JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221219/0050453501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola i uczniów szkół podstawowych na<br/>terenie gminy Bielsk w roku 2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bielsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015566</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Wolnosci 3A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 265 01 01, 24 265 01 09</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 265 01 05</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@bielsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.bielsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola i uczniów szkół podstawowych na<br/>terenie gminy Bielsk w roku 2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0bf03256-7f9c-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00504535</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033610/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów szkół i przedszkoli z terenu Gminy Bielsk w roku 2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.bielsk.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu :<br/>• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>• ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>• Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego – prowadzonego postępowanie znajduje się pod adresem: /opk6uq100y/ESP<br/>• drogą elektroniczną email: gmina@bielsk.pl (z wyłączeniem składania oferty, która może zostać złożona tylko i wyłącznie za<br/>pośrednictwem ePUAP)<br/>• strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio<br/>związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: www.bip.bielsk.pl<br/>b) Nazwa odbiorcy dla ESP: Urząd Gminy w Bielsku</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">c) Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu<br/>dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww.<br/>Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając<br/>ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.<br/>e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>f) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>g) Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na<br/>miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Gmina Bielsk, ul. Pl. Wolności 3A, 09-230 Bielsk<br/>2. Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, można się z nim skontaktować pod adresem e-mail: iod@bielsk.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na realizację: „Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do<br/>przedszkola i uczniów szkół podstawowych na terenie gminy Bielsk w roku 2023” RRiRG.I.271.20.2022 prowadzonym w trybie<br/>podstawowym,<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz przepisy Rozdziału 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>2019 z późn. zmian.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRiRG.I.271.20.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola i<br/>uczniów szkół podstawowych na terenie gminy Bielsk w roku 2023. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:<br/>CZĘŚĆ 1 - przedmiot zamówienia pn. Przygotowanie oraz dostarczanie gorących posiłków dla uczniów Szkoły<br/>Podstawowej im. Wł. Broniewskiego w Bielsku<br/>• Lokalizacja budynku : Bielsk ul. Sierpecka 42 gm. Bielsk,<br/>• Prognozowana ilość usługi posiłków: ok. 10.560 szt. tj. 60 szt. dziennie przez 176 dni nauki szkolnej<br/>• do maksymalnej wartości wynikającej z oferty i umowy z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w umowie (§ 7 ust. 3)<br/>• zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie lub zwiększenie ilości dostarczanych posiłków każdego rodzaju maksymalnie<br/>do 30%.<br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS DOSTARCZANYCH POSIŁKÓW dla CZĘŚCI 1 :<br/>Realizacja w okresie od 2 stycznia 2023 roku do 22 grudnia 2023 roku.<br/>ILOŚĆ ZAMAWIANYCH POSIŁKÓW DZIENNIE SZACUJE SIĘ ŚREDNIO dla:<br/>a) SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. Wł. Broniewskiego w Bielsku<br/>• ok. 60 szt. dziennie przez 176 dni, tj. ok. 10.560 posiłków.<br/>POSIŁKI W TYGODNIU BĘDĄ SKŁADAŁY SIĘ:<br/>A. z obiadu w skład, którego będzie wchodziła: jedna porcja zupy posiadająca objętość 300 ml; jedna porcja drugiego dania:<br/>którego skład mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, placki lub krokiety, itp. posiadające gramaturę nie mniejszą niż 200<br/>gramów oraz minimum 2 razy w tygodniu danie mięsne lub rybne, które musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 390<br/>gramów, w tym mięso lub ryba 130 gram i surówka – 130 gram oraz ziemniaki, ryż, kasza lub makaron- 130 gram; kompotu;<br/>warzywa lub owoce w każdym posiłku; owoc nie może powtarzać się w ciągu tygodnia np. banan, jabłko, kiwi, gruszka lub<br/>owoce sezonowe.<br/>1) Ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w związku z ilością dzieci korzystających z posiłków oraz frekwencją<br/>uczniów w szkole. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków wykonawcy nie przysługują roszczenia względem<br/>Zamawiającego. Wykonawca będzie dowozić posiłki do szkoły dla minimalnej liczby osób – 10 uczniów dziennie.