JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221125/0045991601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych na zadaniu – „Utrzymanie składów drewna w Leśnictwie Tarnawka i w Leśnictwie Węgierka” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KAŃCZUGA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650016822</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Węgierska 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kańczuga</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kanczuga@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://kanczuga.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych na zadaniu – „Utrzymanie składów drewna w Leśnictwie Tarnawka i w Leśnictwie Węgierka” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d33f08fa-60f9-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00459916</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00273942/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Wykonanie robót budowlanych na zadaniu – „Utrzymanie składów drewna w Leśnictwie Tarnawka i w Leśnictwie Węgierka”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy<br/>zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”):<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga lub przy użyciu poczty elektronicznej:<br/>kanczuga@krosno.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub<br/>dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje,<br/>w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>5.Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń<br/>lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów, przy<br/>maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to<br/>maksymalnie 500 MB.<br/>6.Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę<br/>ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga Za datę przekazania wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 3 lub złożenia na<br/>Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga<br/>Wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>8.Ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>14.Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania<br/>ofert):<br/>1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,<br/>wniosków (innych niż wskazane w pkt. 8.), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na Platformie na stronie<br/>danego postępowania. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych<br/>lub numerem postępowania wskazanym w SWZ.<br/>2)Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej –<br/>za pomocą adresu e-mail Zamawiającego oraz adresu<br/>e-mail Wykonawcy wskazanego w formularzu oferty. 3)Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów<br/>lub oświadczeń<br/>składane będą przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy i formularza</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż<br/>administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Kańczuga z siedzibą przy ul. Węgierskiej 32, 37-220 Kańczuga,<br/>tel./fax 16 640 25 60, e-mail: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl.<br/>Przedstawicielem administratora jest: Nadleśniczy – Tadeusz Ogonowski. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w<br/>siedzibie Nadleśnictwa Kańczuga, telefonicznie pod numerem 16 640 25 60, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem:<br/>kanczuga@krosno.lasy.gov.pl.<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Arkadiusz Kępski, z którym w sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl<br/>lub telefonicznie pod numerem 796 400 911.<br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o<br/>art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.<br/>6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje<br/>cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>7. Niezależnie od postanowień pkt 6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe<br/>będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane<br/>w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.<br/>9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym<br/>również w formie profilowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym<br/>Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub<br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,<br/>00-193 Warszawa)<br/>w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy<br/>o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych określa PZP.<br/>12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d<br/>lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych<br/>na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 290843,25 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część 1. Utrzymanie składów drewna w Leśnictwie Tarnawka<br/><br/>temat 1	Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Tarnawka oddz. 45 a <br/>Skład drewna Tarnawka oddz. 45a: (część dojazdowa składnicy + składnica)<br/>Roboty drogowe obejmują: wykonanie robót ziemnych: zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej z odwozem gruntu na odkład, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne podbudowy i nawierzchni z odwozem gruntu, wykonanie na części dojazdowej składu drewna podbudowy z kruszywa naturalnego – pospółki o grubości warstwy 25 cm po zagęszczeniu, wykonanie na pozostałej powierzchni składu drewna podbudowy z pospółki o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu, wykonanie na części dojazdowej i pozostałej powierzchni składnicy nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Dodatkowo roboty drogowe obejmują: odtworzenie, oczyszczenie i odmulenie rowu odpływowego oraz usypanie poboczy ziemnych wzdłuż krawędzi wykonanej nawierzchni z kruszywa.<br/><br/>temat 2. Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Tarnawka oddz. 46 f<br/>Skład drewna Tarnawka oddz. 46 f: (składnica)<br/>Roboty drogowe obejmują: wykonanie robót ziemnych na powierzchni składu drewna – zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej z odwozem gruntu na odkład, wykonania robót ziemnych – koryta pod warstwy konstrukcyjne podbudowy i nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – pospółki o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu na powierzchni składu drewna, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu na powierzchni składu drewna. Dodatkowo roboty drogowe obejmują: Odtworzenie, oczyszczenie i odmulenie rowu odpływowego, oczyszczenie z namułu przepustu fi 400 mm oraz plantowanie pobocza ziemnego wzdłuż krawędzi nawierzchni z kruszywa.