JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/0040453501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa - II POSTĘPOWANIE” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370014679</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cisna 87A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Cisna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cisna@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa - II POSTĘPOWANIE” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-31f8b8f3-512f-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00404535</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00239921/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w niniejszym<br/>postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Komunikacja ustna jest nie dopuszczalna.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej<br/>Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie<br/>treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z<br/>Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin .<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce „Regulamin”<br/>oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej<br/>linkiem, i stosować do niej.<br/>Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych zawiera Rozdział 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że<br/>administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Cisna z siedzibą w 38-607 Cisna 87A.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych<br/>osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl.<br/>3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji obowiązków ustawowych tj.<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są<br/>przetwarzane na podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia<br/>udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z<br/>2022 r. poz. 1710.), dalej „ustawa Pzp 5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów państwowych<br/>(np. Policja, prokuratura) prowadzących postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również przekazywane kancelarii<br/>prawnej prowadzącej obsługę prawną Nadleśnictwa, jak również do jednostek nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności<br/>do RDLP w Krośnie oraz DGLP. Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.<br/>6. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych.<br/>Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony: przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od<br/>wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy<br/>termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o<br/>archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy, z tym zastrzeżeniem że w przypadku<br/>przekazania danych osobowych do kancelarii prawnej, w ramach umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, dane te<br/>będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o adwokaturze lub o radcach prawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:<br/>1) żądania od Administratora, na podstawie art. 15 RODO, dostępu do Pani/Pana danych osobowych,<br/>2) żądania od Administratora, na podstawie art. 16 RODO, sprostowania Pani/Pana danych osobowych.<br/>3) żądania od Administratora, na podstawie art. 18 RODO, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu nie przysługuje Państwu prawo do:<br/>1) żądania od Administratora, na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, usunięcia Pani/Pana danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) prawo sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9. Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:<br/>1) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)<br/>2) Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa<br/>w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)<br/>3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania<br/>dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>(art.75 ustawy Pzp)<br/>4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników. (art. 76 ustawy Pzp)<br/>5) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)<br/>6) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. (art. 269<br/>ust. 2 ustawy Pzp).<br/>10. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych<br/>osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,<br/>wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.270.37.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa przedmiotu zamówienia: „Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa-II POSTĘPOWANIE”<br/>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego L-1 w ilości 50 000 litrów do kotłowni Nadleśnictwa Cisna, Cisna 87A, 38-607 Cisna. <br/>2.	Szczegółowy opis przedmiot zamówienia:<br/>1)	szacunkowa ilość – 50 000 litrów;<br/>2)	Zamawiający posiada zbiorniki na olej opałowy o pojemności 12 000 litrów<br/>3)	miejsce dostawy (Odbiorca) – kotłownia znajdująca się pod adresem Nadleśnictwo Cisna, 38-607 Cisna 87A<br/>4)	transport - Jednorazowa dostawa lekkiego oleju opałowego będzie wynosić w szacunkowych granicach od 5000 do 9000 litrów. Ilość dostarczanego jednorazowo paliwa uzależniona będzie od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym.<br/>5)	termin realizacji dostawy: nie później niż 3 dni od złożenia zamówienia przez upoważnioną osobę wyznaczoną przez zamawiającego. <br/>6)	Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15o C<br/>7)	Olej opałowy lekki L-1 musi spełniać standardy jakościowe określone w PN-C-96024:2020-12 Przetwory naftowe - oleje opałowe /dla gatunku L-1, co powinno być odzwierciedlone w formie certyfikatu (świadectwa) jakości dostarczonego razem z każdą partią dostawy oleju.<br/>8)	Olej opałowy lekki L-1 musi być zgodny z polskimi normami oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. 2019 r., poz. 1822), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 755).<br/>9)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego oleju opałowego.<br/>10)	Minimalne parametry jakie musi spełniać olej opałowy lekki:<br/>a)	Wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg;<br/>b)	Gęstość w temp. 15 0C max. 860 kg/m3;<br/>c)	Temperatura zapłonu powyżej 56 0C;<br/>d)	Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 0C max 6,00 mm2/s;<br/>e)	Zawartość siarki max 0,1 % (m/m).<br/>11)	Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary - litr. Dostawy muszą być realizowane specjalistycznymi autocysternami zaopatrzonymi w posiadające ważne cechy legalizacyjne urządzenia wydawcze - pompy oraz drukarki - wskazujące dokładną ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15 oC (urządzenia wydawcze powinny także posiadać świadectwa legalizacyjne wydane przez Urząd Miar i Wag).<br/>12)	Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełniania zgłoszeń oraz aktualizacji danych w systemie SENT zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (t. j. Dz. U. 2021 r., poz. 1857).<br/>13)	Olej opałowy będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według ADR.<br/>14)	Olej opałowy będzie dostarczany cysternami wykonawcy na jego koszt.<br/>15)	Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie (partiami) w godzinach od 7.30 do 14.30 w dni robocze, na podstawie zapotrzebowania złożonego pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.