<br/>2) Zamawiający, każdego dnia będzie przekazywał Wykonawcy SMS-em lub pocztą (zgodnie z ustaleniami) elektroniczną<br/>informację o liczbie posiłków, które mają zostać dostarczone najpóźniej do godz. 8.15 danego dnia.<br/>3) Posiłek powinien spełniać polskie normy żywieniowe odpowiednie do wieku osoby uprawnionej do posiłku urozmaicone, o<br/>wysokiej wartości odżywczej, a jednocześnie pełnym zaspokojeniu kalorycznym i witaminowym, bogatym w składniki<br/>mineralne, podawane atrakcyjnie pod względem organoleptycznym. Obiady podawane w stołówce szkolnej powinny<br/>dostarczyć minimum 30% całodziennego zapotrzebowania energetycznego, zgodnie z aktualnymi normami żywienia<br/>określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych<br/>przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać<br/>środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.<br/>1154).<br/>4) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 25<br/>sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 ze zm.) oraz zgodnie z cytowanym w<br/>pkt. 3 wyżej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).<br/>5) Zamawiający zobowiązuje wykonawcę aby w jadłospisie zapewnił różnorodność dostarczanych zup i dań głównych z<br/>warzywami lub owocami i napoju - kompotu. Nie dopuszcza się powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu<br/>tygodnia.<br/>6) JADŁOSPIS: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej,<br/>najpóźniej do środy do godz. 14:00 planowanego na następny tydzień jadłospisu na każdy kolejny tydzień dożywiania. W<br/>jadłospisie muszą być zawarte informacje na temat żywności, gramatury, wartości energetycznych i zawartości składników<br/>pokarmowych poszczególnych dań, tj. białka, tłuszczów i węglowodanów z wartościami wyliczonymi wg obowiązujących<br/>norm żywienia oraz procesie jej obróbki termicznej zgodnie z art. 3; art. 9 ust. 1 lit. a, b; art. 44 ust. 1 lit. a oraz art. 55<br/>Rozporządzenia (WE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na<br/>temat żywności, zmiany rozporządzeń parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz<br/>uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy<br/>2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektywy Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji<br/>(WE) nr 608/2004 (Dz. Urz. UE L 304 str. 18 z dnia 22.11.2011 r. ze zm.); § 19 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 i ust. 2 Rozporządzenia<br/>Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków<br/>spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Min. Zdrowia określonym w pkt. 3 wyżej.<br/>7) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków codziennie od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo<br/>wolnych od pracy i innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych) JEDEN RAZ DZIENNIE:<br/>a) w godzinach 10:15 do 11:15.,<br/>odpowiednim środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, spełniającym wszystkie wymogi higieniczno –<br/>sanitarne, dopuszczonym decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego<br/>żywienia.<br/>W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa posiłku może odbyć się w innych<br/>godzinach – w tym przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie godziny dostawy posiłków w wyprzedzeniem<br/>wynoszącym co najmniej 2 dni robocze.<br/>OGÓLNE WYTYCZNE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA<br/>1. Ilość posiłków objętych przedmiotem zamówienia może ulec zmianie, szczególnie przy uwzględnieniu nieobecności<br/>dzieci, dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych na podstawie Rozporządzenia Ministra<br/>Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego oraz czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu<br/>oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych przyczyn, których w dniu<br/>podpisania umowy nie można było przewidzieć. Wykonawca będzie dowozić posiłki do przedszkola i szkoły dla minimalnej<br/>liczby osób – 10 dzieci/ uczniów dziennie.<br/>2. Posiłki dostarczane będą przez Wykonawcę WRAZ Z NACZYNIAMI WIELOKROTNEGO UŻYTKU I SZTUĆCAMI<br/>WYKONANYMI Z MATERIAŁÓW DOPUSZCZONYCH DO KONTAKTU Z ŻYWNOŚCIĄ (przedszkole) LUB W<br/>NACZYNIACH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU WRAZ ZE SZTUĆCAMI (szkoła). Wykonawca odpowiedzialny jest za obiór i<br/>wywóz brudnych naczyń po spożyciu posiłków przez dzieci/uczniów lub dnia następnego po dniu w którym posiłki zostały<br/>wydane (według uzgodnień) .<br/>3. Wykonawca zapewnia nieodpłatnie zastawę stołową i sztućce oraz ich odpowiednie mycie i wyparzanie.<br/>4. PRÓBKI ŻYWNOŚCI DO CELÓW BADAŃ wykonywanych przez SANEPID będą pobierane i przechowywane przez<br/>Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>2132 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania<br/>próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. Nr 80 poz. 545). Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo do żądania w uzasadnionych przypadkach powyższych próbek.