<br/><br/>temat 3	Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Tarnawka oddz. 48 s<br/>Skład drewna Tarnawka oddz. 48 s: (część dojazdowa składu – składy ziemne)<br/> Roboty drogowe obejmują: wykonanie robót ziemnych – zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej o grub. 15 cm z odwozem gruntu na odkład, wykonania robót ziemnych – koryta grub. 20 cm pod warstwy konstrukcyjne podbudowy i nawierzchni z odwozem gruntu na odkład, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – pospółki o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu na powierzchni utwardzenia składu drewna, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu na powierzchni utwardzenia składu drewna. Dodatkowo roboty drogowe obejmują: plantowanie pobocza ziemnego wzdłuż krawędzi nawierzchni z kruszywa oraz plantowanie terenu (gruntu rodzimego) składu drewna po obu stronach części utwardzenia dojazdu.<br/><br/>temat 4	Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Tarnawka oddz. 60 b<br/>Skład drewna Tarnawka oddz. 60 b: (część dojazdowa składnicy + składnica)<br/>Roboty drogowe obejmują: wykonanie robót ziemnych – koryto pod warstwy konstrukcyjne podbudowy i nawierzchni z odwozem gruntu, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – pospółki o grubości warstwy 25 cm po zagęszczeniu na odcinku przedłużenia części dojazdowej składu drewna, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu na powierzchni składu drewna, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu na części dojazdowej i na powierzchni składu drewna. Dodatkowo roboty drogowe obejmują: odtworzenie, oczyszczenie i odmulenie rowu odpływowego oraz usypanie poboczy ziemnych wzdłuż krawędzi nawierzchni z kruszywa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 262946,42 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi<br/>kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>– Wydłużenie okresu gwarancji – 40%<br/>2. W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę<br/>procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Wydłużenie okresu<br/>gwarancji” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w<br/>ust. 4 poniżej.<br/>4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium<br/>zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty budowlane w<br/>stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót<br/>poświadczonego protokołem odbioru końcowego. Za okres gwarancji 12 m-cy Wykonawca dostaje 0 pkt.). Do oceny w ramach<br/>kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------------- x 100 pkt x 40%<br/>Gmax<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>Go – długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie<br/>Gmax – największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu<br/>Liczbę miesięcy określającej wydłużenie okresu gwarancji należy podać w liczbach naturalnych. Podanie liczby ujemnej, liczby<br/>zawierającej ułamki mniejsze od 1, lub liczby 0 (zero) miesięcy spowoduje, że oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W<br/>przypadku podania liczby ułamkowej większej od 1, do oceny w ramach tego kryterium oceny ofert zostanie przyjęta wartość<br/>całkowita wynikająca z tego ułamka, z zastrzeżeniem poniższego ograniczenia.<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne wydłużenie okresu gwarancji wynoszące 12 m-cy. W przypadku zaoferowania<br/>wydłużenia okresu gwarancji o okres dłuższy niż 12 m-cy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 12 miesięczne<br/>wydłużenie Gwarancji. (np. 24 m-cy gwarancji oferowane w formularzu oferty = 12 m-cy jako minimum wymagane przez<br/>Zamawiającego + 12 m-cy jako wydłużenie gwarancji)<br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Skład drewna Węgierka oddz. 113 c (istniejąca utwardzona część dojazdu – składy ziemne istniejące)<br/>Roboty drogowe obejmują: wykonanie wyrównania istniejącej utwardzonej łupkiem kamiennym części utwardzonej składu – wyrównanie o średniej grubości 6 cm kruszywem łamanym 0/31,5 klasy C50/30, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu na powierzchni utwardzonej składu. Dodatkowo roboty obejmują wykonanie robót ziemnych, jako dokop gruntu na usypanie – wykonanie obustronnych poboczy gruntowych o grubości 20 cm i szerokości 1,00 m wzdłuż krawędzi nawierzchni z kruszywa łamanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 27896,83 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi<br/>kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>– Wydłużenie okresu gwarancji – 40%<br/>2. W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę<br/>procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Wydłużenie okresu<br/>gwarancji” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w<br/>ust. 4 poniżej.<br/>4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium<br/>zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty budowlane w<br/>stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót<br/>poświadczonego protokołem odbioru końcowego. Za okres gwarancji 12 m-cy Wykonawca dostaje 0 pkt.). Do oceny w ramach<br/>kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------------- x 100 pkt x 40%<br/>Gmax<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>Go – długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie<br/>Gmax – największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu<br/>Liczbę miesięcy określającej wydłużenie okresu gwarancji należy podać w liczbach naturalnych. Podanie liczby ujemnej, liczby<br/>zawierającej ułamki mniejsze od 1, lub liczby 0 (zero) miesięcy spowoduje, że oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W<br/>przypadku podania liczby ułamkowej większej od 1, do oceny w ramach tego kryterium oceny ofert zostanie przyjęta wartość<br/>całkowita wynikająca z tego ułamka, z zastrzeżeniem poniższego ograniczenia.<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne wydłużenie okresu gwarancji wynoszące 12 m-cy. W przypadku zaoferowania<br/>wydłużenia okresu gwarancji o okres dłuższy niż 12 m-cy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 12 miesięczne<br/>wydłużenie Gwarancji. (np. 24 m-cy gwarancji oferowane w formularzu oferty = 12 m-cy jako minimum wymagane przez<br/>Zamawiającego + 12 m-cy jako wydłużenie gwarancji)<br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 112.ust 2 ustawy PZP dotyczące:<br/> 1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w niniejszym zakresie.