<br/>16)	Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostawy w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) od dnia złożenia zapotrzebowania przez zamawiającego.<br/>3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:<br/>1)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;<br/>2)	terminy i wielkości dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych), jednakże zamówienie powinno być złożone nie później niż na 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku) przed jego planowanym terminem;<br/>3)	szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie lub elektronicznie drogą mailową;<br/>4)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości danej dostawy, ilości i terminów dostaw;<br/>5)	z uwagi na pojemności magazynowe Zamawiającego jednorazowa dostawa nie może być większa niż 12 000 litrów paliwa;<br/>6)	wszelkie koszty transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca; <br/>7)	wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia;<br/>8)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;<br/>9)	dowodem przyjęcia dostawy oleju jest wydruk z odmierzacza. <br/>4. Pozostałe ustalenia:<br/>1)	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<br/>2)	Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.<br/>3)	Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności. Wówczas zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca wykazuje, że dostawa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.<br/>4)	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.<br/>5)	Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.<br/>6)	Zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega na swoją rzecz uprawnienie do rezygnacji z realizacji zawartej umowy częściowym zakresie, w sytuacjach niezależnych od Stron w szczególności np. zmniejszonego zapotrzebowania na olej opałowy. Minimalny gwarantowany poziom realizacji umowy to 50 % wynagrodzenia netto określonego w § 5 ust. 1 umowy na podstawie oferty Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert uzasadniając to podaniem w opisie<br/>przedmiotu zamówienia standardów jakościowych oraz norm technicznych dotyczących głównych elementów składających się na<br/>przedmiot zamówienia.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w<br/>ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny ofert,<br/>zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający<br/>wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>6. Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 100%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (sporządzonym wg załącznika<br/>nr 2 do SWZ).<br/>Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, w wartości netto i brutto, z<br/>wyodrębnieniem należnego podatku VAT.<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w<br/>obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy posiadają aktualną koncesję na<br/>obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosowanie do ustawy Prawo Energetyczne (t. j.<br/>Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) lub w przypadku Wykonawców mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej (Wykonawcy zagraniczni), którzy mają ważną koncesję lub inny równoważny dokument wystawiany przez organy<br/>właściwe w kraju prowadzenia działalności, zezwalający na obrót paliwami ciekłymi.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej.<br/>4) zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (sukcesywnie) minimum 1<br/>dostawę lekkiego oleju opałowego o wartości min 120 000,00 zł brutto - potwierdzoną dowodami, czy zostały wykonane<br/>należycie, wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SWZ.<br/>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz dostaw<br/>zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o Obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych<br/>podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie<br/>tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na<br/>wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego<br/>podmiotu podstawy wykluczenia.<br/>Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w<br/>terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do<br/>osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe potwierdzające<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu<br/>o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów<br/>musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.<br/>Podane przez Wykonawcę lub przez podmiot udostępniający zasoby, w celu wykazania spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, wartości zrealizowanych robót budowlanych w walutach innych niż złoty polski (PLN) będą przeliczane na<br/>PLN w oparciu o średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu kurs danej<br/>waluty nie był ogłaszany w NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:<br/>http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ; b) oświadczenia<br/>Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), c) oświadczenia Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, że<br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, d) oświadczenia Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, że<br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, e)<br/>oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>f) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275),<br/>g) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w: i) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ii)<br/>art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, iii) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, iv) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu<br/>ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego oraz tytułem środka karnego, v) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, vi) art. 108 ust. 1 pkt 6<br/>ustawy, vii) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, viii) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących<br/>płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z<br/>2019 r. poz. 1170), ix) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, x) art. 109 ust. 1 pkt 5, pkt 7-10 ustawy Pzp<br/>xi) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835). (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5<br/>do SWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w<br/>oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie<br/>najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>a) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo<br/>Energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.) lub w przypadku Wykonawców mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Wykonawcy zagraniczni) ważną koncesję lub inny równoważny dokument wystawiany przez organy<br/>właściwe w kraju prowadzenia działalności, zezwalający na obrót paliwami ciekłymi;<br/>b) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór<br/>wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o<br/>informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje żądania składania przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>Na ofertę składają się: 1. Formularz oferty (zał. 2 do SW); 2. Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3 do SWZ). 3. Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 pkt 5 SWZ, potwierdzające oddanie Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia (zał. nr 7 do SWZ),<br/>4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, 5) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania w<br/>postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich. 7)<br/>oświadczenia które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy sporządzone według wzoru zał. nr 8 do SWZ (w przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>9. oświadczenia, o których mowa w Roz. 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 3 SWZ.Szczegółowo opisano w SWZ. Podmiotowe środki<br/>dowodowe dotyczące podmiotów innych niż Wykonawca opisane są Rozdziale 7 ust. 5 SWZ. Do podmiotów<br/>udostępniających zasoby oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby, mających siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają odpowiednio zastosowanie wymagania zawarte w<br/>Roz. 7 ust. 5 pkt. 1 i pkt 2 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w pkt 1), musi złożyć z osobna każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy wobec<br/>Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 110 ust<br/>2 ustawy Pzp (Roz. 6 ust. 5 SWZ), Wykonawca/y składa/ją oświadczenie według wzoru zał. nr 4 do SWZ. Wykonawca, w<br/>przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem<br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także „Oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby. W przypadku, gdy wobec podmiotu udostępniającego zasoby, zachodzą przesłanki, o których<br/>mowa w art. 110 ust 2 ustawy Pzp (Rozdział 6 ust. 5 SWZ), podmiot ten składa oświadczenie według wzoru zał. nr 4 do<br/>SWZ. Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą – jeżeli dotyczy. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach<br/>lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia”<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają<br/>dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór zobowiązania zał. nr 7 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: a) zakres<br/>dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i<br/>wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; Treść<br/>zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać, czego<br/>dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. zasoby lub podwykonawcy<br/>niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo udzielone w formie tradycyjnej może zostać<br/>złożone w niniejszym postępowaniu w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej<br/>(elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie i opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w przypadku:<br/>1) siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, w tym okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności);<br/>2) zmiany przedmiotu umowy (asortymentu) o parametrach lepszych – w każdym czasie, pod warunkiem, że cena towaru nie przekroczy wartości całkowitej brutto umowy;<br/>3) zmiany asortymentu – gdy asortyment, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że asortyment zamienny będzie równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego (bądź lepszy) oraz że cena nie przekroczy wartości całkowitej brutto umowy;<br/>4) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 2. Ponadto Strony przewidują mechanizm waloryzacji, opisany szczegółowo w postanowieniu § 5 ust. 3 umowy, skutkujący zmianami tj. podwyżkami lub obniżkami, cen jednostkowych za 1 litr przy poszczególnych dostawach partii oleju opałowego.<br/>3. Zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zmian cen za poszczególne dostawy oleju opałowego, które będą wyliczane zgodnie z mechanizmem waloryzacji określonym szczegółowo w postanowieniu § 5 ust. 3 umowy, w oparciu o dokumenty wymienione w § 5 ust. 3 pkt 5 umowy.<br/>Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w par. 5 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu (z zastrzeżeniem zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 poniżej) każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:<br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne, lub zdrowotne, na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.<br/>4) zmiany zasad gromadzenia wpłat do pracowniczych planów kapitałowych - na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.<br/>2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany szczegółowo w paragrafie 8 i 9 umowy (wzór), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-02 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Do formalności, jakie powinny zostać dopełnione przez Wykonawcę, którego ofertę wybrano, w celu zawarcia umowy (w<br/>formie pisemnej, pod rygorem nieważności) należą: - przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile wybrana zostanie oferta wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).<br/>Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. UZASADNIENIE: Zamówienie nie zostało podzielone<br/>na części ze względu na zakres przedmiotu zamówienia, który odpowiada profilowi działalności małych i średnich<br/>przedsiębiorstw, funkcjonujących na rynku regionalnym i lokalnym. Podział prac na części spowodowałby trudności<br/>techniczne i organizacyjne oraz brak koordynacji, skutkujące groźbą nieprawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz<br/>zwiększenia kosztów zamówienia. Zakres zamówienia nie narusza konkurencji, nie ogranicza możliwości ubiegania się o<br/>zamówienie mniejszym podmiotom ponieważ kryteria kwalifikacji nie ograniczają udziału małych i średnich przedsiębiorstw.<br/>Udzielenie zamówienia bez podziału na części jest również uzasadnione względami organizacyjnymi. Zamawiający<br/>potrzebuje zapewnienia stałych dostaw oleju opałowego, który będzie służył do zapewnienia ciepła w budynku biura<br/>Nadleśnictwa Cisna oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego „Wołosań” w Cisnej. Dostawy muszą być realizowane na<br/>bieżąco tj. w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od zamówienia, tak aby utrzymywać odpowiedni poziom zapasu<br/>oleju w zbiorniku, w celu zapewnienia ciepła ww. obiektach. Podział zamówienia na części wymagałby każdorazowo<br/>przeprowadzania osobnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z w trybie podstawowym zgodnie z<br/>przepisami PZP, co w sposób oczywisty znacznie wydłużałoby proces każdorazowej dostawy oleju opałowego. Przepisy<br/>PZP wprowadzają bowiem minimalny 7 dniowy termin na składanie ofert. Ponadto każdorazowo przeprowadzane<br/>postępowanie wymagałoby dokonywania weryfikacji i oceny ofert co również bywa czasochłonne. ZASADY<br/>SPORZĄDZANIA I FORMA DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH SKŁADANYCH W<br/>POSTĘPOWANIU zostały opisane w rozdziale 9 SWZ. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT został opisany w<br/>rozdziale 13 SWZ.. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY został opisany w rozdziale 15 SWZ. POUCZENIE O ŚRODKACH<br/>OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY zostały opisane w rozdziale 20 SWZ. Zamawiający nie<br/>przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com