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport posiłków. Pojazd/pojazdy, którym będą dostarczane posiłki musi<br/>spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (potwierdzonych odpowiednim dokumentem –<br/>zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca pojazd do przewożenia gotowych<br/>posiłków w pojemnikach lub kontenerach lub termosach). Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu posiłków<br/>pojazdem, który nie został zatwierdzony przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Wykonawca będzie mył<br/>i dezynfekował pojazd zgodnie z Dobrą Praktyką Higieniczną, Dobrą Praktyką Produkcyjną oraz ustawą z dnia 25 sierpnia<br/>2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.<br/>6. Posiłki dostarczane będą w opakowaniach zbiorczych (kontenery lub pojemniki lub termosy), tak aby ZAPEWNIĆ<br/>DOSTARCZENIE POSIŁKÓW W ODPOWIEDNIEJ TEMPERATURZE i z zachowaniem odpowiednich właściwości<br/>organoleptycznych. Pojemniki przeznaczone do kontaktu z żywnością muszą odpowiadać wymaganiom ogólnym<br/>określonym w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w<br/>sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i<br/>89/109/EWG. Wykonawca będzie mył i dezynfekował opakowania zbiorcze, zastawę stołową i sztućce zgodnie z Dobrą<br/>Praktyką Higieniczną, Dobrą Praktyką Produkcyjną oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i<br/>żywienia oraz wytycznymi Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych. Opakowania zbiorcze, naczynia do serwowania posiłków<br/>(chochle, szczypce, miski itp.), zastawę stołową i sztućce zapewnia nieodpłatnie Wykonawca.<br/>7. Posiłki dostarczane będą w termosach i pojemnikach utrzymujących ich wysoką temperaturę (dla zupy 75 ºC +/- 3 ºC dla<br/>drugiego dania 65 ºC +/- 3 ºC) i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu. Termosy oraz pojemniki transportowe winny być<br/>utrzymywane w należytej czystości natomiast mycie oraz dezynfekcja wykonywana w pomieszczeniach Wykonawcy.<br/>8. Wykonawca zabezpieczy pojemniki na odpady oraz resztki pokonsumpcyjne. Wykonawca zobowiązany jest codzienne<br/>usuwać ewentualne pozostałości jedzenia (resztki pokonsumpcyjne) oraz odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami, w<br/>tym w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce<br/>opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, i poddawać je utylizacji na własny koszt.<br/>c.d. w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych</p> <p class="mb-0">55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest zgodne z jego przedmiotem m.in. w zakresie:<br/>􀀀 Dostaw posiłków<br/>2) Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w<br/>szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usług będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację<br/>przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej, jak również strony w wyniku<br/>negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.<br/>3) Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 30% wartości podstawowego zamówienia dla każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.<br/>2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następującego<br/>kryterium:<br/>􀀀 Cena - 60 %,<br/>􀀀 Termin płatności faktury – 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola i<br/>uczniów szkół podstawowych na terenie gminy Bielsk w roku 2023. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:<br/>CZĘŚĆ 2 - przedmiot zamówienia pn. Przygotowanie oraz dostarczanie dwa razy dziennie zimnych i gorących posiłków dla<br/>dzieci z Samorządowego Przedszkola w Ciachcinie oraz jeden raz dziennie gorącego posiłku dla uczniów Szkoły<br/>Podstawowej im. Noblistów Polskich w Ciachcinie,<br/>• Lokalizacja budynku : Ciachcin Nowy 54 gm. Bielsk,<br/>• Prognozowana ilość usługi posiłków:<br/>a) SAMORZADOWE PRZEDSZKOLE w Ciachcinie- ok. 72 szt. dziennie śniadanie i obiad przez 202 dni tj. ok. 14.544 szt.<br/>posiłków, oraz ok. 25 szt. podwieczorek przez 202 dni, tj. ok. 5 050 szt. posiłków,<br/>b) SZKOŁA PODSTAWOWA im. Noblistów Polskich w Ciachcinie – ok. 15 szt. dziennie przez 176 dni nauki szkolnej, tj. ok.<br/>2.640 szt. posiłków,<br/>• do maksymalnej wartości wynikającej z oferty i umowy z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w umowie (§ 7 ust. 3),<br/>• zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie lub zwiększenie ilości dostarczanych posiłków każdego rodzaju maksymalnie<br/>do 30%.<br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS DOSTARCZANYCH POSIŁKÓW dla CZĘŚCI 2 :<br/>Przygotowane posiłki dostarczane będą do Samorządowego Przedszkola i Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w<br/>Ciachcinie, Ciachcin Nowy 54, 09-230 Bielsk.<br/>ILOŚĆ ZAMAWIANYCH POSIŁKÓW DZIENNIE SZACUJE SIĘ ŚREDNIO dla:<br/>a) SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA w ilości:<br/>Realizacja w okresie od 02.01.2023 roku do 29.12.2023 roku dla:<br/>• ok. 72 szt. dziennie śniadanie i obiad przez 202 dni, tj. ok. 14 544 posiłków<br/>• ok. 25 szt. podwieczorków przez 202 dni, tj. ok. 5 050 posiłków.