JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220816/0030686301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ochotnica Dolna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892587</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dłubacze 160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ochotnica Dolna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-452</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">182620910</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">182620936</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3aece91a-1d5a-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00306863</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024371/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica DolnaZimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna,m,402578,2022.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, <br/>ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata: Urząd Gminy Ochotnica Dolna, Identyfikator adresata: /bw5m49no0s/skrytka oraz poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>3)	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”<br/>wynosi 150 MB.<br/>5)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6)	Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres:<br/>inspektor@cbi24.pl,<br/>3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Ochotnica Dolna na okres<br/>01.09.2022 r. – 31.12.2022 r.” Oznaczenie sprawy: WZ.271.2.4.2022,<br/>4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osoba fizyczna posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>Osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/6</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZ.271.3.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>Zakres rzeczowy usług w ramach Części I obejmuje:<br/>1)	os. Posadowskie, <br/>2)	os. Jurkowski Potok, <br/>3)	os. Gronie, <br/>4)	os. Majdówka, <br/>5)	os. Czajki,<br/>6)	os. Błaszczaki, <br/>7)	os. Jamne, 5300 m<br/>8)	os. Jamne – Cyrhla<br/>9)	os. Jamne – Cyrhla – odnoga lewa<br/>10) os. Pierdułowski Potok,<br/>11) os. Skałka, 1200 m<br/>W ramach w/w części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r<br/>4.	Zakres rzeczowy usług w ramach Części II obejmuje:<br/>1)	os. Zawady (do Krzyża), <br/>2)	os. Zawady (Stara Droga), <br/>3)	os. Białówka (sięgacz prawy do nr 325 B, sięgacz lewy do nr 321 D), <br/>4)	os. Jaszcze, <br/>5)	os. Jaszcze – (Zagroniowski Potok), <br/>6)	os. Jaszcze – (Małe Jaszcze)<br/>7)	os. Mostkowe,<br/>8)	os. Studzionki, <br/>9)	Plac przy budynku WOK i Remizy OSP, <br/>10)	Plac przy wyjeździe z os. Jamne w dół, <br/>11)	Plac przy Skwerku<br/>W ramach w/w części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>5.	Zakres rzeczowy usług w ramach Części III obejmuje:<br/>1)	os. Ustrzyk (sięgacz lewy Sikory),<br/>2)	os. Forendówki (do Wiaty kuligowej),<br/>3)	os. Holina,<br/>4)	os. Bartoszówka.<br/>W ramach w/w części planuje się 480 godzin zimowego utrzymania dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>6.	Zakres rzeczowy usług w ramach Części IV obejmuje:<br/>1)	os. Brysiówka<br/>2)	os. Janczury,<br/>3)	os. Janczury - Osobie (do Buciory),<br/>4)	os. Osobie Górne (do Skalne),<br/>5)	os. Skalne – os. Twarogi,<br/>6)	os. Janczurowski Potok,<br/>7)	os. Sikorówka,<br/>8)	os. Rola,<br/>9)	os. Rola – Folwark,<br/>10)	os. Polisiówka,<br/>11)	os. Gardonie (do nr 78),<br/>12)	os. Kuce.<br/>W ramach w/w części planuje się 430 godzin zimowego utrzymania dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>7.	Zakres rzeczowy usług w ramach Części V obejmuje:<br/>1)	os. Lubańskie,<br/>2)	os. Pitki,<br/>3)	os. Kołodzieje,<br/>4)	os. Zarębówka,<br/>5)	os. Soskówka – Zawory,<br/>6)	os. Bąki,<br/>7)	os. Leskówka,<br/>8)	os. Bibiarze,<br/>9)	os. Szymany,<br/>10)	os. Nogawki,<br/>11)	os. Dutkówka (do P. Mazurka),<br/>12)	os. Dłubacze, <br/>13)	os. Dłubacze - Droga do WOK i Remizy,<br/>14)	os. Dłubacze – Hologówka (ścieżka Rowerowa),<br/>15)	os. Hologówka (obok apteki),<br/>16)	Parking przy Szkole Podstawowej i Kościele<br/>17)	Parking przy Urzędzie Gminy i Targowisku<br/>18)	Parking przy WOK<br/>19)	Plac przy Remizie OSP.<br/>W ramach w/w części planuje się 360 godzin zimowego utrzymania dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>8.	Zakres rzeczowy usług w ramach Części VI obejmuje:<br/>1)	os. Kudowe( do nr 217 A),<br/>2)	os. Kudowe – sięgacz lewy do nr 201<br/>3)	os. Kudowe - strona prawa,<br/>4)	os. Gorcowe (do nr 69),<br/>5)	os. Gorcowe - skręt przy nr 18 B<br/>6)	os. Rusnaki,<br/>7)	os. Kapłony <br/>8)	os. Skrodne,<br/>9)	os. Skrodne – Kotliny.<br/>W ramach ww. części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>9.	Zakres rzeczowy usług w ramach Części VII obejmuje:<br/>1)	Młynne (od drogi powiatowej - Za Bystry Gronik nr 135),<br/>2)	Młynne – Brzeźnie,<br/>3)	Młynne – Golce,<br/>4)	Młynne Krzyśki (nr 47 B), Błachuty - Tomaśki – Gołdyny (poza potok),<br/>5)	Młynne - Szlagówka,<br/>6)	Młynne - Barnasie, Gronik Niżny, Folwark,<br/>7)	Młynne Piszczki (do nr 92 A),<br/>8)	Młynne – Jagieły do nr 103 E, i 103 B,<br/>9)	Młynne - Chrobaki,<br/>10)	Młynne - Kotelniki – Wierch Młynne<br/>11)	Parking przy Kaplicy.