<br/>1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w niniejszym zakresie.<br/>1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w niniejszym zakresie.<br/>1.4 zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>W zakresie zdolności zawodowej - osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zadania będzie dysponował co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane - w specjalności inżynieryjnej drogowej – (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2020 poz. 1333.)<br/>Uwaga: Dopuszcza się wykazanie spełnienia warunków (dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane w specjalnościach wymienionych w odpowiednich warunkach.<br/>Przez uprawnienia budowlane do sprawowania funkcji kierownika robót, rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831)<br/>W przypadku, gdy wskazane przez wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi określone w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. 2020 poz. 1333.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. 2)<br/>a)<br/>oświadczenia wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;*<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;*<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w:<br/>c1) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>c2) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c3) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>c4) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy<br/>c5) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170),*<br/>c6) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.*</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia<br/>spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>a) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych<br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w<br/>SWZ<br/>Wykonawca zagraniczny zamiast:<br/>1)odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o której mowa w ust. 4 pkt 2) lit. b)SWZ –składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator<br/>lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie<br/>znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich<br/>złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda od Wykonawców przedstawienia przedmiotowych środków<br/>dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>Uwaga: w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy ofertę podpisuje pełnomocnik, w tym również<br/>pełnomocnik ujawniony na podstawie przepisu art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 06 marca 2018 r. o<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla<br/>Przedsiębiorcy (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 2296), konieczne jest przedłożenie razem z ofertą<br/>pełnomocnictwa, w sposób określony w pkt 2) poniżej.<br/>2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający<br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy<br/>niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania<br/>dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za<br/>zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane<br/>2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w<br/>postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.<br/>5. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do<br/>reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, zostały<br/>wystawione przez podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot<br/>udostępniający zasoby lub podwykonawca (dalej „upoważnione podmioty”), jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten<br/>dokument. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> par. 12 wzoru umowy (stanowiącej zał nr 6 do SWZ)- zawiera szczegółowy opis zmian do<br/>umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-12 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz<br/>poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy<br/>Pzp przysługują środki ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX Środki ochrony prawnej<br/>ustawy Pzp.<br/>2.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,<br/>o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich<br/>Przedsiębiorców.<br/>3.Środkami ochrony prawnej są: odwołanie oraz skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie.<br/>4.Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie<br/>elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania<br/>odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.<br/>Pisma w formie pisemnej wnosi się za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, a<br/>pisma w postaci elektronicznej wnosi się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>5.Pełnomocnikiem może być adwokat lub radca prawny, a ponadto osoba sprawująca zarząd<br/>majątkiem lub interesami strony lub uczestnika postępowania oraz osoba pozostająca ze stroną<br/>lub uczestnikiem postępowania w stosunku zlecenia, jeżeli przedmiot sprawy wchodzi w zakres<br/>tego zlecenia. Pełnomocnikiem osoby prawnej, przedsiębiorcy, w tym nieposiadającego<br/>osobowości prawnej, lub jednostki nieposiadającej osobowości prawnej może być również<br/>pracownik tej jednostki.<br/>6.Odwołanie przysługuje na:<br/>1)niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>2)zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był<br/>obowiązany na podstawie ustawy;<br/>3)zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, mimo że Zamawiający<br/>był do tego obowiązany.<br/>7.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.<br/>8.Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo<br/>postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie<br/>pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać<br/>się z jego treścią przed upływem tego terminu.<br/>9.Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem<br/>terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło<br/>przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>10.Odwołanie powinno zawierać w szczególności: wskazanie czynności lub zaniechania<br/>czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp; zwięzłe<br/>przedstawienie zarzutów; żądanie co do sposobu rozstrzygnięcia odwołania; wskazanie<br/>okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na<br/>poparcie przytoczonych okoliczności.<br/>12.Szczegółowe kwestie dotyczące postępowania odwoławczego zostały uregulowane w art.<br/>506 - 578 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com