<br/>POSIŁKI W TYGODNIU BĘDĄ SKŁADAŁY SIĘ:<br/>A. ze śniadania tj: potrawa mleczna- 200 ml, chleb różnego rodzaju w tym pieczywo mieszane 2 kromki, masło naturalne,<br/>wędlina lub ser bądź pasta, herbata z cytryną itp.,<br/>B. z obiadu w skład, którego będzie wchodziła: jedna porcja zupy posiadająca objętość 200-250 ml.; jedna porcja drugiego<br/>dania: którego skład mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, placki lub krokiety, itp. posiadające gramaturę nie mniejszą<br/>niż 150 gramów, oraz minimum 2 razy w tygodniu danie mięsne lub rybne, które musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż<br/>300 gram, w tym mięso lub ryba 100 gram i surówka – 100 gram oraz ziemniaki, ryż, kasza lub makaron- 100 gram;<br/>kompotu; warzywa lub owoce w każdym posiłku, owoc nie może powtarzać się w ciągu tygodnia np. banan, jabłko, kiwi,<br/>gruszka lub owoce sezonowe;<br/>C. z podwieczorku: tj. napoju (sok, herbata) i owocu z ciastem/ciastkiem lub jogurtem z ciastem/ciastkiem lub kanapki<br/>(minimum 2 kanapki) lub ciastka, deseru mlecznego, itp. (gramatura ciasta/ciastka nie mniejsza niż 150 g).<br/>b) SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. Noblistów Polskich w Ciachcinie w ilości:<br/>Realizacja w okresie od 02.01.2023 roku do 22.12.2023 roku dla:<br/>• ok. 15 szt. dziennie przez 176 dni, tj. ok. 2 640 posiłków.<br/>POSIŁKI W TYGODNIU BĘDĄ SKŁADAŁY SIĘ:<br/>A. z obiadu w skład, którego będzie wchodziła: jedna porcja zupy posiadająca objętość 300 ml; jedna porcja drugiego dania:<br/>którego skład mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, placki lub krokiety, itp. posiadające gramaturę nie mniejszą niż 200<br/>gramów oraz minimum 2 razy w tygodniu danie mięsne lub rybne, które musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 390<br/>gramów, w tym mięso lub ryba 130 gram i surówka – 130 gram oraz ziemniaki, ryż, kasza lub makaron- 130 gram; kompotu;<br/>warzywa lub owoce w każdym posiłku; owoc nie może powtarzać się w ciągu tygodnia np. banan, jabłko, kiwi, gruszka lub<br/>owoce sezonowe.<br/>1) Ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w związku z ilością korzystających z posiłków oraz frekwencją<br/>dzieci/uczniów w przedszkolu/szkole. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków wykonawcy nie przysługują<br/>roszczenia względem Zamawiającego. Wykonawca będzie dowozić posiłki do przedszkola i szkoły dla minimalnej liczby<br/>osób – 10 dzieci/ uczniów dziennie.<br/>2) Zamawiający, każdego dnia będzie przekazywał Wykonawcy SMS-em lub pocztą elektroniczną (zgodnie z ustaleniami)<br/>informację o liczbie posiłków, które mają zostać dostarczone najpóźniej:<br/>a) w odniesieniu do posiłków dla Samorządowego Przedszkola:<br/>􀀀 śniadania, obiad i podwieczorek - w danym dniu do godz. 7.30;<br/>b) w odniesieniu do obiadu dla Szkoły Podstawowej :<br/>􀀀 obiad - w danym dniu do godz. 8.15.<br/>3) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki wg norm odżywczych obowiązujących w tzw. &#34;punktach zbiorowego żywienia&#34;<br/>tzn. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych, świeżych<br/>artykułów spożywczych z aktualnymi terminami ważności posiłki zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w<br/>Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 ze zm.) oraz<br/>zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych<br/>przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać<br/>środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.<br/>1154).<br/>4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków zgodnie wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o<br/>bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 ze zm.), łącznie z przepisami wykonawczymi do ustawy<br/>oraz zgodnie z normami HACCP.<br/>7) JADŁOSPIS: Wykonawca będzie przekazywał tygodniowy jadłospis Dyrektorowi placówki. Jadłospis będzie<br/>przekazywany z tygodniowym wyprzedzeniem.<br/>8) Wykonawca zachowa segregację potraw, przewożąc je w odpowiednich termosach służących do przewozu żywności,<br/>zapewniających odpowiednią temperaturę oraz przydatność do spożycia.<br/>9) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków codziennie od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo<br/>wolnych od pracy i innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych) DWA RAZY DZIENNIE:<br/>a) w godzinach 8.00-8.15. śniadanie,<br/>b) oraz w godzinach 11.00-11.15 obiad wraz z podwieczorkiem,<br/>odpowiednim środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, spełniającym wszystkie wymogi higieniczno –<br/>sanitarne, dopuszczonym decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego<br/>żywienia.<br/>W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły i przedszkola dostawa posiłku może odbyć się w<br/>innych godzinach – w tym przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie godziny dostawy posiłków w<br/>wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 2 dni robocze.