<br/>W ramach ww. części planuje się 530 godzin zimowego utrzymania dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>10.	Zakres rzeczowy usług w ramach Części VIII obejmuje:<br/>1)	os. Kłodne,<br/>2)	os. Kłodne (miejsce zawracania autobusu szkolnego)<br/>3)	os. Obłaz Górny,<br/>4)	os. Lachówka,<br/>5)	os. Bliszcze<br/>6)	os. Płaśnie,<br/>7)	os. Księżaki,<br/>8)	os. Kotelnica,<br/>W ramach ww. części planuje się 220 godzin zimowego utrzymania dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>Zakres rzeczowy usług w ramach Części IX obejmuje:<br/>1)	os. Stachówka, <br/>2)	os. Gąszcze, <br/>3)	os. Ligasy, <br/>4)	os. Ziemianki, <br/>5)	os. Potok, <br/>6)	os. Padół, <br/>7)	os. Miazgi,<br/>W ramach ww. części planuje się 150 godzin zimowego utrzymania dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.<br/>12.	Zakres rzeczowy usług w ramach Części X obejmuje:<br/>1)	os. Chlebki, <br/>2)	os. Michałki, <br/>3)	os. Michałki miejsce postojowe (przy DW 969),<br/>4)	os. Brodki, <br/>5)	os. Glinik, <br/>6)	os. Kozielce, <br/>7)	os. Zagonie, <br/>8)	os. Górki, <br/>9)	os. Gabrysie, <br/>10)	os. Obłaz Wyżny, <br/>11)	os. Makowica, <br/>12)	os. Połanki, <br/>13)	os. Hardopadły, <br/>14)	os. Piszczki, <br/>15)	os. Talafusy, <br/>W ramach ww. części planuje się 180 godzin zimowego utrzymania dróg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena – 60 %<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: 40 %<br/>2.	Kryterium: cena (waga 60%) – oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>- 60, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:<br/>Wskaźnik ceny = (Cena minimalna / Cena badana) x 60<br/>3.	Kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: (waga 40 %) punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:<br/>1)	za podstawienie pojazdu zastępczego w wymaganym przez Zamawiającego, maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii: 0 pkt<br/>2)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 46 - 59 min od zaistnienia awarii: 10 pkt<br/>3)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie 31 - 45 min od zaistnienia awarii: 20 pkt<br/>4)	za podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min od zaistnienia awarii: 40 pkt<br/>4.	Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 2 Wzorów ofert dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I- X.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 2 Wzoru oferty – dotyczący czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 1 h od zaistnienia awarii i przyzna Wykonawcy 0 punktów.<br/>6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Część I - VII<br/>Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy wykażą się dysponowaniem niezbędnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, tj.:<br/>a)	min. 1 (słownie: jednym) ciągnikiem z pługiem i piaskarką lub samochodem z pługiem i piaskarką;<br/>b)	min. 1 (słownie: jedną) ładowarką kołową lub koparko-ładowarką kołową;<br/>c)	min. 1 (słownie: jednym) pługiem wirnikowym;<br/>d)	min. 1 (słownie: jednym) pojazdem samowyładowczym do 10 ton lub zestawem z przyczepą samowyładowczą;<br/>e)	min. 1 (słownie: jednym) pojazdem zastępczym w przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia.<br/><br/>Część VIII - X<br/>Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy wykażą się dysponowaniem niezbędnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, tj.:<br/>a)	min. 1 (słownie: jednym) ciągnikiem z pługiem i piaskarką lub samochodem z pługiem i piaskarką;<br/>b)	min. 1 (słownie: jedną) ładowarką kołową lub koparko-ładowarką kołową;<br/>c)	min. 1 (słownie: jednym) pojazdem samowyładowczym do 10 ton lub zestawem z przyczepą samowyładowczą;<br/>d)	min. 1 (słownie: jednym) pojazdem zastępczym w przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający będzie żądał: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: <br/>a)	nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>3.	Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. <br/>4.	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 2 stosuje się.<br/>a)	Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawcę:<br/>1)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>2)	w przypadku, o którym mowa w pkt 1 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>2.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,<br/>o których mowa w Rozdziale X pkt I SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Inne oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-24 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2.	Zgodnie z art. 7 ust 1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835)- dalej jako ,,ustawa o szczególnych rozwiązaniach&#34; z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; <br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; <br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com