyjnych oraz innych spotkaniach niż przeglądy gwarancyjne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>a)	cena (brutto) - waga 60 pkt,<br/>b)	termin płatności faktury - waga 40 pkt<br/> <br/>Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej <br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest:<br/>a)	wykonanie w sposób należyty nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej (1) usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestycyjnego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie, przebudowie modernizacji lub remoncie budynku użyteczności o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, przy czym w ramach inwestycji powinny być wykonywane roboty w ramach jednej z branż: konstrukcyjno-budowlanej (termomodernizacja), sanitarnej i elektrycznej, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - wykaz robót budowlanych.<br/><br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował minimum po jednej osobie (skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia) odpowiedzialnej za pełnienie funkcji inspektora nadzoru posiadającej wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe i doświadczenie na każde z wymienione poniżej stanowisko: <br/>•	Koordynator Zespołu Nadzoru Inwestorskiego posiadający uprawnienia do kierowania i projektowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień), jako inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;<br/>•	Inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania <br/>i projektowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;<br/>•	Inspektor nadzoru robót elektrycznych posiadający uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. <br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - wykaz osób.<br/> <br/>UWAGA<br/>•	przez uprawnienia budowalne należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831).<br/>•	w przypadku osób, które nabyły uprawniania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 2994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Wykaz usług wykonanie w sposób należyty nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej (1) usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestycyjnego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie, przebudowie modernizacji lub remoncie budynku użyteczności o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, przy czym w ramach inwestycji powinny być wykonywane roboty w ramach jednej z branż: konstrukcyjno-budowlanej (termomodernizacja), sanitarnej i elektrycznej, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - wykaz robót budowlanych.<br/><br/>UWAGA:<br/>a)	dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale XX ust. 2 pkt 4a) SWZ,<br/>b)	wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – wykaz robót budowlanych,<br/>c)	wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbiory tych robót, podając datę i kurs,<br/>d)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww warunek mogą spełnić łącznie.<br/><br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>UWAGA:<br/>a)	dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale XX ust. 2 pkt 4b) SWZ,<br/>b)	wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ – wykaz osób,<br/>c)	w wykazie osób dla wszystkich wskazanych osób należy podać rodzaj i zakres posiadanych uprawnień, numer uprawnień i liczbę lat doświadczenia jako kierownik budowy lub kierownik robót branżowych licząc od daty uzyskania uprawnień, <br/>d)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww dokument Wykonawcy składają wspólnie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy, zobowiązanie - jeżeli dotyczy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>b)	w przypadku, o którym powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,<br/>c)	w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>d)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:<br/>1)	w zakresie zamiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności jego przedłużenie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania następujących okoliczności:<br/>a)	z powodu wystąpienia sił wyższych, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi albo grożącym powstaniem szkody w mieniu (np.: przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof, warunki pogodowe znacznie odbiegające od normy, zdarzenia o charakterze regionalnym tj. powódź, podtopienia). Nie uważa się za czynniki zakłócające wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę,<br/>b)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>c)	jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania usługi z powodu niedopuszczenia do jej wykonywania przez uprawnione organy lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, <br/>d)	z powodu wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych określonego w umowie z Wykonawcą tych robót. Z tytułu wydłużenia terminu pełnienia usługi nadzoru inwestorskiego wynagrodzenie nie zostanie zwiększone.<br/>2)	w zakresie podwykonawstwa: <br/>a)	zmiana zakresu usług powierzonych Podwykonawcom,<br/>b)	zmiana Podwykonawcy, pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego,<br/>c)	zlecenie części usług Podwykonawcy, pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego,<br/>d)	rezygnacja z Podwykonawcy,<br/>e)	jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Zmiana nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>3)	w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.,<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, <br/>4)	w zakresie warunków płatności:<br/>a)	Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości płatności częściowych w przypadku zmiany terminu realizacji umowy lub w innych okolicznościach niemożliwych do przewidzenia na etapie wszczęcia postępowania o zamówienie,<br/>b)	Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości płatności częściowych w przypadku rezygnacji Wykonawcy z którejś płatności częściowej. <br/>5)	w zakresie osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy przedstawionych w ofercie, w następujących przypadkach:<br/>przedmiotowej zmiany Wykonawca winien wykazać, iż nowo wskazana osoba spełnia wymagania SWZ).<br/>Zmiana nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków wszystkie zmiany i warunki ich wprowadzenia zawarte są w projekcie umowy w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-28 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-28 14:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający ustala następujące terminy wykonania niżej wymienionych zadań w ramach wykonania zamówienia:<br/>1)	Zadanie 1: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim” od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023r. (rozliczenie projektu)<br/>2)	Zadanie 2: „Termomodernizacja budynku byłego Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim” od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2023r. (rozliczenie projektu).<br/>3)	Zadanie 3: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródeł ciepła gminnej infrastruktury socjalno-społeczno-kulturalno-edukacyjnej w Gminie Gronowo Elbląskie” obejmuje:<br/>a)	Zadanie 3.1: Budynek Szkolno-Przedszkolny, ul. Elbląska 4, 82-335 Gronowo Elbląskie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2024r.<br/>b)	Zadanie 3.2: Kompleks Biblioteczno-Szkolny, ul. Osiedlowa 6, 82-335 Gronowo Elbląskie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2023r.(rozliczenie projektu).<br/>c)	Zadanie 3.3: Zespół Szkól w Jegłowniku, Jegłownik, ul. Malborska 43, 82-335 Gronowo Elbląskie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.20224r. <br/>d)	Zadanie 3.4: Budynek Urzędu Gminy od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023r.(rozliczenie projektu).<br/>e)	Zadanie 3.5: Świetlica Wiejska, Jasionno 1, 82-335 Gronowo Elbląskie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2024r.<br/>f)	Zadanie 3.6; Świetlica wiejska oraz strażnica OSP, Fiszewo 12A, 82-335 Gronowo Elbląskie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2024r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com