<br/>OGÓLNE WYTYCZNE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA<br/>1. Ilość posiłków objętych przedmiotem zamówienia może ulec zmianie, szczególnie przy uwzględnieniu nieobecności<br/>dzieci, dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych na podstawie Rozporządzenia Ministra<br/>Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego oraz czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu<br/>oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych przyczyn, których w dniu<br/>podpisania umowy nie można było przewidzieć. Wykonawca będzie dowozić posiłki do przedszkola i szkoły dla minimalnej<br/>liczby osób – 10 dzieci/ uczniów dziennie.<br/>2. Posiłki dostarczane będą przez Wykonawcę WRAZ Z NACZYNIAMI WIELOKROTNEGO UŻYTKU I SZTUĆCAMI<br/>WYKONANYMI Z MATERIAŁÓW DOPUSZCZONYCH DO KONTAKTU Z ŻYWNOŚCIĄ (przedszkole) LUB W<br/>NACZYNIACH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU WRAZ ZE SZTUĆCAMI (szkoła). Wykonawca odpowiedzialny jest za obiór i<br/>wywóz brudnych naczyń po spożyciu posiłków przez dzieci/uczniów lub dnia następnego po dniu w którym posiłki zostały<br/>wydane (według uzgodnień) .<br/>3. Wykonawca zapewnia nieodpłatnie zastawę stołową i sztućce oraz ich odpowiednie mycie i wyparzanie.<br/>4. PRÓBKI ŻYWNOŚCI DO CELÓW BADAŃ wykonywanych przez SANEPID będą pobierane i przechowywane przez<br/>Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>2132 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania<br/>próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. Nr 80 poz. 545). Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo do żądania w uzasadnionych przypadkach powyższych próbek.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport posiłków. Pojazd/pojazdy, którym będą dostarczane posiłki musi<br/>spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (potwierdzonych odpowiednim dokumentem –<br/>zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca pojazd do przewożenia gotowych<br/>posiłków w pojemnikach lub kontenerach lub termosach). Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu posiłków<br/>pojazdem, który nie został zatwierdzony przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Wykonawca będzie mył<br/>i dezynfekował pojazd zgodnie z Dobrą Praktyką Higieniczną, Dobrą Praktyką Produkcyjną oraz ustawą z dnia 25 sierpnia<br/>2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.<br/>6. Posiłki dostarczane będą w opakowaniach zbiorczych (kontenery lub pojemniki lub termosy), tak aby ZAPEWNIĆ<br/>DOSTARCZENIE POSIŁKÓW W ODPOWIEDNIEJ TEMPERATURZE i z zachowaniem odpowiednich właściwości<br/>organoleptycznych. Pojemniki przeznaczone do kontaktu z żywnością muszą odpowiadać wymaganiom ogólnym<br/>określonym w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i<br/>89/109/EWG. Wykonawca będzie mył i dezynfekował opakowania zbiorcze, zastawę stołową i sztućce zgodnie z Dobrą<br/>Praktyką Higieniczną, Dobrą Praktyką Produkcyjną oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i<br/>żywienia oraz wytycznymi Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych. Opakowania zbiorcze, naczynia do serwowania posiłków<br/>(chochle, szczypce, miski itp.), zastawę stołową i sztućce zapewnia nieodpłatnie Wykonawca.<br/>c.d. w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych</p> <p class="mb-0">55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1) Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy<br/>usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest zgodne z jego przedmiotem m.in. w zakresie:<br/>􀀀 Dostaw posiłków<br/>2) Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w<br/>szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usług będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację<br/>przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej, jak również strony w wyniku<br/>negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.<br/>3) Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 30% wartości podstawowego zamówienia dla każdej<br/>części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.<br/>2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następującego<br/>kryterium:<br/>􀀀 Cena - 60 %,<br/>􀀀 Termin płatności faktury – 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:<br/>􀀀 Wykazania posiadania decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą wymogów koniecznych dla<br/>zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych<br/>zapewniających jednocześnie proces mycia i dezynfekcji.<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:<br/>a) wykazania, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie:<br/>• Dla CZĘŚCI 1: minimum jedno zamówienie obejmujące usługi, a w szczególności w zakresie usług cateringowych<br/>odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 80 000,00 zł brutto.<br/>• Dla CZĘŚCI 2: minimum jedno zamówienie obejmujące usługi, a w szczególności w zakresie usług cateringowych<br/>odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.<br/>b) Wykazania, że wykonawca dysponuje:<br/>• środkami transportu, w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>zasobami.<br/>6. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów:<br/>a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. c), potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę<br/>z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>􀀀 zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>􀀀 sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>􀀀 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi<br/>lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>e) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>f) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>g) Na wezwanie Zamawiającego wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, a który polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w<br/>odniesieniu do tych podmiotów właściwych podmiotowych środków dowodowych odpowiednio do udostępnianych zasobów<br/>oraz podmiotowych środków dowodowych potwierdzające brak podstaw wykluczenia (Rozdział XI. pkt. 2 SWZ).<br/>h) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. PODMIOTOWE ŚRODKI<br/>DOWODOWE SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>􀀀 POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:<br/>a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej grupy kapitałowej (wg. wzoru Załącznik nr 4) W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o<br/>zamówienie,<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionego w pkt.<br/>b) i c) dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich<br/>złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.<br/>PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO. Zamawiający wezwie Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>a) Aktualną na dzień składania ofert Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą spełnienia wymogów<br/>koniecznych dla zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych<br/>zapewniających jednocześnie proces mycia i dezynfekcji.<br/>b) Wykazu usług, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>c) Wykazu środków transportu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi środkami Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Oferta wraz z załącznikami:<br/>a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>c) oświadczenie wg. załącznika nr 2 do SWZ;<br/>d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub w przypadku polegania na zdolności<br/>podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z<br/>Wykonawców oraz podmiot udostępniający zasoby;<br/>e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i oświadczenie wg załącznika nr 3 do SWZ– jeśli dotyczy.<br/>f) Zestawienie wartości ryczałtowych – wg. załącznika nr 9<br/>muszą być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: pdf, doc, docx, rtf, xps, odt i<br/>opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te powinny<br/>być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy,<br/>określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, albo przez<br/>umocowanego przedstawiciela wykonawcy<br/>2) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz<br/>z tłumaczeniem na język polski (w razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą).<br/>3) W przypadku pozostałych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. XI.2 i 3 SWZ, Zamawiający wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do ich złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>b) W przypadku, o którym mowa w pkt. a), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>c) warunek opisany w pkt. 4a zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców będzie posiadał wymagane doświadczenie,<br/>d) warunek opisany w pkt. 4b zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców będzie dysponował wymaganymi środkami<br/>transportu lub Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi środkami transportu.<br/>e) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 5, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, których oferta wspólna zostanie najwyżej<br/>oceniona, są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w<br/>Rozdziale XI. pkt. 2 SWZ potwierdzające brak podstaw wykluczenia, przy czym w zakresie potwierdzającym spełnienie<br/>warunków udziału składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku udziału. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy<br/>określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na mini Portalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.<br/>2) Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art.<br/>96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania.<br/>3) Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez<br/>wykonawców, o których mowa w art. 94.<br/>4) Zamawiający nie przewiduje organizacji dla Wykonawców wizji lokalnej.<br/>5) Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich.<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.<br/>6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.<br/>9) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.<br/>10) Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.<br/>11) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę<br/>kluczowych części zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com