JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221209/0048738201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słowackiego 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Aleksandrów Kujawski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">542822059</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">542822031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f13f7d99-77b1-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00487382</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022238/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, dokumenty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, dokumenty, a także oświadczenie o<br/>jakim mowa w Rozdziale 6 i 7 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej odpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	Gmina Aleksandrów Kujawski informuje, że jest administratorem Państwa danych osobowych w siedzibie Urzędu ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski. Inspektorem danych osobowych jest Marcin Brzdęk kontakt mail: inspektorochronydanych@gmina-aleksandrowkujawski.pl<br/>2)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.32.2022.EW prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>3)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>6)	konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.32.2022.EW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:<br/>1)	Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Reymonta w miejscowości Łazieniec. <br/>2.	Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia: <br/>1)	Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Reymonta w miejscowości Łazieniec.<br/>2)	Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (dz. nr 411, obręb Wołuszewo) w miejscowości Wołuszewo.<br/>3)	Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wołuszewo (dz. nr 138, obręb Wołuszewo) o długości ok. 393 mb.<br/>4)	Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgoda (dz. nr 119, obręb Zgoda).<br/><br/>3.	Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 4 realizowanych w ramach roboty budowlanej.<br/>4.	Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.<br/>6.	Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.<br/>7.	Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>8.	Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>9.	Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>10.	Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia. <br/>11.	Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>12.	Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>13.	Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>14.	Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>15.	Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>16.	Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>17.	Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>18.	Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>19.	Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia jest:<br/>a)	Cena brutto oferty za wykonanie zamówienia – 60%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe „D”– 40%<br/><br/>2. Sposób przyznawania punktów:<br/>1)	cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia<br/><br/>C = (Cmin./Cbad.) x 60<br/> <br/>gdzie:<br/> C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/> Cmin. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert<br/> Cbad. – cena (brutto) oferty badanej <br/><br/>2)	doświadczenie zawodowe „D” <br/><br/>Przy ocenie oferty w kryterium doświadczenie „D” najwyżej będzie punktowana oferta Wykonawcy, który zaoferuje największe doświadczenie zawodowe wykonane w okresie ostatnich 3 lat, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Doświadczenie w ramach (D) oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji: <br/><br/>a)	0 punktów – za zrealizowanie 1 usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>b)	20 punktów – za zrealizowanie od 2 do 3 usług dotyczących pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>c)	40 punktów – za zrealizowanie 4 usług dotyczących pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/><br/>Oceniając ofertę̨ w kryterium „D” Zamawiający będzie brał pod uwagę̨ doświadczenie Wykonawcy w realizacji dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej. W ocenie zostaną uwzględnione zrealizowane usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, każde w okresie ostatnich 3 lat, które Wykonawca wykaże w ofercie wg Załącznika nr 1. <br/>W celu potwierdzenia wykonania usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, należy dołączyć do oferty dowody, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 40,00 pkt.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert (C+D) odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.<br/>5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium <br/>o najwyższej wadze odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ odrębnie dla każdej części zamówienia. <br/>8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe „D”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:<br/>2)	Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (dz. nr 411, obręb Wołuszewo) w miejscowości Wołuszewo.<br/>2.	Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia: <br/>1)	Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Reymonta w miejscowości Łazieniec.<br/>2)	Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (dz. nr 411, obręb Wołuszewo) w miejscowości Wołuszewo.<br/>3)	Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wołuszewo (dz. nr 138, obręb Wołuszewo) o długości ok. 393 mb.<br/>4)	Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgoda (dz. nr 119, obręb Zgoda).<br/><br/>3.	Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 4 realizowanych w ramach roboty budowlanej.<br/>4.	Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.<br/>6.	Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.<br/>7.	Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>8.	Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>9.	Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>10.	Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia. <br/>11.	Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>12.	Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>13.	Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>14.	Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>15.	Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>16.	Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>17.	Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>18.	Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>19.	Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia jest:<br/>a)	Cena brutto oferty za wykonanie zamówienia – 60%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe „D”– 40%<br/><br/>2. Sposób przyznawania punktów:<br/>1)	cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia<br/><br/>C = (Cmin./Cbad.) x 60<br/> <br/>gdzie:<br/> C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/> Cmin. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert<br/> Cbad. – cena (brutto) oferty badanej <br/><br/>2)	doświadczenie zawodowe „D” <br/><br/>Przy ocenie oferty w kryterium doświadczenie „D” najwyżej będzie punktowana oferta Wykonawcy, który zaoferuje największe doświadczenie zawodowe wykonane w okresie ostatnich 3 lat, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Doświadczenie w ramach (D) oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji: <br/><br/>a)	0 punktów – za zrealizowanie 1 usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>b)	20 punktów – za zrealizowanie od 2 do 3 usług dotyczących pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>c)	40 punktów – za zrealizowanie 4 usług dotyczących pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/><br/>Oceniając ofertę̨ w kryterium „D” Zamawiający będzie brał pod uwagę̨ doświadczenie Wykonawcy w realizacji dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej. W ocenie zostaną uwzględnione zrealizowane usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, każde w okresie ostatnich 3 lat, które Wykonawca wykaże w ofercie wg Załącznika nr 1. <br/>W celu potwierdzenia wykonania usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, należy dołączyć do oferty dowody, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 40,00 pkt.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert (C+D) odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.<br/>5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium <br/>o najwyższej wadze odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ odrębnie dla każdej części zamówienia. <br/>8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe „D”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:<br/>3)	Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wołuszewo (dz. nr 138, obręb Wołuszewo) o długości ok. 393 mb.<br/>2.	Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia: <br/>1)	Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Reymonta w miejscowości Łazieniec.<br/>2)	Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (dz. nr 411, obręb Wołuszewo) w miejscowości Wołuszewo.<br/>3)	Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wołuszewo (dz. nr 138, obręb Wołuszewo) o długości ok. 393 mb.<br/>4)	Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgoda (dz. nr 119, obręb Zgoda).<br/><br/>3.	Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 4 realizowanych w ramach roboty budowlanej.<br/>4.	Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.<br/>6.	Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.<br/>7.	Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>8.	Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>9.	Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>10.	Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia. <br/>11.	Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>12.	Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>13.	Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>14.	Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>15.	Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>16.	Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>17.	Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>18.	Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>19.	Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia jest:<br/>a)	Cena brutto oferty za wykonanie zamówienia – 60%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe „D”– 40%<br/><br/>2. Sposób przyznawania punktów:<br/>1)	cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia<br/><br/>C = (Cmin./Cbad.) x 60<br/> <br/>gdzie:<br/> C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/> Cmin. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert<br/> Cbad. – cena (brutto) oferty badanej <br/><br/>2)	doświadczenie zawodowe „D” <br/><br/>Przy ocenie oferty w kryterium doświadczenie „D” najwyżej będzie punktowana oferta Wykonawcy, który zaoferuje największe doświadczenie zawodowe wykonane w okresie ostatnich 3 lat, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Doświadczenie w ramach (D) oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji: <br/><br/>a)	0 punktów – za zrealizowanie 1 usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>b)	20 punktów – za zrealizowanie od 2 do 3 usług dotyczących pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>c)	40 punktów – za zrealizowanie 4 usług dotyczących pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/><br/>Oceniając ofertę̨ w kryterium „D” Zamawiający będzie brał pod uwagę̨ doświadczenie Wykonawcy w realizacji dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej. W ocenie zostaną uwzględnione zrealizowane usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, każde w okresie ostatnich 3 lat, które Wykonawca wykaże w ofercie wg Załącznika nr 1. <br/>W celu potwierdzenia wykonania usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, należy dołączyć do oferty dowody, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 40,00 pkt.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert (C+D) odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.<br/>5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium <br/>o najwyższej wadze odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ odrębnie dla każdej części zamówienia. <br/>8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe „D”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:<br/>4)	Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgoda (dz. nr 119, obręb Zgoda).<br/><br/>2.	Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia: <br/>1)	Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Reymonta w miejscowości Łazieniec.<br/>2)	Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (dz. nr 411, obręb Wołuszewo) w miejscowości Wołuszewo.<br/>3)	Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wołuszewo (dz. nr 138, obręb Wołuszewo) o długości ok. 393 mb.<br/>4)	Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgoda (dz. nr 119, obręb Zgoda).<br/><br/>3.	Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 4 realizowanych w ramach roboty budowlanej.<br/>4.	Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.<br/>6.	Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.<br/>7.	Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>8.	Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>9.	Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>10.	Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia. <br/>11.	Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>12.	Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>13.	Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>14.	Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>15.	Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>16.	Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>17.	Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>18.	Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>19.	Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia jest:<br/>a)	Cena brutto oferty za wykonanie zamówienia – 60%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe „D”– 40%<br/><br/>2. Sposób przyznawania punktów:<br/>1)	cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia<br/><br/>C = (Cmin./Cbad.) x 60<br/> <br/>gdzie:<br/> C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/> Cmin. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert<br/> Cbad. – cena (brutto) oferty badanej <br/><br/>2)	doświadczenie zawodowe „D” <br/><br/>Przy ocenie oferty w kryterium doświadczenie „D” najwyżej będzie punktowana oferta Wykonawcy, który zaoferuje największe doświadczenie zawodowe wykonane w okresie ostatnich 3 lat, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Doświadczenie w ramach (D) oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji: <br/><br/>a)	0 punktów – za zrealizowanie 1 usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>b)	20 punktów – za zrealizowanie od 2 do 3 usług dotyczących pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>c)	40 punktów – za zrealizowanie 4 usług dotyczących pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/><br/>Oceniając ofertę̨ w kryterium „D” Zamawiający będzie brał pod uwagę̨ doświadczenie Wykonawcy w realizacji dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej. W ocenie zostaną uwzględnione zrealizowane usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, każde w okresie ostatnich 3 lat, które Wykonawca wykaże w ofercie wg Załącznika nr 1. <br/>W celu potwierdzenia wykonania usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, należy dołączyć do oferty dowody, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 40,00 pkt.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert (C+D) odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.<br/>5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium <br/>o najwyższej wadze odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ odrębnie dla każdej części zamówienia. <br/>8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe „D”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp: <br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: <br/>1.4.1. część 1 zamówienia<br/>Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i skierują do jego realizacji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/>1.4.2. część 2 zamówienia<br/>Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i skierują do jego realizacji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/><br/>1.4.3. część 3 zamówienia<br/>Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i skierują do jego realizacji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/><br/>1.4.4. część 4 zamówienia<br/>Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i skierują do jego realizacji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/><br/>Uwagi:<br/>1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. może być spełniony przez Wykonawców wspólnie. <br/>2) Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5.1 „Wykaz osób” do SWZ – część 1 zamówienia, 5.2 „Wykaz osób” do SWZ – część 2 zamówienia 5.3 „Wykaz osób” do SWZ – część 3 zamówienia, 5.4 „Wykaz osób” do SWZ – część 4 zamówienia. <br/> <br/>Uwagi:<br/>1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. może być spełniony przez Wykonawców wspólnie. <br/>2) Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznika od nr 5.1 do nr 5.4 „Wykaz osób”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w Dziale 15:<br/>1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: <br/>1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte <br/>w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. <br/>2)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o aktualności informacji wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ.<br/>3)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>4)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ust. 1), 2) i 3) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie. <br/>3. W przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu oferty, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. <br/>4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. <br/>7. W zakresie nieuregulowanym w SWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. <br/>8. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w dziale 7 ust. 1 lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Dziale 6: <br/>a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według załącznika nr 5.1 „Wykaz osób” do SWZ – część 1 zamówienia, 5.2 „Wykaz osób” do SWZ – część 2 zamówienia 5.3 „Wykaz osób” do SWZ – część 3 zamówienia, 5.4 „Wykaz osób” do SWZ – część 4 zamówienia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:<br/>1)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących firmę (Zamawiającego, Wykonawcę)<br/>2)	zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia Stron,<br/>3)	zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w Umowie o Roboty Budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,<br/>4)	zmian będących następstwem ewentualnego rozwiązania Umowy o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed ukończeniem robót objętych tą umową i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania Umowy do zaistniałej sytuacji, w tym zastąpienia dotychczasowego wykonawcy robót innym wykonawcą.<br/>5)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z swz,<br/>6)	zmiana obowiązującej stawki VAT,<br/>7)	zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp., <br/>8)	zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>9)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z swz,<br/>10)	wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub usług lub dostaw,<br/>11)	zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.<br/>2.	Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>3.	Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.<br/>4.	Wynagrodzenie umowne Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 podlega waloryzacji w sytuacji zmiany wynagrodzenia za wykonanie nadzorowanych robót budowlanych o procent wzrostu tego wynagrodzenia. <br/>5.	Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy dla wzrostów lub spadków kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>6.	Waloryzacja może rozpocząć się od początku 7 miesiąca kalendarzowego, licząc od daty zawarcia umowy. Waloryzacji będą podlegać kwoty należne Wykonawcy z tytułu wykonania części przedmiotu Umowy zrealizowanych w okresie objętym waloryzacją odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>7.	Występując o wynagrodzenie, Wykonawca uwzględni waloryzację w oparciu o wartości wynikające z ostatnich dostępnych danych kwartalnych, opublikowanych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.<br/>8.	Łączna wartość korekt wynikająca z waloryzacji nie przekroczy (+/-) 10 % kwoty brutto wskazanej w § 2 ust. 1 Umowy odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>9.	Przez łączną wartość korekt, o której mowa w ust. 7 należy rozumieć wartość wzrostu lub spadku wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą z waloryzacji.<br/>10.	Postanowienia umowne w zakresie waloryzacji stosuje się do chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w ust. 7.<br/>11.	W przypadku zwaloryzowania wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie niniejszego paragrafu, Wykonawcy zobowiązany jest do odpowiedniej zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, której przedmiotem są usługi i której okres obowiązywania przekracza 6 miesięcy.<br/><br/>Szczegółowe zmiany postanowień umowy w zakresie wykonania przedmiotu umowy określono w § 7 projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformy zakupowej</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-19 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com